Cipralexin aloitusoireet!!!!

Hei kertokaa millaisia oireita teillä on tullut cipralexin aloituksen yhteydessä?! Paheniko ahdistus, ja henkin olo..entä aiheuttiko lääke alkuun väsymystä?? Itselläni aloitettu 5mg annoksella...ja olo tosi kurja. Väsymys on ihan mieletöntä, etenkin aamuisin. siis en vain pysy hereillä millään, kun lapsi tulee herättämään. Nukahdan uudestaan ja uudestaan...Sit torkun sohvalla aamupäivän. sydän tykyttää, huimaa, päätä särkee ja ahdistus ja masennus tuntuu vain pahemmalta.Tuleeko tästä mitään?????? Kaipaisin nyt hieman tzemppausta! :)
2426
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 2

Vanhimmat

Mikä ihmisiä vaivaa kun pitää luottaa lääkäreihin? Tiesitkö että lääke-yhtiöt käärii hyvät rahat kun myyvät moisia myrkkyjä. Nuo saattavat olla vain aloitusoireita,mutta ne häviävät koska susta tulee zombie.. Samalla tavalla kävisi jos söisit esimerkiksi kynsilakkaa.

Älä syö myrkkyjä olis ihan viisas neuvo tähän kohtaan.

Äänestä

Itselläni oli aikoinaan mitä kummallisempia oireita, levoton olo ja tuntui ettei mistään tule mitään, alaspäin vaan mennään. Heräilin myös yöllä ahdistukseen. Muistan myös kuinka pahoinvointi meni niin yli, että piti mennä ulos kun kotona laitettiin ruokaa. Hajut kävi nenään. Naurattaa jälkeenpäin, muttei silloin tosiaankaan.

Söin muistaakseni aika pitkään 5mg, pari viikkoa? Ja sitten vasta nosto 10mg. Nostosta ei sitten enää seurannutkaan mitään vaan olo lähti kohisten ylöspäin. Itse ajattelen niin, että mitä pahemmat aloitusoireet, sitä parempi on lääkkeen teho. (no ainakin omalla kohdallani on ollut näin).

Eli sinnittele, ihan "normaaleita" sivuvaikutuksia sinulla tuntuu olevan. On aivan mahtavaa huomata kun muutaman viikon kärsimyksen ja sinnittelyn jälkeen joku aamu tajuat, että tänään on parempi päivä. Vaikutus tulee niin varkain, ettet sitä välttämättä heti hoksaakaan, alat vaan olla toimeliaampi ja pirteämpi. Kovasti tsemppiä!

Äänestä

Kommentoi aloitusta


tilulilulei kirjoitti:

Hei kertokaa millaisia oireita teillä on tullut cipralexin aloituksen yhteydessä?! Paheniko ahdistus, ja henkin olo..entä aiheuttiko lääke alkuun väsymystä?? Itselläni aloitettu 5mg annoksella...ja olo tosi kurja. Väsymys on ihan mieletöntä, etenkin aamuisin. siis en vain pysy hereillä millään, kun lapsi tulee herättämään. Nukahdan uudestaan ja uudestaan...Sit torkun sohvalla aamupäivän. sydän tykyttää, huimaa, päätä särkee ja ahdistus ja masennus tuntuu vain pahemmalta.Tuleeko tästä mitään?????? Kaipaisin nyt hieman tzemppausta! :)

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu