"Salonoja oli 26-vuotias, kun hän sai isosetänsä perinnön, joka oli arvoltaan noin sata miljoonaa euroa. Hänen isosetänsä oli HK:n makkaratehtaan perustaja".
http://www.hs.fi/artikkeli/1135247658077?ref=rss
Frida Sjöström lähti tyttärineen ruotsiin.
"On helpompi Fridalle, että hän saa olla vähän aikaa Ruotsissa, niin tuntee olonsa paremmaksi", Salonoja sanoo.
Avovaimo ja tytär jättivät
4
591
Vastaukset
- eri-mies
Jussi Salonoja (s. 19. kesäkuuta 1976) on suomalainen liikemies ja sijoittaja. Hän nousi ensimmäisen kerran julkisuuteen Suomessa saatuaan miljoonaperinnön makkaratehtailijana tunnetulta Erkki Salonojalta vain 11-vuotiaana.
Salonojan isosetä Erkki oli perustanut sotien jälkeen hyvin menestyneen Helsingin Kauppiaat -nimisen lihanjalostusyrityksen, jonka hän myi vuonna 1975. Erityisesti Sinisestä Lenkistä tunnetun yrityksen myynnistä saadut rahat Erkki Salonoja sijoitti perustamaansa Erja-yhtymään, johon kuului mm. Erja-kiinteistöt Oy -niminen kiinteistösijoitusyhtiö. Jussi Salonoja sai isosetänsä hänelle testamenttaaman perinnön haltuunsa vuonna 2001 täytettyään 25 vuotta.[1]- muna veroja
jussilta kiitettävästi kuukausittain ?
- eri-mies
muna veroja kirjoitti:
jussilta kiitettävästi kuukausittain ?
ovat yleensä omia. No mulla kävi tuuri, vaimoni hankkii enemmin kuin minä. Tosin tulaa paljon enemmin.
- eri-mies
eri-mies kirjoitti:
ovat yleensä omia. No mulla kävi tuuri, vaimoni hankkii enemmin kuin minä. Tosin tulaa paljon enemmin.
Pitäisköhän keittää kahvit, näppäinvirheitä liikaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2195963
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263734- 822587
- 392111
- 331892
- 451868
- 1071765
- 211656
- 271502
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!331448