Haudalla käynti uuden puolison kanssa?

Ancelique83

Onko muilla kokemuksia käynnistä edesmenneen haudalla, uuden kumppanin kanssa?
Onko se väärin?
Kun eräät sukulaiseni alkoivat heti haukkua etten sellaista saa tehdä!
Nyt olisi haudalla käynti edessä 10.7 kun olisi avomieheni 32 vuotis syntymäpäivä.

10

477

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • riippuu

      milloin avokkisi kuoli. Jos aikaa on kulunut "tarpeeksi", kai toisen menneisyys on uuden miehen hyväksyttävä, kuten varmaan kuollut avokkisi olisi toivonut sinun jatkavan elämää?
      Tai ehkä kävisit tänä vuonna yksin, ja ensi vuonna uuden miehen kanssa? Luulisin, että haluaisit käsitellä asiaa vielä yksin, jos aikaa ei todellakaan ole kulunut paljon... Itse tiedän, että suhteesta suhteeseen hyppääminen ei yleensä onnistu, vanha suhde pitää ensin käsitellä loppuun henkisellä tasolla.

      Tuskin uusi kumppani loukkaantuisi? Voittehan käydä yhdessä myöhemmin, kun aikaa on todellakin enemmän kulunut? Aiotko käydä haudalla lopun elämääsi? Ehkä sekin asia selkinee aikanaan? Minusta sinun pitäisi ottaa nyt enemmän huomioon omat tunteet vanhaa suhdetta kohtaan, uuden miehen pitäisi se ymmärtää. Hänen aikansa tulee vielä, mutta käsittele ensin vanha elämä. En tarkoita, että kaikki pitäisi unohtaa, mutta...

      • asiaan vaikuttaa

        sekin, kuinka pitkään olit avokkisi kanssa yhdessä?


      • vanhemmista
        asiaan vaikuttaa kirjoitti:

        sekin, kuinka pitkään olit avokkisi kanssa yhdessä?

        ketjuista, että aikaa on kulunut 2 vuotta, eikö se ole jo hyväksyttävä suruaika?


    • sentään

      Mitä se SINUN sukulaisillesi kuuluu? Sen vielä jotenkin ymmärtäisin jos kuolleen puolisosi lähiomaiset loukkaantuisivat.
      Tärkeintä on miten uusi kumppanisi haudalla käyntiin suhtautuu.

    • R.I.P dad

      Mun faija kuoli jouluna 2000, ja seuraavana jouluna uus faijapuoli sai kiltisti seurata meitä haudalle viemään kynttilöitä. Ei siinä ollu mitään ihmeellistä kenenkään mielestä että faijapuoli sinne tuli. Se on sen oma ratkasu haluuko se sinne haudalle tulla. Luulis et jos se sua rakastaa nii se haluu tulla tukemaan sua ku sä kohtaat menneisyyttäs..

    • Muiden mielipiteitä

      Käytte yhdessä haudalla jos se teille sopii ja mielestäni on parempi jos uusi kumppani käy mahdollisimman pian kanssasi haudalla.
      Kun itse aloin seurustella lesken kanssa niin kävin hänen edesmenneen haudalla jo seuraavalla viikolla (kuolinpäivänä), mielestäni se oli ihan normaali tapahtuma en käsitä mitä väärää siinä olisi ollut.

    • Syksyllä kaikki on toisi

      Ei ole väärin....


      Minä olen käynyt kerran edesmenneen miesystänväni haudalla nykyisen kaverini kanssa. Nyt kyllä ei taitaisi enää onnistua, koska hän ei enää halua kuulla minun puhuvankaan edesmeenneestä miehestäni. Mutta toisaalta ymmärränkin sen. Puihin hänestä ehkä liikaakin....

    • Fthhbkk

      Väärin on mennä haudalle uuden puolison kanssa. Tykkäisitkö itse että kun kuolet niin sun puoliso vie heti haudalles uuden kumppanin? Sairasta touhua!

      • mustankipeekuolleenakin

        Mitä sairasta siinä nyt muka on`? Mustasukkaisuusko on tässäkin se pohjimmainen tunne?


    • dshkasjdlsjd

      Ei ole sitten kunnioitusta, eikä aitoa surua sellainen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5500
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3517
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1642
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      205
      1604
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1076
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1058
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      907
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      809
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      798
    Aihe