Kuvattu siellä oikeesti vai kui tehty?
kentaurin räjähdys
38
3824
Vastaukset
- tyttö.
vai luulitko että ne oikeesti räjäytti helsingissä jonkun ravintolan.
- jos2121
ne jos sulki jonku kadun sielt mis se kentauri on ja sillee :P
- se olis
jos2121 kirjoitti:
ne jos sulki jonku kadun sielt mis se kentauri on ja sillee :P
oikeesti räjäytetty
- kentauria
se olis kirjoitti:
oikeesti räjäytetty
EI OLE oikeasti edes olemassa! Lavastettu tila / huone.
Lisäksi, Helsingistä ei edes löydy "Pihlajakatua"! - ...
kentauria kirjoitti:
EI OLE oikeasti edes olemassa! Lavastettu tila / huone.
Lisäksi, Helsingistä ei edes löydy "Pihlajakatua"!esitätkö vaan? Kentaurin "sisäänkäynti" eli se ovi on oikeasti olemassa. Se kohtaus kuvattiin sillä kadulla missä tuo ovi on. Ei missään vaiheessa kuvattu räjähtävää kentauria sisältä päin..
- Eiii
... kirjoitti:
esitätkö vaan? Kentaurin "sisäänkäynti" eli se ovi on oikeasti olemassa. Se kohtaus kuvattiin sillä kadulla missä tuo ovi on. Ei missään vaiheessa kuvattu räjähtävää kentauria sisältä päin..
Ei ole Pihlajakatua ei, mutta talo on oikeasti olemassa, siis se, missä ne asunnot on, elisiis Huvilakatu.
- ulla 3
Eiii kirjoitti:
Ei ole Pihlajakatua ei, mutta talo on oikeasti olemassa, siis se, missä ne asunnot on, elisiis Huvilakatu.
Kyllä kentauri oikeesti räjäytettiin,kuinka muka tuo kohtaus olisi tehty ja on pihlajakatu olemas,tai talo
- Stuba-fani
ulla 3 kirjoitti:
Kyllä kentauri oikeesti räjäytettiin,kuinka muka tuo kohtaus olisi tehty ja on pihlajakatu olemas,tai talo
Ei sitä Kentauria tosiaankaa oikeesti räjäytetty, miks ne sellasta tekis yhen ohjelman takia? Kohtaus oli tehty tietokoneella. Niitä kuviakin löytyy, missä Kentaurin ovelle on tuotu kukkia ja kummasti on ovi ja ikkuna täysin ehjiä
- pippelipoi
Stuba-fani kirjoitti:
Ei sitä Kentauria tosiaankaa oikeesti räjäytetty, miks ne sellasta tekis yhen ohjelman takia? Kohtaus oli tehty tietokoneella. Niitä kuviakin löytyy, missä Kentaurin ovelle on tuotu kukkia ja kummasti on ovi ja ikkuna täysin ehjiä
mist niit kentaurin kuvii löytyy
- Stuba-fani
pippelipoi kirjoitti:
mist niit kentaurin kuvii löytyy
Oisko ollu Ilta-Sanomien tai Iltalehen sivuilla, ku kerrottii, et fanit oli tuonu räjähdyksen "uhreille" kukkia
- salkkareiden vihaaja
... kirjoitti:
esitätkö vaan? Kentaurin "sisäänkäynti" eli se ovi on oikeasti olemassa. Se kohtaus kuvattiin sillä kadulla missä tuo ovi on. Ei missään vaiheessa kuvattu räjähtävää kentauria sisältä päin..
tykkäättekö te salkkareista?Mä en ainakaa!:()
- keuntauro
Stuba-fani kirjoitti:
Oisko ollu Ilta-Sanomien tai Iltalehen sivuilla, ku kerrottii, et fanit oli tuonu räjähdyksen "uhreille" kukkia
Kentaurin sisätiloja ei räjäytetty mutta kentaurin ovi räjäytettiin. Kentaurin sisätilat ja kentaurin ovi ovat kahdessa eripaikassa jostain syystä MIAAUUUU JUST NIIN
- oikeasti mitään
ulla 3 kirjoitti:
Kyllä kentauri oikeesti räjäytettiin,kuinka muka tuo kohtaus olisi tehty ja on pihlajakatu olemas,tai talo
räjäytetty. Se oli pelkkä tietokone efekti. Ja kaikki noi paikat(asunnot, rappukäytävä, kellari, stellans, kentauri jne.) ovat lavasteita, jotka sijaitsevat Konalassa osoitteessa Ruosilantie 1. Sarjassa ulkoapäin nähtävä talo ja Kentaurin ulko-ovi sijaisevat taas Eirassa Huvilakadulle(sarjassa Pihlajakatu)
- ..
oikeasti mitään kirjoitti:
räjäytetty. Se oli pelkkä tietokone efekti. Ja kaikki noi paikat(asunnot, rappukäytävä, kellari, stellans, kentauri jne.) ovat lavasteita, jotka sijaitsevat Konalassa osoitteessa Ruosilantie 1. Sarjassa ulkoapäin nähtävä talo ja Kentaurin ulko-ovi sijaisevat taas Eirassa Huvilakadulle(sarjassa Pihlajakatu)
Ulospäin nähtävä salatutelämät-talo todella sijaitsee Helsingissä, Huvilakatu 23:ssa, mutta Kentaurin ulkoseinä taas sijaitseen huvilakadun poikittais kadulla Pietarinkatu 20:ssä. Alue on muuten Ullanlinna ei Eira ;)
Ja niille tiedoksi jotka luulivat että katu oli suljettu siksi että tämä "kentaur"-talonkulma räjäytettiin oikeasti, niin näin ei ole, mitään ei räjäytetty oikeasti. Tiet ovat silloin tällöin poikki kuvausten takia ja näin oli myös silloin kun tämän syksyn avausjaksoa kuvattiin viime talvena. - Anonyymi00022
ulla 3 kirjoitti:
Kyllä kentauri oikeesti räjäytettiin,kuinka muka tuo kohtaus olisi tehty ja on pihlajakatu olemas,tai talo
No eikä räjäytetty oikeasti vaan se on muokattu jollain ohjelmalla 🙄
- Salatut elämät
Moip voin kysyy meidän luokkalaiselt ku se on salkkareist se Aino sen oikee nimi on Janna ja Oton Willem
- SSSST!!!
Miksköhän sitä kritisoitiin niin paljo,ku mä ainaki tykkäsin ku räjähti ja haudattiin elävältä!!!! Ja eiköhän lapset jo tiedä että se ei ollu totta!!!!
- emilyxoxo
Aika vaikee uskoo. Toki voi olla totta, mut epäilen vähän. Nimet näkyy lopputeksteissäkin.
- tyttö.
emilyxoxo kirjoitti:
Aika vaikee uskoo. Toki voi olla totta, mut epäilen vähän. Nimet näkyy lopputeksteissäkin.
"Aika vaikee uskoo. Toki voi olla totta, mut epäilen vähän. Nimet näkyy lopputeksteissäkin"
siis luuletsä että salkkarit on totta?!? - ulla 3
tyttö. kirjoitti:
"Aika vaikee uskoo. Toki voi olla totta, mut epäilen vähän. Nimet näkyy lopputeksteissäkin"
siis luuletsä että salkkarit on totta?!?Salkkareita on kritisoitu siksi että ohjelma oli muka liian pelottava,että se olisi ollut liian pitkä,antanut piennille lapsille väärää"esimerkkiä" ja se paulan hautaus.
Pienten lasten ei sitä kannattaisi kattoa mutta se on niiden vika josse on liian pelottava,olihan se aikamoinen käänne,mutta onhan se jo vähän hurahtanut
ohjelma,piti keksiä jotain uutta.
- Anonyymi00020
Tulispa ikoniset Barbaari/Kentauri ja Ismon alkuperäinen kauppa takaisin :)
Joku olisi remontoinut tuon Barbaari/Kentauri ja olisi laittanut sen myyntiin ja Aki ostaisi sen.- Anonyymi00024
Vaikka vuoden 2029 jaksoissa olisi tuo, kun Aki ostaa sen ja siinä tulee myös 20 vuotta, kun Kentauri räjähti sarjassa.
- Anonyymi00026
Ja Aki tekisi siitä täysin samanlaisen kuin aiemmin ja ne hitaasti väriä vaihtavat lamput olisi myös siinä ikkunassa.
- Anonyymi00027
Anonyymi00024 kirjoitti:
Vaikka vuoden 2029 jaksoissa olisi tuo, kun Aki ostaa sen ja siinä tulee myös 20 vuotta, kun Kentauri räjähti sarjassa.
Remontoitu paluu:
Mikäli sarjaan haluttaisiin tuoda nostalgiaa, remontoitu "Uusi Kentauri" voisi periaatteessa korvata nykyisen suosikkikahvila Majatalo Amandan tai muun oleskelupaikan - Anonyymi00033
Anonyymi00024 kirjoitti:
Vaikka vuoden 2029 jaksoissa olisi tuo, kun Aki ostaa sen ja siinä tulee myös 20 vuotta, kun Kentauri räjähti sarjassa.
👍👍
- Anonyymi00034
Anonyymi00027 kirjoitti:
Remontoitu paluu:
Mikäli sarjaan haluttaisiin tuoda nostalgiaa, remontoitu "Uusi Kentauri" voisi periaatteessa korvata nykyisen suosikkikahvila Majatalo Amandan tai muun oleskelupaikanCafe Moosen voisi korvata.
- Anonyymi00036
Nostalgiaa sarjaan 👍
- Anonyymi00037
Ja vaikkapa Club Geelikin 👍
- Anonyymi00021
Hyvin muokattu räjähdys tässä sarjassa. Ne muut on kökösti tehtyjä.
- Anonyymi00023
Tuostakin päätösjaksosta tulee jo 20 vuotta 1.6.2029.
- Anonyymi00025
Menee äkkiä aika 😮
- Anonyymi00028
Ja 25 vuotta 1.6.2034 sekä 17 vuotta 1.6.2026...
- Anonyymi00029
Kentaurin räjähdyksessä kuolivat Eero Vanala ja Juulia Autio, joka oli räjähdyksen jälkeen tuhon keskellä (ihme kyllä) erittäin siistissä kunnossa. Räjähdyksessä kuoli myös Salla Mattila, joka kuitenkin heräsi ruumishuoneella.
Räjähdys keskeytti Sallan ja Ismon hääjuhlan. - Anonyymi00032
^^^
- Anonyymi00038
Nämä tapahtumapaikat takaisin:
-Barbaari/Kentauri (Remontoitu)
-Ismon alkuperäinen kauppa
-Club Geeli- Anonyymi00039
MTV kuittaa luetuksi ja otetaan tuleviin käsikirjoituksiin.
- Anonyymi00042
Anonyymi00039 kirjoitti:
MTV kuittaa luetuksi ja otetaan tuleviin käsikirjoituksiin.
Et edes ole. Höpö höpö.
- Anonyymi00041
Kentaurin feikkiovi räjäytettiin aikoinaan oikeilla paukuilla Häklin montulla. Räjähdystä tehostettiin tietokoneella. Elettiin joulukuun alkua 2008 ja kuvaukset tehtiin aamuyöstä ettei tieto tulevasta cliffhangerista leviäisi.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351412
- 1091150
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261013Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89964Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313861- 99813
- 38712
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144634