Tyhmien kerho

imalamaika

Päätinpä perustaa ihan itseäni varten "Tyhmien kerhon". Kun en ymmärrä... Palstalla kerrotaan erilaisten kerhojen olemassa olosta ja kukaan ei kuitenkaan kuulu niihin. Joten ilmoitan perustaneeni palstalle tämän tyhmille tarkoitetun kerhon ja olevani toistaiseksi ainoa kerhon jäsen. Toki muitakin kerhoon mahtuu - niitä jotka itsensä aika ajoin tyhmäksi tuntevat ja julkisesti sen vielä tunnustavatkin :-)))

93

754

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ilmoittautuu heti tokaksi jäseneksi. Välillä tai siis aika usein tunnen itseni toooosi tyhmäksi. :))

• imalamaika

Kiva, kun meitä on ainakin kaksi!

• imalamaika kirjoitti:

Kiva, kun meitä on ainakin kaksi!

luulin että olen liian tyhmä koko kerhoon, ku meinannut tajuata koko aloitusta, mutta kiitos jäseneksi hyväksymisestä :)

• briljantein

älyniekka porukassa niin kerholla on varmasti oikea nimi :D

• briljantein kirjoitti:

halusit tulla mukaan kerhoon näyttämään tyhmyytesi. Mitäs jos menisit ihan suosiolla sinne omaan plokiis vetämään sitä viisastenkerhoa. :DD

• helpottavat
        briljantein kirjoitti:

arviointeja ;)

• toteutuu
        helpottavat kirjoitti:

arviointeja ;)

Gaussin käyrä näemmä :D

• toteutuvan
        toteutuu kirjoitti:

Gaussin käyrä näemmä :D

katkeruudessakin, sama standardi?ja käyrä.
        Käy hakemassa mielialapillerit lääkäriltä, se helpottaa.

• vastaamaan
        toteutuvan kirjoitti:

katkeruudessakin, sama standardi?ja käyrä.
        Käy hakemassa mielialapillerit lääkäriltä, se helpottaa.

noin katkerasti?annappa lääkäri katsoo, aivan, aivan, lisätään lääkitystä ja lepoa.

• sitten
        Nittaminax kirjoitti:

halusit tulla mukaan kerhoon näyttämään tyhmyytesi. Mitäs jos menisit ihan suosiolla sinne omaan plokiis vetämään sitä viisastenkerhoa. :DD

kestänyt vaikka itse aloitit? :(

• nythän sinäkin
        vastaamaan kirjoitti:

noin katkerasti?annappa lääkäri katsoo, aivan, aivan, lisätään lääkitystä ja lepoa.

tiedät sitten mikä auttaa katkeruuteen?
        Noudata ohjeita, ehkä paranet?

• TizaNova

..tääkin on taas joku insiderjuttu, johon päästäkseen täytyy välttää kaikki karikot ja nuoleskella oikeita ihmisiä. Epistä!

• imalamaika

Riittää, että tunnet itsesi edes hieman tyhmäksi edes aika ajoin. Tietysti saahan sitä nuoleskellakin joita kuita, mutta me tyhmät emme sitä huomaa...

• TizaNova
        imalamaika kirjoitti:

Riittää, että tunnet itsesi edes hieman tyhmäksi edes aika ajoin. Tietysti saahan sitä nuoleskellakin joita kuita, mutta me tyhmät emme sitä huomaa...

Riittää satunnaisen säännöllinen oleilu palstalla?

Oisko meillä sitten Humbook kaveripiiri?

• CherokeeKissum
        TizaNova kirjoitti:

makustelee sanaa mielessään.
        Hieno!

• TizaNova
        CherokeeKissum kirjoitti:

makustelee sanaa mielessään.
        Hieno!

..kuvaavan tyylikäs. (ei kai tämä nyt vaikeuta pääsykokeissa, säikähtää)
        Olis siinä feissareille vastinetta.

• CherokeeKissum
        TizaNova kirjoitti:

..kuvaavan tyylikäs. (ei kai tämä nyt vaikeuta pääsykokeissa, säikähtää)
        Olis siinä feissareille vastinetta.

että spaissareille vastinetta ja helteestä huolimatta kihosi hikipisaroita otsalleni.
        Kunhan eivät luule meitä Humvee kerhoksi!

• TizaNova kirjoitti:

olen ainakin ihan ulkona, mikä Humbook? ainakin toi taitaa olla joku kirja, mutta mikä.

• TizaNova
        Nittaminax kirjoitti:

olen ainakin ihan ulkona, mikä Humbook? ainakin toi taitaa olla joku kirja, mutta mikä.

..niin paljon humpuukia lukeneena ja laskeneena, vuosikaudet palstoilla? :)
        Se olis vähän kuin vastaimperiumi Facebookille, kuvittelen...

• TizaNova kirjoitti:

..niin paljon humpuukia lukeneena ja laskeneena, vuosikaudet palstoilla? :)
        Se olis vähän kuin vastaimperiumi Facebookille, kuvittelen...

mähkyrä, jos mä nyt ton tiedän niin mua ei sit hyväksytäkkään kerhoon. Parempi olla tietämätön :)))

• CherokeeKissum
        Nittaminax kirjoitti:

mähkyrä, jos mä nyt ton tiedän niin mua ei sit hyväksytäkkään kerhoon. Parempi olla tietämätön :)))

mikään ei voita kunnon humpuukkia ;)
        Nyt voit osallistua, kun minä kerroin sen ;)

• CherokeeKissum kirjoitti:

mikään ei voita kunnon humpuukkia ;)
        Nyt voit osallistua, kun minä kerroin sen ;)

nyt voin rauhassa edelleen olla tyhmä tai olenkos mä nyt vähemmän tyhmä, kun tuon humpuukin tiiän *huolissaan* Tämäpäs meni nyt vaikeaksi....

• CherokeeKissum
        Nittaminax kirjoitti:

nyt voin rauhassa edelleen olla tyhmä tai olenkos mä nyt vähemmän tyhmä, kun tuon humpuukin tiiän *huolissaan* Tämäpäs meni nyt vaikeaksi....

mieti liikaa, kun tämä on Humbook

• Silent place

Over all. mutta... Yritin tietty tilata sieltä tuotteita ja hieman ehdottaakin joitain jatkotuotteita, mutta en ole saanut vastausta!
        Mikä nyt neuvoksi?

• Tahtoo heti kerhon ainaisjäseneksi!Lähetinkin sulle jo heti jäsenmaksun postitse.Tää on hieno homma! :-)

• imalamaika

olikin pikalähetys - jäsenmaksu tuli jo perille! Hyvä, että ilmoittauduit jäseneksi. Meitä vähemmän viisaita on jo kolme!

• imalamaika kirjoitti:

olikin pikalähetys - jäsenmaksu tuli jo perille! Hyvä, että ilmoittauduit jäseneksi. Meitä vähemmän viisaita on jo kolme!

Mutta jos kerran me ollaan tyhmiä niin ketkä on ne kolme jotka ovat meitäkin vähemmän viisaita...:-)

• Imala...
        nooanarkki kirjoitti:

Mutta jos kerran me ollaan tyhmiä niin ketkä on ne kolme jotka ovat meitäkin vähemmän viisaita...:-)

käyttää kiertoilmaisua... Vaikken meinannutkaan älytä, mitä kysymyksellä tarkoitat :-)) Kolmesta idän viisaasta olen kyllä kuullut.

• CherokeeKissum

mä olla hangaround näin alkajaisiksi....?
      .........kattos mihin suuntaa toi homma menee....

• ajattelit osallistua

tyhmäilyyn?

• ajattelit osallistua kirjoitti:

tyhmäilyyn?

voisi tehdä kunniavieraan ja nostaa täksi päiväksi jalustalle. Vastauksesi oli just sitä ihtiään.

• imalamaika

voit olla, jos et ole ihan varma, että täytät tuon jäsennyysehdon :-))

• TizaNova

..jolloin pitää miettiä arvoasteikkoa.
      Olisitko sinä sitten Yli-Dille, noin perustajajäsenenä?

• eiks dille tarkoita hullua ja tän piti olla tyhmienkerho. Vai olenks mää tosi tyhmä :)))

• TizaNova
        Nittaminax kirjoitti:

eiks dille tarkoita hullua ja tän piti olla tyhmienkerho. Vai olenks mää tosi tyhmä :)))

Taisin ylittää riman?

• kaikki nyt häippäs. Tähänks tää kerho sit loppukin :(

• imalamaika

kerho on aina koolla, kun yksikin meistä paikalla! Smile!

• Tulinpa kerrankin oikeaan paikkaan..En tunne itseäni aika ajoin tyhmäksi,vaan olen sitä koko ajan..ihan julkisesti..;))

• imalamaika

jäsen nro 4! Onpa tämä mukavaa, että meitä on jo näin monta - luulin, että olen palstan ainoa tyhmäksi itsensä tunteva ja tyhmäksi tunnustautuva.

• ninro
        imalamaika kirjoitti:

jäsen nro 4! Onpa tämä mukavaa, että meitä on jo näin monta - luulin, että olen palstan ainoa tyhmäksi itsensä tunteva ja tyhmäksi tunnustautuva.

olis kanssa yksi itsensä tyhmäksi tunteva ja tunnustava. Hyvä kun tälläinen on perustettu ja muitakin on mukana. :) :)

• imalamaika kirjoitti:

Tullaan kaikki komerosta ulos ihan rehellisesti..Tiedä vaikka tästä tulis suomen suurin kerho..;))))

Oivoi..onpa ihanaa olla omiensa joukossa..Tuntuu niin kotoisalta..;))

• Imala....
        ninro kirjoitti:

olis kanssa yksi itsensä tyhmäksi tunteva ja tunnustava. Hyvä kun tälläinen on perustettu ja muitakin on mukana. :) :)

Olet viides! Nyt on tunnustettava, että on mukava löytää kaltaistani seuraa :-)))

• ninro
        Imala.... kirjoitti:

Olet viides! Nyt on tunnustettava, että on mukava löytää kaltaistani seuraa :-)))

meitä on näin monta samanhenkistä ihmistä. :)

• voikai

sen toisen kerhon nimen vaihtaa ? miksi uutta ?

• imalamaika

ensimmäisen autoajelun suoritin. Eli hain auton korjaamolta, ajoin kilometrin ja rakkine sammui liikennevaloihin. Hinuri haki. Eli näin mukavasti meillä tyhmillä menee...

• Olipa oiva juttu..Näin kerhon perustajana sinun pitääkin näyttää kaikille esimerkkiä..:DDDD

• Imala...
        mii-su kirjoitti:

Olipa oiva juttu..Näin kerhon perustajana sinun pitääkin näyttää kaikille esimerkkiä..:DDDD

kannustuksesta! Uskon pystyväni olevaan esimerkillinen kerhon jäsen!

• toi nyt sitten näyte korjaamon vai sun tyhmyydestä?

• imalamaika
        norMix kirjoitti:

toi nyt sitten näyte korjaamon vai sun tyhmyydestä?

tyhmä, kun ei tullut tuo mieleenikään! Näin siis todistin jäsenkelpoisuuteni...

• mutta onks tähän kerhoon pääsykokeita tai jotain? Tässä tapauksessa vois niinku ajatella, että jos ei läpäise kokeita olis niinku ikäänkuin näytänyt tyhmyytensä ja olis niinku jäsenkelponen. Toisaalta jos niinku on saanut tietsikan auki ja niinku löytänyt tän palstankin ja niinku osaa kirjottaakin, niin ei sitt toisalata voi ihan täys ääliökään olla. Mutt voisko tollanen sopivasti tyhmä riittää niiku jäsenen määrittelyks, niinku?

• imalamaika

riittää määrittelyks. Ja kirjuria saa aina käyttää sekä muitakin tarvittavia avustajia...

• pitäisin sitä täytenä tyhmyytenä,että näillä ilmoilla istuu koneella..;)))))

• mii-su kirjoitti:

pitäisin sitä täytenä tyhmyytenä,että näillä ilmoilla istuu koneella..;)))))

Voisko tyhmemmin kesäänsä viettää? :))

• norMix kirjoitti:

Voisko tyhmemmin kesäänsä viettää? :))

Mut nyt ku on julkisesti tyhmä,nii täällä voi ollakki..;))

• vai ollaankos sitä viellä nukuksissa ja hirveässä krapulassa, kun oltu niin tyhmiä että viinaa kiskottu kaksin käsin kitusiin. Meikäläinen heräs jo ennen viittä, kun armolliset naapurini könysivät pihalla.

• imalamaika

Hereillä - tai ainakin silmät auki. Mitäs naapureita sulla siellä? Suloista, aurinkoista päivää missä sitten sitä vietätkin!

• imalamaika kirjoitti:

Hereillä - tai ainakin silmät auki. Mitäs naapureita sulla siellä? Suloista, aurinkoista päivää missä sitten sitä vietätkin!

nuorisoa joilla ei taida hädintuskin olla ikää 18v:tä enenpää. Ainakin yks niillä ajaa vielä mopolla ja muutenkin niiten ulkonäkö on teinimäistä. No kaksistaan se pariskunta asuu tossa.

Pilvistä on tällähetkellä ja sopii mulle mainiosti. Pikkusen vettä yritti ripsiä, mutta hädintuskin asfaltti kastu.

• kiskottua viinaa,vaikka olis kyllä loman kunniaks pitäny sitä tehdä..;)

Puol yhdeksän heräsin ja siitä alkoi kaffeen kittaus..:)) Juon sitä nii paljon ja liikaa,kun ei tyhmä pää estele..

• ..perustit kerhon ittees varten? Taidat olla kovin itsekeskeinen immeinen?..Arvaan? ;))

Oikeastaan haluaisin liittyä kerhoosi,ihan vain siksi, että nautin olla itseäni viisaammassa seurassa ;)

• imalamaika

kovin olen omahyväinen ja itsekeskeinen ihminen! Ilman em. avuja en ehkä näin hyvin kerhon ainoaa pääsyvaatimusta täyttäisikään...

Saattaa olla, että koejäsenyyteen sinut voisi hyväksyäkin... hmmm... Hieman tuossa viestissäsi kyllä viisastelit!

• imalamaika

kerhon jäsenenä arvata, että tonttu...

• et sä voi olla noin tyhmä et luulet meitä viisaimmiksi ;)

Nyt sulla on joku ketunhäntä kainalossa.

• Pika pikaa luin ketjun lävitse, ja mulle ei avautunut mitä kivaa kerhoon kuulumisesta on?

• ei mullekaan avautunut se puoli, joten taidat olla potentiaalinen jäsen ;)

• imalamaika

kuulumisessa ei varmaankaan ole mitään "kivaa". Tuon kirjoittaessani olin vain kovin ymmälläni liki kinasteluksi menneestä keskustelusta mm. "reilujen kerhosta"; onko sellanen olemassa vai ei ja ketä siihen kuuluu ja ketä ei... Kirjoittavat ilmoittavat kilvan toinen toistensa tuohon kerhoon kuuluvan. Ja tällainen noviisi kun täällä nettimaailmassa olen, enkä keskustelun taustoja tunne, niin hölmistyneenä vain ihmettelee... Joten oman tietämättömyyteni, ymmärtämättömyyteni ja tyhmyyteni tunnustavana kerhoon ilmoitin kuuluvani. Ei siis en kummempaa "kivaa" kuin "kurjaakaan" kerhoon liity...

• imalamaika kirjoitti:

kuulumisessa ei varmaankaan ole mitään "kivaa". Tuon kirjoittaessani olin vain kovin ymmälläni liki kinasteluksi menneestä keskustelusta mm. "reilujen kerhosta"; onko sellanen olemassa vai ei ja ketä siihen kuuluu ja ketä ei... Kirjoittavat ilmoittavat kilvan toinen toistensa tuohon kerhoon kuuluvan. Ja tällainen noviisi kun täällä nettimaailmassa olen, enkä keskustelun taustoja tunne, niin hölmistyneenä vain ihmettelee... Joten oman tietämättömyyteni, ymmärtämättömyyteni ja tyhmyyteni tunnustavana kerhoon ilmoitin kuuluvani. Ei siis en kummempaa "kivaa" kuin "kurjaakaan" kerhoon liity...

tämä sinun taka ajatuksena olikin. No valaistaan pikkusen, että nyt minä ainakin kuulun tyhmienkerhoon joka on täällä sinun avustuksella perustettu suolistoon, sekä moniin muihin kerhoihin joita on muilla foorumeilla. Ja kyllä sellainen kerho on olemassa kuin Reilujen kerho, mutta ketä siihen kuuluu tuskin taas kuuluu kenellekkään.

• imalamaika
        Nittaminax kirjoitti:

tämä sinun taka ajatuksena olikin. No valaistaan pikkusen, että nyt minä ainakin kuulun tyhmienkerhoon joka on täällä sinun avustuksella perustettu suolistoon, sekä moniin muihin kerhoihin joita on muilla foorumeilla. Ja kyllä sellainen kerho on olemassa kuin Reilujen kerho, mutta ketä siihen kuuluu tuskin taas kuuluu kenellekkään.

Siksi olenkin ollut niin ällistynyt siitä toinen toistensa "paljastamisesta" kerhoon kuulumisesta... Rentouttava "hörhöily" tällä palstalla on tuottanut suurta iloa minulle, siitä kiitos myös itsellesi!

ps. Katalaa taka-ajatusta "tyhmien kerhon" perustamiseen ei liity; ajattelin vain tehdä "julkisen tunnustuksen" omasta tyhmyydestäni (kun en tuota kinastelua ymmärrä) ja "vertaistuesta" samoin tunteville...

• imalamaika kirjoitti:

Siksi olenkin ollut niin ällistynyt siitä toinen toistensa "paljastamisesta" kerhoon kuulumisesta... Rentouttava "hörhöily" tällä palstalla on tuottanut suurta iloa minulle, siitä kiitos myös itsellesi!

ps. Katalaa taka-ajatusta "tyhmien kerhon" perustamiseen ei liity; ajattelin vain tehdä "julkisen tunnustuksen" omasta tyhmyydestäni (kun en tuota kinastelua ymmärrä) ja "vertaistuesta" samoin tunteville...

se joutessaan on heittää kaikenmaailman läppää. Aina jaksa olla vakavakaan ja keskustella sivistyneesti . :))

• imalamaika kirjoitti:

Olen siinä käsityksessä, että reiluja syytetään milloin mistäkin ja ylipäätään koko kerho esitetään negatiivisessa sävyssä. Kuitenkin joku siinä poppoossa kiehtoo koska epäsäännöllisin väliajoin kerhoon viitataan keskusteluissa.

Kerho kuulemma itse lähestyy sopivia ehdokkaita ja pyytää liittymään kerhoon. Eli kerhoon ei voi liittyä perinteisesti " haluan mukaan" metodilla.
        Tämä liittymistapa jo itsessään aiheuttaa närkästystä ja epäoikeudenmukaisuutta.

Minä en ole saanut kerholta postia, joten meriittini eivät ole vielä nousseet vaaditulle tasolle.

• vedättämättä
        Waffe kirjoitti:

Olen siinä käsityksessä, että reiluja syytetään milloin mistäkin ja ylipäätään koko kerho esitetään negatiivisessa sävyssä. Kuitenkin joku siinä poppoossa kiehtoo koska epäsäännöllisin väliajoin kerhoon viitataan keskusteluissa.

Kerho kuulemma itse lähestyy sopivia ehdokkaita ja pyytää liittymään kerhoon. Eli kerhoon ei voi liittyä perinteisesti " haluan mukaan" metodilla.
        Tämä liittymistapa jo itsessään aiheuttaa närkästystä ja epäoikeudenmukaisuutta.

Minä en ole saanut kerholta postia, joten meriittini eivät ole vielä nousseet vaaditulle tasolle.

jätä......

• Waffe kirjoitti:

ei ole epäoikeudenmukaisuudesta vaan luottamuksesta. Tuskin yksikään foorumi haluaa pelkkiä vakoilijoita palstoilleen jotka sitten levittelevät asioita ympäri muille joille ne asiat eivät kuulu. Enkä tarkoita nyt sinua taikka noin yleiseti muitakaan, mutta sellaisiakin tapauksia on nähty. Tuskin se mikään salaseura ole, sanan varsinaisessa merkityksessä. Lissäyksenä edelleen että sellaista foorumia ei ole kuin Reilujenkerho.

• nimetä yksi
        Nittaminax kirjoitti:

ei ole epäoikeudenmukaisuudesta vaan luottamuksesta. Tuskin yksikään foorumi haluaa pelkkiä vakoilijoita palstoilleen jotka sitten levittelevät asioita ympäri muille joille ne asiat eivät kuulu. Enkä tarkoita nyt sinua taikka noin yleiseti muitakaan, mutta sellaisiakin tapauksia on nähty. Tuskin se mikään salaseura ole, sanan varsinaisessa merkityksessä. Lissäyksenä edelleen että sellaista foorumia ei ole kuin Reilujenkerho.

ehdokas, joka eniten muiden asioita täällä on levitellyt ja vihjailuja puskista heitellyt, niin uskon tietäväni äänestyksen voittajan, reiluako ?

• nimetä yksi kirjoitti:

ehdokas, joka eniten muiden asioita täällä on levitellyt ja vihjailuja puskista heitellyt, niin uskon tietäväni äänestyksen voittajan, reiluako ?

joten anna palaa...mutta muista pistää faktat pöytään. Linkit tai jotain.

• ei olisi
        Nittaminax kirjoitti:

joten anna palaa...mutta muista pistää faktat pöytään. Linkit tai jotain.

lainkaan reilua reilujen mittapuun mukaan. Tyyliin sopii paremmin vihjailu ja puskista loan heittäminen, se se vasta on reilujen reilua.

• ei olisi kirjoitti:

lainkaan reilua reilujen mittapuun mukaan. Tyyliin sopii paremmin vihjailu ja puskista loan heittäminen, se se vasta on reilujen reilua.

jauhaa tyhjää jolla ei ole mitään painoarvoa. Parempi sun pitää suusi kiinni jos et pysty muuta esittämään.

• vedättämättä kirjoitti:

jätä......

sinua jokin siinä lauseessa. Kuikahan moni enään edes muistaa mistä koko kerho sai alkunsa.

• tuhansien
        Nittaminax kirjoitti:

jauhaa tyhjää jolla ei ole mitään painoarvoa. Parempi sun pitää suusi kiinni jos et pysty muuta esittämään.

viestien moottoriturba, määräillen muitat vaikenemaan. Näytä yksi oma viestisi millä on jotain painoarvoa buahhahhahhahhhahhaaaaaaa

• tuhansien kirjoitti:

viestien moottoriturba, määräillen muitat vaikenemaan. Näytä yksi oma viestisi millä on jotain painoarvoa buahhahhahhahhhahhaaaaaaa

ja oliko muuta?

• se,että täällä voi olla oma ittensä..;)))

• kerhossa on tilaa yhdelle torvelle :)

• imalamaika

aina yksi torvi mahtuu :-))

• imalamaika kirjoitti:

totinen torvensoittaja! :)

• norMix kirjoitti:

totinen torvensoittaja! :)

sellainen torvensoittaja jolla on suu messingillä ?

• imalamaika kirjoitti:

kerrankin pääsen kerhoon jossa ei tarvi pingottaa :) *töräyttää torvella*

• TaikisN kirjoitti:

sellainen torvensoittaja jolla on suu messingillä ?

olettaen, että torvesikin on messikiä! On sitten ikäänkuin sävy sävyyn! :)

• TaikisN kirjoitti:

kerrankin pääsen kerhoon jossa ei tarvi pingottaa :) *töräyttää torvella*

minäkin sanoin..Nyt saa olla reilusti oma ittensä..;)))

• Yxitypy

tästä uudesta kerhosta, ja ajattelin tulla kysymään otettaisko minut siihen mukaan?
      Olen vasta yhdessa kerhossa, ja toinenkaan ei tekis pahaksi :=))

Niin tässä kerhossa olen nykyisin

http://www.youtube.com/watch?v=Sq-rswNGFis

• ninro

minäkin haluaisin kuulua. Tuntui niin kotoisalle. Minäkin ole yhdessä kerhossa ja jos pääsis vielä toiseen.... :)

• imalamaika

Oikeastaan tähän kerhoon riittää vain julkinen ilmoittautuminen. On vaan kiva, että sinäkin tunnet kuuluvasi tähän enemmistöön. Mottona voisi olla: "Joukossa tyhmyys tiivistyy" - ja nyt meitä on jo näin monta!

Tuo sinun kerhosi on kiehtova! Onko kerhoon joku testaus vai riittääkö valokuva? Niin omakseni tunnen tuonkin kerhon - tunnuslaulu ja kaikki.

• riisisuklaa

tahtoo liittyä.. Tunnen toisinaan itseni ihan yltiö tyhmäksi...

• imalamaika

nyt aina porukkaan kuuluu (vaikka nimimerkkisi uhkaakin hyvin alkanutta suklaansyöntilakkoa - pelkkä sanan "suklaa" kirjoittaminen meinaa ryntäyttää kaapille). Ja olet ensimmäinen, joka on ihan "yltiö"-tasoinen... :-)))

• imalamaika kirjoitti:

nyt aina porukkaan kuuluu (vaikka nimimerkkisi uhkaakin hyvin alkanutta suklaansyöntilakkoa - pelkkä sanan "suklaa" kirjoittaminen meinaa ryntäyttää kaapille). Ja olet ensimmäinen, joka on ihan "yltiö"-tasoinen... :-)))

muut ollaan varmaan nii tyhmiä,ettei ees tajuta millä tasolla ollaan..;)

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      94
      3722
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      45
      3114
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      96
      2702
    4. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      57
      2410
    5. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2378
    6. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      117
      2337
    7. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      125
      2315
    8. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      21
      2264
    9. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      21
      2203
    10. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      64
      2070
    Aihe