Haudalla käynti uuden puolison kanssa?

Ancelique83

Onko muilla kokemuksia käynnistä edesmenneen haudalla, uuden kumppanin kanssa?
Onko se väärin?
Kun eräät sukulaiseni alkoivat heti haukkua etten sellaista saa tehdä!
Nyt olisi haudalla käynti edessä 10.7 kun olisi avomieheni 32 vuotis syntymäpäivä.

13

611

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • riippuu

milloin avokkisi kuoli. Jos aikaa on kulunut "tarpeeksi", kai toisen menneisyys on uuden miehen hyväksyttävä, kuten varmaan kuollut avokkisi olisi toivonut sinun jatkavan elämää?
      Tai ehkä kävisit tänä vuonna yksin, ja ensi vuonna uuden miehen kanssa? Luulisin, että haluaisit käsitellä asiaa vielä yksin, jos aikaa ei todellakaan ole kulunut paljon... Itse tiedän, että suhteesta suhteeseen hyppääminen ei yleensä onnistu, vanha suhde pitää ensin käsitellä loppuun henkisellä tasolla.

Tuskin uusi kumppani loukkaantuisi? Voittehan käydä yhdessä myöhemmin, kun aikaa on todellakin enemmän kulunut? Aiotko käydä haudalla lopun elämääsi? Ehkä sekin asia selkinee aikanaan? Minusta sinun pitäisi ottaa nyt enemmän huomioon omat tunteet vanhaa suhdetta kohtaan, uuden miehen pitäisi se ymmärtää. Hänen aikansa tulee vielä, mutta käsittele ensin vanha elämä. En tarkoita, että kaikki pitäisi unohtaa, mutta...

• asiaan vaikuttaa

sekin, kuinka pitkään olit avokkisi kanssa yhdessä?

• vanhemmista
        asiaan vaikuttaa kirjoitti:

sekin, kuinka pitkään olit avokkisi kanssa yhdessä?

ketjuista, että aikaa on kulunut 2 vuotta, eikö se ole jo hyväksyttävä suruaika?

• sentään

Mitä se SINUN sukulaisillesi kuuluu? Sen vielä jotenkin ymmärtäisin jos kuolleen puolisosi lähiomaiset loukkaantuisivat.
      Tärkeintä on miten uusi kumppanisi haudalla käyntiin suhtautuu.

• R.I.P dad

Mun faija kuoli jouluna 2000, ja seuraavana jouluna uus faijapuoli sai kiltisti seurata meitä haudalle viemään kynttilöitä. Ei siinä ollu mitään ihmeellistä kenenkään mielestä että faijapuoli sinne tuli. Se on sen oma ratkasu haluuko se sinne haudalle tulla. Luulis et jos se sua rakastaa nii se haluu tulla tukemaan sua ku sä kohtaat menneisyyttäs..

• Muiden mielipiteitä

Käytte yhdessä haudalla jos se teille sopii ja mielestäni on parempi jos uusi kumppani käy mahdollisimman pian kanssasi haudalla.
      Kun itse aloin seurustella lesken kanssa niin kävin hänen edesmenneen haudalla jo seuraavalla viikolla (kuolinpäivänä), mielestäni se oli ihan normaali tapahtuma en käsitä mitä väärää siinä olisi ollut.

• Syksyllä kaikki on toisi

Ei ole väärin....

Minä olen käynyt kerran edesmenneen miesystänväni haudalla nykyisen kaverini kanssa. Nyt kyllä ei taitaisi enää onnistua, koska hän ei enää halua kuulla minun puhuvankaan edesmeenneestä miehestäni. Mutta toisaalta ymmärränkin sen. Puihin hänestä ehkä liikaakin....

• Fthhbkk

Väärin on mennä haudalle uuden puolison kanssa. Tykkäisitkö itse että kun kuolet niin sun puoliso vie heti haudalles uuden kumppanin? Sairasta touhua!

• mustankipeekuolleenakin

Mitä sairasta siinä nyt muka on`? Mustasukkaisuusko on tässäkin se pohjimmainen tunne?

• dshkasjdlsjd

Ei ole sitten kunnioitusta, eikä aitoa surua sellainen.

• Anonyymi

Minun tekisi mieli käydä erään minua auttaneen miehen haudalla. Meillä ei siis ollut intiimiä suhdetta,mutta yhtäkkiä katkesi yhteydenpito ja sitten näin hänen kuolinilmoituksen. Tiesin kyllä,että hänellä oli jotain sairauksia,puhui jostain solujen siirrosta? En muista varmaksi. Oliko ehkä syöpä? Ei suoraan sanonut. Mutta hoitoja ja leikkauksia oli tulossa. Minulle jäi hieman outo olo ja hänen hauta on todella lähellä tuossa hautausmaalla ja mielessäni on ollut käydä,en ole vaan saanut aikaiseksi. Hautahaku kartasta löysin tarkan sijainnin,joten ei olisi muuta kuin mennä ...

• Anonyymi

Tietenkin voit käydä entisen ystävän haudalla milloin haluat! Voit hyvin viedä kukkiakin, se on kunnioitusta vainajaa kohtaan. Sinulla on oikeus muistaa. Hautausmailla saa liikkua ja kulkea jokainen ja hautojen kohdalla saa pysähtyä.

• Anonyymi

Hyvässä parisuhteessa käydään yhdessä myös entisten puolisoiden haudalla, jos niitä on. Näin toimitaan ainakin meidän perheessä. Muu olisi outoa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      90
      3474
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      44
      2857
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      74
      2366
    4. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2318
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      51
      2261
    6. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      116
      2246
    7. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      21
      2133
    8. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      20
      2077
    9. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      114
      1966
    10. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      62
      1964
    Aihe