Mielipiteitä,onko maailma muuttunut ja mihin suuntaan?
Television juontotehtävissä heitä on paljon.
Mitä ajattelette näistä miehistä,jotka tykkää miehistä
84
634
Vastaukset
- beessi
on asia, josta meillä on tietoa ja viisaita, tuoreita mielipiteitä.
Mutta toimittaako niitä kertoa, kun sanot heti jo kättelyssä "en tajua".
Jaksa tässä helteessä ihan perinpohjin selvittää...
Tulinkin oikeastaan tuolta partsilta vain kylmän siiderin hakemaan, tapani mukaan pikku mutkan tehden. Moikka taas!- en ole hetero
Olet nero! Yritä keskittyä perinpohjaiseen selvitykseen. Olen jäänyt sinuun kiinni,olet niin yliystävällinen.
- beessi
en ole hetero kirjoitti:
Olet nero! Yritä keskittyä perinpohjaiseen selvitykseen. Olen jäänyt sinuun kiinni,olet niin yliystävällinen.
aivan väärin, en ole yliystävällinen, en edes aina ystävällinen.
En jaksa nyt keskittyä, tein juuri itselleni muutaman keitetyllä perunalla, sillillä ja ruohosipulilla päällystetyn näkkärin. Pakko päästä syömään.
Toivon kyllä hartaasti, etteivät heterot joudu millään alalla syrjinnän kohteeksi.
- Vai eikö siusta?
Keljua, että esität alustuksessa jo ehdollisen mielipiteen eli että sinä et ilmeisesti pidä miehistä tykkäviä miehiä oikein ihmisinäkään - vai kuinka? Mitä itseasiassa et tajua?
Koska olen nainen ja tykkään miehistä, sanoisin, että miehistä tykkäävillä miehillä ja minulla on yhtä hyvä maku tässä suhteessa. Ihmisiä kaikki olemme, persoonallisuus ratkaisee tykkäänkö ihmisestä vai en. Ethän kai ensimmäiseksi keneltäkään kysy,että mitä sukupuolisuuntausta sinä edustat? Vai kysytkö? Entäs, jos olisitkin tutustunut tietämättäsi tällaiseen mieheen? Sanoistiko tuttavuuden heti irti vai poistuisitko parkuen paikalta? Herranen aika, palaa aloittaja tähän päivään ja aikaan. Tottakai maailma muuttuu, suvaitsevaisuutta vaan lisää.
Ajattelen myös niin,että entä, jos poikani tykkäisikin miehistä tai tyttäreni naisista? Ihan noin ajatusleikkinä, vaikka heteroja ovat. Enhän heihinkään voisi irtisanoa tuttavuutta, rakkaita lapsiani olisivat siitä huolimatta tai sen vuoksi - kuinka vaan. Ja mitä oikeastaan minulle kuuluvat toisten kumpppanit, kunhan itse tiedän kenen kanssa petaan ja makaan. - minun pitäisi
olla ihmisistä mitään mieltä?
Samallaisia ollaan, kaikki. Ihan sama minulle, mitä aikuiset tasa-arvoiset ihmiset harrastavat maakuuhuoneissaan.
Seksihän on vain yksi osa ihmistä, elämää.
Maailma ei ole mihinkään muuttunut, pipo vain tullut joillakin löysemmäksi.
Ihmisille on annettu lupa olla julki sitä, mitä ennen saivat salassa olla.
Muutama homo on ollut työkaverina, ihan olivat kuin me muutkin, ei parempia, ei pahempia. Eivätkä mitään vaatefriikkejä, kuin jotkut taas puolestaan heidän kuvittelevat olevan. - -meirikki ejk.
kun tästä kirjoiteltiin tosi paljon ja useilla avauksilla.
Ei jaksa enää, tuntuu et sanotuksi tuli jo silloin kaikki.
En erottele ihmistä tykkäämisiensä puolesta, rakkautta ei ole koskaan liikaa :)- ei ole vaikeata tajuta
Niin miehillä kuin naisillakin on silmät, nenä, korvat, suu, vartalo, kädet, jalat muut jäsenet. Mikä siinä on niin kummallista, ettei tajua, hyvä ihminen? - Osamme kaikki puhua, nauraa, rakastaa jne, joten asiahan on ihan yksinkertainen: ihmisiä me kaikki olemme. Näin helppoa on kohdata ihmisiä.
- serkkupoikani
ei ole vaikeata tajuta kirjoitti:
Niin miehillä kuin naisillakin on silmät, nenä, korvat, suu, vartalo, kädet, jalat muut jäsenet. Mikä siinä on niin kummallista, ettei tajua, hyvä ihminen? - Osamme kaikki puhua, nauraa, rakastaa jne, joten asiahan on ihan yksinkertainen: ihmisiä me kaikki olemme. Näin helppoa on kohdata ihmisiä.
Kesähäihin. Hänet vihitään kauniin Ruotsalaisen miehen kanssa. Mitkä tunteet pojan isällä-kerronko? Parempi kun en kerro. Jatka sinä vaan tajuamistasi,mutta varo menemästä isän osaan. Pelko siitä,että pojasta tulee.........on isille suurempi kuin uskotkaan.
- niinkauan
kuin ei kohtalo osu omalle kohdalle
- kesähäät
Olisitko suunnattoman onnellinen jos poikasi vihittäisiin miehen kanssa?
- tyttäreni
kesähäät kirjoitti:
toisen naisen kanssa, eläneet jo yli parikymmentä vuotta.
Kaunis asunto, molemmilla hyvät ammatit, rakastavat selvästi toisiaan
se riittää minulle, että on hyvä olla, ja saa rakkautta, ja antaa myös.
Molemmat ovat minulle rakkaita ihmisiä. - miksi sanoit noin?
serkkupoikani kirjoitti:
Kesähäihin. Hänet vihitään kauniin Ruotsalaisen miehen kanssa. Mitkä tunteet pojan isällä-kerronko? Parempi kun en kerro. Jatka sinä vaan tajuamistasi,mutta varo menemästä isän osaan. Pelko siitä,että pojasta tulee.........on isille suurempi kuin uskotkaan.
Erikoisesti sanottu! jos olisi ihan tavan häät, et olisi sanonut noin hassusti.
mutta kun on näin erikoist, kuin "nähtävyys, ihmisten tavan, tylsyyteen, piristystä, sensaatiomaista, kuin jotai juorulehtee lukiessa, jännittävää jollai lailla.
Paljastat sanoillasi, että sullekin tässä on vaihtelua, erikoista. Tajuuhan ton nyt normaalijärkinen ihminen, et erikoista se on, mennä samaa sukupuolta olevat naimisiin.
Ei yhtään ihme, et sitä täälläkin palstalla vatvotaan jatkuvaan.
Turha yrittää sanoa, että ei siinä mitään erikoista ole.
Mutta ihan yhtä arvokkaita ihmisiä kaikki ovat. - miksi juuri minulle
niinkauan kirjoitti:
Puhut vähän.mutta asiaa! Ehdottomasti tämän osion järkevin komentti. Niin kauan on hyvin........
- yksi kerta
Yksi kokeilukerta yön vietosta miehen kanssa riittää. Ei ole sen jälkeen naiset olleet mielessä.
t.entinen heteromies,56-vuotta pohjois-suomesta. - siis mikä siinä oli
yksi kerta kirjoitti:
Yksi kokeilukerta yön vietosta miehen kanssa riittää. Ei ole sen jälkeen naiset olleet mielessä.
t.entinen heteromies,56-vuotta pohjois-suomesta.parempaa? Eikö e ollut vaikeeta ja kummallista?
- sitä
yksi kerta kirjoitti:
t.entinen heteromies,56-vuotta pohjois-suomesta.rehvastellaan. Syy ei ole naisissa, vaan omien korviesi välissä.
- 1947
ihmisiä, muttei ihmisiksi! Pohjimmiltaan kyse on Jumalasta luopumisesta. Tämä nykymaailma menee kadotukseen, että kolisee, ellei tee parannusta.
Yhtään en ketään tuomitse, kerron vaan, mitä Jumala tekee ikuisuudessa. Nuo suhteet samaa sukupuolta olevien kanssa ovat yksinkertaisesti Jumalalle kauhistus, eikä sitä muuksi muuteta millään tasa-arvo tai suvaitsevaisuuskysymyksillä. Ihminen on sen verran pieni, ettei meillä ole valtaa määräillä kaiken Luojaa.
Tämä luopumuskin on kerrottu siinä isossa kirjassa, ei siinä sikäli ihmettelemistä ole.
Niin ja selvennykseksi sekin, että kadotus ei kohtaa Jeesuksen seuraajia. Muita ehtoja ei ole. Jumalan Pyhä Henki sitten ohjaa oikealle tielle. Se on kerrottu Raamatussa. Ja kaikille on tilaa taivaassa, yhtään ei jätetä pois, jos seura kelpaa.
Yhtään syntiä sinne ei kuitenkaan pääse ja suurin synti on Jumalasta luopuminen.
Ovellesi kolkuttaa Jeesus, avaatko sydämesi oven? - Pirre*
sitä kirjoitti:
rehvastellaan. Syy ei ole naisissa, vaan omien korviesi välissä.
Ei minusta, hän vain totesi tosiasian kohdallaan.
- Mutta hyvilläni
kesähäät kirjoitti:
jos kaveri on fiksu ja ovat onnellisia.
- olet ollut
yksi kerta kirjoitti:
t.entinen heteromies,56-vuotta pohjois-suomesta.aina homoseksuaali, et vain ole tunnustanut sitä edes itsellesi.
Normaali hetero -mies ei makaa toisen miehen kanssa, ainakin mitä omien kokemusteni perusteella pystyn sanomaan.
Itse olen nainen ja pidän molemmista, en rakastu sukupuoleen vaan ihmiseen. - kyynelvirta
niinkauan kirjoitti:
Perheemme puolesta--KIITOS! Ne puhuu asiasta,jotka eivät siitä tiedä hölynpölyä.
Sanon kaikille keskusteluun osallistuneille: Toivon sydämestäni ,että mummin pikku matista tulee H***Å - peenis
yksi kerta kirjoitti:
t.entinen heteromies,56-vuotta pohjois-suomesta.Minä en voi edelleenkään ymmärtää miten ihmisiä voi niin kovasti kiinnostaa mihin reikään joku julkkis aisansa upottaa.
- mitä ään
peenis kirjoitti:
Minä en voi edelleenkään ymmärtää miten ihmisiä voi niin kovasti kiinnostaa mihin reikään joku julkkis aisansa upottaa.
väliä ole niin upota vaikka suonsilmään. ja kukaanko sitten ei ihmettele. vain sinä, et miks noi ihmettelee.
- 3.kerta
yksi kerta kirjoitti:
t.entinen heteromies,56-vuotta pohjois-suomesta.3.kerta toden sanoi ja jätin perheeni.
- tajuuttekxte
yksi kerta kirjoitti:
t.entinen heteromies,56-vuotta pohjois-suomesta.olet ollut homo tietämättäs vai?? aika kummallista.
minä tunnen olevani nainen ja miehen kanssa olen lapset alkuun saattanut. - uskovainen mies
peenis kirjoitti:
Minä en voi edelleenkään ymmärtää miten ihmisiä voi niin kovasti kiinnostaa mihin reikään joku julkkis aisansa upottaa.
Eikö aikuisilla ihmisillä ole enää mitään muuta. Tanssipaikoillakin metsästetään vain ja ainoastaan reikää. Musiikki ja tanssi ei nykymaailmassa merkitse yhtikäs mitään. Ja tässä ei puhuta julkkisten kiinnostuksesta reikään vaan ihan normaalien perheenisien. Ruoka-ja kahvitunneilla puhutaan reijästä tai lähinnä sen puutteesta.Eikö tosiaan ole mitään muuta.
- beessi
uskovainen mies kirjoitti:
Eikö aikuisilla ihmisillä ole enää mitään muuta. Tanssipaikoillakin metsästetään vain ja ainoastaan reikää. Musiikki ja tanssi ei nykymaailmassa merkitse yhtikäs mitään. Ja tässä ei puhuta julkkisten kiinnostuksesta reikään vaan ihan normaalien perheenisien. Ruoka-ja kahvitunneilla puhutaan reijästä tai lähinnä sen puutteesta.Eikö tosiaan ole mitään muuta.
Se on tuo golf nykyään duunareidenkin harrastus, siksi työpaikoillakin niin paljon noita reikäjuttuja kuulee. Joillakin on eväänäkin reikäleipää!
Minun pitäisi mennä nukkumaan viimeistään kakskytkolmereikäreikä, nyt mä vähän myöhästyn.
- sitten syrjittiin
myös vasenkätisiä. Sanottiin, että äiti oli vehkellyt saatanan kanssa! Onhan meillä myös tummaihoisia, värisokeita ja muuten henkisesti rajoittuneita!
- hänen asiansa on hänen
Minä olen aina onnellinen pojistani ja tyttäristäni, jopa heidän serkuistaan. Heidän elämänsä nyt aikuisena on aivan omaa elämää, mutta iloita voin heidän olemisestaan ja kanssaelämisestään.
- pidän kovasti ihmisistä
Minä olen nainen ja tykkään kovasti naisista ja miehistä. Pidän kovasti kaikenlaisista ihmisistä. Tykkään jutella ja vaihtaa mielipiteitä kaikenlaisten ihmisten kanssa. Se avartaa. Kokeile sinäkin, joskus sitä voi vaikka vähän viisastua.
suuntautuminen on mielestäni yksityinen intiimi asia, enkä ymmärrä miksi sellaisia pitää julistaa maailmalle, enkä sitä miten aihe jaksaa kiinnostaa suurta yleisöä. Valistus ja suvaitsevaisuuden edistäminen ovat tietysti aina paikallaan, mutta iänikuinen samoista asioista, varsinkin yksityisistä, jauhaminen tapaa vähäisenkin kiinnostuksen. Kunnioitan ihmisten yksityisyyttä ja ihmisiä, jotka ovat sinut itsensä ja oman seksuaalisuutensa kanssa.
En kuitenkaan haluaisi, että lasten mieltä hämmennettäisiin esittelemällä valistamisen nimissä kaikkia mahdollisia seksuaalisia suuntautumisia oppikirjoissa "normaaleina".
Eletään ja annetaan toistenkin elää rauhassa omalla tavallaan... niin kauan kun eivät vahingoita toisia elollisia.- siinä se..
no on han se nyt erikoista! muuta turha väittääkään.
- osasit jälleen
kerran kiteyttää saman, minkä minakin olisin yrittänyt tänne kirjoittaa.
Yleensäkin, minusta, on täälläkään turha kovin syvällisesti mietiskellä, miten kukin aikuinen makuuhuoneessaan toisen saamankaltaisen ihmisen kanssa käyttäytyy.
Miksi meidän pitää rikkiviisastella sillä alueella, joka kaikille meille on intiimeintä.
Miksi pitää arvailla asioita, jotka eivät meille edes kuulu.
Onko tämä jotain alkukantaista, peiteltyä tirkistelyä, joka kätketään eri sanoihin? - kaikki kummallisuuet
osasit jälleen kirjoitti:
kerran kiteyttää saman, minkä minakin olisin yrittänyt tänne kirjoittaa.
Yleensäkin, minusta, on täälläkään turha kovin syvällisesti mietiskellä, miten kukin aikuinen makuuhuoneessaan toisen saamankaltaisen ihmisen kanssa käyttäytyy.
Miksi meidän pitää rikkiviisastella sillä alueella, joka kaikille meille on intiimeintä.
Miksi pitää arvailla asioita, jotka eivät meille edes kuulu.
Onko tämä jotain alkukantaista, peiteltyä tirkistelyä, joka kätketään eri sanoihin?ja erikoinen. Lehessäkin luki että juorutkin tekevät onnelliseksi, nää on vähän samoi juttuja.
- sitten ihan
kaikki kummallisuuet kirjoitti:
ja erikoinen. Lehessäkin luki että juorutkin tekevät onnelliseksi, nää on vähän samoi juttuja.
mielelläni omituinen.
Eivät kiinnosta juorulehdet, pääsen ihan tarpeeksi niistä tietoiseksi, lukemalla iltalehtien lööpit koneelta.
Muiden sänkykamareihinkaan en halua kärpäseksi, omassa elämässä on tarpeeksi elettävää, ja mietittävää.
Eikö tämä aihe ala olla jo vanhanaikainen?
Minua se ainakin kyllästyttää.
Niin varmaan, juoruilla onnelliseksi, että jaksaa viettää pyhäpäivänsa kiertelemällä marketteja. - beessi
Liika on liikaa. Eikä taida aina olla kysymys valistuksesta ja suvaitsevaisuuden edistämisestä...
Ja todellakin, pitäisi muistaa, että lapset eivät pysty käsittelemään - eikä heidän missään nimessä tarvitsekaan - noita asioita.
Iänikuisen suttuisen suvaitsevaisuuden nimissä (ja kaupallisen ahneuden) suojattomat lapsetkin altistetaan jatkuvasti asioille, joita he eivät ymmärrä ja jotka voivat heidän kehittymistään tasapainoisiksi aikuisiksi vahingoittaa. Enkä puhu nyt pelkästään homoseksuaalisuudesta, eniten lapsia vahingoitetaan liiallisella, vääristyneelläkin heteroseksille altistamisella.
- ajattelua
Kun ei ole kokemuksia miesten sexi leikeistä en myöskään ala ajattelemaan asioita, joista toiset tykkäävät.
Sellaiset jotka jatkuvasti tyrkyttävät homoasioita tänne keskustelu palstalle katsokaa peiliin, mikä kummajainen siellä katselee, tykkäätkö näkemästäsi?- tajua
minäkään, miksi jauhaa aina uudellaan samaa pakkopullaa.
Asiat ovat kuin ovat, eletään ja annetaan elää, ilman kummempia kommervenkkejä.
Varmaan maailmassa on asioita, joista voisi rakentavampaa aihetta kehitellä.
sen kummempaa kuin ihmisistä yleensäkään, - miksi miettisin kenenkin sukupuolisia mieltymyksiä, juontaja on juontaja, ei ensisijaisesti homo.
- ei hämmästytä
Mutta neljä vuonna 2009. Tää on heterojen syrjintää.
- Pirre*
ei hämmästytä kirjoitti:
Mutta neljä vuonna 2009. Tää on heterojen syrjintää.
haitko paikkaa?
- miellyttävä ja sivistyny
Pirre* kirjoitti:
haitko paikkaa?
Juontajan pitää olla miellyttävän näköinen, sujuvapuheinen, sivistynyt ja sopivasti ulospäin suuntautunut ja aika fiksu ihmiseksi. Siihen hommaan ei pääsekään tuollaiset p-puhujat ja ruikuttajat, eikä tyhmät. Joko tuli selväksi?
- olisko pitänyt
Pirre* kirjoitti:
haitko paikkaa?
Olen lesbo ja esiintyvä "taiteilija". En ole saanut toimittajakoulutusta,niin kuin nämä homot.
- Pirre*
olisko pitänyt kirjoitti:
Olen lesbo ja esiintyvä "taiteilija". En ole saanut toimittajakoulutusta,niin kuin nämä homot.
kai valittiin, - tuskin he homoja erityisesti hakevat, vai hakevatkohan?
ja, tuskin lesbotoimittajat eroaa ns. normaalista juontaja kanssasisarestaan, tuskin vaan.. :) - vähemmän fiksu
Pirre* kirjoitti:
kai valittiin, - tuskin he homoja erityisesti hakevat, vai hakevatkohan?
ja, tuskin lesbotoimittajat eroaa ns. normaalista juontaja kanssasisarestaan, tuskin vaan.. :)Minähän sanoinkin, 'että pitää olla aika fiksu ihminen'.
- eihän
kukaan mieti sitäkään mitä heteron juontajan sänkykamarissa tapahtuu.
Ne ovat yksityisasioita, molemmilla.
- pojista miehiä
Vien poikaani miehisten harrastusten pariin. Otan pojan mukaan hirvimetsälle,kamppailulajeja melkein pakotan harrastamaan(koulukiusatut)jotta pystyisi heti ottamaan luulot pois,ensin puhumalla ja jos ei puhe tehoa,niin turpaan vaan ja onnea. Ketään lapsistani ei kiusata se on varmaa. Armeija käydään,mitään sivarihommaa en hyväksy. Jos ohjeeni eivät kelpaa ja niitä ei noudateta,niin kapsäkki kasaan ja ei muuta kuin omia jalkoja pöydän alle. Se että olen saanut pojan tarkoittaa sitä, että kasvatan siitä miehen enkä mitää työtävieroksuvaa rivitanssijaa. Näin on ****lauta.
- ikävän
dominoiva isä.
No, mitä ei saa tehdä julkisesti, tehdään salassa.
Sinähän et kasvata, sinä orjuutat. - isän miehet
ikävän kirjoitti:
dominoiva isä.
No, mitä ei saa tehdä julkisesti, tehdään salassa.
Sinähän et kasvata, sinä orjuutat.Kaksi sotilasta,siis kasvatin.
- tunnustan,
isän miehet kirjoitti:
Kaksi sotilasta,siis kasvatin.
huonosti muotoilin sanani kiireessä.
- -meirikki ejk.
kuten olet halunnutkin pojistasi ja he ovat tahdostasi kiitollisia. On upeaa että olet harrastanut ns. miesten lajeja pienestä pitäen, vaan uskotko ettei sillä ole mitään merkitystä jos olisi suuntaus toisenlainen?
Veljelläni on 4lasta, kaksi kumpaakin. Veljeni on miestenmies kuten sinäkin, ja noita samoja kuin myös ajelivat kaikenlaisia ralleja sun muuta. Siis poikien kanssa.
Vanhin poika kapinoi, mutta voimakkaan isän edessä se ei onnistunut, ennenkuin tuli armeijaan lähtö, ei mennyt poika , ei vaan muutti pois kotoaan, ja haki teatterikouluun. Asui puolisenvuotta luonani ennenkuin sai solumuotoisen asunnon itelleen, voi sitä kirousta ja huutoa, miten se sattui nuoreen mieheen isänsä kiroamiset, osamme saimme kaikki, ei sen puoleen :/
Poika on jo pitkään ollut valmis näyttelijä ja on loistavan uran tehnyt. He eivät ole isänsä kanssa missään tekemisessä, tätä poikaa veljeni ei enää tunnusta omakseen, eikä se aikakaan ole asioihin apua tuonut.
Tiedän pojan nyt jo toki miehen, siitä jollainlailla kärsivän, mutta hän onneksi tietää että me muu suku ollaan hänestä hyvin ylpeitä.
Homoudesta en tiedä, pari pidempi aikaista naissuhdetta on päätynyt eroon, lapsia ei hällä ole.
Kamalinta on se et pojan piti isän ´miehisyyden´takia kulkea metsällä sun muuta, eikä uskaltanut vastustaa, ennenkuin pakon edessä.
Ei rivitanssijan ammattissa mitään vikaa ole, se on lahjakkuutta ihan siinä kuin teillä erämiehilläkin. Onnea sinulle tämän nuorimmankin kanssa.
- mamabo.
Että, annetaan heidän juontaa, suorittaa tehtäviään.
Minua ainakaan ei häiritse mikä on juontajan/puhujan homo/lesbo -suhde. Kunhan tekee juontajatehtävä hyvin, aivan sama, kuka puhuu mikrofoniin. - ainoastaan,
että pitää alkaa tikulla kaivamaan yhtä ainoata ihmisen ominaisuutta, seksuaalisuutta.
Sehän on vain yksi osa ihmistä.
Ennemminkin sen kaivelijat voisivat syventyä miettimään, miksi se on heille itsellensä niin ensiarvoisen tärkeää.Tyttäreni ensi rakkaus oli tyttö, hän rakasti platoonisesti, mikä on mahdollista.
Lapsen lapseni on tulossa murrosikään mutta jo pienestä pitäen on poika antanut näyttöä taipumuksestaan taiteellisuuteen monipuolisesti ja aika näyttää mitä tulevaisuus tuo hänelle.
Me ollaan rinkinä häntä kannustamassa, ei hipusuntipsuksi vaan taitellisuuteen eikä edes isä mahda mitään.
Tuo isä joka tekee pojastaan miestä, ei tajua että juuri mies pårukoissa se leviää.
Sisäoppilaitokset, joukkue pelit, armeija,metsästys pårukat etc.
En ymmärrä miksi nykyään houhotetan seksistä joka TV kanavalla. Harrastetaan, muka. Kyllä minä sen otan ihan vakavissani. Ei se mene näin, ensin joudaan kahvit ja sitten sänkyyn.
Samoin nainen hakee naista joukkuepelien kautta ja kun katsoo Teeman ohjelmaa suomalaisista lespoista on hämmästyttävää huomata ai tuokin?
Ennemmin otan avekiksi hipsuntipsun kun örisevän sorbuksen lemuisen miehen.- asiaa,
maagikko kirjoitti:
Tyttäreni ensi rakkaus oli tyttö, hän rakasti platoonisesti, mikä on mahdollista.
Lapsen lapseni on tulossa murrosikään mutta jo pienestä pitäen on poika antanut näyttöä taipumuksestaan taiteellisuuteen monipuolisesti ja aika näyttää mitä tulevaisuus tuo hänelle.
Me ollaan rinkinä häntä kannustamassa, ei hipusuntipsuksi vaan taitellisuuteen eikä edes isä mahda mitään.
Tuo isä joka tekee pojastaan miestä, ei tajua että juuri mies pårukoissa se leviää.
Sisäoppilaitokset, joukkue pelit, armeija,metsästys pårukat etc.
En ymmärrä miksi nykyään houhotetan seksistä joka TV kanavalla. Harrastetaan, muka. Kyllä minä sen otan ihan vakavissani. Ei se mene näin, ensin joudaan kahvit ja sitten sänkyyn.
Samoin nainen hakee naista joukkuepelien kautta ja kun katsoo Teeman ohjelmaa suomalaisista lespoista on hämmästyttävää huomata ai tuokin?
Ennemmin otan avekiksi hipsuntipsun kun örisevän sorbuksen lemuisen miehen.vaikka loppu saikin suupieleni kohoamaan.
Tuntuu, liekö osittainkaan oikeassa olevaa, että monille vanhemmille itselleen on vaikea tunnustaa, että lapsi ei olekaan hetero.
Kuin se olisi heidän "syynsä"?
Kuin he olisivat epäonnistuneet kasvatuksessaan?
Tosi surullista, minä uskon, että ihmisen seksuaalinen suuntaus on valmis hänen syntymähetkellään. Ei siinä sen kummempia kiemuroita tai kasvatustarinoita tarvita. - samaa ihmiskuntaa
asiaa, kirjoitti:
vaikka loppu saikin suupieleni kohoamaan.
Tuntuu, liekö osittainkaan oikeassa olevaa, että monille vanhemmille itselleen on vaikea tunnustaa, että lapsi ei olekaan hetero.
Kuin se olisi heidän "syynsä"?
Kuin he olisivat epäonnistuneet kasvatuksessaan?
Tosi surullista, minä uskon, että ihmisen seksuaalinen suuntaus on valmis hänen syntymähetkellään. Ei siinä sen kummempia kiemuroita tai kasvatustarinoita tarvita.Niin se on. Siis ihan j-o-k-a-i-n-e-n. Ei siinä ole mitään karsinoita erilaisille ihmisille vaan me kaikki olemme i-h-m-i-s-i-ä. Siis ihan jokainen. Ja joka ei usko Luojaan, esim. Goethen kehitysopista ja mutaatioista saa aika hyvän kuvan ja selostuksen, miten kaikki maailman eliöt, oliot, eläimet, kasvit ym ja ihmisetkin ovat muodostuneet vuosimiljardien kuluessa. Goethe oli sentään hyvin nerokas ihminen ja eli valistusaikana. Ja kunnioittakaamme elämää, siihen kuulumme me ihan kaikki yhtä arvokkaina - ihan jokainen, ihan sellaisenaan kuin olemme. - Omana kommenttinani voisin sanoa, että kuinka toinen ihminen ylipäänsä voi sanoa, mikä hän on ja miten tämän tulee elää. (ja nyt älkää viitsikö sotke raamatunlauseita tähän kuvioon jatkoksi, se on niin tekopyhää. Sanotaanhan selvästi sanassakin että, rakasta lähimmäistä niinkuin itseäsi).
- sitä ensimmäistäkään ker
samaa ihmiskuntaa kirjoitti:
Niin se on. Siis ihan j-o-k-a-i-n-e-n. Ei siinä ole mitään karsinoita erilaisille ihmisille vaan me kaikki olemme i-h-m-i-s-i-ä. Siis ihan jokainen. Ja joka ei usko Luojaan, esim. Goethen kehitysopista ja mutaatioista saa aika hyvän kuvan ja selostuksen, miten kaikki maailman eliöt, oliot, eläimet, kasvit ym ja ihmisetkin ovat muodostuneet vuosimiljardien kuluessa. Goethe oli sentään hyvin nerokas ihminen ja eli valistusaikana. Ja kunnioittakaamme elämää, siihen kuulumme me ihan kaikki yhtä arvokkaina - ihan jokainen, ihan sellaisenaan kuin olemme. - Omana kommenttinani voisin sanoa, että kuinka toinen ihminen ylipäänsä voi sanoa, mikä hän on ja miten tämän tulee elää. (ja nyt älkää viitsikö sotke raamatunlauseita tähän kuvioon jatkoksi, se on niin tekopyhää. Sanotaanhan selvästi sanassakin että, rakasta lähimmäistä niinkuin itseäsi).
taa moittinut tai huonompana pitänyt homoja. Kunhan vain tota elämän ihmeellisyyttä polemikounut. Täällä netissä keskustellaan ja ihmetellään ja kysellään kaikkee maailman ihmeellisyyksiä, joita esim. ei ymmärrä itse. mie ymmärrän ton, homouden, mutta kyllä se niin erikoinen erikoisuus vain on, että ei siitä mihin pääse.Ylleensähän ihminen puhuu ihan luonnollisestikin erikoisesta. Olispa se jo omituista, jos ei mikään hätkähdyttäisi. Vasta nyt olen aikuisiällä tällaisesta oikein kuullutkaan, nuorena hyvä jos on sanan kuulin, ei sitä tajunnutkaan kunnolla, mitä se piti sisällään. Eiköhän se kun aikansa jauhaa, ala siihen sit tootumaan, että tulee tavallaan kuin valmiiksi märehdityksi". :) Joku miettii tykönänsä, joku puhuu toisten kanssa.
Mut kuten olen sanonut, yhtä arvokkaita ovat ihmisenä. - ei vai
sitä ensimmäistäkään ker kirjoitti:
taa moittinut tai huonompana pitänyt homoja. Kunhan vain tota elämän ihmeellisyyttä polemikounut. Täällä netissä keskustellaan ja ihmetellään ja kysellään kaikkee maailman ihmeellisyyksiä, joita esim. ei ymmärrä itse. mie ymmärrän ton, homouden, mutta kyllä se niin erikoinen erikoisuus vain on, että ei siitä mihin pääse.Ylleensähän ihminen puhuu ihan luonnollisestikin erikoisesta. Olispa se jo omituista, jos ei mikään hätkähdyttäisi. Vasta nyt olen aikuisiällä tällaisesta oikein kuullutkaan, nuorena hyvä jos on sanan kuulin, ei sitä tajunnutkaan kunnolla, mitä se piti sisällään. Eiköhän se kun aikansa jauhaa, ala siihen sit tootumaan, että tulee tavallaan kuin valmiiksi märehdityksi". :) Joku miettii tykönänsä, joku puhuu toisten kanssa.
Mut kuten olen sanonut, yhtä arvokkaita ovat ihmisenä.Tule kanssani pystyttelemään häänviettopaikkaa osoittavia tienvarsikylttejä Pertti&Markku(nimet muutettu).
Siinä tiedät miltä tuntuu__USKO SE - Erikoistako
ei vai kirjoitti:
Tule kanssani pystyttelemään häänviettopaikkaa osoittavia tienvarsikylttejä Pertti&Markku(nimet muutettu).
Siinä tiedät miltä tuntuu__USKO SEKorjaus! Siis Erikoistako?
- Vieno ja Kaino
ei vai kirjoitti:
Tule kanssani pystyttelemään häänviettopaikkaa osoittavia tienvarsikylttejä Pertti&Markku(nimet muutettu).
Siinä tiedät miltä tuntuu__USKO SEtai Rauni et iro. Ne kaikki ovat erisnimiä.
- jookos?
Vieno ja Kaino kirjoitti:
tai Rauni et iro. Ne kaikki ovat erisnimiä.
Kaupunkialueelle on kiva pystytellä,tuletko "turvamieheksi"?
Tai pientä korvausta vastaan pystyttämään. Olethan varmasti mies,että sinua kunnolla nöyryytetään S****na - siis et minulleko
ei vai kirjoitti:
Siinä tiedät miltä tuntuu__USKO SEton viestin laitoit? Joka perustelin sitä et miks täällä imehellään homoutta.
- sittenkään?
Perustavallinen macho mies meni naimisiin hyvän näköisen naisen
kanssa. Häiden jälkeen hän kertoi muutaman säännön:
"Minä tulen kotia milloin haluan, jos haluan ja siihen aikaan
kun haluan. Enkä odota riitaa sinulta. Minä odotan mahtavan illallisen
olevan pöydässä ellen ole kertonut, että en tule illalliselle kotiin.
Lähden metsästämään, kalastamaan, ryyppäämään ja pelamaan korttia
silloin kun halauan vanhojen kavereideni kanssa ja äläkä vaan nalkuta
siitä. Nämä ovat sääntöni. Mitään selityksiä?"
Hänen uusi morsian sanoi, "Ei, se käy ihan hyvin minulle. Kunhan
ymmärrät, että täällä harrastetaan seksiä joka ilta seitsemältä... olit
sinä täällä taikka et." - muinainen ..
sittenkään? kirjoitti:
Perustavallinen macho mies meni naimisiin hyvän näköisen naisen
kanssa. Häiden jälkeen hän kertoi muutaman säännön:
"Minä tulen kotia milloin haluan, jos haluan ja siihen aikaan
kun haluan. Enkä odota riitaa sinulta. Minä odotan mahtavan illallisen
olevan pöydässä ellen ole kertonut, että en tule illalliselle kotiin.
Lähden metsästämään, kalastamaan, ryyppäämään ja pelamaan korttia
silloin kun halauan vanhojen kavereideni kanssa ja äläkä vaan nalkuta
siitä. Nämä ovat sääntöni. Mitään selityksiä?"
Hänen uusi morsian sanoi, "Ei, se käy ihan hyvin minulle. Kunhan
ymmärrät, että täällä harrastetaan seksiä joka ilta seitsemältä... olit
sinä täällä taikka et."naapurini, nainen, odotteli aikoinaan miestään töistä.
Kun tämä ei tullut juuri sovittuna aikana, otti sakset, leikkeli hieman puolison ainoata pukua, ja lopuksi kaatoi isännän ruoka-annoksen pöytään tuomaansa ukon karvalakkiin.
- jonkun kyllä
Mutta mitäs siitä sanotte kun Pekka haavistoa vihreet suunnitelleet presidentihdokkaaksi, täälaistakin luin jostain.
- mutta neljä
Neljä ohjelmaa,jossa **** tänävuonna. Tanssit on tansittu,mutta.....
- erittäin
hyvä ehdokas, minulla ei ole muuta sanottavaa.
- julkaissut suhteensa
erittäin kirjoitti:
hyvä ehdokas, minulla ei ole muuta sanottavaa.
Koulutus: Ylioppilas 1976 Munkkivuoren yhteiskoulu. Ei mulla muuta.
- aviossa naisen kanssa
julkaissut suhteensa kirjoitti:
Koulutus: Ylioppilas 1976 Munkkivuoren yhteiskoulu. Ei mulla muuta.
Ei kuulu tähän ketjuun,mutta Eero Heinäluoma ylioppilas Käpylän iltalukio 1980.
- eduskunnanssa
aviossa naisen kanssa kirjoitti:
Ei kuulu tähän ketjuun,mutta Eero Heinäluoma ylioppilas Käpylän iltalukio 1980.
pelkän kansakoulunkin käynyt.
Ei sinne ole mitään valmistavaa opistoa.
Haavisto????? - no just
eduskunnanssa kirjoitti:
pelkän kansakoulunkin käynyt.
Ei sinne ole mitään valmistavaa opistoa.
Haavisto?????Mitäs noi vänkyrät Haaviston peräs on.
- Haaviston ja
no just kirjoitti:
Mitäs noi vänkyrät Haaviston peräs on.
- ylioppilas 1976
Haaviston ja kirjoitti:
Ota linkin vasemalta puolelta kohta, Pekka Haavisto eduskunnan sivuilla.
Koulutus Ylioppilas!!! tätäkö tarkoitit? - Helsingin poika
Haaviston ja kirjoitti:
PEKKA SAURI, Filosofian tohtori,et sillee.
- enää ..
ylioppilas 1976 kirjoitti:
Ota linkin vasemalta puolelta kohta, Pekka Haavisto eduskunnan sivuilla.
Koulutus Ylioppilas!!! tätäkö tarkoitit?yhtään mitään.
Ei tällainen ole Keskustelua, sana sieltä, toinen täältä. - uskomaton tyyppi
enää .. kirjoitti:
yhtään mitään.
Ei tällainen ole Keskustelua, sana sieltä, toinen täältä.Kun asiallisesti vastaa niin heti aletaan. Onko sinut palkattu vittuilemaan palstalaisille? Hyvä yötä,nuku huonosti.
- ajattelen, että
ovat syntyneet sellaisiksi kuin ovat ja ovat samanlaisia samanarvoisia kuin kuka vaan ihminen. Luojansa luomia, jotka eivät ole voineet itse valita, millaisina syntyvät ja millaiseksi kehittyvät aikuistuessaan.
Omassa suvussa ei ole tietääkseni yhtään homoa/lesboa, ei käsittääkseni bi-henkilöitäkään( osa syntyy sellaisiksi myös) mutta työtovereina oli useita eri tavalla seksuaalisesti suuntautuneita.
Työtovereina he olivat parhaimmistoa joka suhteessa. Reiluja, auttavaisia, empaattisia joustavia, inhimillisiä jne...Olen muistellut monen kanssa, että varsin usein ns hyvät ominaisuudet joita luettelin Ikään kuin "kilpistyvät" heissä.
Ja saman huomion on tehnyt moni muu, toisenlaisessa työyhteisössä. Antaa kaikkien kukkia kukkia ja eihän toisen erilaisuuden pidä olla uhka toiselle, eikä ole, joten miksi heitä pitäisi erotella, arvostella ja varsinkin tuomita???
Eli maailma on onneksi muuttunut, mutta joillekin on katkeraa hyväksyä; heille, jotka eivät tajua/ymmärrä, ettei seksuaalisuus ole oma valinta, eikä sitä voi pakolla muuttaa.
Valitettavaa, ettei ihminen osaa olla ihminen, eikä tarpeeksi sivistynyt.- sydämestäni
Toivon ,että kohtaat tosiasian josta nyt ulkopuolisena kauniisti kirjoittelet. Minä kohtasin 3-vuotta sitten.
- onnea!
sydämestäni kirjoitti:
Toivon ,että kohtaat tosiasian josta nyt ulkopuolisena kauniisti kirjoittelet. Minä kohtasin 3-vuotta sitten.
2% miehistä on homoja *_*
- homot
onnea! kirjoitti:
2% miehistä on homoja *_*
että 10 % kansasta on homoja. On siinä teillä kestämistä.
- eki r
homot kirjoitti:
että 10 % kansasta on homoja. On siinä teillä kestämistä.
Pyydän kokeilemaan. Sitten tiedät miksi.
- Kanarialla
eki r kirjoitti:
Pyydän kokeilemaan. Sitten tiedät miksi.
Kanarialla oli tilaisuus kokeilla ensimmäistä kertaa tumman kundin kanssa.
Nyt vasta varpaissa on kynnet.
- miehistä
En vois ajatella,että minun pitäisi mennä vuoteeseen naisen kanssa. Kyllä karvainen iso mies on ollut haaveeni jo vuosikausia.
t.miesmuusikko - onneksi ei meillä
1967 Alko muutti ohjeitaan niin,että tyttömäiset pumpulipojat pääsivät ravintoloihin ilman Äidin seuraa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2762043Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki131798- 1351283
Mistä löytää kadonnut motivaatio?
Mikä neuvoksi, kun oikein mikään ei enää jaksa huvittaa eli ei ole motivaatiota tehdä mitään? Joka päivä ajattelen, että1181280Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1351195- 83817
- 174796
Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä176769Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala426700- 52592