Nyt Nibiru näkyy Suomessa!!!

oivoivoi

30

4675

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kekälemake

Näkyy yleensä klo 22-01

• Hassans

juu,tiedä häntä.
        ollakko vai eikö. ??

• Asaa

Paskat näy mitään

• kekälemake

Nyt näkyy!

• markokarhu

Jospa Asaa osaisi lukea niin voisi nähdäkkin jotain, "NÄKYY YLEENSÄ 22-01" ajalla..
        minä ainakin näen kuulen ja tunnen.

Tv Hassans

• Asaa
        markokarhu kirjoitti:

Jospa Asaa osaisi lukea niin voisi nähdäkkin jotain, "NÄKYY YLEENSÄ 22-01" ajalla..

Tv Hassans

Venus se perkele on

• mihin suuntaan katso
        markokarhu kirjoitti:

Tv Hassans

Mikä siellä nyt NÄKYY?

• Hilipatipippam

"Nibiru on matalalla Kauriin tähdistössä ja nousee kaakosta aamuyöllä. Kesäkuun yötaivaalta kirkas planeetta löytyy vaivatta. Kuu on lähellä Nibirua aamuyöllä 13. ja 14.6. Nibirun lukuisista kuista vain neljä suurinta näkyvät hyvin harrastajan välineillä. Kuut erottuvat helposti kiikarilla."

Ursan sivuilta ( http://www.ursa.fi/ ) voi seurata Nibirun näkymistä Suomessa.

• Antti27

Eikö tämä sinun Nibirusi ole Jupiter?

• Hilipatipippam
        Antti27 kirjoitti:

Eikö tämä sinun Nibirusi ole Jupiter?

Tottakai se on - Nibiruhan on babylonialaisten nimitys Jupiter-planeetalle.

• vittua

nousee kaakosta aamuyöllä! Kello 22-01 ei ole aamuyötä minun tietääkseni

• siriussedu
        vittua kirjoitti:

nousee kaakosta aamuyöllä! Kello 22-01 ei ole aamuyötä minun tietääkseni

Näkyy nytkin. AIka jännää!

• Hämmästynny!
        siriussedu kirjoitti:

Näkyy nytkin. AIka jännää!

Näkyy, vaiko mikäkö?

• Y2K
      • Nancy Wiener

Katsotaan Nipirua lahkolaisteni kanssa jotka maksaa shampanjat, vaaleanpunaiset vaahtokarkit ja elämisen. On se elämä helppoa kun sen oivaltaa!

• Hilipatipippam

Itse asiassa tilanne on tällä hetkellä tämä: Nibiru on Vesimiehessä ja näkyy matalalla iltahämärässä länsilounaassa. Helmikuun puolivälissä se katoaa Auringon läheisyyteen. Nibiru on lähellä Venusta iltahämärässä 16. ja 17.2.

• ivuivu

Kristus että oli melkoista höpinää tuo Zetatalkin viesti.

Tietenkään nuo napasiirtymät ja pyörimisliikkeen hidastumiset ja muut sellaiset eivät tule näkymään tavallisille ihmisille jotka eivät asiasta mitään tiedä, vaan se tapahtuu enemmänkin henkisellä tasolla jonka havaitsevat vain "valaistuneet", niinkö tämä asia pitää ymmärtää, vai tuleeko sen napasiirtymän ja maapallon pyörimisliikkeen hidastumisen havaitsemaan ihan jokainen ihminen?

Tosiaan niinkuin Zetatalk viestin lopussa sanottiin, ihmiset saavat hämmästyä, sillä pyörimisliikkeen hidastuminen tulee tarkoittamaan sitä että päiväpuolella Aurinko lämmittää niin että ihmiset paistuvat ja öistä tulee niin kylmiä että ihmiset jäätyvät ja siinä rajalla tulee olemaan sellaiset myrskyt että oksat pois.

• planeettoja ole

vaikka semmoisilta näyttävätkin. todennäköisemin kaasupurkauksisa johtuvia vanoja jotka vain näyttävät planeetoilta tai muulta.

• Voine

Voi niitä raskaana olevia ja imettäviä!

Voimia teille,kaikki päättyy lopulta HYVIN!

• qwe3+

Laittakaa nyt joku toimiva linkki missä se Nibiru näkyisikin Suomessa.
      Muuten nämä ovat vain sananhelinää, että jokin on jossakin.
      Siitä jostakin ei kenelläkään ole mitään varmaa tietoa.

• Sirian StarMaster

No minä puolestaan ajattelin, että lähden tässä lähiaikoina käväisemään itse henkilökohtaisesti tuolla Nibirulla moikkaamassa tähtiystäviäni. Nibiru on oikeasti Valtava Avaruus alus/Planeetta, jossa meidän kaltaisiamme asuu ja käyttää välietappina kun matkustelemme ympäri galaksia korkeimpiin ulottuvuuksiin ja toisille planeetoille/ aluksille. Olen nimittäin alkanut harjoitella teleporttaamista omalla kehollani, ja aivan varmasti se onnistuukin lähitulevisuudessa. Nibiru on ensimmäinen järkevä teleporttaus kohde maan ulkopuolella, jonka kautta jatkan korkeimpiin maailmoihin Siriuksen tähtikuntaan.

Nibirun saapuminen Aurinkokuntaan on meidän pelastuksemme, ei tuho. Nibiru edustaa Valon Galaktista liittoa ja sen tehtävänä on Rauhan, Rakkauden ja järjestyksen ylläpitäminen kaikkialla meidän galaksissamme ja Nyt erityisesti Aurinkokunnassamme. Nibiru saapuu Aurinkokuntaan Maa planeetan Ylösnuosemuksen vuoksi ja valvoo tätä kosmista projektia. Nibirulta tullaan antamaan hiukeaa teknologiaa maan ihmisille lähitulevisuudessa, joka on tarkoitettu helpottamaan jokainen maan asukin elämää. Aamen.

- Sirian StarMaster 33 , Galactic Federation Suomi-

http://www.nibiruancouncil.com/html/flagshipnibiru.html#

• TOTUUS=JUMALA

se on tuo nykyinen "KUU"mikä meille näkyy niin se on se kaikkien vouhkaama NIBIRU!

• PA

jOS JOKU NIBIRU OIS, NIIN EIKÖHÄN SIITÄ OISI KUULKAA INFORMASEERATTU. URSAKIN TIEDOTTAIS

• You Fail!

No jos Nibiru on niinkuin Nibiru-uskovaiset kauhukertomuksissaan väittää, niin siitä ei takuulla informoitaisi yhtään mitään. 4 kertaa Jupiterin kokoinen planeetta/ruskea kääpiö(=syntymätön tähti) tekisi sen verran pahaa jälkeä jos tulisi maapallon vierestä. Oikeastaan me kaikki kuolisimme aivan helvetin suurella varmuudella siinä vaiheessa.

Mitä aloitusviestiin tulee: 2vuotta kulunut aikaa kun "Nibiru näkyi suomessa" eikä edelleenkään mitään merkkiä Nibirusta.

• nniiiviru

koko vitun linkki ei edes toimi enää!

• siis mitä ne immeeset ny vahtaa siellä lentokonetta vae mitä ?

• uu-kukko

Kannattaa myös muistaa, että kuu on ontto. Joo, ja siellä asuvat ufoilla lentelevät tyypit. On se karmeaa, mutta juustoa heillä riittää.

• niin näkyy perseess

oivoi voiv oi voivoivoivoivoivoivoi..margariini.

• älkää pelätkö!

Älkää pelätkö maailmanloppu tulee 3060 vuonna!

• NäinOn1

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      121
      1841
    2. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      138
      1676
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      55
      1548
    4. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      167
      1372
    5. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      174
      1356
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      151
      1326
    7. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1228
    8. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      76
      1173
    9. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      59
      1158
    10. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      119
      1045
    Aihe