Musiikkiketju

Tällä kertaa omistan tämän viisun itselleni, koska ajattelen olevani jotain sellaista, jota kukaan muu teistä ei ole.


http://www.youtube.com/watch?v=BDG4EZV_pms


"Voisitko sanoa samaa itsestäsi?"


MarttyyriMallari-TTt

36

361

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • en nyt ihan tuota tarkoittanut, mutta kiitos silti.


        "Se oli kompakysymys"


        MarttyyriMallari-TTt


    • -tyttö-

      Kisun "tule, tule, tuutimaan". Sitä ei valitettavasti löytynyt youtubesta.

      • no, ajatus on tärkein.


        "Kuka on tämä Kisu..."


        MarttyyriMallari-TTt


      • -tyttö-
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        no, ajatus on tärkein.


        "Kuka on tämä Kisu..."


        MarttyyriMallari-TTt

        pehmeä ja pörröinen. Ja voin sanoa itsestäni, kiitos kysymästä.


    • To4D
      • siinä oli jotain sellaista, jota en hyvällä katso.


        "Homoja"


        MarttyyriMallari-TTt


      • To4D


      • To4D

    • Musaketjuun lenkki lisää, ei nyt mikään paras biisi mutta.. Jotenkin tää jäi soimaan päähän, ollos hyvä ^^

      http://www.youtube.com/watch?v=-ITZBBV8Syg

      Mä ainakin olen jotain, mitä kukaan muu ei ole eikä tule koskaan olemaan. Nimittäin mä :D

      • olet-tähän mennessä-ainoa, joka ymmärsi kysymykseni. Ja palstalaiset leimaavat sinut bimboksi...

        "Kiitos"


        MarttyyriMallari-TTt


      • MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        olet-tähän mennessä-ainoa, joka ymmärsi kysymykseni. Ja palstalaiset leimaavat sinut bimboksi...

        "Kiitos"


        MarttyyriMallari-TTt

        sen minkä päässä seisovat :D


      • alruna kirjoitti:

        sen minkä päässä seisovat :D

        tai oikeastaan silmät näkevät sen mitä ne haluavat nähdä.


        "Älä kulje laput silmillä :)"


        MarttyyriMallari-TTt


      • MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        tai oikeastaan silmät näkevät sen mitä ne haluavat nähdä.


        "Älä kulje laput silmillä :)"


        MarttyyriMallari-TTt

        totuuden jyvänen, mutta jos ei ole mitään mitä ei halua nähdä, näkee sen mitä itse edustaa kunnes se riisuutuu pois.

        *Laput poistettu aikoja sitten*


      • alruna kirjoitti:

        totuuden jyvänen, mutta jos ei ole mitään mitä ei halua nähdä, näkee sen mitä itse edustaa kunnes se riisuutuu pois.

        *Laput poistettu aikoja sitten*

        tuo meni jo hieman vaikeaksi, mutta kuvittelen tajuavani mitä tarkoitat...


        "Älä valtuuta muita edustamaan itseäsi"


        MarttyyriMallari-TTt


      • MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        tuo meni jo hieman vaikeaksi, mutta kuvittelen tajuavani mitä tarkoitat...


        "Älä valtuuta muita edustamaan itseäsi"


        MarttyyriMallari-TTt

        Me valitettavasti peilataan toisiamme ja se ei rajoitu pelkästään fyysiseen "silmät käteen ja katso"-mentaliteettiin.

        *Siksi mä olenkin kuin enkeli, jotta muutkin voisivat olla :)*


      • alruna kirjoitti:

        Me valitettavasti peilataan toisiamme ja se ei rajoitu pelkästään fyysiseen "silmät käteen ja katso"-mentaliteettiin.

        *Siksi mä olenkin kuin enkeli, jotta muutkin voisivat olla :)*

        olisi käyttänyt tuota enkeli-vertausta, koska siitä tulee mieleen tämä biisi:

        http://www.youtube.com/watch?v=rVZ3yrpuuyw


        "Ethän ymmärrä tätä väärin? :)"


        MarttyyriMallari-TTt




      • kiitos ja ellen nyt väärin ymmärrä, niin kyseessä on sama biisi. Siis se jälkimmäinen niistä kahdesta...


        "Jostain syystä instrumentaali versio lyö alkuperäisen laudalta"


        MarttyyriMallari-TTt


      • MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        kiitos ja ellen nyt väärin ymmärrä, niin kyseessä on sama biisi. Siis se jälkimmäinen niistä kahdesta...


        "Jostain syystä instrumentaali versio lyö alkuperäisen laudalta"


        MarttyyriMallari-TTt

        http://www.youtube.com/watch?v=vbfCauQceGs


    • En.kerro

      pitää musaketjuni ykkösenä..vielä on vähän etumatkaa siulla ;D

      • niin, jostain syystä musiikki-aiheiset jutut kiehtovat heitä...


        "En tiedä onko se sitten hyvä vai huono asia keskustelukulttuurin kannalta :)"


        MarttyyriMallari-TTt


      • En.kerro
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        niin, jostain syystä musiikki-aiheiset jutut kiehtovat heitä...


        "En tiedä onko se sitten hyvä vai huono asia keskustelukulttuurin kannalta :)"


        MarttyyriMallari-TTt

        musiikki on kuin taukojumppaa tämän palstan sivistyneen keskustelun väliin :D


      • En.kerro kirjoitti:

        musiikki on kuin taukojumppaa tämän palstan sivistyneen keskustelun väliin :D

        ja se myös vaikuttaa rauhoittavasti riidanhaluiseen yleisöön.


        "Joukossa tyhmyys tiivistyy :)"


        MarttyyriMallari-TTt


      • En.kerro
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        ja se myös vaikuttaa rauhoittavasti riidanhaluiseen yleisöön.


        "Joukossa tyhmyys tiivistyy :)"


        MarttyyriMallari-TTt

        näin että miun seurassa ainakin tyhmyys lisääntyy :D Joo, sillain positiivisella tavalla.


      • En.kerro kirjoitti:

        näin että miun seurassa ainakin tyhmyys lisääntyy :D Joo, sillain positiivisella tavalla.

        sitä mieltä, että suurin osa palstalaisista on tosiaankin aika tyhmiä tai sitten he näyttelevät sellaista.


        "Ja väärinkäsitysten välttämiseksi lisään tähän vielä lopuksi, että en viittaa tällä sinuun"


        MarttyyriMallari-TTt


      • En.kerro
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        sitä mieltä, että suurin osa palstalaisista on tosiaankin aika tyhmiä tai sitten he näyttelevät sellaista.


        "Ja väärinkäsitysten välttämiseksi lisään tähän vielä lopuksi, että en viittaa tällä sinuun"


        MarttyyriMallari-TTt

        En tiedä...ehkä täällä paljastuu se tyhmempi puoli sitten herkemmin.

        Miusta on ihan hienoa, että täältä löytyy sellaisia erilaisia persoonia, ettei kaikki ole kuin samasta muotista valettu... Toki olisi toivottavaa, että käyttäydyttäisiin kuitenkin niin ettei ketään loukata.. Mutta sekin lähtee aina itsestä. Jokaisella on mahdollisuus vaikuttaa siihen miten käyttäytyy... Kuitenkin huumoriakin pitää olla... Liian vakavana tämä palsta ei eläisi kovin pitkään.

        "Kiitos, hyvä kun lisäsit... Vaikka jossain määrin tyhmyyskin on ihan hyväksi :)"


    • special case

      niinhän sä ootkin!

    • ...;o)....
    • Play it again Sam
    • persona-non-grata

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1313
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      640
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      149
      408
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe