kentaurin räjähdys

niin222

Kuvattu siellä oikeesti vai kui tehty?

38

3824

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyttö.

      vai luulitko että ne oikeesti räjäytti helsingissä jonkun ravintolan.

      • jos2121

        ne jos sulki jonku kadun sielt mis se kentauri on ja sillee :P


      • se olis
        jos2121 kirjoitti:

        ne jos sulki jonku kadun sielt mis se kentauri on ja sillee :P

        oikeesti räjäytetty


      • kentauria
        se olis kirjoitti:

        oikeesti räjäytetty

        EI OLE oikeasti edes olemassa! Lavastettu tila / huone.
        Lisäksi, Helsingistä ei edes löydy "Pihlajakatua"!


      • ...
        kentauria kirjoitti:

        EI OLE oikeasti edes olemassa! Lavastettu tila / huone.
        Lisäksi, Helsingistä ei edes löydy "Pihlajakatua"!

        esitätkö vaan? Kentaurin "sisäänkäynti" eli se ovi on oikeasti olemassa. Se kohtaus kuvattiin sillä kadulla missä tuo ovi on. Ei missään vaiheessa kuvattu räjähtävää kentauria sisältä päin..


      • Eiii
        ... kirjoitti:

        esitätkö vaan? Kentaurin "sisäänkäynti" eli se ovi on oikeasti olemassa. Se kohtaus kuvattiin sillä kadulla missä tuo ovi on. Ei missään vaiheessa kuvattu räjähtävää kentauria sisältä päin..

        Ei ole Pihlajakatua ei, mutta talo on oikeasti olemassa, siis se, missä ne asunnot on, elisiis Huvilakatu.


      • ulla 3
        Eiii kirjoitti:

        Ei ole Pihlajakatua ei, mutta talo on oikeasti olemassa, siis se, missä ne asunnot on, elisiis Huvilakatu.

        Kyllä kentauri oikeesti räjäytettiin,kuinka muka tuo kohtaus olisi tehty ja on pihlajakatu olemas,tai talo


      • Stuba-fani
        ulla 3 kirjoitti:

        Kyllä kentauri oikeesti räjäytettiin,kuinka muka tuo kohtaus olisi tehty ja on pihlajakatu olemas,tai talo

        Ei sitä Kentauria tosiaankaa oikeesti räjäytetty, miks ne sellasta tekis yhen ohjelman takia? Kohtaus oli tehty tietokoneella. Niitä kuviakin löytyy, missä Kentaurin ovelle on tuotu kukkia ja kummasti on ovi ja ikkuna täysin ehjiä


      • pippelipoi
        Stuba-fani kirjoitti:

        Ei sitä Kentauria tosiaankaa oikeesti räjäytetty, miks ne sellasta tekis yhen ohjelman takia? Kohtaus oli tehty tietokoneella. Niitä kuviakin löytyy, missä Kentaurin ovelle on tuotu kukkia ja kummasti on ovi ja ikkuna täysin ehjiä

        mist niit kentaurin kuvii löytyy


      • Stuba-fani
        pippelipoi kirjoitti:

        mist niit kentaurin kuvii löytyy

        Oisko ollu Ilta-Sanomien tai Iltalehen sivuilla, ku kerrottii, et fanit oli tuonu räjähdyksen "uhreille" kukkia


      • salkkareiden vihaaja
        ... kirjoitti:

        esitätkö vaan? Kentaurin "sisäänkäynti" eli se ovi on oikeasti olemassa. Se kohtaus kuvattiin sillä kadulla missä tuo ovi on. Ei missään vaiheessa kuvattu räjähtävää kentauria sisältä päin..

        tykkäättekö te salkkareista?Mä en ainakaa!:()


      • keuntauro
        Stuba-fani kirjoitti:

        Oisko ollu Ilta-Sanomien tai Iltalehen sivuilla, ku kerrottii, et fanit oli tuonu räjähdyksen "uhreille" kukkia

        Kentaurin sisätiloja ei räjäytetty mutta kentaurin ovi räjäytettiin. Kentaurin sisätilat ja kentaurin ovi ovat kahdessa eripaikassa jostain syystä MIAAUUUU JUST NIIN


      • oikeasti mitään
        ulla 3 kirjoitti:

        Kyllä kentauri oikeesti räjäytettiin,kuinka muka tuo kohtaus olisi tehty ja on pihlajakatu olemas,tai talo

        räjäytetty. Se oli pelkkä tietokone efekti. Ja kaikki noi paikat(asunnot, rappukäytävä, kellari, stellans, kentauri jne.) ovat lavasteita, jotka sijaitsevat Konalassa osoitteessa Ruosilantie 1. Sarjassa ulkoapäin nähtävä talo ja Kentaurin ulko-ovi sijaisevat taas Eirassa Huvilakadulle(sarjassa Pihlajakatu)


      • ..
        oikeasti mitään kirjoitti:

        räjäytetty. Se oli pelkkä tietokone efekti. Ja kaikki noi paikat(asunnot, rappukäytävä, kellari, stellans, kentauri jne.) ovat lavasteita, jotka sijaitsevat Konalassa osoitteessa Ruosilantie 1. Sarjassa ulkoapäin nähtävä talo ja Kentaurin ulko-ovi sijaisevat taas Eirassa Huvilakadulle(sarjassa Pihlajakatu)

        Ulospäin nähtävä salatutelämät-talo todella sijaitsee Helsingissä, Huvilakatu 23:ssa, mutta Kentaurin ulkoseinä taas sijaitseen huvilakadun poikittais kadulla Pietarinkatu 20:ssä. Alue on muuten Ullanlinna ei Eira ;)
        Ja niille tiedoksi jotka luulivat että katu oli suljettu siksi että tämä "kentaur"-talonkulma räjäytettiin oikeasti, niin näin ei ole, mitään ei räjäytetty oikeasti. Tiet ovat silloin tällöin poikki kuvausten takia ja näin oli myös silloin kun tämän syksyn avausjaksoa kuvattiin viime talvena.


      • Anonyymi00022
        ulla 3 kirjoitti:

        Kyllä kentauri oikeesti räjäytettiin,kuinka muka tuo kohtaus olisi tehty ja on pihlajakatu olemas,tai talo

        No eikä räjäytetty oikeasti vaan se on muokattu jollain ohjelmalla 🙄


    • Salatut elämät

      Moip voin kysyy meidän luokkalaiselt ku se on salkkareist se Aino sen oikee nimi on Janna ja Oton Willem

      • SSSST!!!

        Miksköhän sitä kritisoitiin niin paljo,ku mä ainaki tykkäsin ku räjähti ja haudattiin elävältä!!!! Ja eiköhän lapset jo tiedä että se ei ollu totta!!!!


      • emilyxoxo

        Aika vaikee uskoo. Toki voi olla totta, mut epäilen vähän. Nimet näkyy lopputeksteissäkin.


      • tyttö.
        emilyxoxo kirjoitti:

        Aika vaikee uskoo. Toki voi olla totta, mut epäilen vähän. Nimet näkyy lopputeksteissäkin.

        "Aika vaikee uskoo. Toki voi olla totta, mut epäilen vähän. Nimet näkyy lopputeksteissäkin"

        siis luuletsä että salkkarit on totta?!?


      • ulla 3
        tyttö. kirjoitti:

        "Aika vaikee uskoo. Toki voi olla totta, mut epäilen vähän. Nimet näkyy lopputeksteissäkin"

        siis luuletsä että salkkarit on totta?!?

        Salkkareita on kritisoitu siksi että ohjelma oli muka liian pelottava,että se olisi ollut liian pitkä,antanut piennille lapsille väärää"esimerkkiä" ja se paulan hautaus.
        Pienten lasten ei sitä kannattaisi kattoa mutta se on niiden vika josse on liian pelottava,olihan se aikamoinen käänne,mutta onhan se jo vähän hurahtanut
        ohjelma,piti keksiä jotain uutta.


    • Anonyymi00020

      Tulispa ikoniset Barbaari/Kentauri ja Ismon alkuperäinen kauppa takaisin :)

      Joku olisi remontoinut tuon Barbaari/Kentauri ja olisi laittanut sen myyntiin ja Aki ostaisi sen.

      • Anonyymi00024

        Vaikka vuoden 2029 jaksoissa olisi tuo, kun Aki ostaa sen ja siinä tulee myös 20 vuotta, kun Kentauri räjähti sarjassa.


      • Anonyymi00026

        Ja Aki tekisi siitä täysin samanlaisen kuin aiemmin ja ne hitaasti väriä vaihtavat lamput olisi myös siinä ikkunassa.


      • Anonyymi00027
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        Vaikka vuoden 2029 jaksoissa olisi tuo, kun Aki ostaa sen ja siinä tulee myös 20 vuotta, kun Kentauri räjähti sarjassa.

        Remontoitu paluu:

        Mikäli sarjaan haluttaisiin tuoda nostalgiaa, remontoitu "Uusi Kentauri" voisi periaatteessa korvata nykyisen suosikkikahvila Majatalo Amandan tai muun oleskelupaikan


      • Anonyymi00033
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        Vaikka vuoden 2029 jaksoissa olisi tuo, kun Aki ostaa sen ja siinä tulee myös 20 vuotta, kun Kentauri räjähti sarjassa.

        👍👍


      • Anonyymi00034
        Anonyymi00027 kirjoitti:

        Remontoitu paluu:

        Mikäli sarjaan haluttaisiin tuoda nostalgiaa, remontoitu "Uusi Kentauri" voisi periaatteessa korvata nykyisen suosikkikahvila Majatalo Amandan tai muun oleskelupaikan

        Cafe Moosen voisi korvata.


      • Anonyymi00036

        Nostalgiaa sarjaan 👍


      • Anonyymi00037

        Ja vaikkapa Club Geelikin 👍


    • Anonyymi00021

      Hyvin muokattu räjähdys tässä sarjassa. Ne muut on kökösti tehtyjä.

    • Anonyymi00023

      Tuostakin päätösjaksosta tulee jo 20 vuotta 1.6.2029.

      • Anonyymi00025

        Menee äkkiä aika 😮


      • Anonyymi00028

        Ja 25 vuotta 1.6.2034 sekä 17 vuotta 1.6.2026...


    • Anonyymi00029

      Kentaurin räjähdyksessä kuolivat Eero Vanala ja Juulia Autio, joka oli räjähdyksen jälkeen tuhon keskellä (ihme kyllä) erittäin siistissä kunnossa. Räjähdyksessä kuoli myös Salla Mattila, joka kuitenkin heräsi ruumishuoneella.
      Räjähdys keskeytti Sallan ja Ismon hääjuhlan.

    • Anonyymi00032

      ^^^

    • Anonyymi00038

      Nämä tapahtumapaikat takaisin:

      -Barbaari/Kentauri (Remontoitu)
      -Ismon alkuperäinen kauppa
      -Club Geeli

      • Anonyymi00039

        MTV kuittaa luetuksi ja otetaan tuleviin käsikirjoituksiin.


      • Anonyymi00042
        Anonyymi00039 kirjoitti:

        MTV kuittaa luetuksi ja otetaan tuleviin käsikirjoituksiin.

        Et edes ole. Höpö höpö.


    • Anonyymi00041

      Kentaurin feikkiovi räjäytettiin aikoinaan oikeilla paukuilla Häklin montulla. Räjähdystä tehostettiin tietokoneella. Elettiin joulukuun alkua 2008 ja kuvaukset tehtiin aamuyöstä ettei tieto tulevasta cliffhangerista leviäisi.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1412
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      109
      1150
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1013
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      861
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe