wartburg 353 on tyylikäs klassikko..mahtaako näitä olla enää paljoa suomen liikenteessä
wartburg 353
8
1261
Vastaukset
- nähty kuvasta
Seinäjoella hiljakkoin joku kuvasi Wartburgin ja kuva oli Ilkka-lehdes.
- 2 tahtia
Joka päiväisessä ajossa Warre 353. Sitä ajaa 80 vuotias teräsukko,joka tekee kaikki huollot vielä itse.On ajanut Warrella vuodesta 1960, eli 49 vuotta. On kertonut,että hänen yksi tehtävänsä on ajaa 2-tahti Warrella hautaan saakka ja tässä hänen 14. Wartburgissaan on liukuva kattoluukkukin.
- krillipihvi
mutta tuskin juuri kellään normaalina käyttöautona enää. Kyllä noita jotkut harrastaa ja ajelee.
- <<<
hieno peli varmaankin
- ja monta
mulla 5warrea ja kyllä pörisee
- Itekin kaihtimen puutteella kannen polttanu ; )
- Eikös viimeisiä Warreja tehty Golfin koneella, 1.6 ? Mahtaako Suomessa olla montaa, kellään ajossa ?
Itekin kaihtimen puutteella kannen polttanu ; ) kirjoitti:
- Eikös viimeisiä Warreja tehty Golfin koneella, 1.6 ? Mahtaako Suomessa olla montaa, kellään ajossa ?
Kone oli Golffin tosin ei 1.6l vaan 1.3l ja ei montaa ole suomessa,warejen määrä on laskemaan päin
- Ch
Niekku kirjoitti:
Kone oli Golffin tosin ei 1.6l vaan 1.3l ja ei montaa ole suomessa,warejen määrä on laskemaan päin
Löytyneekö nelitahtisesta minkäänlaista testitietoa?
Minkälaiset mahtoivat suoritusarvot, kulutus jne?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?941855- 861313
- 1101143
- 761027
- 117986
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57863- 47781
- 36772
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48731- 33693