ainahan saa haaveilla. Rahaa enkä tavaraa enää halua missään nimessä yhtään. Olen n. 40 ja sitä oli joskus ja paljon, mutta enää ei yhtään. Matkustaa Pohjolasta en juuri halua minnekään, koska täällä on paras. Olin satoja kertoja pois, mutta ei tätä voita mikään. En halua olla huomion keskipisteenä, koska se on kiusallista. Jos saisi valita keskustelisin äärimmäisen älykkään naisihmisen kanssa ihan mistä vaan vaikka kuinka kauan. Siinä olisi "loppuelämän tekemätön työ". Mutta taitaa jäädä haaveeksi. Ehkä parempi niin.
Lähes kaikki on nähty,
2
928
Vastaukset
- 18982
OLISI NASTAA OPISKELLA. SEURUSTELLA. TEHDÄ TÖITÄ JA SITTEN NAUTTIA ELÄMÄSTÄ JA ENNEN KAIKKEA OLLA SELLAINEN PROGESETÄ. 60-70 L MUSAN MIES. FINNHITSMIES JA ERI BÄNDIEN KOVA FANI < DEEP PURPLE. HOLLIES. BEATLES. RAINBOW. LED ZEPPELIN. CREAM. GENESIS. JA SITTEN OLLA ITSE TAAS SELLAINEN SETÄ JOKA SOITTAISI 3500 2100 - 4600 LEVYTYKSESSÄ < 4600 2100 - 6700 LEVYTYKSESSÄ JA SELLAINEN MIES JOKA SITTEN HARRASTAISI MYÖS JÄÄKIEKKOA. JALKAPALLOA. SALIBANDYA JA KAUKISTA ULKOJÄILLÄ JA SALIBANDYA III-DIVISIOONASSA
- ----
Viisikymppisenä olen vasta alkanut ajatella, mitä todella itse tahdon. Otin eväät kassiin ja lähdin monen tunnin pyöräretkelle, yksinäni. Punnitsin kaiken, tulin lapseksi uudestaan. Viimein oli aikaa ja rauhaa, illalla kaaduin väsyneenä sänkyyn. Talvella kävelyä pakkasessa, huomasin ihanan rauhan poissa lähiöstä.
Öisin on kova huuto, en piittaa, kai täältä joskus päästään. Viihtyykö täällä kukaan, moni kysyy.
Tekemätön asia on ehkä keskustelu läheisen kanssa: "Missä olet vaeltanut?"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."672277Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2302182- 1201478
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis201282Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj211242En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711200- 1201164
Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102969Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73959Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78909