Niin kertokaas jotain hyviä japanilaisia kauhuleffoja. Olen jo nähnyt kaikki ringit, dark waterin ja the eyen.
Kiitos etukäteen!
hyviä japanilaisia kauhuelokuvia...
23
7711
Vastaukset
- Billie`78
Mun henkilökohtainen all-time-favourite.
Suosittelen!- MaGGuli
Ehdottomasti paras leffa! Vaikka se onkin sairas tappoleffa niin se on tosi hyvin tehty ja näyttelijät on eläytynyt rooleihinsa! Tämä on mun lempileffa kautta aikojen! Ehkä hullua mutta mä haluasin kans tommoseen peliin mukaan... Miks tosta ei voi tulla Suomalaista versiota?! Onhan niitä muitakin pelottavia ja raakoja kauhuleffoja mutta Battle Royale on yliveto! Se on niin erilainen koska siinä pakotetaan lapset tappaan toisiaan siks se just onkin niin hyvä! Ja mä olen aina tykännyt Kiinalaisista/Japanilaisista näyttelijöistä!!!
- Kauhuelokuva fani
Battle Royale 1 ja 2 ovat loistavia japanilaisia kauhuelokuvia... suosittelen niitä molempia kaikille jotka ovat tylsistyneet tavallisiin kauhuelokuviin...
- Billie`78
The eye ei taida kyllä olla japanilainen elokuva...
- rasberry Lip Balm
The eye oli muistaakseni japani/aasialainen elokuva...
- oizo
siis katoin vähän aikaa sitten battle royalin ja se oli aivan MAHTAVA!!! suosittelen kaikille...mut ei se nyt nii raaka ole jos on ennekin katsonu kauhuleffoja! varsinki se loppu oli aika jänskä...
kannattaa kattoo!!
- rasberry Lip Balm
Kiitti linkistä!
- Mies 84
Se mikä itse kunkin mielestä on hyvää tai huonoa, on tietysti makuasia, mutta esim. tässä jokin aika sitten Nelosen Rakkautta ja anarkiaa- sarjassa näytetty Audition oli mielestäni aika hyvä...
- rasberry Lip Balm
joo nähty on...=)
- Forseti
rasberry Lip Balm kirjoitti:
joo nähty on...=)
Kaikki ei näistä ole japsi-leffoja, mutta aasiasta kumminkin:
The Phone
Kairo
Nightmare
Suicide Circle
Ju-On
- minää
Uzumaki on tosi kova
- hehheh
Hehheh, pikemminkin komedia kuin kauhu :)
Spirals are everywhere..
- knarmite
saatanan tyttären lehve, devil666
- Jan
Kannatta kokeilla Takashi Miiken elokuvia, eivät varsinaisia kauhuelokuvia mutta muuten vain outoja tai ääriväkivaltaisia. Niistä joko pitää tai ei . Visitor Q . Fudoh,new generation . Dead or alive . Ichi The killer . Quiet family ovat vain murto-osa ilmestyneistä
- OlgaOlgaOlga
Vaikka ketju onkin vanha, pakko sanoa että one missed call japanilainen versio on todella hyvä ja pelottava, tai varmaan riippuu ihmisestä onko pelottava vai ei mutta mä pelkään ihan älyttömästi kaikkia tollasia pikkutyttö juttuja.
- thyys
tietääks kukaa tollasii samankaltasii leffoi ku one missed call:it (ne japanilaiset siis) ? ne on aivan ihanii mä rakastan niit ku ne on nii pelottavii sillee mut ei kuitenkaa raakoja
- pinhead1234
ringu on yksi hyvä japanilainen kauhuelokuva.
- suosittelen
Tää ei oo Japanilainen vaan Indonesialainen (eikä sitten ole mikään "säpsy" kauhu leffa niinkun nuo kaunat ja ringut vaan gorempi tapaus löytyy nimillä Macabre tai Darah. Valmistusvuosi on 2009. Hyvä on!
- virpi_ja_pirjo
täää ei oo kyl mikää japanilainen (tai muutenkaa aasialainen) mutta sairaan hyvä !! "100 feet" suosittelemme!
- penttihirviniemi
jooo pitää kattua, moon kuullu notta son hjuva
- Lynccaei
Itse kallistuisin Guonea Pig-elokuvien puolelle, joista etenkin nelonen oli aika häiritsevä, mutta samalla kiintoisa. Sitten Grotesque, jonka vasta katsoin. Loppukohtaus on ironisen sairaan humoristinen.
- Joohelijooh
Shutter oli hyvä ja pelottava
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418