"Salonoja oli 26-vuotias, kun hän sai isosetänsä perinnön, joka oli arvoltaan noin sata miljoonaa euroa. Hänen isosetänsä oli HK:n makkaratehtaan perustaja".
http://www.hs.fi/artikkeli/1135247658077?ref=rss
Frida Sjöström lähti tyttärineen ruotsiin.
"On helpompi Fridalle, että hän saa olla vähän aikaa Ruotsissa, niin tuntee olonsa paremmaksi", Salonoja sanoo.
Avovaimo ja tytär jättivät
7
790
Vastaukset
- eri-mies
Jussi Salonoja (s. 19. kesäkuuta 1976) on suomalainen liikemies ja sijoittaja. Hän nousi ensimmäisen kerran julkisuuteen Suomessa saatuaan miljoonaperinnön makkaratehtailijana tunnetulta Erkki Salonojalta vain 11-vuotiaana.
Salonojan isosetä Erkki oli perustanut sotien jälkeen hyvin menestyneen Helsingin Kauppiaat -nimisen lihanjalostusyrityksen, jonka hän myi vuonna 1975. Erityisesti Sinisestä Lenkistä tunnetun yrityksen myynnistä saadut rahat Erkki Salonoja sijoitti perustamaansa Erja-yhtymään, johon kuului mm. Erja-kiinteistöt Oy -niminen kiinteistösijoitusyhtiö. Jussi Salonoja sai isosetänsä hänelle testamenttaaman perinnön haltuunsa vuonna 2001 täytettyään 25 vuotta.[1]- muna veroja
jussilta kiitettävästi kuukausittain ?
- eri-mies
muna veroja kirjoitti:
jussilta kiitettävästi kuukausittain ?
ovat yleensä omia. No mulla kävi tuuri, vaimoni hankkii enemmin kuin minä. Tosin tulaa paljon enemmin.
- eri-mies
eri-mies kirjoitti:
ovat yleensä omia. No mulla kävi tuuri, vaimoni hankkii enemmin kuin minä. Tosin tulaa paljon enemmin.
Pitäisköhän keittää kahvit, näppäinvirheitä liikaa.
- Anonyymi00005
MUISTAN ET HELSINGIN KAUPPIAAT OLI PITKÄÄN SÖRNÄISISSÄ
- Anonyymi00006
Vuosaari oli ennen lomaparatiisi, nykyinen
mamuslummi. - Anonyymi00007
HK blöötä joulu pöytään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain687574Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1242989- 1431813
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651679Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1221512Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1711461- 1321192
- 78879
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47812- 53774