TestoBolan

Karppa17

Minkälaiset kokemukset jengillä tästä hittituotteesta?

Mulla ainaskin T-arvot mallissaan sillä puntissa jöpöttää melkein koko ajan:)

11

1218

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dsdss

ei mtä vaikutusta testotasoihin, ei siis MITÄÄN. älä ole vitun torspo!

• kuulin radiossa

oliko tämä joku hittibiisi salamainos? samoin urheilukisojen selostuksissa
        vilahtelee: kärkytään piikki paikalla...nappisuoritusta ei ole tullut...kunto oli
        tänään aivan pistämätön..

• BBN Fin

Tuote on erittäin tehokas ja toimi taatusti.. ja mikä on paraasta se on vain 24.90€
      Tilaus onnistuu : bbnfinland.fi

• BBN Fin

TESTOBOLANISSA on seuraavat aineet :
      1- AVENA SATIVA
      2- GUARANA
      3- CHROM
      4- MHCP
      5- MACA JAUHE

Nää kaikki ovat tarkalleen suuniteltu 2 yhteen tehostamaan sinun treeni ja nostamaan sinun testoroonin tasoa huimaasti!!

• trjhdtyjsatjhysjs

Pilipalituote jolla kerätään rahaa tyhmiltä teineiltä.

• Jaska.

No hyvähän se on että pikkupojat saavat sen kullinsa edes vähän suorempaan.

• BUAHAHAHAHA

Toi "Jaska" Janne on kyl suomi24:sen naurettavin jannu :DD Ei voi muutaku nauraa.

• Jaska.

Anteeksi, jos iskin arkaan paikkaan.

• ujyhtgbtvbgtfgnyh

Toi "Jaska" Janne on kyl suomi24:sen naurettavin jannu :DD Ei voi muutaku nauraa.

• Jaska.

ei hävettäis ees 1000 henkisen yleisön edessä livenä. nauraisin vaan päälle.

• rtyrethyertytreyre

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1964
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1720
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1360
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      76
      1320
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1028
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      926
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      923
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109
      853
    10. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73