Mitä Tete jutteli isänsä kanssa

Timo1977

24.06 (eli oikeana juhannusaattona), niin mitä se Tete sanoi isälleen? kun toi digi-tv:n takia v...tuileva antenni ei antanu mun nähdä sitä. Eli siis ihan se viimenen keskustelu keskiviikkona kun Tete jutteli isänsä kanssa. eli se jakso kun Celian piti mennä oopperaan sen miehen kanssa.

Oon kattonu vasta n. 3 jaksoo ja ennakko-odotuksiin nähden onkin ihan hyvä sarja :)

3

403

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • marily1

Tete kertoi Diegolle, että oli ollut Celian kanssa juttelemassa, joten Celia ei ollut päässyt oopperaan ja ei ollut kertonut Diegolle oikeaa syytä, koska Tete oli pyytänyt.

Diego on oikeastaan Teten isäpuoli, sarjan alussa Teten äiti meni naimisiin Diegon kanssa ja he muuttivat yhteen.

• Kiitos :)

Kiva kun on joskus muitakin kuin vain amerikkalaisia valmiiksi naurettuja sarjoja, ihan kuin ei muka itse tietäisi, milloin on hauskaa. Ilmeisesti tämäkin vaan on kohta loppumassa? :(

• ......
        Timo1977 kirjoitti:

Kiitos :)

Kiva kun on joskus muitakin kuin vain amerikkalaisia valmiiksi naurettuja sarjoja, ihan kuin ei muka itse tietäisi, milloin on hauskaa. Ilmeisesti tämäkin vaan on kohta loppumassa? :(

Joo eli tän kesän ne enää vaan kestää...harmi koska serranon perhe on oikeasti tosi hyvä sarja!Itsekin jäin siihen ihan koukkuun heti silloin kun se alkoi!!No onneksi voi ostaa niitä serranon dvd tuotantokausia ja kattoa aina niitä jaksoja uudestaan ja uudestaan :DDD!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken

ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi
      Maailman menoa
      192
      1618
    2. Martinan firma haastettiin käräjille

Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      247
      1450
    3. Miksi haluat satuttaa

Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano
      Ikävä
      28
      1061
    4. Toivotko vielä et

Päätyisimme yhteen?
      Ikävä
      79
      1027
    5. Miksi ette halua kaivattuanne

Yksi syy tai tekosyy.
      Ikävä
      74
      1020
    6. Ketä sinä

Odotat oikeasti. Miksen sulle totta olla saa.
      Ikävä
      117
      980
    7. Oletko kaivattusi

Mielestä hyvä sängyssä🤔
      Ikävä
      77
      900
    8. Martina makkarankuori päällä

Voi hyvää päivää minkä asun oli valinnut Emma gaalaan, ei jäänyt kenellekään epäselväksi, minkälaiset rinnat on naikkose
      Kotimaiset julkkisjuorut
      157
      831
    9. Hindujen rukous ei auta

Rukoilu hindulaisuuden tapaan ei voi missään tapauksessa tuottaa hyviä tuloksia. Ja miten joku epäjumala voisikaan mihin
      Hindulaisuus
      346
      826
    10. Tykkäätkö kuinka

Paljon kaivatustasi?
      Ikävä
      54
      814
    Aihe