Miksi ohjelman nimi ei voisi olla joku muu kuin
Siskoni on noita?
Erilaisia noita sarjan nimiä voisi olla
vaikkapa:Noita siskot,Kolme noita siskoa,Kolme noitaa,Kolme sisko noitaa???
Nimiä on riittämiin asti.
Siis miksi juuri Siskoni on noita?
(((Tietysti Siskoni on noita,nimi on järkevä))))))
Miksi juuri nimi Siskoni on noita?
11
1379
Vastaukset
- .:löpö:.
Mä keksin uuden nimen Siskoni on noita sarjalle:Voima kolmio.
- Idols
Amerikassa alkuperäinen nimi sarjalle on Charmed ja se tarkoittaa suomeksi siis "Lumottuja".Charm= lumoava/lumoavaa ja siitä johtuu alkuperäinen nimi.Kaikki suomennetaan ihan väärin =/
- Taku "Phoebe"
Idols kirjoitti:
Amerikassa alkuperäinen nimi sarjalle on Charmed ja se tarkoittaa suomeksi siis "Lumottuja".Charm= lumoava/lumoavaa ja siitä johtuu alkuperäinen nimi.Kaikki suomennetaan ihan väärin =/
Sitä EI suomennettu VÄÄRIN, vaan kuulostaisiko tyhmältä, jos joku sanois, et "meen kattoon Lumottuja" Siis et sellanen nimi ei innostais katään!
- minttu
Taku "Phoebe" kirjoitti:
Sitä EI suomennettu VÄÄRIN, vaan kuulostaisiko tyhmältä, jos joku sanois, et "meen kattoon Lumottuja" Siis et sellanen nimi ei innostais katään!
mun mielest lumotut ois paljon parempi nimi..siskoni on noita kuulotaa hieman tyhmältä..mitä hyvää nimee muuttamaan..
Böööö! - viksu pöllö
minttu kirjoitti:
mun mielest lumotut ois paljon parempi nimi..siskoni on noita kuulotaa hieman tyhmältä..mitä hyvää nimee muuttamaan..
Böööö!mun mielestä suolistosairaus ois hyvä nimi tuolle ohjelmalle.
- kitty
Idols kirjoitti:
You said it girl/boy!
- kitty
Taku "Phoebe" kirjoitti:
Amerikkalaisia sellainen nimi kiinnosti, niin miks ei sitten suomalaisia kiinnostaa. Mua ainakin... Mun mielestä siskoni on noita-nimi on ihan tyhmä, ihan kuin se kuvais vain yhtä henkilöä jolla on Vain yksi sisko, joka on noita... Niin että sillä lailla
- Phoebss
kitty kirjoitti:
Amerikkalaisia sellainen nimi kiinnosti, niin miks ei sitten suomalaisia kiinnostaa. Mua ainakin... Mun mielestä siskoni on noita-nimi on ihan tyhmä, ihan kuin se kuvais vain yhtä henkilöä jolla on Vain yksi sisko, joka on noita... Niin että sillä lailla
mulle tuli mieleen kun sarja alkoi että siinä on kaksi sisarusta ja toinen niistä on noita.
- Cole
Oikeastaan Se on käännetty väärin Charmed on suomex Lumotut eikä Siskoni on noita mut kyl toi Siskoni on noita kelpaa!
- kitty
Etkö tiennyt että charmed on suomeksi lumotut eikä mikään "siskoni on noita"??!??!
kitty kirjoitti:
Etkö tiennyt että charmed on suomeksi lumotut eikä mikään "siskoni on noita"??!??!
Moi! Mä oon ainaki tieny sen monta vuotta....=)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ranskan vasemmistojohtaja: "Kyllä, meneillään on suuri väestönvaihto!"
Ranskan vasemmistojohtaja Jean-Luc Mélenchon järkytti myöntämällä avoimesti sen, mitä tiedotusvälineet ovat pitkään pitä2292932Valion maitotehtaalla kapina
Ilmastonmuutoksesta, eläinten hyvinvoinnista ja ympäristön saastumisesta huolestuneet eläinkapinalliset estävät panssa782571SDP haluaa tappaa maaseudun - bensan hinta mahdollisimman korkealle
Maaseudulla auto on välttämätön asia, ja lähes kaikilla on bensa-autot. Kuinka tyhmä pitää olla jos äänestää demareita?1802180Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti
Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää251929Helsingin yllä valopalloja
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön1131640Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?
Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.861373HÄLYYTYS!!
Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a363331317Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja
Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah1161199- 841161
Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!
Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten281065