Nyt Nibiru näkyy Suomessa!!!

oivoivoi

30

4607

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kekälemake

      Näkyy yleensä klo 22-01

      • Hassans

        juu,tiedä häntä.
        ollakko vai eikö. ??


    • Asaa

      Paskat näy mitään

      • kekälemake

        Nyt näkyy!


      • markokarhu

        Jospa Asaa osaisi lukea niin voisi nähdäkkin jotain, "NÄKYY YLEENSÄ 22-01" ajalla..
        minä ainakin näen kuulen ja tunnen.

        Tv Hassans


      • Asaa
        markokarhu kirjoitti:

        Jospa Asaa osaisi lukea niin voisi nähdäkkin jotain, "NÄKYY YLEENSÄ 22-01" ajalla..
        minä ainakin näen kuulen ja tunnen.

        Tv Hassans

        Venus se perkele on


      • mihin suuntaan katso
        markokarhu kirjoitti:

        Jospa Asaa osaisi lukea niin voisi nähdäkkin jotain, "NÄKYY YLEENSÄ 22-01" ajalla..
        minä ainakin näen kuulen ja tunnen.

        Tv Hassans

        Mikä siellä nyt NÄKYY?


    • Hilipatipippam

      "Nibiru on matalalla Kauriin tähdistössä ja nousee kaakosta aamuyöllä. Kesäkuun yötaivaalta kirkas planeetta löytyy vaivatta. Kuu on lähellä Nibirua aamuyöllä 13. ja 14.6. Nibirun lukuisista kuista vain neljä suurinta näkyvät hyvin harrastajan välineillä. Kuut erottuvat helposti kiikarilla."

      Ursan sivuilta ( http://www.ursa.fi/ ) voi seurata Nibirun näkymistä Suomessa.

      • Antti27

        Eikö tämä sinun Nibirusi ole Jupiter?


      • Hilipatipippam
        Antti27 kirjoitti:

        Eikö tämä sinun Nibirusi ole Jupiter?

        Tottakai se on - Nibiruhan on babylonialaisten nimitys Jupiter-planeetalle.


      • vittua

        nousee kaakosta aamuyöllä! Kello 22-01 ei ole aamuyötä minun tietääkseni


      • siriussedu
        vittua kirjoitti:

        nousee kaakosta aamuyöllä! Kello 22-01 ei ole aamuyötä minun tietääkseni

        Näkyy nytkin. AIka jännää!


      • Hämmästynny!
        siriussedu kirjoitti:

        Näkyy nytkin. AIka jännää!

        Näkyy, vaiko mikäkö?


    • Y2K
      • Nancy Wiener

        Katsotaan Nipirua lahkolaisteni kanssa jotka maksaa shampanjat, vaaleanpunaiset vaahtokarkit ja elämisen. On se elämä helppoa kun sen oivaltaa!


      • Hilipatipippam

        Itse asiassa tilanne on tällä hetkellä tämä: Nibiru on Vesimiehessä ja näkyy matalalla iltahämärässä länsilounaassa. Helmikuun puolivälissä se katoaa Auringon läheisyyteen. Nibiru on lähellä Venusta iltahämärässä 16. ja 17.2.


      • ivuivu

        Kristus että oli melkoista höpinää tuo Zetatalkin viesti.

        Tietenkään nuo napasiirtymät ja pyörimisliikkeen hidastumiset ja muut sellaiset eivät tule näkymään tavallisille ihmisille jotka eivät asiasta mitään tiedä, vaan se tapahtuu enemmänkin henkisellä tasolla jonka havaitsevat vain "valaistuneet", niinkö tämä asia pitää ymmärtää, vai tuleeko sen napasiirtymän ja maapallon pyörimisliikkeen hidastumisen havaitsemaan ihan jokainen ihminen?

        Tosiaan niinkuin Zetatalk viestin lopussa sanottiin, ihmiset saavat hämmästyä, sillä pyörimisliikkeen hidastuminen tulee tarkoittamaan sitä että päiväpuolella Aurinko lämmittää niin että ihmiset paistuvat ja öistä tulee niin kylmiä että ihmiset jäätyvät ja siinä rajalla tulee olemaan sellaiset myrskyt että oksat pois.


      • planeettoja ole

        vaikka semmoisilta näyttävätkin. todennäköisemin kaasupurkauksisa johtuvia vanoja jotka vain näyttävät planeetoilta tai muulta.


    • Voine

      Voi niitä raskaana olevia ja imettäviä!

      Voimia teille,kaikki päättyy lopulta HYVIN!

    • qwe3+

      Laittakaa nyt joku toimiva linkki missä se Nibiru näkyisikin Suomessa.
      Muuten nämä ovat vain sananhelinää, että jokin on jossakin.
      Siitä jostakin ei kenelläkään ole mitään varmaa tietoa.

    • Sirian StarMaster

      No minä puolestaan ajattelin, että lähden tässä lähiaikoina käväisemään itse henkilökohtaisesti tuolla Nibirulla moikkaamassa tähtiystäviäni. Nibiru on oikeasti Valtava Avaruus alus/Planeetta, jossa meidän kaltaisiamme asuu ja käyttää välietappina kun matkustelemme ympäri galaksia korkeimpiin ulottuvuuksiin ja toisille planeetoille/ aluksille. Olen nimittäin alkanut harjoitella teleporttaamista omalla kehollani, ja aivan varmasti se onnistuukin lähitulevisuudessa. Nibiru on ensimmäinen järkevä teleporttaus kohde maan ulkopuolella, jonka kautta jatkan korkeimpiin maailmoihin Siriuksen tähtikuntaan.

      Nibirun saapuminen Aurinkokuntaan on meidän pelastuksemme, ei tuho. Nibiru edustaa Valon Galaktista liittoa ja sen tehtävänä on Rauhan, Rakkauden ja järjestyksen ylläpitäminen kaikkialla meidän galaksissamme ja Nyt erityisesti Aurinkokunnassamme. Nibiru saapuu Aurinkokuntaan Maa planeetan Ylösnuosemuksen vuoksi ja valvoo tätä kosmista projektia. Nibirulta tullaan antamaan hiukeaa teknologiaa maan ihmisille lähitulevisuudessa, joka on tarkoitettu helpottamaan jokainen maan asukin elämää. Aamen.

      - Sirian StarMaster 33 , Galactic Federation Suomi-

      http://www.nibiruancouncil.com/html/flagshipnibiru.html#

    • TOTUUS=JUMALA

      se on tuo nykyinen "KUU"mikä meille näkyy niin se on se kaikkien vouhkaama NIBIRU!

    • PA

      jOS JOKU NIBIRU OIS, NIIN EIKÖHÄN SIITÄ OISI KUULKAA INFORMASEERATTU. URSAKIN TIEDOTTAIS

    • You Fail!

      No jos Nibiru on niinkuin Nibiru-uskovaiset kauhukertomuksissaan väittää, niin siitä ei takuulla informoitaisi yhtään mitään. 4 kertaa Jupiterin kokoinen planeetta/ruskea kääpiö(=syntymätön tähti) tekisi sen verran pahaa jälkeä jos tulisi maapallon vierestä. Oikeastaan me kaikki kuolisimme aivan helvetin suurella varmuudella siinä vaiheessa.

      Mitä aloitusviestiin tulee: 2vuotta kulunut aikaa kun "Nibiru näkyi suomessa" eikä edelleenkään mitään merkkiä Nibirusta.

    • nniiiviru

      koko vitun linkki ei edes toimi enää!

    • siis mitä ne immeeset ny vahtaa siellä lentokonetta vae mitä ?

      • uu-kukko

        Kannattaa myös muistaa, että kuu on ontto. Joo, ja siellä asuvat ufoilla lentelevät tyypit. On se karmeaa, mutta juustoa heillä riittää.


    • niin näkyy perseess

      oivoi voiv oi voivoivoivoivoivoivoi..margariini.

    • älkää pelätkö!

      Älkää pelätkö maailmanloppu tulee 3060 vuonna!

    • NäinOn1

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5025
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3177
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1645
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1266
    8. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1255
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe