AIV ja Antti raveissa

antti t

AIV ja Antti ovat raveissa. Ei käynyt ilmi minkä paikkakunnan raveissa ovat.

Oikeesti ne olivat kuvattu Tampereen Teivossa.

7

1506

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaikkei mainostettukaan

Antti ja AIV:hän kävivät raveissa melko äkkiseltään - ainakin mitä Annikille ilmoitettiin - joten oman maakunnan keskuksessa, Kajaanissa, pojat tietenkin kävivät. Näin varmasti sarjan tekijätkin laskivat katsojen arvioivan, ja siksi ei pidetty tärkeänä ilmoittaa paikkakuntaa.

Mutta miksi ravirataa ei olisi siitä huolimatta sanottu? Siksi varmaankin, ettei Kainuun Ravirata Kajaanissa ollut valmis maksamaan vaadittua hintaa nimensä ilmoittamisesta eli "mainoksesta". Tampereen Teivo olisi voinut pyydetyn hinnan maksaakin, mutta piipahtamista Tampereelle oikein Annikin luvalla ei taas olisi saatu millään uskottavaksi.

Käytäntö elokuva- ja televisiosarja-alalla on ollut vähintään 80-luvulta sellainen, että firma ja tuotemerkki, joka siinä mainitaan nimeltä tai näytetään läheltä, maksaa jonkun summan mainoksesta. Jos ei maksa, mutta kohtausta ei voida juonen takia jättää poiskaan, pysyköön kohteena mahdollisimman sivuseikkana.

• Kajaanin

voittajapelin vaihto riittänyt siihen rahamälliin, minkä Antti voitti.
        Hänellähän oli satasella voittajaa ja kerroin oli 14, eli Antille 1400.
        Pikkuvoitto tosin ravipetsariin näkökulmasta.

• RAVIJOSA
        Kajaanin kirjoitti:

voittajapelin vaihto riittänyt siihen rahamälliin, minkä Antti voitti.
        Hänellähän oli satasella voittajaa ja kerroin oli 14, eli Antille 1400.
        Pikkuvoitto tosin ravipetsariin näkökulmasta.

TULEE MIELEEN ÄIMÄNRAUTIO OULUSTA..ITSE EN MUISTA SITÄ ETTÄ KAJAANISSA OLISI RAVIRATAA....

• eilenkin
        RAVIJOSA kirjoitti:

TULEE MIELEEN ÄIMÄNRAUTIO OULUSTA..ITSE EN MUISTA SITÄ ETTÄ KAJAANISSA OLISI RAVIRATAA....

justiin oli ravit Kajaanissa

• .........---------......
        RAVIJOSA kirjoitti:

Se on Äimärautio eikä mikään vitun Äimänrautio.

• vaan googlettaa
        RAVIJOSA kirjoitti:

Kainuun ravirata Kajaanissa on yksi Suomen 19 maakuntaradasta, ja niidenhän joukkoon ei pääse kovin olemattomilla tasovaatimuksilla.

http://www.kainuunravirata.com/

• Anonyymi

Tevion raveissa on muuten edelleen sama kuuluttuja töissä mikä kuuluu metsoloiden jaksossakin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      86
      3028
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      23
      2752
    3. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      109
      2354
    4. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      40
      1734
    5. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      242
      1581
    6. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1547
    7. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      41
      1505
    8. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      28
      1300
    9. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      1266
    10. Mitä uskot sinun

Ja kaivattusi välillä tulevan tapahtumaan lähiaikoina
      Ikävä
      95
      1181
    Aihe