Täytyy kiittää Tapani Kansaa näin julkisestikin. Hän on tukenut yhdessä Nina af Enehjelmin kanssa perhettämme eräässä asiassa aivan uskomattoman kauniilla ja tsemppaavalla tavalla, etenkään Nina ei ole vaivojaan säästellyt. Tapani Kansa ja Nina af Enehjelm ovat asiassamme ulkopuolisia, silti he ovat kuukausikaupalla jaksaneet auttaa. Af Enehjelmin kanssa olen kirjoitellut, ja tulin hänelle asiastamme maininneeksi. Hän tarttui siihen heti - tuntematon ihminen, omasta halustaan. Totisesti on turhaa esittää Nina af Enehjelmiä tai Tapani Kansaa kovina ja itsekkäinä persoonina, niin kuin jostakin on saanut lukea asioiden olevan - muka. Minä olen perheineni yhtä kiitosta molempia kohtaan. Tänään soitti Tapani Kansa minulle ja jaksoi kuunnella ja puhua. Lohdutti kovin. Kiitos!
Kiitos Tapanille
6
220
Vastaukset
- Safira~
Mahtavaa. Oli hienoa lukea tuo. Julkisuuden ihmisistä saa usein niin väärän kuvan pelkän median perusteella, kun ei heitä paremmin tunne.
- Sepitini
Kiitos sinulle viestistäsi. Ja hyvä että perheesi on saanut Ninalta ja Tapanilta apua. Median rakentamat mielikuvat ihmisistä harvoin vastaavat todellisuutta.Tsemppiä ja kaikkea hyvää teille jatkossa.
- OK.
Kerrankin joku joka rohkenee kiittää eikä vaan levitellä perättömiä ja pahansuopia juoruja julkisuuden henkilöistä.
- Lorujaje
Usein on niin ,että sellaset ihmiset jotka julkisuudessa esittävät aina niin kilttiä ja ihana ihmistä, ja ovat aina mielinkielin ovat oikeeesti ihan jotain muuta. Ja sitten sellaiset hankalan tyypin maineessa olevat taas ovat taas ihan jotain muuta tosipaikan tullen.
Tosta sun viestistäs tuli hyvä mieli :) Kiitti sulle kun kirjoitit sen tänne ja hyvät jatkot.
Tapsa ja Nina on hyviä tyyppejä. Mä olen tiennyt sen :)- jaajo
Tapsalla ja Ninalla on sydän paikallaan vaikkeivat julkisuudessa aina mielinkielin imelyykiä olekkaan lässyttämässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4088965Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1853483- 201938
- 801217
- 271085
- 751080
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta641041Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791035- 551003
- 65940