24.06 (eli oikeana juhannusaattona), niin mitä se Tete sanoi isälleen? kun toi digi-tv:n takia v...tuileva antenni ei antanu mun nähdä sitä. Eli siis ihan se viimenen keskustelu keskiviikkona kun Tete jutteli isänsä kanssa. eli se jakso kun Celian piti mennä oopperaan sen miehen kanssa.
Oon kattonu vasta n. 3 jaksoo ja ennakko-odotuksiin nähden onkin ihan hyvä sarja :)
Mitä Tete jutteli isänsä kanssa
3
403
Vastaukset
- marily1
Tete kertoi Diegolle, että oli ollut Celian kanssa juttelemassa, joten Celia ei ollut päässyt oopperaan ja ei ollut kertonut Diegolle oikeaa syytä, koska Tete oli pyytänyt.
Diego on oikeastaan Teten isäpuoli, sarjan alussa Teten äiti meni naimisiin Diegon kanssa ja he muuttivat yhteen.Kiitos :)
Kiva kun on joskus muitakin kuin vain amerikkalaisia valmiiksi naurettuja sarjoja, ihan kuin ei muka itse tietäisi, milloin on hauskaa. Ilmeisesti tämäkin vaan on kohta loppumassa? :(- ......
Timo1977 kirjoitti:
Kiitos :)
Kiva kun on joskus muitakin kuin vain amerikkalaisia valmiiksi naurettuja sarjoja, ihan kuin ei muka itse tietäisi, milloin on hauskaa. Ilmeisesti tämäkin vaan on kohta loppumassa? :(Joo eli tän kesän ne enää vaan kestää...harmi koska serranon perhe on oikeasti tosi hyvä sarja!Itsekin jäin siihen ihan koukkuun heti silloin kun se alkoi!!No onneksi voi ostaa niitä serranon dvd tuotantokausia ja kattoa aina niitä jaksoja uudestaan ja uudestaan :DDD!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1921618Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2471450Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281061- 791027
- 741020
- 117980
- 77900
Martina makkarankuori päällä
Voi hyvää päivää minkä asun oli valinnut Emma gaalaan, ei jäänyt kenellekään epäselväksi, minkälaiset rinnat on naikkose157831Hindujen rukous ei auta
Rukoilu hindulaisuuden tapaan ei voi missään tapauksessa tuottaa hyviä tuloksia. Ja miten joku epäjumala voisikaan mihin346826- 54814