hyviä japanilaisia kauhuelokuvia...

rasberry Lip Balm

Niin kertokaas jotain hyviä japanilaisia kauhuleffoja. Olen jo nähnyt kaikki ringit, dark waterin ja the eyen.

Kiitos etukäteen!

23

7755

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Billie`78

Mun henkilökohtainen all-time-favourite.
      Suosittelen!

• MaGGuli

Ehdottomasti paras leffa! Vaikka se onkin sairas tappoleffa niin se on tosi hyvin tehty ja näyttelijät on eläytynyt rooleihinsa! Tämä on mun lempileffa kautta aikojen! Ehkä hullua mutta mä haluasin kans tommoseen peliin mukaan... Miks tosta ei voi tulla Suomalaista versiota?! Onhan niitä muitakin pelottavia ja raakoja kauhuleffoja mutta Battle Royale on yliveto! Se on niin erilainen koska siinä pakotetaan lapset tappaan toisiaan siks se just onkin niin hyvä! Ja mä olen aina tykännyt Kiinalaisista/Japanilaisista näyttelijöistä!!!

• Kauhuelokuva fani

Battle Royale 1 ja 2 ovat loistavia japanilaisia kauhuelokuvia... suosittelen niitä molempia kaikille jotka ovat tylsistyneet tavallisiin kauhuelokuviin...

• Billie`78

The eye ei taida kyllä olla japanilainen elokuva...

• rasberry Lip Balm

The eye oli muistaakseni japani/aasialainen elokuva...

• oizo

siis katoin vähän aikaa sitten battle royalin ja se oli aivan MAHTAVA!!! suosittelen kaikille...mut ei se nyt nii raaka ole jos on ennekin katsonu kauhuleffoja! varsinki se loppu oli aika jänskä...
        kannattaa kattoo!!

• rasberry Lip Balm

Kiitti linkistä!

• Mies 84

Se mikä itse kunkin mielestä on hyvää tai huonoa, on tietysti makuasia, mutta esim. tässä jokin aika sitten Nelosen Rakkautta ja anarkiaa- sarjassa näytetty Audition oli mielestäni aika hyvä...

• rasberry Lip Balm

joo nähty on...=)

• Forseti
        rasberry Lip Balm kirjoitti:

joo nähty on...=)

Kaikki ei näistä ole japsi-leffoja, mutta aasiasta kumminkin:

The Phone
        Kairo
        Nightmare
        Suicide Circle
        Ju-On

• minää

Uzumaki on tosi kova

• hehheh

Hehheh, pikemminkin komedia kuin kauhu :)
        Spirals are everywhere..

• knarmite

saatanan tyttären lehve, devil666

• Jan

Kannatta kokeilla Takashi Miiken elokuvia, eivät varsinaisia kauhuelokuvia mutta muuten vain outoja tai ääriväkivaltaisia. Niistä joko pitää tai ei . Visitor Q . Fudoh,new generation . Dead or alive . Ichi The killer . Quiet family ovat vain murto-osa ilmestyneistä

• OlgaOlgaOlga

Vaikka ketju onkin vanha, pakko sanoa että one missed call japanilainen versio on todella hyvä ja pelottava, tai varmaan riippuu ihmisestä onko pelottava vai ei mutta mä pelkään ihan älyttömästi kaikkia tollasia pikkutyttö juttuja.

• thyys

tietääks kukaa tollasii samankaltasii leffoi ku one missed call:it (ne japanilaiset siis) ? ne on aivan ihanii mä rakastan niit ku ne on nii pelottavii sillee mut ei kuitenkaa raakoja

• pinhead1234

ringu on yksi hyvä japanilainen kauhuelokuva.

• suosittelen

Tää ei oo Japanilainen vaan Indonesialainen (eikä sitten ole mikään "säpsy" kauhu leffa niinkun nuo kaunat ja ringut vaan gorempi tapaus löytyy nimillä Macabre tai Darah. Valmistusvuosi on 2009. Hyvä on!

• virpi_ja_pirjo

täää ei oo kyl mikää japanilainen (tai muutenkaa aasialainen) mutta sairaan hyvä !! "100 feet" suosittelemme!

• penttihirviniemi

jooo pitää kattua, moon kuullu notta son hjuva

• Lynccaei

Itse kallistuisin Guonea Pig-elokuvien puolelle, joista etenkin nelonen oli aika häiritsevä, mutta samalla kiintoisa. Sitten Grotesque, jonka vasta katsoin. Loppukohtaus on ironisen sairaan humoristinen.

• Joohelijooh

Shutter oli hyvä ja pelottava

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      4510
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      88
      2316
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      561
      1758
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      101
      1481
    5. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      8
      1299
    6. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      67
      1177
    7. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      1118
    8. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      219
      990
    9. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      947
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      918
    Aihe