Profeetta omassa päässään: SBL

Pikakirjoittaja

En tykkää palstoilla kirjoituksista, missä henkilöitä arvostellaan, mutta nyt on pakko puuttua erääseen asiaan; enkä tee sitä aiheetta. Nimittäin tämän Lappalaisen touhuun. Yksi päsmäri luulee määräävänsä keskustelupalstalla YKSITYISASIOISTA! Hän ei kaihda keinoja, vaan jopa Jumalan nimissä häpäisee sitten Kaikkivaltiasta!


Sirpa Birgit Lappalaisen viimeisin >>profetia>> menee hieman ööveriksi. Tämä hengen tuotos tulee isästä perkeleestä siitä päätellen, että edellisenä päivänä S. B. L ei pärjännyt oikein keskustelussa, vaan sai sapiskaa moneltakin eri kirjoittajalta. Tästä tuohtuneena S. B . L toi oman houreensa ja kehtasi vielä väittää, että Jumala olisi antanut tuon.

Tiedoksi: Olen tunnistanut henkesi, ja köykäiseksi havainnut. Olet suuren luokan huijari, ja et ehkä sitä itsekään tajua, mutta puhut oman pääsi mietteitä ja kehut niitä Jumalasta oleviksi. Tässäpä tämä mietelmäsi tältä aamulta:


>>>>>>> Kirjoittanut: Sirpa Birgit Lappalainen / Tänään / klo 10:47

eilen aamulla. Käteni nostettiin Pyhässä Hengessä. Anoin Jeesukselta, että sinä totisesti pääsisit vapauteen käännynnäisyydestä ja saisit iloiten rukoilla Jeesusta. Silloin sinulla olisi aito rakkaus Jeesukseen ja ymmärtäisit, että hänen armonsa riittää, koska Isä antoi vallan lihaan Jeesukselle ja silloin sinä ymmärrät, että rukoileminen Jeesuksen puoleen riittää.

Ja mitä tuohon ylpeilyyn tulee.... mitäpä ylpeilemistä minulla olisi, kun kaikki tulee ihanasti armosta. Kerskata tahdon Isästä Jumalasta ja Jeesuksesta, Jumalan Pojasta koko elämäni ajan.

Kaupassakin, kun on ruuhkaa ja olen hipaissut vaikka hihalla jotakin ihmistä, siitäkin olen pyytämässä hyvinkin kärkkäästi anteeksi.

Julkisesti, kun kirjoittaa esimerkiksi pikakirjoittajalle tai kelle tahansa, on hyvä kuunnella Jeesuksen ääntä ja kirjoittaa hitaasti, ettei loukkaa valheessa ihmisiä. Totuudessa, kun ihminen loukkaantuu, se on hyvä asia. Ei totuutta kirjoittaessa tarvi pyydellä anteeksi. Kun totuudessa ihminen loukkaantuu, se on Jeesuksen ja Isä Jumalan mielenmukaista murhetta. Siinä on tavoitteena, että ihminen tekee totuudessa parannuksen synneistään, synnintunnon kautta. Parempaa tulevaisuutta pikakirjoittajalle toivoo Sirpa, koko sydämestään.>>>>>>>>>

Näin sujuvasti valehteli Sirpa tällä kertaa, joopa joo.Ja kuten asiaan kuuluu, >>siunaukset päälle>>. On todella kaksinamaista sakkia. Toivottele itsellesi vain >>parempaaa tulevaisuutta>>, minulla on koko ajan parempi tulevaisuus, EN TARVITSE ENÄÄ PAREMPAA, TÄMÄ ON TÄYDELLISTÄ.



S.B.L väittää muka eilen aamulla tuon käsien noston tapahtuneen. Hänellä on liian kiire tulla kirjoituksiani arvostelemaan, ja en usko tuota. Ja vaikka olisikin, ei muuta sitä tosi asiaa, että Jumala hänen käsiään ei nostanut ja minua siihen tuonut vaan hän itse pähkäilee päässään minua, ja se tuntuu minusta äärettömän epämiellyttävältä, oksettaa aivan. En halua, että Lappalaisten kaltaiset hihhulit miettivät minua, ja sekaantuvat asioihini. Ketä oikein mahtavat olla, kun julkisilla palstoilla noin tungettelevasti toimivat? Sbl haukkuu minua, tuntematonta ihmistä, käänynnäiseksi koko ajan! Kuka oikein luulet olevasi, ha?

LISÄKSI, SBL EI MÄÄRÄÄ MITEN RUKOILEN, EIKÄ SAA PUUTTUA SIIHEN JULKISILLA PALSTOILLA, JOKAINEN SAA RUKOILLA TÄYSIN MITEN ITSE HALUAA. JOS LAPPALAISILLA ON NOIN MITÄTÖN JEESUS, ETTEI OLE EDES JUMALA, NIIN EI SE EDES KUULE MITÄÄN, JA TURHA MULLE PAASATA, MINUN JUMALANI HEITTÄÄ KUUMAN KIVEN SINUN JEESUKSESI PÄÄHÄN!


Puutupa enää rukouselämääni, niin saat tuta kummia, minun Jumalani näet kuulee! Hän lähettää enkelipartiot pian kimppuusi!

14

258

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sirpa Birgit Lappalainen

      Säälin yhä enemmän sinua, mitä enemmän sinä kirjoitat minusta kaikkinaista valhetta.

      Kerron sinulle erään kokouksen jossa olin... ja nainen itki, Eila nimeltään, kun kukaan ei ollut armoitettu rukoilemaan hänen puolestaan. Jeesus Kristus vei minut silmät kiinni ja kädet ylhäällä ylistäen Jeesusta Kristusta, rukoilemaan tämän naisen puolesta. Jeesus Kristus nosti minut tuolista ja vei minut Pyhässä Hengessä rukoilemaan hänen puolestaan. En kerskaa itsestäni vaan Jeesuksen Kristuksen armosta. Kerron tämän sinulle siksi, että et valhettelisi enää minun päälleni ja toisten uskovaisten päälle, sinä käännynnäinen vaan tee ratkaiseva parannus. Vaikka sinä kuinka olet valhetellen puhunut minun päälleni, olet sinä edelleen minulle rakas ihminen, jonka toivon saavan elävän uskon Jeesukselta Kristukselta sydämeensä. Ja toivon edelleen, että saat ihanan rukouselämän ja saat totisesti huomata, että rukous Jeesuksen Kristuksen puoleen riittää. Hänellä, Jeesuksella Kristuksella on kaikkivalta antaa sinulle mitä tarvitset, kun vain anot Jeesukselta Kristukselta Jeesuksen nimessä.

      Käytin siksi Jeesus Kristus nimeä, että et luulottele itsellesi etkä muille, että minä olen tekemisissä jonkun Jeesus nimisen tavallisen ihmisen kanssa, jonka päälle Isä Jumala heittää sinun kuumat kivesi. Olen tekemisissä elävän Isä Jumalan ja Jeesuksen Kristuksen Jumalan Pojan kanssa.

      • suorakatse

        Pimeää tekstiä on Lappalaisen kirjoitus. Samaa kaliiperia kuin miehensä tarinat.


      • Pikakirjoittaja
        suorakatse kirjoitti:

        Pimeää tekstiä on Lappalaisen kirjoitus. Samaa kaliiperia kuin miehensä tarinat.

        Eikä jätä ihmistä rauhaan millään, vaan tuputtaa sairasta oppiaan sitä enemän, mitä enemmän yritän pakoon. Kumma tyyppi, kun perässäni notkuu. Kuka sitten lieneekin. Kai suuri oppi hulluuttaa, eikös Raamattu siitä varoitakin. Hitsi,vaihdan kohta ateistipalstalle, sielläkin on enempi Jumalan tuntevaa porukkaa:)


      • Ohhohhoijaa
        Pikakirjoittaja kirjoitti:

        Eikä jätä ihmistä rauhaan millään, vaan tuputtaa sairasta oppiaan sitä enemän, mitä enemmän yritän pakoon. Kumma tyyppi, kun perässäni notkuu. Kuka sitten lieneekin. Kai suuri oppi hulluuttaa, eikös Raamattu siitä varoitakin. Hitsi,vaihdan kohta ateistipalstalle, sielläkin on enempi Jumalan tuntevaa porukkaa:)

        Epäilijä on ainakin rehellinen. Siinä mielessä moni ateisti on uskovaisempi kuin suurin osa raamatullapaukuttajista. - Miksipä et kysyisi SBL:tä kuka on ja missä vaikuttaa.


      • Pikakirjoittaja

        ja jätä minut rauhaan. En kaipaa neuvojasi. Miksi roikut kintereilläni? Oletko kenties joku, joka minun pitäisi tuntea, vai?

        En ole kertonut sinusta mitään valheita, vain mielipiteeni palstalla huseeraamisestasi. En tiedä, kuka olet, miten voit siis sanoa että olen sinulle edelleen rakas ihminen? Et kuulu tuttavapiiriini, enkä ikinä käy missään seurakunnissa. On pimeetä touhua! Enkä halua, että sanot rakastavasi minua. En kaipaa rakkauttasi, menikö kaaliin?

        En halua tietää, kuka olet, enkä teidän touhuistanne; pysy siis pois elämästäni, äläkä sekaannu siihen mm. sillä, että sanot rukoilevasi puolestani, koska EN HALUA! KENENKÄÄN EI OLE PAKKO ALISTUA SIIHEN, ETTÄ RUKOILET VÄKISIN JA VIELÄ ITSEÄÄN PAHOLAISTA, KOSKA JEESUS EI OLE MIELESTÄSI EDES JUMALA. KAUHEAA JUMALANPILKKAA, MITEN RUKOILEE IHMISJEESUKSEN NIMESSÄ!

        SUOMESSA ON USKONNONVAPAUS. MUA EI TARVI YRITTÄÄ KÄÄNNYTTÄÄ TYHMIIN OPPEIHINNE, sanonko sen jollakin ungalabungalakielellä, meneekö perille paremmin, vai?


      • Sirpa Birgit Lappalainen
        Pikakirjoittaja kirjoitti:

        ja jätä minut rauhaan. En kaipaa neuvojasi. Miksi roikut kintereilläni? Oletko kenties joku, joka minun pitäisi tuntea, vai?

        En ole kertonut sinusta mitään valheita, vain mielipiteeni palstalla huseeraamisestasi. En tiedä, kuka olet, miten voit siis sanoa että olen sinulle edelleen rakas ihminen? Et kuulu tuttavapiiriini, enkä ikinä käy missään seurakunnissa. On pimeetä touhua! Enkä halua, että sanot rakastavasi minua. En kaipaa rakkauttasi, menikö kaaliin?

        En halua tietää, kuka olet, enkä teidän touhuistanne; pysy siis pois elämästäni, äläkä sekaannu siihen mm. sillä, että sanot rukoilevasi puolestani, koska EN HALUA! KENENKÄÄN EI OLE PAKKO ALISTUA SIIHEN, ETTÄ RUKOILET VÄKISIN JA VIELÄ ITSEÄÄN PAHOLAISTA, KOSKA JEESUS EI OLE MIELESTÄSI EDES JUMALA. KAUHEAA JUMALANPILKKAA, MITEN RUKOILEE IHMISJEESUKSEN NIMESSÄ!

        SUOMESSA ON USKONNONVAPAUS. MUA EI TARVI YRITTÄÄ KÄÄNNYTTÄÄ TYHMIIN OPPEIHINNE, sanonko sen jollakin ungalabungalakielellä, meneekö perille paremmin, vai?

        Ihminen, joka ei salli, että häntä rakastetaan hänen valehtelustansa huolimatta ei voi olla uskovainen. Luopunut rakkaudesta... Rakkaus ei ketään satuta. Kirjoituksillasi osoitat yhä enemmän, että et ole uskovainen. Sinua sattuu todella paljon, että toin julki, että olet käännynnäinen.

        Sinun sydämessäsi on nyt Jeesuksen ja Isä Jumalan mielenmukainen murhe ja se murhe on kääntyvä iloksi ainoastaan Jeesuksessa Kristuksessa Jumalan Pojassa.

        Jos olisin fariseus tai käännynnäinen, mitä todennäköisimmin yhtyisin mielipiteisiisi ja sanoisin, että sulla menee hyvin. Nyt koska olen uskovainen sanon, että sinulla menee tosi huonosti. Käännynnäisellä ei voi olla hyvä olla, koska hänen sydämessään ei ole Jeesuksen antamaa rauhaa eikä Jeesus ole puhdistanut hänen sydäntänsä synnin taakasta.

        Jos lihassaan ihminen päättää, rukoileeko ihmisten puolesta vai ei. Se päätös olisikin lihassa tapahtuvaa . Nyt kun rukoilen Hengessä ja Totuudessa sinun puolestasi, en kysy keltään ihmiseltä rukoilenko vai en puolestasi. JEESUS ANTAA RUKOUKSET AINA SINUN PUOLESTASI. Jeesus siis antaa rukoukset sydämelle ne tulevat ulos sinun tai minun lihani tahtomatta.

        Liha ei tahdo Jeesuksen antamia rukouksia, mutta liha tahtoo lihallisia Rakas Taivaan Isä rukouksia, jotka ovat Isä Jumalalle ja Jeesukselle kauhistus.

        En keskustele enää kanssasi tällä palstalla. Mutta rukous jatkuu puolestasi aivan varmasti. En ole mikään pintaliitäjä, joka jättää rukoilematta ihmisten puolesta.

        Parempaa tulevaisuutta sinulle toivoo Sirpa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • Sirpa Birgit Lappalainen
        Ohhohhoijaa kirjoitti:

        Epäilijä on ainakin rehellinen. Siinä mielessä moni ateisti on uskovaisempi kuin suurin osa raamatullapaukuttajista. - Miksipä et kysyisi SBL:tä kuka on ja missä vaikuttaa.

        SBL on Kulmakivenseurakunnan esirukoilija. Lahdessa.


    • Huhahhhei

      Aina yhtä miellyttävää lukea kristittyjen suurista lähimmäisenrakkauden osoituksista toisiaan kohtaan.

      • Sirpa Birgit Lappalainen

        En todellakaan ole samaa mieltä sinun kanssasi, että tämä pikakirjoittaja on uskovainen. Mutta tänään hän voi olla sitä...

        Mutta uskovaisen lähimmäisenrakkautta on juuri se, että ei valehtele lähimmäisestään, että hän on uskovainen vaan rukoilee, että tästä lähimmäisestä tulisi uskovainen Jeesuksen armosta. Rukoilee sen mukaan, mitä Jeesus Kristus antaa rukoiltavaksi.


      • Pikakirjoittaja
        Sirpa Birgit Lappalainen kirjoitti:

        En todellakaan ole samaa mieltä sinun kanssasi, että tämä pikakirjoittaja on uskovainen. Mutta tänään hän voi olla sitä...

        Mutta uskovaisen lähimmäisenrakkautta on juuri se, että ei valehtele lähimmäisestään, että hän on uskovainen vaan rukoilee, että tästä lähimmäisestä tulisi uskovainen Jeesuksen armosta. Rukoilee sen mukaan, mitä Jeesus Kristus antaa rukoiltavaksi.

        ja TODISTA SE! ITSE VALEHTELET, NYTKIN KOKO AJAN. Sinulle ei ole oikeutta TUPUTTAA TYPERÄÄ USKONTOASI, EIKÄ VALEHDELLA LÄHIMMÄISENRAKKAUDESTA JUMALAA PILKATEN. OLET KADE JA LOUKKAANTUNUT, ET MUUTA.


      • Pikakirjoittaja

        Kirjoitin hänen avaukseensa >>Tänä aamuna saatu profetia>> seuraavasti:

        >>>>>>>>Jos on ottanut Golgatan sanomasta

        vaarin,niin silloin rukoukset menevät aina taivaseen Jeesuksessa Kristuksessa,Jumalassa.

        Sanoipa rukouksessa mitä sanookin.Uskon rukous,mitä se on:

        Se,ken uskoo,pelastuu.Ei sanoilla Jumala saivartele ihmisten tavoin.Jeesus,Jumala on uskon antaja ja alkaja,ja hänessä uskon armon vastaanottanutta ihmistä kuullaan,koska Pyhä Henki on puolustajana Jumalan ja ihmisen välillä:Jeesus,Välimies.Annettu syntien edestä ihmiskunnalle,että jokainen joka häneen uskoo,pelastuu.

        Ihmiset luulevat,että kun hokee Jeesuksen nimeä,se tuo autuuden.Vain armon evankeliumin vastaanottaminen antaa luvatun Hengen,ja sitten ei tarvitse hokea,vaan tietää,että rukoukset kuullaan aina,vaikka miten sanoisi.Pyhä Henki myös opettaa rukoilemaan ja rukoilee meissä,silloinkin,kun emme sitä välttämättä tiedosta.Jumalan Henki ihmisessä vaikuttaa ja neuvoo,opastaa ja kantaa elämän matkalla.

        Itsekin mietin joskus tuota,mutta sitten Jumala ilmoitti Henkensä kautta,että Hän kyllä kuulee,vaikka sanon Jeesus tai Taivaan Isä,tai rakas Jumala jne.

        Onhan toki tehtävä tiettäväksi ihmisille se,ettei ole pelastusta yhdessäkään toisessa,eikä ole annettu taivaan alla muuta nimeä,kuin Jeesus.Se tarkoittaa Jeesuksen työtä Golgatalla,voittoa synnin vallasta;ja sitä,että ihminen vastaanottaa tuon sanoman ja antaa pelastaa itsensä tästä nurjasta maailmasta parannukseen ja uuteen elämään.>>>>>>>>


        Näin siis vastasin rouvalle, mutta:


        TÄSTÄKÖS SIRPA PILLASTUI, SEKÄ JOKU ISO LAAPIS! SIITÄ ASTI SBL ON ROIKKUNUT MINUA HAUKKUEN JA ARVOSTELLEN MM. KÄÄNNYNNÄISEKSI, JA HOKIEN SÄÄLIÄÄN. HÄN KUN EI RUKOILE JUMALAA JEESUSTA, VAAN IHMISTÄ, KUOLEVAISTA, JEESUSTA, JA SIITÄ HAUKKUU MINUA, KUN RUKOILEN OMALLA TAVALLANI JA NE RUKOUKSET MYÖS KUULLAAN.


    • näkymätön ninni

      SBL ON NIIN SYVÄLLÄ OMASSA HARHASSAAN JA VALHE HENKIEN PAULOISSA, ETTÄ ULOSPÄÄSY VAIKUTTAA MAHDOTTOMALTA. MUTTA USKOTAAN ETTÄ JUMALALLE KAIKKI ON MAHDOLLISTA!

      ON TODELLA KAMOTTAVAA MITEN NÄMÄ LAPPALAISET TYRKYTTÄVÄT OMAA "OIKEAA" OPPIAAN JOKAISELLE PALSTALAISELLE VÄKISIN. KERRASSAAN KARMIVAA...

      JA YHDYN TÄYSIN TÄHÄN KOMMENTTIISI; Tiedoksi: Olen tunnistanut henkesi, ja köykäiseksi havainnut. Olet suuren luokan huijari, ja et ehkä sitä itsekään tajua, mutta puhut oman pääsi mietteitä ja kehut niitä Jumalasta oleviksi.

      • Pikakirjoittaja

        sanoa jo se, että toinen ei ole Jeesuksen oma, ja kohotella käsiään muka Jeesuksen nimessä; vaikka kieltää hänen Jumaluutensa, niin syvä on jo eksytys. Minua puistattaa, miten sujuvasti joku voi itse valehdella, väittäähän SBL muka rakastavansa minua, ja senhän kuulee ja lukee "erkkikin", että tuo ei pidä paikkaansa. Ei saisi tulla kehuskelemaan näyillään ja muilla, ja jos tosiaan sbl rukoilisi esim. palstalaisten puolesta, niin miksi hän sitä suureen ääneen toitottaa? Ei Raamatussakaan kehoiteta julkistamaan rukoilemistaan, vaan päinvastoin. SBL hakee ihmiskunniaa ja KIITOSTA IHMISILTÄ.

        Jos tosiaan olisin vasta etsivä ja ei- Jeesuksen oma, sbl:n hyökkäykset olisivat kauheaa kokemusta. Onneksi en tarvi peljästyä, koska kuulun aina Jeesukselle, enkä ole henkivalloista tietämätön. Saan jatkuvia hyökkäilyjä senlaisten taholta, ketkä eivät ole sinettiä saaneet, vaan kulkevat hurmahenkien pauloissa. Säälin tosiaan lahtelaisia, ja VAROITAN.ÄLKÄÄ EKSYKÖ NOIHIN PIIREIHIN! tuntuvat olevan päällekäyvää sorttia uskontonsa nimissä, ja alentuvat valheeseen, vaikka sbl minua siitä syyttelee.

        Olen varmasti ihmisenä vielä vajavainen ja käytös ehkä kouliintumaton teeskentelijöitten mielestä, mutta rehellisyydestä en tingi, ja sen saa sbl tuta, että jatkossakin suuni avaan asiasta. Teeskentelijät menevät yhä pitemmälle eksytyksessään, eksyen ja eksyttäen muutkin siihen, että kaikki puhuvat lirkuttaen ja ovat epärehelliset, ketkä heidän piireihinsä joutuvat!


    • Anonyymi

      Anteeksi pikakirjoittaja ja kaikki muutkin olin todella harhaan mennyt! Terveisin Sirpa Birgit Lappalainen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2711
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1165
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      94
      1151
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1094
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1021
    6. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      943
    7. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      42
      845
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      38
      817
    Aihe