Tässä on kaksi kamalinta biisiä joita kumpaakaan en nuorena pystynyt kuuntelemaan loppuun asti sulkematta radiota. Jotenkin vain otti hermoon niiiin rajusti!
Onks teillä kellään vastaavia musakappaleita joita olette inhonneet yli kaiken?
http://www.youtube.com/watch?v=Zq_xVZVKDkc
http://www.youtube.com/watch?v=eVTiEQ0k2lY
Kaksi eniten nuorena vihaamaani
32
515
Vastaukset
- Heikunkeikku
...tuli Aina-aina-aina-aina-aina Iltatuulen viesti. Kuinka kauan sekin kappale pysyi listan kärjessä? Kaaaaaauuuuuuuaaaan. Hitsi, että inhosin sitä. Sitä ei hyvällä tahdollakaan pystynyt kuuntelemaan loppuun asti.
Muita ei tähän hätään tule mieleen, mutta jos putkahtaa muistiin, niin lisäilen sitte :)- Enkeli-trio
toine on "Muistathan Barbara"
Kailotti ain ratios ja sit pääs.
näähä oli ihan hyviä.. En kyllä muista nyt mitä olisin niin inhonnut ettei saattanu edes kuunnella. Silloinkin menin mielialan mukaan.
- biisit kai
ovat hyvinkin suosikkejani. Tosin, minulla on laaja laulunlempi. Yhtään inhokkia ei muistu, tuskin niitä onkaan.
Laitankin puoliskon inhobiisin. Sai kuulema lapsuudessaan liikatarjontaa sukulaisissaan, jossa tätä soitettiin jatkuvasti.
Itse en edes sitä myösi.
http://www.youtube.com/watch?v=mmhTxdAOD-k- ap.
oli myös yksi inhokeistani, mutta ei siinäkään ole sellaista hermoja raastavaa kohtaa muuta kuin kokonaisuudessaan kappale on niin paaaaatoksellinen:(
Sugar baby love. Olen inhonnut sitä aina ja tulen inhoamaan sitä aina.
En voi ymmärtää, kuka sitä voi kuunnella. En viitsi linkittää sitä tähän.- ap.
pystyn ihan kevyesti kuuntelemaan. Se on tehty suomeksikin mutta suomalainen versio on aikas pliisu. En muista kuka sen laulaa, mutta sanat meni jotenkin näin : oi oi kultasein, oma oma kultasein....:))
Laitoin linkin mutta sun ei tarvitse kuunnella, ymmärrän hyvin, koska itsekään en pysty niitä omia inhokkejani kuuntelemaan. Siis en laittanut kiusaksesi vaan jos joku muu haluaa kuunnella ja arvioida:)
http://www.youtube.com/watch?v=XyIMi3uTpBQ - Arohan
ap. kirjoitti:
pystyn ihan kevyesti kuuntelemaan. Se on tehty suomeksikin mutta suomalainen versio on aikas pliisu. En muista kuka sen laulaa, mutta sanat meni jotenkin näin : oi oi kultasein, oma oma kultasein....:))
Laitoin linkin mutta sun ei tarvitse kuunnella, ymmärrän hyvin, koska itsekään en pysty niitä omia inhokkejani kuuntelemaan. Siis en laittanut kiusaksesi vaan jos joku muu haluaa kuunnella ja arvioida:)
http://www.youtube.com/watch?v=XyIMi3uTpBQsen esitti. Yritin linkittää, vaan vain pyöri ja pyöri.
ap. kirjoitti:
http://www.youtube.com/watch?v=XyIMi3uTpBQjos se on oikea, siinä se poika kiljuu kun kuohittava sika. muu siinä kappaleessa on niin imelää, että tulee sokeritauti sitä kuunnellessa.
- mies pian 60
pelkkä kappaleen nimi "Sugar Baby Love". Se soi sotilaskodissa jatkuvasti, silloin kun siellä olin, se kaikui pihalla, se soi tuvassa hiljaisuushuudon jälkeenkin, ja se soi metsäleirillä ...
Se oli nuorten varusmiesten suosikki, ja minä olin 25 vee monien lykkäysten jälkeen. - Ihanaa, ihanaa...
ap. kirjoitti:
http://www.youtube.com/watch?v=XyIMi3uTpBQTuhannet ja miljoonat kiitokset Sinulle, joka laitoit Rubettesien linkin. Minulla oli ennen nykyistä soittoääntäni puhelimessa soittoäänenä juuri tuo Sugar Baby Love ja se oli niiiin huikea!
Olen jostain syystä mieltynyt noihin aikoinaan niin suosittuihin soittajien koreografeihin, en tiedä miksi.
Monta, monta vuotta sitten olin lomalla Mallorcalla ja siellä esiintyi The Platters eräässä yökerhossa.
Laulajilla oli yhtenäinen koreografia ja minä olin aivan myyty (ja paikalla jokaikinen ilta kahden viikon ajan, pois suljettuina sunnuntait, jolloin eivät esiintyneet).
Jopa tuli tuosta linkistä päivänpaisteinen olo (täällä sataa juuri nyt)!
- ap.
artistia soitettiin aina täysillä naapurin kiusaksi opiskelijatalossa aamulla kajari lattiaa vasten, kun alakerran porukka olivat mekastaneet koko yön. Talo oli opiskelijaperheille tarkoitettu muta alakearrassa asui kaksi miesopiskelijaa jotka huolehtivat jatkuvasti ettei meillä paljoakaan nukuttu. Lapsi antoi meidän nukkua mutta naapurit eivät niinpä Winter oli sopivaa vingutusta krapulaisille:DD
http://www.youtube.com/watch?v=-8siLZ4zNbY Jostain syystä, en ole koskaan sitä kuunnellut loppuun. Enkä halua edes kuunnella nytkään.
- G.J.
olin niin korviani ja sieluani myöten "täynnä" -yäk-yöks-yhhhyh- Rollareita Beatlesseja ja Irwin Goodmannia (kiitos isompien sisarusten 6-11 v vanhempien) et pysyin kaukana kaikesta toosasta kuuluvasta rallatuksesta ja musisoinnista. Kylmät väreet kulkee vieläkin. Iltatuulen viesti on yks inhokki, sitä loilottivat puistoissa ja penkereillä rapajuopot ja muut tiettyyn tunnelmaan päässeet. Liika on liikaa.
ollut ja on edelleenkin, joille esim. tämä on täydellinen vastakohta
http://www.youtube.com/watch?v=UyCdJ88ZJI4
Matti ja Teppo yleensä, Dannyn & Armin Tahdon olla sulle hyvin hellä, Henry Theel yleensä, The Sweet yleensä, Gary Glitter yleensä, Pelle Miljoona yleensä ym. ym. Ei mennyt silloin eikä mene nyt.- syksy....
ollut aina minun lempparini and this is true !!
Ja yö :)
- Hopia
Mun lempparit ;))
Soittelenkin noita loppuillan - mää ja Cadillac
Ou beibi, beibi...olin joskus v. 65-67 Mäntsälän lavalla kun soittivat siellä tuota, vauuu...silloisen kaverini kanssa eli Rainen, joka lauloi aina mukana...
Kuviakin on heistä mustavalkoisia, vielä...mulla...Ianista ym.
pohjoisen tyttönä töissä olin silloin sielläpäin...Hirvihaarassa ym:lla...Mäntsälää.... - eniten vihasin
Elsa, kohtalon lapsi, hyvänä kakkosena Gunnar, vierasmaalainen :((
- muuttuva maailma
Markku Aron; Jestas sentään mitkä rinnat!- täytyy antaa täydet pinnat!
t.Pimu- HTZA
Tuli kyllä laulettua sitä, joissain tilanteissa.
Osaan vieläkin. - muuttuva maailma
HTZA kirjoitti:
Tuli kyllä laulettua sitä, joissain tilanteissa.
Osaan vieläkin.olla siis nuorena ja ujona itse kohde;)) Nyt en panis vastaan;)) jos, joku sen mulle sjungaiski...sillee i h a i l l e n. En mä kato ihan dorka, sentään oo...vaikka himmee jo. Mut Stadilaiset friidut kato niiden oma boltsi sammuu sit suoraan upeesti Boks vaan! Säkenöiden.Suorilta kintuilta suoraan hautaan punaiset korkkarit upeesti jaloissa;))) Niistä ne ei luovu, vaikka olis mikä.
t.Pimu - vasta heitin
muuttuva maailma kirjoitti:
olla siis nuorena ja ujona itse kohde;)) Nyt en panis vastaan;)) jos, joku sen mulle sjungaiski...sillee i h a i l l e n. En mä kato ihan dorka, sentään oo...vaikka himmee jo. Mut Stadilaiset friidut kato niiden oma boltsi sammuu sit suoraan upeesti Boks vaan! Säkenöiden.Suorilta kintuilta suoraan hautaan punaiset korkkarit upeesti jaloissa;))) Niistä ne ei luovu, vaikka olis mikä.
t.Pimupunaiset korkkarini roskikseen, kun kannat oli p...ana :(
- muuttuva maailma
vasta heitin kirjoitti:
punaiset korkkarini roskikseen, kun kannat oli p...ana :(
ihan vielä korkkaamattomat. Kengafriikki mikä kengäfriikki. Sori, sä et vaa tiennyt sitä. Vaikka tietysti niin kuvittelit. Mut kyllä ne sun korkkarit varmaa jolleki....uskotko jolla on yhtä iso jalka ku sulla koko 46. Kato, meikäläisen jalka paljo, paljo, pienempi koko 36. Et sillee...
Hyvä yritys kuitenskii...
tsau;
Pimu - lauloi mauno kuusisto
muuttuva maailma kirjoitti:
ihan vielä korkkaamattomat. Kengafriikki mikä kengäfriikki. Sori, sä et vaa tiennyt sitä. Vaikka tietysti niin kuvittelit. Mut kyllä ne sun korkkarit varmaa jolleki....uskotko jolla on yhtä iso jalka ku sulla koko 46. Kato, meikäläisen jalka paljo, paljo, pienempi koko 36. Et sillee...
Hyvä yritys kuitenskii...
tsau;
PimuJa se muuttui tympeästä tympeämmäksi.....Lamppu ikkunalla.....
- vai olitko itse
lauloi mauno kuusisto kirjoitti:
Ja se muuttui tympeästä tympeämmäksi.....Lamppu ikkunalla.....
olevinasi kovinkin hauska? Mitä tykkäät jos, tarjoan sinulle mieheni käytetyt kalsarit? Sepaluksessa tosin vihrää..mutta, kyllä ne sulle käy.
- minun inhokkini
Kyllästymiseen asti, " Iltatuulen viesti " ja
" Elsa, kohtalon lapsi ".
Näitä nuorena kuunneltiin ja yök, yök ilmoille huudeltiin! :(
Onneksi ei enää nykyään useinkaan kuule radiosta!- Aikamiehet....
lauloivat Iltatuulen Viestiä joka ainut sunnuntai yhden jälkeen radiossa parin vuoden ajan.
- OliviaKoo
Se oli sitä aikaa, kun vain ulkolainen oli hienoa. Totta puhuen, ei minua ainakaan tarvinnut yllyttää inhoamaan kotimaisia, kyllä se kävi luonnostaan.
Olin rokki- jive- ja Paul Anka-fani.
Kuin myös edelleen.
Yäk Iltatuulen viesti, Tapani Kansa, Malmstenit, Rautavaara, mitä niitä nyt olikaan.
Lauantain toivotuissa asetuin radion ääreen viimeisen kymmenen/viiden minuutin ajaksi kuuntelemaan, jos sattuisi jotain kunnon musiikkia kuulumaan.
Joskus sattui, joskus ei.
Radio Luxemburg naapurissa, silloin kun pääsi kuuntelemaan, oli kova sana musiikkimaailmassa. - Mees tänavalt
Se euroviisulaulu Lapponia oli ihan karmea. Ja sitten Jokkantii.
- vihattuja kappaleita
Kun vaan muistaisi niitten sanat. Yksi oli "Däääägny", joka söi niin paljon hampurilaisia, ettei enää mahtunut farkkuihinsa. Toinen oli "Mämi Blue", jonka Kirka on muistaakseni laulanut suomeksi.
Tämä on hyvä kakkonen tällaiselle rehelliselle sovinistisialle.
http://www.youtube.com/watch?v=eaaKOB8eIH0
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1881305
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138893- 85842
- 51748
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?50711Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t250609Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä311590Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55579- 53564
Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7560