Kaupungilla (mä niinku koen)

Lord_Boredom

Aina välillä joku hyväntahtoinen ihminen neuvoo meitä alemman tason miehiä, että pitäisi mennä ulos, ihmisten joukkoon, elämään ja kokemaan jos koskaan mielimme tyttöystävän löytää. Minä menin tänään ulos - olin perjantai-iltana kaupungilla kuin mikäkin elävä ihminen!

Ja kyllä oli surkeaa. Kävin elokuvissa, ja olin ihan valehtelematta elokuvasalin AINOA yksinään oleva ihminen. Elokuvaa edelsi koko joukko mainoksia, joiden joukossa myös Hesburgerin mainos. Sen nokkeluus on siinä, että se näyttää ihan siltä kuin ihmisiä kulkisi projektorin edestä - ja siinäkin kyseessä oli pariskunta. Mies ja nainen. Siinä minä sitten olin. Sain katsella, kun saliin kulki käsi kädessä pareja, jotkut riehaantuivat suutelemaan siellä muiden edessä ja mikäs siinä kun maailma on antisinkkunormatiivinen paikka. Me yksineläjät olemme poikkeamia siinä urbaanissa virrassa.

Toisaalta ilahduin. Finncon on kaupungissa, ja katukuvassa näkyi myös miehiä, jotka laskisin potentiaalisiksi viiteryhmäni edustajiksi, siis nörteiksi. Ja heillä näkyi joillakin tyttöystäviä. Sellaisia ihan tavallisia tyttöjä - ei mitenkään erikoisia, mutta joilla silti on kaikki valta ja kyky tehdä mies maailman onnellisimmaksi. Mukavaa, että edes nuoremmillani on toivoa. Heidän ei tarvitse tyytyä pelkkään Star Trekkiin tänään illalla (tai yöhän nyt melkein jo on), kuten minun.

61

508

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toivon

tänään tähdeltä, että sinäkin saisit mukavan tyttöystävän itsellesi. Ihan vaan sen takia, että joku edes tulisi tässä ankeassa maailmassa onnelliseksi.

• ...vain...

...kusipäiden etuoikeus.

• Lord_Boredom

Kyllä joku varmaan tulee onnelliseksi.

• waah

On aika masentavaa kulkea kaupungilla tai muutenkaan olla ihmisten ilmoilla kun kaikilla näyttää olevan seuraa tai muuten vain menevän aivan loistavasti.
      Koita sitten siinä iloita yksiksesi muiden onnesta...

• Lord_Boredom

Pitäisi vain kulkea syvästi omissa mietteissään, että jäisi moiset yksityiskohdat huomiotta.

• vato retro

Niinpä. Ulkona käynti ei aina auta.

Sinkkumiehen pahimpia virheitä on puolivillaiset yritykset. Niinkuin tämä Sinun "kaupungilla käyntisi". Sielläpähän tallustelet ja töllistelet. 1000 iltaa ja yötä ja 20 000 euroa olen saanut minäkin menemään, ilman että mitään on tapahtunut. Sinkkumies ei saavuta parin oluen siemaisuilla tai leffassa käynneillä yleensä kuin entistä suuremman vitutuksen.

Oikea tapa on yrittää harvoin, mutta silloin kun yrittää, on pelissä oltava tappavaa voimaa. Suunnittelu, yrityskertojen harventaminen ja valuutankäytön maksimointi per yrityskerta ovat välttämättömiä tulosten saavuttamiseksi.

a) Perjantaipullo. Unohda bisset. Mikään ei voita saunassa perjantai-iltana huiviin kietaistua kossupulloa. Maksaa kympin. Suositeltava jatkopaikka strippibaari tai vähän hienompi rafla. Siis hämmästyttävää miten paljon sattuu ja tapahtuu kunnon kaasussa.

b) Horo. Känny kouraan ja kyläilemään. Sen jälkeen voi mennä pubiin lojumaan.

c) Kotibileet. Niitä kannattaa järkätä aina kun mahdollista. Yllättävän harvoilla ihmisillä on kotibileisiin pääsyä nykyään, ja yleensä ollaan ihan onnesta soikeita jos joku viittii järkätä. Vaikka olisi kuinka puolituttu.

d) Old School -ravintolailta. Ykköset niskaan. Ei mitään fucking t-paita/farkkuvirityksiä, vaan puku, lankatut kengät ja tukka taakse. Otti on vähän toista luokkaa kuin resupekoilla. Ei paljon alkoa. Selväpäinen tappaja.

e) Ulkomaat. Viidellä huntilla saa viihdytettyä itseään kivasti.

f) Työ. Kaikki kiva vie sanoinkuvaamattoman paljon paalua, joten työntekoa aina tarvitaan. Siinä ei ole mitään outoa, että sinkkumies painaa viikonloput duunia. Se on vaan fiksua. Mitä vittua sinkkumies vapaa-ajalla tekee, oikeasti ?.

g) Kuntoilu. Meikäläisen wish listillä numero 1. Ilmaista.

f) Koira. Itse olen haaveillut sekarotuisesta rakista. Siis lemmikiksi.

Muuten kannattaa elää vaan siivosti ja tallustella.

• Lord_Boredom

Ei minullakaan sinänsä pakonomaista tarvetta ole pariutua, joten voin kyllä hyvin viettää iltaa ominpäin ja yksikseni päätyen - sen minä osaan. Otetaan nyt silti kantaa.

a) Ei ole saunaa, ja kossupullon jäljiltä olisin luultavasti - huonosti alkoholiin tottuneena, kun en sitä ahkerasti ole nuoruusvuosina käyttänyt - siinä kunnossa, että parempi jäädä kotiin nukkumaan. Pelkkä ajatus minusta umpituiterissa toikkaroinnista jossain ravintolassa on lähinnä säälittävä.

b) No niin. Ei. En riko eettistä koodistoani pelkän seksin vuoksi.

c) En osaa oikein järkätä bileitä, ja tämä asuntokin on vähän sellainen ettei tänne oikein järkkäillä kuin parille ihmiselle illanistujaisia, joka käytännössä tarkoittaisi jonkun elokuvan katselemista.

d) Tämä nyt kuulostaa periaatteessa järkevältä, mutta olisi se silti sitä samaa "istun tässä yksin, siemailen olutta ja selaan päivän lehteä"-menoa. Taustalla soi joku R&B-kappale, jota en voi sietää.

e) Olen käynyt. Todella mukava reissu, mutta en muista edes puhuneeni kellekään paitsi hotellin aulapalvelulle, taksikuskille ja joillekin myyjille ravintoloissa ja kirjakaupoissa.

f) Työni on asiantuntijatyötä, jossa ei ylitöistä makseta. Tietysti teen ylitöitä, mutta vain sen vuoksi, että ylityö yhtenä päivänä merkitsee vähemmän töitä toisena.

g) Tämä on järkevää, ja teenkin tätä jo. 25 vuoden läskit eivät ole kyllä lähteneet, mutta aikomus on toki vakaa.

h) Tätäkin olen miettinyt, mutta realiteetit on parempi kohdata. En jaksaisi hoitaa, joten parempi jättää koirat parempiin koteihin.

Käytännössä siis siivosti eläminen ja tallustelu on mukavin vaihtoehto.

• Tonne finnconiin olisi varmaan pitänyt mennä, tai siis vieläkin kerkeisi, mutta eipä taida jaksaa. Siellä olisi varmaan ollut vähän erillaisempaa ja sopivampaa porukkaa kuin missään sedulassa. Voisi oikeasti löytyä ihminen joka tietää muustakin kuin henkka maukan hinnastoista jotain!

Niil on tänää näköjää jotku iltabileetki, millasetkohan kunnon nörttilauman bileet olis.

• Sosiaalirajoittuneisuuteen ja yksinoloon tottuu...Jopa minäkin

• Lord_Boredom

Vieläkin kerkeäisi. En kyllä itse ole menossa - vaikka luen itseni edelleen nörtiksi, tunsin silti jonkinlaista toiseutta niitä homssuisia, pitkähiuksisia nuoria miehiä, manga-hahmoiksi pukeutuneita tyttöjä ja joihinkin omituisiin naamiaisasuihin pukeutuneita henkilöitä katsellessani. Parempi idea silti kuin sedula.

• Toiveemme on kuultu
        inkkaripäällikkö kirjoitti:

Sosiaalirajoittuneisuuteen ja yksinoloon tottuu...Jopa minäkin

Intiaanipäälliköllähän voi olla vaikka 30 vaimoa joten eiköhän siitä riitä kaikille ;)

• sellaista
        Lord_Boredom kirjoitti:

Vieläkin kerkeäisi. En kyllä itse ole menossa - vaikka luen itseni edelleen nörtiksi, tunsin silti jonkinlaista toiseutta niitä homssuisia, pitkähiuksisia nuoria miehiä, manga-hahmoiksi pukeutuneita tyttöjä ja joihinkin omituisiin naamiaisasuihin pukeutuneita henkilöitä katsellessani. Parempi idea silti kuin sedula.

inkkari-keskiaika-vamppyyri-gootti- viherelämäntapa-vouhastelijaa.. Tasan ei käy onnen lahjat...

• Meikä.
        Lord_Boredom kirjoitti:

Jos mulla olis yhtään harrastuneisuutta näihin scifi ja mangajuttuihin, niin olisin ensimmäisenä siellä bileissä. Näin asioista täysin tietämättömänä turistina en sentään viitti mennä sinne... Sulle kyllä suosittelisin, jos yhtään, ripauksenkaan verran kuulut tuohon skeneen. Siis ne mangatytöt ja larppailijat ja muut vastaavathan on noin miljoona kertaa kivempia kun ne seduloiden pintaliitäjät. Nyt hopihopi lippua ostamaan!

• tollasist
        Meikä. kirjoitti:

Jos mulla olis yhtään harrastuneisuutta näihin scifi ja mangajuttuihin, niin olisin ensimmäisenä siellä bileissä. Näin asioista täysin tietämättömänä turistina en sentään viitti mennä sinne... Sulle kyllä suosittelisin, jos yhtään, ripauksenkaan verran kuulut tuohon skeneen. Siis ne mangatytöt ja larppailijat ja muut vastaavathan on noin miljoona kertaa kivempia kun ne seduloiden pintaliitäjät. Nyt hopihopi lippua ostamaan!

keskiaikajutuist jne?

• Meikä.
        tollasist kirjoitti:

keskiaikajutuist jne?

Olisin aina halunnut päästä mukaan vaikka johonkin larppiin, siis ihan siitä lähtien kun joskus lukiossa kuulin kyseisestä ilmiöstä. En vain ole ikinä tuntenut sitä porukkaa kuin joskus pari ihmistä pintapuolisesti. Ja nyt taidan olla liian vanha aloittamaan, harakatkin nauraa jos joku kolmekybänen mies hilluu seitsemäntoistavuotiaiden kanssa opettelemassa larppausta.

• Lord_Boredom
        Meikä. kirjoitti:

No, vaikuttivat kovasti olevan kuitenkin teini-ikäisiä, ja toisin kuin jotkut foorumin alemman tason hahmot, haluaisin suurin piirtein ikäiseni naisen, jos ketään. Sitä en kyllä epäile, etteivätkö mainitut tytöt olisi miljoona kertaa kivempia kuin sedulaväki.

• Meikä. kirjoitti:

"Siis ne mangatytöt ja larppailijat ja muut vastaavathan on noin miljoona kertaa kivempia kun ne seduloiden pintaliitäjät."

Pitää paikkansa, ainoa ongelma on siinä, että pitäisi myös itse olla sellanen animekaveri tai joku frodoksi pukeutunut fantasiafriikki. ;)
        Ihan sellaiseen en kuitenkaan alkaisi ryhtymään vain miellyttääkseni jotain naista. :)

• on aika paljon
        Meikä. kirjoitti:

Olisin aina halunnut päästä mukaan vaikka johonkin larppiin, siis ihan siitä lähtien kun joskus lukiossa kuulin kyseisestä ilmiöstä. En vain ole ikinä tuntenut sitä porukkaa kuin joskus pari ihmistä pintapuolisesti. Ja nyt taidan olla liian vanha aloittamaan, harakatkin nauraa jos joku kolmekybänen mies hilluu seitsemäntoistavuotiaiden kanssa opettelemassa larppausta.

kolmekymppisiä.

• Lord_Boredom
        beefcake kirjoitti:

"Siis ne mangatytöt ja larppailijat ja muut vastaavathan on noin miljoona kertaa kivempia kun ne seduloiden pintaliitäjät."

Pitää paikkansa, ainoa ongelma on siinä, että pitäisi myös itse olla sellanen animekaveri tai joku frodoksi pukeutunut fantasiafriikki. ;)
        Ihan sellaiseen en kuitenkaan alkaisi ryhtymään vain miellyttääkseni jotain naista. :)

Niin, sitten on tosiaan vielä tämä. Kyllä minä sci-fistä pidän, fantasiastakin jonkin verran (joskaan en hirveästi Tolkienin ja Pratchettin lisäksi ole perehtynyt), ja elokuvista toki pidän, periaatteessa myös roolipeleistä ja niin edelleen - mutta minä en elä enkä hengitä niitä. En ole lopultakaan ihan mainituille asioille vannoutunut kaveri, joten siinä joukossa minä olen vain joku tylsä, konservatiivinen pelle, jolla ei ole mitään asiaa paikalle.

• ja hengitän
        Lord_Boredom kirjoitti:

Niin, sitten on tosiaan vielä tämä. Kyllä minä sci-fistä pidän, fantasiastakin jonkin verran (joskaan en hirveästi Tolkienin ja Pratchettin lisäksi ole perehtynyt), ja elokuvista toki pidän, periaatteessa myös roolipeleistä ja niin edelleen - mutta minä en elä enkä hengitä niitä. En ole lopultakaan ihan mainituille asioille vannoutunut kaveri, joten siinä joukossa minä olen vain joku tylsä, konservatiivinen pelle, jolla ei ole mitään asiaa paikalle.

ja haluan nussia niin zorron, robin hoodin kuin muidenkin sankareiden kanssa joten nussimisesta ei tulis mitää jos mies ei tykkäis roolileikeistä ;)

• mä haluan
        ja hengitän kirjoitti:

ja haluan nussia niin zorron, robin hoodin kuin muidenkin sankareiden kanssa joten nussimisesta ei tulis mitää jos mies ei tykkäis roolileikeistä ;)

sänkyyni draculan tai the crown ;)

• mä haluan kirjoitti:

Teille ei käy nörtiksi pukeutunut (eli ihan oma itsensä) atm teidän roolileikkeihin?

• sänkyyni
        mä haluan kirjoitti:

crown mut tais olla kyseessä eri tyyppi ;)

Draculasta joudut tappeleen mun kanssa :D

• roolittaa
        beefcake kirjoitti:

Teille ei käy nörtiksi pukeutunut (eli ihan oma itsensä) atm teidän roolileikkeihin?

miehen nörtiks jos se ei sitä valmiiks ois.. Mut oli ytm tai atm ni joutuis joka tapaukses roolittuu vaik mihi :D Suurimman osan aikaa ois kuitenki oma ittesä mut vaihteluu pitää olla ;)

• Mitä mitä!!!?
        sänkyyni kirjoitti:

crown mut tais olla kyseessä eri tyyppi ;)

Draculasta joudut tappeleen mun kanssa :D

Annoit pakit crowlle? OMG, sä oot pimee! :D

Dracula..mullon kynnet esillä! ;D

Kyllä mulle kelpaa vampyyrin näköiset ja asiaan kuuluvasti pukeutuneet rokkitähdetkin ;) Nahkaa, niittejä, meikkiä jne.

• Toiveemme on kuultu kirjoitti:

Intiaanipäälliköllähän voi olla vaikka 30 vaimoa joten eiköhän siitä riitä kaikille ;)

...HAO HAO ! Mutta kun ei ole sitä yhtäkään...."vaimoa".... :-(

• kuin teille nörteille
        beefcake kirjoitti:

ei kelpaa pyöreät naiset. Eli älä huoli, oon pyöreämpi tapaus ;)
        Mä vaan tykkään pukautua itsekin korsetteihin (tiimalasivartalo) korollisiin saappaisiin, sukkanauhoihin ja muihin kauniisiin hepeneihin ja laittautua miehen iloksi, haluan tietysti samaa myös häneltä, pääsee paremmin fiilikseen :)

• Jos näen
        Mitä mitä!!!? kirjoitti:

Annoit pakit crowlle? OMG, sä oot pimee! :D

Dracula..mullon kynnet esillä! ;D

Kyllä mulle kelpaa vampyyrin näköiset ja asiaan kuuluvasti pukeutuneet rokkitähdetkin ;) Nahkaa, niittejä, meikkiä jne.

crowta lähetän sen sun suuntaan ;)

• olet enkeli
        Jos näen kirjoitti:

crowta lähetän sen sun suuntaan ;)

Jos näin käy, saat pitää sen draculan..;)

• Lord_Boredom
        kuin teille nörteille kirjoitti:

ei kelpaa pyöreät naiset. Eli älä huoli, oon pyöreämpi tapaus ;)
        Mä vaan tykkään pukautua itsekin korsetteihin (tiimalasivartalo) korollisiin saappaisiin, sukkanauhoihin ja muihin kauniisiin hepeneihin ja laittautua miehen iloksi, haluan tietysti samaa myös häneltä, pääsee paremmin fiilikseen :)

Siis miten niin "meille" ei kelpaa pyöreät naiset? Onko sinulla mitään muuta todistetta tämän väitteen tueksi kuin jonkun viiden pennin provokaattorin aivo-oksennukset täältä?

• susta ainesta
        Lord_Boredom kirjoitti:

Siis miten niin "meille" ei kelpaa pyöreät naiset? Onko sinulla mitään muuta todistetta tämän väitteen tueksi kuin jonkun viiden pennin provokaattorin aivo-oksennukset täältä?

pyöreän naisen ritariks?

• Lord_Boredom
        susta ainesta kirjoitti:

pyöreän naisen ritariks?

En tiedä onko minusta yhtään kenenkään ritariksi, mutta olen kyllästymiseen asti täälläkin yrittänyt todistella, että olen monet kerrat ihastunut nimenomaan pyöreämpään naiseen. Kuitenkin vaihtelevalla nimimerkillä, jonka ulosanti on tasoa "öhhöö vittu lutkahuora pitäis raiskata ja tappaa öhhöö röh röh", kirjoittava otetaan paljon vakavammin, joten kaitpa on ihan sama, mihin minusta on.

• kun se tahtoo sen
        Lord_Boredom kirjoitti:

hoikan prinsessan itselleen ;)

Ei mulle provot helpolla uppoa, älä huoli. On se aika ikävää (varsinkin tosi nuorten naisten kannalta) että täällä haukutaan kaikki naiset läskeiksi normaalipainoisesta alkaen :(

• onks sul
        Lord_Boredom kirjoitti:

En tiedä onko minusta yhtään kenenkään ritariksi, mutta olen kyllästymiseen asti täälläkin yrittänyt todistella, että olen monet kerrat ihastunut nimenomaan pyöreämpään naiseen. Kuitenkin vaihtelevalla nimimerkillä, jonka ulosanti on tasoa "öhhöö vittu lutkahuora pitäis raiskata ja tappaa öhhöö röh röh", kirjoittava otetaan paljon vakavammin, joten kaitpa on ihan sama, mihin minusta on.

pitkä letti?

• inkkarin laita

...HAO HAO ! Mutta kun ei ole sitä yhtäkään...."vaimoa".... :-(

löytyyks pitkä letti?

• inkkarin laita kirjoitti:

löytyyks pitkä letti?

ei löyvy muttei irokeesiakaan

• kasvattaa

ei löyvy muttei irokeesiakaan

pitkän letin?

• Ärsyyntynyt

"Voisi oikeasti löytyä ihminen joka tietää muustakin kuin henkka maukan hinnastoista jotain"

Minua vähän ärsyttää tämän tyyppiset kommentit. Niistä saa sellaisen kuvan, että "Kaikki muut paitsi minä ovat tyhjäpäitä".

Keitä niissä seduloissa ja muissa kuppiloissa käy? Tietysti myös niitä bilehiletyhjäpäitä, mutta valtaosin ihan tavallisia nuoria. Työssäkäyviä ja opiskelijoita. Uskaltaisin kyllä väittää, että joukosta löytyy ihan älykkäitäkin tyyppejä. Ei tarvitse olla nörtin näköinen tai sosiaalisesti eristäytynyt ollakseen fiksu.

• sivustahuutelija
        onks sul kirjoitti:

pitkä letti?

.................?

• kasvattaa kirjoitti:

pitkän letin?

emmä oikein välittäs

• tiettytottakai
        sivustahuutelija kirjoitti:

.................?

;)

• Lord_Boredom
        onks sul kirjoitti:

pitkä letti?

Ei ole enää - enkä ole kiinnostunut sellaista enää kasvattamaankaan.

• eivät vain
        kun se tahtoo sen kirjoitti:

hoikan prinsessan itselleen ;)

Ei mulle provot helpolla uppoa, älä huoli. On se aika ikävää (varsinkin tosi nuorten naisten kannalta) että täällä haukutaan kaikki naiset läskeiksi normaalipainoisesta alkaen :(

saa naisia.

Tai sitten jos saavat niin saavat läskin. :D

• ihan jees tyyppi
        eivät vain kirjoitti:

saa naisia.

-parkaa, läskinhän se itse halusi.

• se on pahinta
        eivät vain kirjoitti:

saa naisia.

mitä naisettomalle miehelle voisi tapahtua, läskin naisen saaminen :) Kuinkas vanhoja pojat olikaan? 15-19-vuotiaita? ;)

Hyvin usein täällä läski nainen on jo marilyn monroe tai normaalipaino 5kg jotka vielä ovat ihan ok kiloja, uskokaa pois vaan :)

• ainakin omalla
        se on pahinta kirjoitti:

mitä naisettomalle miehelle voisi tapahtua, läskin naisen saaminen :) Kuinkas vanhoja pojat olikaan? 15-19-vuotiaita? ;)

Hyvin usein täällä läski nainen on jo marilyn monroe tai normaalipaino 5kg jotka vielä ovat ihan ok kiloja, uskokaa pois vaan :)

kohdalla on koska se normaalipaino 5 kg yleensä lisääntyy herkästi normaalipainoksia 25 kg myöhemmin.

Jos ei osaa nuorena huolehtia (ja olen yli 20) niin ei varmaan jaksa myöhemminkään.

En jaksa laiskaa läskiä katsella joten olet oikeassa tuo on pahin skenaario.

• Lordin kerätä
        ainakin omalla kirjoitti:

kohdalla on koska se normaalipaino 5 kg yleensä lisääntyy herkästi normaalipainoksia 25 kg myöhemmin.

Jos ei osaa nuorena huolehtia (ja olen yli 20) niin ei varmaan jaksa myöhemminkään.

En jaksa laiskaa läskiä katsella joten olet oikeassa tuo on pahin skenaario.

läskit haaremiinsa ja jatka sinä luitten kanssa hinkuttamista :D

• inhoon

emmä oikein välittäs

harhaanjohtavii nimimerkkei ARGH!

• inhoon kirjoitti:

harhaanjohtavii nimimerkkei ARGH!

Ai anteeksi....

• olen siihen jo

aika tottunut. Usein seurustelevat ihmiset katsovat minua kummastellen, olenhan yksin liikkellä ja vieläpä nainen.
      Mikä on parempaa kuin istuskella ihmisten ilmoilla ja katsella ympärilleen. Puistot on kesäpäivinä täynnä, ei muuta kuin sekaan vaan. Kirja mukaan ja jotain naposteltavaa ja juotavaa, ei käy aika pitkäksi.
      Talvisin olen aikamoinen mökkihöperö, ei oikein tule lähdettyä minnekään ellei ole jotain "oikeaa" tekemistä kuten konsertti tai teatteri tai kavereiden kanssa tehty bilekieppi tms.

• Lord_Boredom

En itse ole tuollaista tuijottelua havainnut - toisaalta yksin kulkeva mies on tavallisempi näky. En ole oikein koskaan tuollaista "kirja ja puisto"-kuviota kokeillut (inhoan hyönteisiä), tosin kerran olin Helsingissä rannalla lukemassa. Kirja vei kaiken huomion. Mutta ehkä pitäisi oikein eväiden keralla kokeilla joskus, mukavampaahan se tietysti on kuin kotona nyhjöttäminen.

• Epäuskoinen mies

"Usein seurustelevat ihmiset katsovat minua kummastellen, olenhan yksin liikkellä ja vieläpä nainen."

No en oikein usko tuota. Miksi katsoisivat? Kyllähän siellä kaupungilla liikkuu naisia yksikseen vaikka millä mitalla. Seurustelevatkin naiset liikkuvat monesti ihan yksin siellä. Ei kai se seurustelu sitä tarkoita, että joka paikkaan mennään yhdessä?

Luulenpa että tuo harhakuva on ihan omassa päässäsi. Taidat kuvitella että he katsovat sinua kummastellen ja ehkä tulkitset tavallisen katseenkin kummastelemiseksi? Tai sitten kun ajattelet että sinua katsotaan kummastellen, niin katsot niitä seurustelevia itse vähän omituisesti ja he ihmettelevät mitä tuijotat? Tai sitten sinun ulkonäössäsi on jotain erikoista tai mielenkiintoista, jota ihmiset katsovat kiinnostuneena?

En näe kyllä kovinkaan montaa syytä miksi yksin kulkevaa naista katsottaisiin kummastellen. Ihan normaali asia.

• Lord_Boredom
        Epäuskoinen mies kirjoitti:

"Usein seurustelevat ihmiset katsovat minua kummastellen, olenhan yksin liikkellä ja vieläpä nainen."

No en oikein usko tuota. Miksi katsoisivat? Kyllähän siellä kaupungilla liikkuu naisia yksikseen vaikka millä mitalla. Seurustelevatkin naiset liikkuvat monesti ihan yksin siellä. Ei kai se seurustelu sitä tarkoita, että joka paikkaan mennään yhdessä?

Luulenpa että tuo harhakuva on ihan omassa päässäsi. Taidat kuvitella että he katsovat sinua kummastellen ja ehkä tulkitset tavallisen katseenkin kummastelemiseksi? Tai sitten kun ajattelet että sinua katsotaan kummastellen, niin katsot niitä seurustelevia itse vähän omituisesti ja he ihmettelevät mitä tuijotat? Tai sitten sinun ulkonäössäsi on jotain erikoista tai mielenkiintoista, jota ihmiset katsovat kiinnostuneena?

En näe kyllä kovinkaan montaa syytä miksi yksin kulkevaa naista katsottaisiin kummastellen. Ihan normaali asia.

"Kyllähän siellä kaupungilla liikkuu naisia yksikseen vaikka millä mitalla."

Olen kyllä eri mieltä. Tottapa sitä on poikkeuksia, mutta kyllä minusta suurin osa naisista kulkee kaupungilla vähintään kahden ryhmissä. Tietenkään aina ryhmään ei kuulu se poikaystävä, vaan muita naisystäviä.

• Ajattelinpavain

;)

• Lord_Boredom

Profiilistahan (aukeaa tuosta nimimerkin oikealta puolelta) se selviäisi. En ihan, mutta pääsen Helsingin keskustaan luultavasti nopeammin kuin huomattavasta osasta Helsinkiä itseään.

• Mä oon mansesta
        Lord_Boredom kirjoitti:

Profiilistahan (aukeaa tuosta nimimerkin oikealta puolelta) se selviäisi. En ihan, mutta pääsen Helsingin keskustaan luultavasti nopeammin kuin huomattavasta osasta Helsinkiä itseään.

Luulisi siellä tyttöjä riittävän. Mansessa ei oo tarpeeksi miehiä :(

• Lord_Boredom
        Mä oon mansesta kirjoitti:

Luulisi siellä tyttöjä riittävän. Mansessa ei oo tarpeeksi miehiä :(

Kyllä täällä tyttöjä on. Kaikilla on tietenkin poikaystävät lukuunottamatta ihan nuorimpia tai keski-ikäisiä, siis sellaisia jotka eivät osu enää lähellekään omaa ikähaarukkaani.

• Epäuskoinen mies
        Lord_Boredom kirjoitti:

Kyllä täällä tyttöjä on. Kaikilla on tietenkin poikaystävät lukuunottamatta ihan nuorimpia tai keski-ikäisiä, siis sellaisia jotka eivät osu enää lähellekään omaa ikähaarukkaani.

Jaa? Eikös Helsingissa ole hemmetillinen määrä sinkkunaisia? Varsinkin korkeasti koulutettuja sinkkunaisia löytyy pk-seudulta pilvin pimein. Myös sinun ikäisiäsi.

• Lord_Boredom

Jaa? Eikös Helsingissa ole hemmetillinen määrä sinkkunaisia? Varsinkin korkeasti koulutettuja sinkkunaisia löytyy pk-seudulta pilvin pimein. Myös sinun ikäisiäsi.

Muistan kyllä itsekin lukeneeni, että juuri täällä heitä pitäisi olla, mutta käytännössä näyttää vähän toiselta. No, kyllä tietysti esimerkiksi S24-treffeiltä löytyy minun ikäisiäni seuranhakijattaria, mutta heistä yksikään ei tunnu vastaavan.

• pk-seudun miessinkku

Helsingissä on paljon 25-35v koulutettuja sinkkunaisia, jotka etsivät pitkää, komeaa, tummaa ja varakasta sijoituspankkiiria tai ihmisoikeusjuristia. Tällaisia sinkkunaisia on pk-seudulla vapaana varmaan useita kymmeniä tuhansia. Mutta miten se meihin tavallisiin miehiin liittyy mitenkään?

• Epäuskoinen mies
        pk-seudun miessinkku kirjoitti:

Helsingissä on paljon 25-35v koulutettuja sinkkunaisia, jotka etsivät pitkää, komeaa, tummaa ja varakasta sijoituspankkiiria tai ihmisoikeusjuristia. Tällaisia sinkkunaisia on pk-seudulla vapaana varmaan useita kymmeniä tuhansia. Mutta miten se meihin tavallisiin miehiin liittyy mitenkään?

No siten, että se oli kommenttini tähän väitteeseen:

"Kaikilla on tietenkin poikaystävät lukuunottamatta ihan nuorimpia tai keski-ikäisiä..."

En ottanut mitään kantaa siihen, että mitä nuo naiset etsivät tai eivät etsi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      73
      4004
    2. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      2131
    3. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      235
      1400
    4. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      153
      1380
    5. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      114
      1199
    6. Pitikö mennä rakastumaan

Oi kyllä, kyllä piti. Kiitos vaan sulle mies! Todella kiitän..
      Ikävä
      112
      1178
    7. Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...

Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil
      Maailman menoa
      72
      1089
    8. Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!

No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik
      Viihde ja kulttuuri
      6
      1045
    9. Mitä tai ketä kaivattusi

muistuttaa?
      Ikävä
      60
      994
    10. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35