Hyvähän naisten on

syyllistää miehiä

ja käskeä pitämään housut jalassa jos ei halua kantaa vastuuta vahinkolaakista kun itse voivat halutessaan tehdä abortin. Mitä jos miehetkin voisivat vaatia naiselta että tämä lapsi muuten pidetään ja sä maksat elarit kun kerran et pitäny housuja jalassa vaikka tiesit riskit?

6

798

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on tollasta vaatia

kun eivät itse kanna lasta 9 kk ja synnytä! ei sitä voi rahassa mitata, että turha ruikuttaa mistään elatusmaksuista. naisen koulutus/ura voi kärsiä pahasti, koko elämä mullistuu ensin sen 9 kk aikana ja myöhemmin sitten koko loppuelämäksi. miehille se on ihan eri juttu. maksavat ne kuuluisat elarit ja näkevät muksua ehkä pari kertaa kuussa. jokaisella on oikeus päättää omasta kropastaan, te miehet ette voi tajuta, miten raskaus muuttaa naista.

• Sääliksi käy, kun lapsen holhoojaksi määrätään lähes automaattisesti äiti.
        Siinä ei moniongelmaisuus tai muuten huonot olot paljoa paina.

Tasa arvo on kaukana; vaikka monelle naiselle lapsen merkitys ilmeneekin vain oman kehon rupsahtamisena.

Isän oikeudet vaikuttaa raskauden aikaiseen päihteiden käyttöön on myös olemattomat.. sääli saada vajakki jälkeläinen.

• ja vielä
        Tarex kirjoitti:

Sääliksi käy, kun lapsen holhoojaksi määrätään lähes automaattisesti äiti.
        Siinä ei moniongelmaisuus tai muuten huonot olot paljoa paina.

Tasa arvo on kaukana; vaikka monelle naiselle lapsen merkitys ilmeneekin vain oman kehon rupsahtamisena.

Isän oikeudet vaikuttaa raskauden aikaiseen päihteiden käyttöön on myös olemattomat.. sääli saada vajakki jälkeläinen.

ilman kondomia.

Miehille nyt tosin tietysti oikeasti kelpaa ihan kaikki!

• werty

Olen asiani ajatellut niin, että jos vahinko käy, niin kärrään nyytin isän (ja mahdollisesti tämän vaimon) luo. Olen maksukyvytön, en niitä elatusmaksuja pysty maksamaan.

Voisi joka mies opetella kondomin käytön. Tietysti vastuu on molemmilla. Kokemukseni mukaan ainakin vanhemmassa ikäryhmässä monelta lakkaa seisomasta kömpelön huputuksen aikana, ja siksi jää käyttämättä. Eli mies voisi treenata kondomin kanssa siten, että sitten tositilanteessa kestää käyttää.

• sitten

raiskausyritykset, vai miksi nainen päästää miehen ilman kondoomia sisään.

Molemmat osapuolet yhtä vajaita jos ei lasta kerta tahdo

• raitis ja siveä
        sitten kirjoitti:

raiskausyritykset, vai miksi nainen päästää miehen ilman kondoomia sisään.

Molemmat osapuolet yhtä vajaita jos ei lasta kerta tahdo

Mitä voitte päätellä tästä:

Dsownin sybdrooman periytyvyyttä tutkittiin seuraamalla down-naisten synnyttämien lasten tilanne. Down-naisilta löytyi n. 20 jälkeläistä joista puolet olivat downeja.

haluttiin tutkia myös down-miesten jälkeläisiä mutta yhtään ei löytynyt.

Siis kenelle kelpaa ihan kuka vaan???

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      156
      2677
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      198
      1935
    3. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      71
      1696
    4. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1638
    5. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1401
    6. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      74
      1078
    7. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1040
    8. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1019
    9. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      191
      944
    10. Milloin viimeksi

Tunsit perhosia vatsassa? 🦋🦋
      Ikävä
      67
      911
    Aihe