Onko teillä siskoja? Iso- tai pikkusiskoja, kumpikin käy.
Itselläni ei ole.
Kysymys flaksittomille miehille
14
687
Vastaukset
- Lord_Boredom
Ei ole, ainoa lapsi.
- Naisasialuuseri
eikä ole kyllä yhdelläkään muullakaan tuntemallani luuserilla. Olen huomannut, että siskot ovat iso apu naisten saannissa, koska siskollinen mies on ollut koko ikänsä tekemisissä vastakkaisen sukupuolen kanssa ja hän on oppinut siskoiltaan paljon naisen käyttäytymisestä, hän on voinut tutustua siskojensa kavereihin ilman paineita ja siskot ovat hävittäneet mysteeriota naisten ympäriltä miehen silmissä.
Ihme, ettei love-shyness ongelmaa tutkinut Brian G. Gilmartin ole ottanut kantaa tähän siskoasiaan, sen sijaan hän oli havainnut, että meillä loveshy-miehillä, kuten minulla on yleensä vain yksi tai ei yhtään serkkua, kun taas normaaleilla miehillä on paljon serkkuja.
On muuten mielenkiintoista, että tuollaisella asialla ja seksuaalisella luuserismillä on yhteys.- Lord_Boredom
Serkkuja minulla kyllä on, jos ei nyt paljoa, niin ainakin nähdäkseni "normaali" määrä. Muutaman kanssa olen ollut läheinenkin, ja yksi heistä (siis läheisemmistä) on peräti tyttö, tai nainen tietysti nykyään. Hänellä oli tietysti naispuolisia kavereita ja muistan leikkineeni heidän kanssaan pienenä. Se ei selvästikään ole kuitenkaan riittänyt - siskon ja sen kavereiden kanssa olisi joutunut olemaan joka päivä tekemisissä.
- ovat siis
sosiaalisesti rajoittuneita. Eivät osaa olla ihmisten kanssa - ainakaan omanikäisten.
Veljet suojelevat sisaria allergiolta - tämä on ihan tutkittu juttu. Pikkupojat kantavat sopivan määrän sontaa aina tupaan. :)
- ATMien ATMmpi ATM
Isosisko on.
- pwefvsdlkvmdskwoi
nuorempi sisko on mutta siitä huolimatta ei ole mulla yhtään naiskokemuksia, en koskaan ollut missään tekemisissä siskon kavereidenkaan kanssa. Kuten arvata saattaa, siskon elämä on täysin erilaista kun meikäläisen, sillä on ollut poikaystäviä ja miesystäviä pidempiä ja lyhyempiä aikoja.
En voi sanoa että kovin läheinen olisin siskonkaan kanssa, ehkä kasvatuksesta voi johtua kun meikäläinen sai olla paljon omissa oloissaan ja sisko vei kaiken huomion vanhemmilta, sille maksettiin harrastukset ja sai aina muutenkin tahtonsa läpi.
Serkkujenkaan kanssa en ole ollut juuri lainkaan tekemisissä joten voin sanoa että ei siskosta ja serkuista ole välttämättä mitään etua, voi olla jopa pikemminkin päinvastoin jos vanhemmat paapoo tytärtään ja hyljeksivät poikaansa niin sitä tuntee itsensä arvottomaksi jo pienestä pitäen. - khjkjhkvbvc
minulla on pikkusisko. Eipä siitä juuri apua ole ollut. Siskon kaverit pitivät minua luuserina koska en ollut tyttöjen kanssa vaikka olin heitä vanhempi ja hehän jo olivat olleet poikien kanssa silleen. Nämä tytöt jopa naureskelivat ihan päin naamaa minulle ja se oli todella tuskallista kun siskon kaverit olivat meillä lähes yöhön asti ja jouduin välttelemään heitä. Se oli todella raastavaa. En sanonut heille mitään enkä vanhemmillenikaan. Turhautumiseni purin talon kuntosalin nyrkkeily säkkiin. Muistan kuin yritin estää itsesäälin tunteet ja sanoin jopa itselleni ääneen että älä vaivu itsesääliin, mutta ei niille mitään lopulta voinut. Ne syöksyivät sisään ja myrkyttivät minut katkeruudella. Lukion viimmeisinä aikoina en kuitenkaan ollut enää yleinen naurunaihe siskoni kavereille vaan siskoni alkoi hävetä minua koska en kiinnostanut tyttöjä siitäkin huolimatta että yritin. Luin nuorten lehtiä kuten sinä&minää ja mekaksia tutustuakseni naisten haluihin. Luin sieltä novelleita joissa kuvattiin unelmien poikia ja yritin olla kuin he. Lisäksi hain tyylini sen ikäisten tyttöjen suosikki bändien artisteista kuten Nsync ja Backstreet boys. En kuitenkaan koskaan tuntunut kiinnostavan ketään tyttöä.
- analyysi ?!
Kaksi. Mitä sitten ?
- todistettu juttu
Että miehiä ON helpompi iskeä!
http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/8295729/38762301 - hyvinkin
Pikkusisko löytyy, mutta koska hän on 13 v meikäläistä nuorempi, ei nuoruusiässä voinut sitä kautta mitään oppia vastakkaisesta sukupuolesta saada. Muuten kyllä pikkusisko on ollut ja on edelleenkin elämäni kasvattavin ihmissuhde ja on auttanut sosiaalisuuteni kehittämisessä. Tulen itse asiassa ihan mukavasti juttuun hänen ikäistensä nuorten naisten kanssa, vaikka mihinkään intiimimpään saumoja ei ole ollutkaan. Serkkujakin on ja heistä valtaosa tyttöjä, mutta vanhinkin 10 v minua nuorempi, joten leikkikavereita tai "sukupuolisuuskasvattajia" en ole sukulaistytöistä aikoinani saanut. Tiedä sitten mikä on ollut tämän seikan vaikutus ja mikä kaiken muun...
- vato retro
Jaahas. Miehen logiikka-palstan älykääpiöt tulevat.
Vinkki: painu vittuun, ceeppari, tai opettele tekemään parempia aloituksia.2 siskoa. Mutta tämmönen suvun musta lammas ei saa ketään, niin antaa mielummin olla...
- on tullu
inkkaripäällikkö kirjoitti:
2 siskoa. Mutta tämmönen suvun musta lammas ei saa ketään, niin antaa mielummin olla...
tehtyä?
- SteveJonathanPhil
Olen ison veljeskatraan vanhin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku655320Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti732606- 2702463
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362379Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191804Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2281547Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai541151- 901076
Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v131073- 851060