Aina silloin , tällöin
kun elämässä on -muka- joutilasta aikaa
avaan näitä “keskustelu-sivuja”
Klikkaan auki muutaman keskustelu-ketjun
- ja lähes masennun
Vierailuni jälkeen päätän, että menköön taas tovi ja toinenkin ennenkuin seuraavan kerran….
Tällä viestilläni lyön itseäni poskelle
- koska -
Tämä on nyt sävyltään ja viesti-sisällöltään
samanlainen kuin juuri ne, joita lukiessa mieli muuttuu murheesta mustaksi
Ehkäpä tämä “tuntemattomuus” saa aikaiseksi sen, että ihmisen sisäinen
- voisiko sanoa “pahansuopaisuus” saa ikään kuin luvan tämäntapaiseen ilmaisuun.
Normaalissa kanssakäymisessä pitää muistaa edes jonkinlaiset käyttäytymissäännöt, mutta täällä toisen ihmisen ulkoiseen olemukseen ym. lähes asiattomalla tavalla puuttuminen
- ja ilkeästikin toisista ihmisistä puhuminen muuttuvatkin lähes hyväksyttäviksi
Välillä kyllä ajattelen että -onneksi - jonkun henkilön kohdalla tietyt kärjistetyt mielipiteet ovat toisten provosoinniksi tarkoitettua
-Eivät ko.henkilön “oikeita” ajatuksia
Se, että mitä tämä taas ihmisestä kertookaan no, tästä viestistäni tulisi loputon jos sitä alkaisin miettimään.
Onneksi
Täällä aina välillä on myös mielenkiintoisa ja ajatuksia avartavia keskusteluja
- Sääli, että ne usein hukkuvat kaiken muun alle
Nyt varsinkin!!
Tässä nykyisessä muodossaan
Tätä on entistä vaikeampi lukea silloin, kun haluaisi seurata itselle mieleistä keskusteluketjua
Tämähän ei toki kirjoittajien syytä
Vaan
Tämän palstan ulkoinen rakenne ja asettelu
on nykyisin todella huonosti suunniteltu
Lopuksi pyydän anteeksi , tämän viestini sisältämää masentavaa sisältöä
Haluaisin toivottaa teille kaikille kirjoittajille Hyvää Kesää
Ja jatkakaa kirjoitteluanne ( ja tietysti jatkatte - ette te siihen minun lupaani tarvitse)
Parasta on kuitenkin se, että “puhumme”
- Kaiketi :)
PARASTA KUN PUHUMME
18
289
Vastaukset
Meitä kirjoittajia on monenlasia ja niin myös lukijoitakin. Jokin viesti ehkä harmittaa, mutta tuskin sentään nämä kirjoitukset masentavat ketään suhtkoht normaalissa tasapainossa olevaa.
Joskus täällä on aika negatiivisia juttuja useitakin peräkkäin, mutta mielentilastani riippuen hyppään joko yli tai lähetän jonkin, omastamielestäni piristävän, mutta onkin toisen mielestä ehkä vieläkin negatiivisemman heh heh...
Aina täällä on välillä hauskojakin ja iloisia sekä naurettaviakin juttuja seassa, mutta niitä täytyy varmaan vaan sitkeästi silloin etsiä, kun on sillä huumorituulella. Niin minä ainaskin teen.
Hauskaa päivää vaan sinulle ja toivonpa että niitä, hymyä-suupieleen-pukkaavia tekstejä löytäisit.- MURHEENKRYYNI OLEN
No, lähinnä tarkoitin näitä "toisen ihmisen ulkoisiin ym. liittyviä viestejä"
kun asian näin esille otin
Kuten sanoinkin, vierailen täällä niin vähän, etten jaksa (lue : ehdi)
lukea kuin muutaman viestin sieltä täältä
Kiitos hyvän päivän toivotuksesta
Hyvää Kesää Sinulle
- hälläväliä*
Ajatteleppa jos olisit kirjoittanut tunnettuna jotain noin masentavaa mielipidettä näistä keskusteluista, niin sinut lyötäisiin orrelta alta aikayksikön. Siksipä taitaakin olla parempi kirjoitella niistä hyvistä ja iloisista asioista tunnettuna, ja masentavista asioista sitten vähemmän tunnettuna. Näin pysyy henkilökemiat suhtkoht kasassa.
- kiinnosta,,,
Oletteko huomanneet jos naapuri kysyy sinun kuulumisia , sinä kerrot mukavista tapahtumista iloisena . Huomaat ettei se kiinnosta . Mutta kerroppas
vastoinkäymisistä ja kurjista tapahtumista niin jo herätät kysymyksiä ,
Kanssaeläjät ovat kiinnostuneita vain draamasta - ei voisi
mikään enemmän ärsyttää, kuin tuo ainainen janke, nimimerkillä vai puskasta.
Meillä jokaisella on syymme siihen, miten kirjoitamme.
Kuka meistä muutenkaan "tuntee" rekattujakaan ihmisiä?
Moni meistä haluaa Vain sanoa sanottavansa, ja se siitä. - kirjoittanut ..
tänne pian kolme vuotta, sekä rekattuna, että näin.
KOSKAAN en ole saanut negatiivista palautetta, koskaan en ole ketään haukkunut, koskaan en ole ottanut yhteen kenenkään kanssa.
Eriäviä mielipiteitä olen saanut ja antanut, kuten kunnon keskusteluun kuuluukin.
Muutenkin sanon saman, jonka olen sanonut monta kertaa, täällä saa ihan vain sitä, mitä muille antaa.
Moni on varmasti luopunut rekatusta nikistään, kuka milläkin perusteella, joita ei tarvi muille luetella. - aivan selvästi
kirjoittanut .. kirjoitti:
KOSKAAN en ole saanut negatiivista palautetta, koskaan en ole ketään haukkunut, koskaan en ole ottanut yhteen kenenkään kanssa.
Eriäviä mielipiteitä olen saanut ja antanut, kuten kunnon keskusteluun kuuluukin.
Muutenkin sanon saman, jonka olen sanonut monta kertaa, täällä saa ihan vain sitä, mitä muille antaa.
Moni on varmasti luopunut rekatusta nikistään, kuka milläkin perusteella, joita ei tarvi muille luetella.valhetta, ei täällä saa sitä mitä antaa. Sydämen kyllyydestä suu puhuu ja mitä suu puhuu se on palautteenantajasta kertovaa tosi tarinaa.
- sure,
kuuntele, katsele, kevättä.
Ei minulla kovinkaan iso lanttu nenään mennyt, ja nyt jo tuli pois.
Varmaan ikiaikainen kysymys tuo rekattu/puska, mutta pitäähän täällä jotain olla mietittävää, ja kirjoitettavaa. :))
Se on varmaan ainainen aihe. - MURHEENKRYYNI OLEN
...siis tuntematon näillä sivuilla
- Ei ole minulla "nimeä" täällä
Ps.Kiitos palautteestasi - MURHEENKRYYNI OLEN
kiinnosta,,, kirjoitti:
Oletteko huomanneet jos naapuri kysyy sinun kuulumisia , sinä kerrot mukavista tapahtumista iloisena . Huomaat ettei se kiinnosta . Mutta kerroppas
vastoinkäymisistä ja kurjista tapahtumista niin jo herätät kysymyksiä ,
Kanssaeläjät ovat kiinnostuneita vain draamastaNiinpä
missähän lieneekään
ja mistä tullut
Tämä ihmisen ajatus, että hyviä uutisia ei sitten oikein haluttais....:)
Mielenkiintoinen näkökulma "keskusteluun" - Kiitos - MURHEENKRYYNI OLEN
Sanoinkin jo tuossa aiemmassa viestissäni
ettei ole minulla nimeä
- siis näille sivuille luotua
Tuskinpa täällä juurikaaan kukaan omalla nimellänsä kirjoittaa
siksipä minäkin olen vain pelkkä murheenkryyni
Hyvää kesää "nimellisille ja nimettömille" - hyvin sanoit,
MURHEENKRYYNI OLEN kirjoitti:
Sanoinkin jo tuossa aiemmassa viestissäni
ettei ole minulla nimeä
- siis näille sivuille luotua
Tuskinpa täällä juurikaaan kukaan omalla nimellänsä kirjoittaa
siksipä minäkin olen vain pelkkä murheenkryyni
Hyvää kesää "nimellisille ja nimettömille""Tuskinpa täällä juurikaaan kukaan omalla nimellänsä kirjoittaa"
Näin on, turha asiasta enemmän jurnuttaa. - MURHEENKRYYNI OLEN
kirjoittanut .. kirjoitti:
Moni on varmasti luopunut rekatusta nikistään, kuka milläkin perusteella, joita ei tarvi muille luetella.Tänne varmaan useatkin kirjoittaa välillä rek.nimimerkillä,
välillä taas muuten
Sinä olet jaksanut "pitkään" kirjoitella
- minä en ollut vielä kolme vuotta sitten kertaakaan käynyt näillä sivuilla
Tsemppiä kirjoitteluusi - MURHEENKRYYNI OLEN
hyvin sanoit, kirjoitti:
"Tuskinpa täällä juurikaaan kukaan omalla nimellänsä kirjoittaa"
Näin on, turha asiasta enemmän jurnuttaa.Huomaatko saman kuin minä
Olen yrittänyt jokaiselle vastata
Ja missä vastaukseni onkaan
Eipähän ainakaan sen viestin perässä mihinkä olen yrittänyt tarkoittaa
Surkeata tekniikkaa.... - susa51
MURHEENKRYYNI OLEN kirjoitti:
...siis tuntematon näillä sivuilla
- Ei ole minulla "nimeä" täällä
Ps.Kiitos palautteestasiOlisin vielä takertunut tuohon, että ihmisistä ei muka muuten uskalleta puhua pahaa. Ei tarvitse mennä kuin naisvaltaisille työpaikoille, siellä kyllä puhutaan pahaa. Yleensä takana, mutta aivan edessäkin välillä sanotaan mitä sylki suuhun tuo. Se on vain niin, että jos ei naama satu miellyttämään tai tyyli, jostain syystä.
Kyllä minä kirjoitan yleensä rekatulla nimmarilla, ei minulla ole pelättävää.
Onhan tässä elämäss jo nähnyt yhtä, jos toista.
En muuten itsekään ymmärrä, että puututaan palstallakaan, kunkin ihmisen yksityiseen kirjoitustyyliin tai muuhun vastaavaan.
Aurinkoista kesää vain sinullekin:) - MURHEENKRYYNI OLEN
susa51 kirjoitti:
Olisin vielä takertunut tuohon, että ihmisistä ei muka muuten uskalleta puhua pahaa. Ei tarvitse mennä kuin naisvaltaisille työpaikoille, siellä kyllä puhutaan pahaa. Yleensä takana, mutta aivan edessäkin välillä sanotaan mitä sylki suuhun tuo. Se on vain niin, että jos ei naama satu miellyttämään tai tyyli, jostain syystä.
Kyllä minä kirjoitan yleensä rekatulla nimmarilla, ei minulla ole pelättävää.
Onhan tässä elämäss jo nähnyt yhtä, jos toista.
En muuten itsekään ymmärrä, että puututaan palstallakaan, kunkin ihmisen yksityiseen kirjoitustyyliin tai muuhun vastaavaan.
Aurinkoista kesää vain sinullekin:)En osaa tässä viidakossa sanoa, onko viestisi minulle
Vadtaan kuitenkin
Pakko on myöntää sinun olevan oikeassa
Me naiset -niin mukavat ja empaattiset ihmiset muuten -
muutumme samassa työpaikassa ollessamme hyvinkin ilkeämielisiksi
voi, voi ja Huh,huh
Joihinkin ns.kirjoitusvirheisiin -kielioppivirheisiinyms. takertuminen on mielestäni turhaa
Kunhan viestin sisältö tulee ymmärretyksi
Eikö sen pitäisi olla tärkeintä
-ei sillä onko sana kunpi vai kumpi :) :) :)
Iloista ja Mukavaa Kesää Sinulle
Me essolaiset olemme höveleitä miehiä, ja siksi emme koskaan tarkoituksellisesti loukkaa ketään. Joskus tietenkin vähemmän simpsakat neidot hieman hermostuvat, jos pyöriskelemme liian innokkaasti baarissa olevien simpsakampien neitojen ympärillä. Tämä on kuitenkin ihan tahatonta kiusantekoa.
- MURHEENKRYYNI OLEN
Jassos
Vai että höveleitä
Mikäs se on semmoinen vähemmän simpsakka neito ??
Eihän sellaista olekaan
On vain miehiä joilla on turhamaisuudesta silmälasit taskussa :D
Mitenkähän järkytyt kun sanon, että joskus naisihmisenä huokasee helpotuksesta kun huomaa joidenkin isäntämiehien pyörivän aivan toisten "neitosten" ympärillä
Siinä voi katsos silloin vapahasti iskeä kalskeampien isäntien kylkehen :)
Silleen sutjakkaasti, ettei ne tahattomalla kiusanteolla liikkeellä olevat ehi edes kunnolla huomata
Eikäs kuule aina ne kalskeatkaan pysy mukana -nauran-
Yht´äkkiä saavat vaan huomata , että se on menoa nyt -enää ei auta edes vikistä :)
Se kun on sillälailla, että emäntä-ihmiset kun laittaa tuulemahan, niin isännät ei uskalla muuta kun mukana pysytellä
Tämän annan neuvoksi sinne Essollekin
Hauskaa Kesää Sinulle
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1931462
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138923- 85882
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?57873- 53806
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t255693Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,10690Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk58654Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä333651Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol73621