Millaista jälkeähän tekee Hammasklinikka Kruunu Tampereella? Tai onko Tampereella muita esteettiseen hammashoitoon erikoistuneita hammaslääkäreitä?
Kokemuksia Hammasklinikka Kruunusta Tampereella?
35
9827
Vastaukset
- hampaiden hoidosta.
Jos haluat vinkkejä hammaslääkäreistä tai hammaslääkäriasemista, ole hyvä ja ilmoita viestissä sähköpostiosoitteesi. Palstalla ei tule mainostaa kaupallisia palveluja ja mainittu hammaslääkäri ei välttämättä halua olla keskustelun kohteena.
- Mathilda11
Haluisin myös tietää, millaista jälkeä tekee Hammasklinikka Kruunu Tampereelta. [email protected]
- harvahammas
Mathilda11 kirjoitti:
Haluisin myös tietää, millaista jälkeä tekee Hammasklinikka Kruunu Tampereelta. [email protected]
Alkuvaikutelma hyvä, mutta loppua kohti huono ja proteesin hoito-ohjeita ei annettu. Nyt hölskyy ja olisi mentävä muualle. Hinta-arvio petti: lopputulos kalliimpi kuin alussa kerrottiin, vaikkei mitään ylimääräistä tehty.
- riksdag
Mathilda11 kirjoitti:
taitaa olla treen kalleimpia implanttihoitoja...
- Mathilda11
Implanttihoidosta on kysymys.
- b12323
Se tekee kallista sekä parempiakin vaihtoehtoja on olemassa. Ja halvempia. Kokeile Tammerkosken Hammasklinikkaa
- ertyui345
Sinne viimeiseksi ainakin jos on kyse hampaiden kruunutuksesta. Tiedän ihmisen jolla kruunutettiin kaikki hampaat NELJÄLLÄ istunnolla ja nyt on hampaat pilalla koska purenta oli päin h..ttiä :-).
Muista heidän hoidoistaan ei ole kokemusta. - Oo tempora o mores
Minulla on hyvät kokemukset Tempon talon hammaslääkäriasemasta. Osasivat mulle ainakin laittaa hyvät sillat ja implantit.
- Gyyyy
Voidaanko kaikki hampaat kruunuttaa neljällä istunnolla. huh ! Kruunussa ? Missä se Tempon talo on ?
- Oo tempora o mores
Tempon talo on Tampereen Teatteria vastapäätä, Tammerkosken partaalla.. Apteekki ja Ärrä ovat siinä maamerkkinä.
- Tampereella
Kruunussa yleishammaslääkäri tekee implanttileikkaukset. Kannattaa miettiä kaks kertaa, ennen kuin antaa yleishammaslääkärin tehdä työn jota ei kaikki kirurgitkaan kykene tekemään kunnolla.
Suosittelen Tammerkosken hammasklinikkaa. - jopec
Kävin hammasklinikka Kruunussa mielestäni normaalilla kontrollikäynnillä, josta tulikin yllättäen kaikenlaista laittoa. Aika törkeää rahastusta, hinnat on tosiaan tähtitieteelliset ja satavarmasti Tampereen korkeimmat.
Jos potilaalla on kruunutettu kaikki hampaat neljällä istunnolla kyse ei voi olla muusta kuin äkkiä rahat veks ja ulos.- Anonyymi
Jep. Aikamoista rahastusta, túossa lafkassa selkeästi tärkeintä on se loppusumma mikä siihen laskuun päätyy eikä niinkä ne potilaan hampaat.
- Ei näin
Samaa oon kuullut monesta lähteestä..
- Paa1
Samanlainen kokemus myösminulla. Rahastusta ja törkeää sellaista. Parempaa palvelua saa muualta. Suosittelivat minulle implanttia. Lopulta kävin oikomishoidossa murto-osalla siitä summasta, mitä implantti olisi maksanut ja aikaakin kului vain n. ½ vuotta (Inman Aligner-hoito). Sain säilyttää oman hampaani.
- Paa1
Oikomeinen siis muualla - ei Kruunussa. Jäi paha maku suuhun koko Kruunusta.
- Piiu
Itse olen saanut Hammasklinikka Kruunusta todella hyvää palvelua, muualle en enään suostu menemään. Asiakaspalvelu on ystävällistä ja hinnat eivät todellakaan ole korkeimmasta päästä. Olen käynyt monissa toimenpiteissä ja koko henkilökunta osaa asiansa paremmin kuin hyvin. Enää en pelkää hammaslääkärissä käyntiä. Suosittelen lämpimästi.
- pöh
Tuskin se klinikka itsessään mitään tekee. Hammaslääkäri sen työn tekee ja hammaslääkärit ovat yksilöitä. Piste. Ärsyttää lukea yleistyksiä tyyliin että siellä ja siellä vastaanotolla tehdään sitä ja tätä. Hammaslääkäreillä on yksityispuolella täysi kliininen autonomia eli toimia niin kuin potilaan parhaaksi näkee yhteisymmärryksessä potilaan kanssa.
- Pettynyt.ä
Kruunussa kävin hoidattamassa kaikki hampaani kuntoon pari vuotta sitten. Paikkaukset, soodapuhdistus ja valkaisu.
Omistajapariskunnan nainen oli minun hammaslääkärini paikkauksissa.
Huomasin törkeätä rahastuksen makua tuon prosessin aikana.
Ensin paikattiin takahampaat ja niissä uskonkin olleen isompi työ ja näin ollen hinta korkea.
Viimeisellä kerralla paikattiin hyvin nopeasti etuhampaan pieni reikä.
Ei porattu juuri lainkaan (parin sekunnin surina) ja silti hinta samaa luokkaa kuin takahampaiden korjauksen.
Mietin laskua maksaessani että kuinka pieni rei'än tulisi olla jotta selviäisi hinnaston halvimmalla hinnalla. Olin varma että etuhampaan reikä olisi kuulunut siihen edullisempaan kohtaan.
Olkaa tarkkoina ja kyseenalaistakaa laskunne!!
Toisekseen voisin sanoa hammaslääkärin olleen hyvin välinpitämätön, jopa töykeä asiakaspalvelija.
Mainitsin prosessin alussa että olen hammaslääkäripelkoinen ja hampaat täytyy puuduttaa erittäin hyvin ennen poraamista.
Tämäpä lääkäri ei ottanutkaan pelkoani kuuleviin korviinsa. Joka kerta yritti porata hammasta vajavaisella puudutuksella "tämä on ihan nopeasti ohitse". Jouduin joka kerta vaatimaan lisää puudutetta etten joutuisi kärsimään kivusta tarpeettomasti ja panikoimaan seuraavaa vihlaisua.
Olin valmis maksamaan hyvästä ja huomioonottavasta hoidosta paljonkin. Täältä sitä hyvää ja ymmärtävää hoitoa ei saanut.
Nyt on taas ajankohtaista etsiä se paras hammaslääkäri. Tuntuu että tampere on vain täynnä töykeitä puoskareita!- vihlaisupelko
Attendo Postissa Alejandro Buendria on todella, todella huomaavainen. Varmistaa koko hoidon ajan, ettei satu. On tehnyt minulle sekä vaativan hampaan poistoleikkauksen että tavallisia lohkeamien ym. paikkauksia.
Ennen aina jännitin hammaslääkärillä johtuen lapsuuden kokemuksista, nyt luotan täysin, että minut hoidetaan hyvin ja kivuttomasti. Suosittelen!
- Nounou
Tyly ja huono palvelu. Ei voi suositella kenellekään
- Anonyymi
Kuulemma potilasvahinkoja tulee
- Anonyymi
En suosittele. Ovat kaikki perushammaslääkäreitä. Osaaminen puuttuu erikoisalueilta, joista kuitenkin antavat ”hoitoja”.
- Anonyymi
Kamalaa käytöstä rahastusta vaan
- Anonyymi
Jäljestä en tiedä, kun sain konsultaatiokäynnillä omistajanaiselta niin kylmää ja töykeää kohtelua, että en rahojani sinne kanna.
- Anonyymi
Rahastusta!!!kallis paikka ja tiuskitaan vaan kun
tulet ilta ajalle ihan kuin olisi asiakkaan vika heidän työvuoronsa ja halu päästä pois.Kallista ja huonoa palvelua.puitteet kohdallaan muu ei ihan suoraan sanottuna- Anonyymi
Juuri näin.
Minulla todella törkeää rahastusta.
Asia ollut Kuluttajariitalautakunnalla käsittelyssä jo puolitoista vuotta. Olen ilmoittanut tälle pariskunnalle, että teen asiasta ison jutun vastauksen, joko myönteisen tai kielteisen, tultua Kuluttajariitalautakunnalla Kysymys on pienmmilläänkin 550 eurosta.
- Anonyymi
Valitettavasti olen samaa mieltä huono palvelu ja hätäistä äkkiä vain ulos ja uusi sisälle
- Anonyymi
Kävin poistattaa hampaan lasku oli yllätys vajaa 700€
- Anonyymi
Kysykää montako tapausta on heillä on potilasvahinkokeskuksessa vireillä...
- Anonyymi
Hei
Kruunun hammaslääkärit tekevät hyvää jälkeä, ovat asiantuntijoita ja kaiken lisäksi hyvin ystävällisiä.
Suosittelen - Anonyymi
Hammasklinikka Kruunussa sanottiin että implantilla on kahden vuoden takuu. Jossain muualla takuu-aika on pidempi. Implantin vieressä oleva oma hammas on voinut kärsiä. Se tuntee kylmän ja kuuman. Ei siinä päällepäin ole mitään. Se on voinut murtua jotenkin.
- Anonyymi
Rahat pois ja ulos!
- Anonyymi
juuri tämä on hammaskliniikka kruunun moraali, Rahat pois ja ulos. Lisäksi hammaskliikka kruunun omistajapariskunta eivät ole edes protetiikkaan erikoistuneita hammaslääkäreitä eikä heillä ole sen mukaista ammattitaitoa mutta liksat sen sijaan ovat hyvinkin erikoishammaslääkärin tasoisia tai jopa yli! Eli jos harkitset protetiikkaa ja haluat hammaslääkärin joka tekee sinulle oikeasti hyvin istuvat proteettiset rakenteet, joiden kanssa pystyt sitten jatkossa ongelmitta elää, etkä halua maksaa itseäsi kipeäksi jollain niin ja näin tehdyillä tekeleillä, niin tuo on ehdottomasti väärä paikka. Sanoisin että varmaan Tampereen kallein hammaskliniikka, mutta laatu ei todellakaan ole sen arvoista sitten alkuunkaan.
- Anonyymi
Oulussa hammaslääkäri sanoi antavansa pidemmän takuun työlleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik103419MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681858Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin771169Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61982Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33948Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt209872- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59806Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768