Miksi juuri nimi Siskoni on noita?

>>Betsy>>

Miksi ohjelman nimi ei voisi olla joku muu kuin
Siskoni on noita?
Erilaisia noita sarjan nimiä voisi olla
vaikkapa:Noita siskot,Kolme noita siskoa,Kolme noitaa,Kolme sisko noitaa???
Nimiä on riittämiin asti.
Siis miksi juuri Siskoni on noita?
(((Tietysti Siskoni on noita,nimi on järkevä))))))

11

1280

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .:löpö:.

Mä keksin uuden nimen Siskoni on noita sarjalle:Voima kolmio.

• Idols

Amerikassa alkuperäinen nimi sarjalle on Charmed ja se tarkoittaa suomeksi siis "Lumottuja".Charm= lumoava/lumoavaa ja siitä johtuu alkuperäinen nimi.Kaikki suomennetaan ihan väärin =/

• Taku "Phoebe"
        Idols kirjoitti:

Amerikassa alkuperäinen nimi sarjalle on Charmed ja se tarkoittaa suomeksi siis "Lumottuja".Charm= lumoava/lumoavaa ja siitä johtuu alkuperäinen nimi.Kaikki suomennetaan ihan väärin =/

Sitä EI suomennettu VÄÄRIN, vaan kuulostaisiko tyhmältä, jos joku sanois, et "meen kattoon Lumottuja" Siis et sellanen nimi ei innostais katään!

• minttu
        Taku "Phoebe" kirjoitti:

Sitä EI suomennettu VÄÄRIN, vaan kuulostaisiko tyhmältä, jos joku sanois, et "meen kattoon Lumottuja" Siis et sellanen nimi ei innostais katään!

mun mielest lumotut ois paljon parempi nimi..siskoni on noita kuulotaa hieman tyhmältä..mitä hyvää nimee muuttamaan..
        Böööö!

• viksu pöllö
        minttu kirjoitti:

mun mielest lumotut ois paljon parempi nimi..siskoni on noita kuulotaa hieman tyhmältä..mitä hyvää nimee muuttamaan..
        Böööö!

mun mielestä suolistosairaus ois hyvä nimi tuolle ohjelmalle.

• kitty
        Idols kirjoitti:

You said it girl/boy!

• kitty
        Taku "Phoebe" kirjoitti:

Amerikkalaisia sellainen nimi kiinnosti, niin miks ei sitten suomalaisia kiinnostaa. Mua ainakin... Mun mielestä siskoni on noita-nimi on ihan tyhmä, ihan kuin se kuvais vain yhtä henkilöä jolla on Vain yksi sisko, joka on noita... Niin että sillä lailla

• Phoebss
        kitty kirjoitti:

Amerikkalaisia sellainen nimi kiinnosti, niin miks ei sitten suomalaisia kiinnostaa. Mua ainakin... Mun mielestä siskoni on noita-nimi on ihan tyhmä, ihan kuin se kuvais vain yhtä henkilöä jolla on Vain yksi sisko, joka on noita... Niin että sillä lailla

mulle tuli mieleen kun sarja alkoi että siinä on kaksi sisarusta ja toinen niistä on noita.

• Cole

Oikeastaan Se on käännetty väärin Charmed on suomex Lumotut eikä Siskoni on noita mut kyl toi Siskoni on noita kelpaa!

• kitty

Etkö tiennyt että charmed on suomeksi lumotut eikä mikään "siskoni on noita"??!??!

• kitty kirjoitti:

Etkö tiennyt että charmed on suomeksi lumotut eikä mikään "siskoni on noita"??!??!

Moi! Mä oon ainaki tieny sen monta vuotta....=)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      275
      2470
    2. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      300
      1334
    3. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      108
      1231
    4. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      83
      1221
    5. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      58
      1175
    6. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      81
      1116
    7. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      44
      992
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      917
    9. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      22
      870
    10. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      33
      787
    Aihe