Voiko paljon naivimpaa juttua lehteen kirjoittaa, kun oli Tarja Kojolan elokuvafestivaaleja käsittelevä vuodatus komiat-lehdes?
Ketä kiinnostaa jonkun härmästä poikia kymmenen kuvauspaikat kankaankylässä?
Muualla suomes ei ketään ja tuskin montaa ihmistä kauhavallakaan.
Hommakkaa sinne vaikka paskatunkion lapioinnin sm-kisat, niin voitte saada ihan oikeasti julkisutta, kun sitä niin kovasti jotkut siellä tuntuu kaipaavan!
Naivi vuodatus komiat-lehdes.
5
321
Vastaukset 5
- Ei siis voi
pitää siihen alaan kuuluvia kilpailuja. Tuntuu vaan monia entiset elokuvien kuvauspaikat kiinnostavan.
- ratkaistu
no jos ei oo paskatunkioota koko kyläs niin piankos kankahalaaset sellaasen kökäs kakkii, siihen vaan kamarikirijaston nurkalle puusee ja kaikille kirijastos kävijöölle kakkimispakko mennes ja tulles, joku nimeltämainitsematon vois olla ylimmäinen kakkavahti ja jakaa kuitua ja luumua että vatta toimii säännöllisesti.
- idea
tuutko suojelijaksi ja tuomariksi ko. kisaan ens kesänä ??
- ensivuonna
voisi onnistua, ellei paikkaa ole jo valittu.
http://www.riemurasia.net/jylppy/media.php?id=63183&c=11
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791682
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.107869En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207634- 133608
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo90606- 48566
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37536
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15520