Kaikkien murkkujen ystävä ja ymmärtäjä Uma Aaltonen on kuollut
http://www.aamulehti.fi/uutiset/kotimaa/149493.shtml
Uma Aaltonen on kuollut
37
6983
Vastaukset
- on tämä
No voi voi sentään
- kuoli ja
kuka oli?
- presidentti-
ehdokkaalle lahjaksi jonkin koiranpennun ?...siihen joku kommentoi ,ettei koskaan pidä antaa eläintä toiselle lahjaksi.
- --->
http://fi.wikipedia.org/wiki/Uma_Aaltonen
Ei ollu uutisissakaan vielä.- oli!!!!
Aamulehden uutisissa.
- .......
oli!!!! kirjoitti:
Aamulehden uutisissa.
....olla aamulla lehdessä kun tänään vasta kuoli!
- Ulla-Maija Aaltonen
kuoli. Mitä odotit?
Ihailin häntä kaukaa Elisabeth Rehnin pressakisoista lähtien. Omaisille ja ystäville jaksamista, elämä jatkuu.
- Lokaviestejäkin pukannee
ennen pitkää. Kaikki kun ei ole yhtä kiiltokuvaa kuin pinta.
Minä kuitenkin annan olla. Toistaiseksi.- SINULLA
...Varaa heittää se kuuluisa ensimmäinen kivi???
- vaikka 2 kivee
SINULLA kirjoitti:
...Varaa heittää se kuuluisa ensimmäinen kivi???
no heitäö 2 kivee ainakin
- höh..vai...
Uma mikään poliitikko sen kummemin ollu
- joskus...
ja olihan tuo umakin viimeksi julkisuudessa joskus 80-luvulla. Ei ollut tyyli enää tätä päivää. Nykyään on vain Pig Bother :@ ja kuningas alkoholi, pikavipit, väkivalta, sukupuolitaudit ja tyhjyys. Tyhjiä sieluja joka puolella.
- sieluja
laillasi. eihän ?
- surupusero
Nyt ei kukaan enää puolusta lesboja ja vaadi homokiintiöitä mediaan. Nyt ei kukaan enää vaadi homokiintiöitö korkeisiin valtion virkoihin. Kunnia sille joka uhrasi elämänsä jalon aatteen puolesta.
En tiedä pitääkö mikään paikkaansa, mutta eikö seksuaalisten vähemmistöjen puolustajan muisto olisi kykllin arvokas naiselle joka tiesi kaiken nuorten seksistä.- rip
Teki tärkeää työtä monella saralla. Ansioita myös MS-taudin valistustyöntekijänä, mutta se sairaus ei häntä varsinaisesti vienyt. Ehkä tämä ei ihmetytä muita, mutta minua kylläkin: kun oli kerran niin avoin, miksi yhtäkkiä kuolinsyy salataan? Herättää kysymyksiä. Mutta meillähän edelleen vaietaan vielä niin monista asioista. Avoimuudellakin on rajansa.
Hienon elämäntyön teki monen tärkeän asian parissa. Noistä vähemmistöjen oikeuksien puolustamisesta voisi tietysti hänen kohdallaan puhua ilmeisesti enemmänkin. - surupuserossa
rip kirjoitti:
Teki tärkeää työtä monella saralla. Ansioita myös MS-taudin valistustyöntekijänä, mutta se sairaus ei häntä varsinaisesti vienyt. Ehkä tämä ei ihmetytä muita, mutta minua kylläkin: kun oli kerran niin avoin, miksi yhtäkkiä kuolinsyy salataan? Herättää kysymyksiä. Mutta meillähän edelleen vaietaan vielä niin monista asioista. Avoimuudellakin on rajansa.
Hienon elämäntyön teki monen tärkeän asian parissa. Noistä vähemmistöjen oikeuksien puolustamisesta voisi tietysti hänen kohdallaan puhua ilmeisesti enemmänkin.Odotin että olisi kivahdettu ja osoitettu kuinka arvokasta työtä Uma oikeasti teki. Moniin näkyi olevan omat intressit, mutta ymmärsipä myös muitakin.
Ei kuitenkaan kaikessa niin hyvä, mutta kukapa olisi täydellinen. - mutta ajat on muuttunu
mitä minä tunnen teitä niin teillä on monella paljon parempi elämä kuin monella
heterolla ..
osaatte elää etsitte elämänkokemuksia siis sisältöä elämään...
on heitä muitakin jotka teitä puolustaa..
kunhan suomen lainsäätäjätkin huomais elämä on rikkaus..
- pallopää--
:( innostukseni labradorinnoutajiin lähti uman kirjasta colette pieni musta koira... r.i.p.
- sikaflunssaan?
ei ihmetyttäis jos jätettäis kertomatta. kuuluu tohon hallituksen ja lääkintäviranomasten salailupolitiikkaan kaikki tää ettei vaan iskis paniikki
- XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
Aivoverenvuoto ei katso ikää, valitettavasti, kuten tässäkin tapauksessa.
- nuoria ja
- Marrrre
Uman kirjat siivitti kasvua, Misty ja Hevoshullu, Hilsu-sarjis jne. Onnellinen lapsuus ja nuoruus hevosten parissa ilman viinaa ja tupakkaa...
Ei sitä moni ymmärrä mitä on onnellinen lapsuus, siksi lie niin sikamaisia kommentteja. Noh, ottakaa opiksenne jos saatte omia lapsia.- Änpäri
Vaikka pilasikin pikkuteininä aika monet alastomuushetket. =)
-Opetti mokoma tytöille, ettei sovi vehdata poikain kanssa.
-Onneksi tytöt sittemmin parivuotta isompana ei enää uskoneet. - MS-tauti se ei ainakaan
ollut, vaikkakin se lyhentää elämää ehkä noin 10 vuotta.
- muistelen...
kun itse olin nuori joskus -80 luvun alussa niin UMA:N juttuja lueskelin. Noh itte nyt kohta viiskymppinen, niin se aika vierii..
- itse historiaa.
Hah.
- oli Uma?
En tunne miestä.
- miestä"
sanoi Piru Jeesuksesta.
- :'(
:'(
- suurempi kuin
michael jackson
- Ystävälapsonen
Minulle hän oli hyvin tärkeä henkilö
- wqqqqq
Ystävälapsonen kirjoitti:
Minulle hän oli hyvin tärkeä henkilö
sä tän ikivanhan viestin kaivoit ja ennen kaikkea miksi?
- nähty on.
Ne veti joulusta jäänneillä kierrekyntilöillä ees taas ja kirkuivat, kuin tv.ssä..
- Jesus is LIFE
kuolema on vain välivaihe toiseen elämään. Odotan kuolemaa, jotta pääsisin paratiisiin. Ei kuolemassa ole mitään pelättävää, jos on usko jeesukseen.
http://www.near-death.com/experiences/research22.html - Anonyymi
Mihinköhän kuoli? Oisi kiva tietää näin ms-tautia sairastavana että miten tätä tautia sairastavat noin yleensä menehtyy, liittyikö tautiin tms.?
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2343895Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t462527Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2401790Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus991671- 1061654
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e471469Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin161469Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1681401Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1291143Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251102