Sana lihaksi

lihan himo turmioksi

Miksi kirkollinen liha on niin heikko Ilmajoella, Laihialla ?

Synnin palkka on kuolema !

6

303

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pölömöö

Onko muuten jäykkä liha parempi kuin heikko?

• ihimisiä

moomma kaikki. Raamatus kysytähän notta mikä sinoot heittämähän ensimmääsen kiven. Mä sanon että menkää uskovaaset kattomahan peilihi. Oottako itte aina ollu niin puhtoosia?
      Ja lähtö täältä tuloo joskus kaikille.

• Arvaas mitä raamatussa käsketään sellaiselle tekemään, joka ei elä siipiensä myöden? Karkottamaan seurakunnasta....tosin ensin pitää nuhdella ja sitte vasta karkottaa, ellei toinen opi.Tossahan ei ilmeisesti oo vielä varoiteltu, joten erottaa ei vielä pidä, mutta nuhdella pitää, sen seurakunnan jäsenten, jotka siellä toimii (löytyy Paavalin kirjeistä..oliskohan ollu roomalaisille?)....Ihan kiva on lainata raamatusta pätkiä ja pyhittää vaikka mitä asioita sopivasta kohdasta raamattua otetulla pätkällä....arvaas mikä mun suosikki on raamatusta? Matteus 15:24 ...:D

Henkilökohtaisesti tollainen ei mua liikuta, koska kirkkohistoriaa lukeneena pidän sitä täysin sepitettynä taikauskona ja jos siitä saa joku mielihyvää, niin saakoot....kuhan pitää ne mielihyvänsä omana tietonansa.

• oo eriarvoosia
        mave kirjoitti:

Arvaas mitä raamatussa käsketään sellaiselle tekemään, joka ei elä siipiensä myöden? Karkottamaan seurakunnasta....tosin ensin pitää nuhdella ja sitte vasta karkottaa, ellei toinen opi.Tossahan ei ilmeisesti oo vielä varoiteltu, joten erottaa ei vielä pidä, mutta nuhdella pitää, sen seurakunnan jäsenten, jotka siellä toimii (löytyy Paavalin kirjeistä..oliskohan ollu roomalaisille?)....Ihan kiva on lainata raamatusta pätkiä ja pyhittää vaikka mitä asioita sopivasta kohdasta raamattua otetulla pätkällä....arvaas mikä mun suosikki on raamatusta? Matteus 15:24 ...:D

Henkilökohtaisesti tollainen ei mua liikuta, koska kirkkohistoriaa lukeneena pidän sitä täysin sepitettynä taikauskona ja jos siitä saa joku mielihyvää, niin saakoot....kuhan pitää ne mielihyvänsä omana tietonansa.

syntejä, on vaan syntejä. Synnin palkka on kuolema. Mutta joka uskoo, hän saa anteeksi! Se on niin yksinkertaasta!

• mutta henki vahva

Kun sana muuttuu lihaksi, niin liha voi alkaa tummumaan.

(Lihan tummumisella viitataan tässä mustelmiin ja muihin ruhjeisiin joita voimakas ulkoinen väkivalta saattaa kauniille hipiälle aiheuttaa)

• Tiina@@

Olen liikkunut tanssipaikoilla paljon kyttäämäässä
      naapurin rouvaa,en yhtään ihmettele,
      vaikka sulka menis pulloon.
      Muistakaa pappikin on ihminen vaan,
      meidän syntisten joukossa,sanotaan ajatteleminenkin
      syntiä,
      Itsekkin katselen miehiä silläsilmällä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      616
      2320
    2. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      27
      1156
    3. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      109
      1128
    4. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      8
      992
    5. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      91
      893
    6. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      875
    7. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      91
      777
    8. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      50
      759
    9. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      64
      731
    10. Moi, olen Lampunhenki

Kerro toivomuksesi🏺
      Ikävä
      66