Toi uusi avausten arvostelusydeemi on mun mielestäni tämmöisellä huttu&soopa-palstalla jotenkin kummallinen. En kyllä pysty näkemään sen perimmäistä tarkoitusta. Jos kirjoiteltaisiin jollain asiapalstalla niin perusteita moiselle arvottamiselle saattaisi jossain määrin löytyä, mutta nyt koko järjestelmästä tulee mieleen joku TM:n testi, joita muuten olen aina epäillyt korruptoituneiksi.
Ettäpä voisko joku kertoa mulle mitä eroa on tähdettömissä ja viiden tähden tähteissä?
Viisi tähteä *****
25
551
Vastaukset
- hukkaputkilo*
Tähdillä on ainakin kolme hyväntahtoista palstakaveria. :)
...moinen äänestys-systeemi on palstoille laitettu? En mää kyl ymmärrä edelleenkään tuon äänestyksen tarpeellisuutta.
- hukkaputkilo*
Kossunen kirjoitti:
...moinen äänestys-systeemi on palstoille laitettu? En mää kyl ymmärrä edelleenkään tuon äänestyksen tarpeellisuutta.
Eikö ole kumminkin ihan asiaa tietää moinen totuus?
hukkaputkilo* kirjoitti:
Eikö ole kumminkin ihan asiaa tietää moinen totuus?
...oon suhtautunut aina Tekniikan Maailmankin "tähdityksiin" melko skeptisesti. Eiköhän palstakaverin tunnista paremmin hänen kirjoituksistaan kuin nurkan takana antamistaan tähdistä?
- TizaNova
..perustaa tänne jonkun Puolipöhköjen Kerhon, kun meikää ei huolittu Tyhmiin enkä Viisaisiin uskalla edes yrittää?
Mä voisin sitten hyväntahtoisuuttani näyttää sulle tähtiä.- TizaNova
..perustamaan ite.
- imalamaika
Tyhmiin riittää pelkkä julkinen ilmoittautuminen ja luulin sinun ilmoittautuneen jo ensimmäisessä viestissäsi :-). Ja olisihan se mukavaa, jos Viisasten kerhokin olisi - viimeksi taisi olla koolla joskus 60-luvulla. Hmmm. Puolipöhköillekin saattaisi olla sijansa...
Tässä mitään tarvi perustaa, kaikkihan sitä pönttöinä pitää kerhottakin meitä jotka tänne vuosikausia jaksaa jotain suoltaa.
Mikähän on ikäraja seurakuntanuoriin? Sellaseen vois liittyä kun jäi kersana väliin. Näkis senkin touhun.- TizaNova
..kirjoitettu, kiitos.
Jotenkin olisin nähnyt Puolipöhkönä enemmän kehittymismahdollisuuksia, suuntaan tai toiseen. Olla "Ystävällinen" on kuin niitti tai naula päässä, siinä oot.
Hitusen tuonne seurakuntamuorien suuntaan. Vässykkäklubiin.
Sitä väriäkin jossain kaipailtiin, minkähän värinen olisi ikuisesti leimattu"palstaystävä"?
Muuten kauniisti ajattelit. :) TizaNova kirjoitti:
..perustamaan ite.
liittyä puolipöhköjen kerhoon. Silloin on vielä hitunen toivoa jäljellä :) Joko kerho on perustettu?
- muiden vastaavien
lehtien testijuttujen vieressä on sattumalta aina niiden voittaneiden tai kärkeen tulleiden tuoteiden kokosivun tai aukeaman kokoiset mainokset, joten eihän korruptiolla ole mitään tekemistä niiden kanssa...
Täällä tarkoitus on kai myös 'myynnin lisääminen' eli hyväksi kehuttuja toivotaan luettavan ja kommentoitavan enemmän, ja niiden tähtien kannustavan tähditettyjä uusiin viesteihin, koska ei niistä muutakaan palkkaa luvassa ole.
Siis: jos et hanki elämää, voit saada rivin tähtiä tilalle.- muiden vastaavien
TaikisN kirjoitti:
loppukaneettisi nojalla sen että elämänlöytymisavauksen perässä on tähtiä???
lailla mulla riitti tätä elämää niin etten vastausta ennen huomannut ;-)
Mutta mutta kai sitten ovat ne tähdet avaajalle joko:
1) niiden ihastuksesta antamia joilla elämää ei vielä ole tai
2) niiden säälistä antamia joilla elämä jo on.
ovat jotain lisää tänne keksineet..Vaikkei siinä sitten olisi päätä eikä häntää.:)
tarvi kyllä noteerata olleskaa..
Tänään on pilvistä,mutta ihanan lämmintä ja tuulee kivasti.. :)pitää olla lämmin,että se tuntuisi oikealta kesältä..Kesä on kuiteski nii lyhyt,että siitä lämmöstä kannattaa sitten myös nauttia..:)
Multa on jääny rehut syömättä.Verukkeeksi otin sen,että saahan sitä lomalla nauttia..;)
koko arvostelusysteemi, itse koin kiusallisena kun yhden avaukseni eteen ilmestyi tähtiin värit. Sitä tunsi ikäänkuin olevansa silmätikkuna :(
...S24:n uudistuksessa on tietty se että keskustelusivusto ei ole enää hidastellut ja takunnut kuten aiemmin. Ettei ny ihan vaan mollaamiseks mene ;)
- Adria
Ihan alussa hakkasin ittelleni viis tähteä, joten se siitä. Ihme juttuja tommoset.
Kyllä tää porukka on aina osannut järjestää omat äänestykset mikäli äänestää tarvii, ei siihen mitään tähtiä tarvita.
Varsinkin NainenKirjoittaa/Carmenrita on kunnostautunut järjestelemällä kisoihinsa aina erinomaisesti organiseerattuja äänestyksiä. Niissä jyvät erottuvat akanoista....., siis mikäli jollekin on selvinnyt ihan itsekseen että mistä äänestetään, milloin äänestetään, ja miten äänestetään. Ja että mikäli Taikis ilmestyy laskemaan lopuksi äänet. :)
- Pörrääjä
omaan avaukseen omäänestystä. Klikkasin 10 kertaa ok tähteä, ainakaan ei vielä näy avautuvan omilla äänillä tie tähtiin ;)
- Pörrääjä
"Viestiketjujen arvostelu
Rekisteröityneet käyttäjät voivat arvostella viestiketjuja. Voit antaa viestiketjuille yhdestä viiteen tähteä. Parhaille viestiketjuille voit antaa viisi tähteä ja huonoimmille yhden tähden. Kun viestiketjua on arvosteltu vähintään kolme kertaa, arviointien keskiarvo ilmestyy palstalle. Omaa arviotaan voi myös muuttaa, sillä vain uusin antamasi arvio huomioidaan.
Arvostelemalla viestiketjuja voit vaikuttaa siihen, että hyvät keskustelut huomataan paremmin."
on ihan oikea sana. Jos esimerkikis joku keskustelu ei ole saanut tähteäkään, niin voiko sitä pitää erittäin huonona, vai olisiko se tähdettömyys kenties parempi kuin yhden tähden saanut? *raapii päätään*
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311806
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup161642Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR3291052- 611040
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen92960- 66891
- 47797
- 2791
Kysyit firman bileissä..
.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta9721Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene5718