Paras lapsuuden kaverini/rakas serkkuni on nyt ilmeisesti lähtemässä viimeiselle matkalleen. Ei ole päivää eikä yötä etten häntä ajattele, olen aivan lohduton koska hän katkaisi totaalisesti välimme monia vuosia sitten. Syy siihen tuntuu tällä hetkellä niin naurettavan pieneltä, lasten ymmärtämättömyys; pallopeleistä vierähtäneiden pallojen vieriminen serkun pihamaalle. Me vanhemmat emme asiaa huomanneet ennenkuin he lupasivat rakentaa piikkilanka-aidan pihojemme väliin. Siitä seurasi meidän taholtamme lapsellemme puhuttelu ja ehdoton kielto, ettei pallo saa mennä naapuriin ja koetimme parhaamme mukaan vahtia ettei häiriötä tapahtuisi. Muutaman pallon sekkuni mies siitä huomimatta, kirveellä halkaisi ennenkuin lapseni kasvoi vanhemmaksi/ järkevämmäksi, eli noin 9-vuotiaaksi.
Haluaisin välimme korjaantuvan, ennenkuin on myöhäistä, mutta en mitenkään rohkene ottaa yhteyttä, koska he edelleen meille vihoittelevat, eivätkä pyynnöistä huolimatta ole pitäneet yhteyttä. Nyt eivät kyllä enää tilanteesta johtuen jaksa eivätkä voikaan.
Mitä ihmettä teen tässä tilanteessa, hienotunteisuus estää varsinkin nyt ottamasta mitään yhteyttä:(
Menetetty ystävyys
3
351
Vastaukset
heippa
aika surullista........mutta ole onnellien että sulla sentään
on jonkunlainen yhteys säilynyt. Mun yks ex-kaveri kuoli
mun tietämättäni joskus 1.1.2000 yöllä...........kuumeese
en kuulemma...........oli liikaa kuumetta.......meillä meni po
ikki jostakin syystä n. 15-v sitten......en tiiä vieläkään syy
tä, kai se pelkäs jotakin........mitä en tiiä sitäkään......mut
kerran se lähetti mulle kortin ja pyysi siinä jättään sen rauhaan, etten enää pitäis siihen mitään yhteyttä......ja
niin mä tein. Sain äidiltäni kuulla sitten pari vuotta myö-
hemmin, et se oli kuollut.......vain muutama kuukausi en-
nemmin kun meidän lemmikki-kani kuoli vanhuuteen...se
oli alle 10-v. urosakani, kääpiökani. Ei sairastellut juuri koskaan..........ikävä vieläkin sitä........ :( ja mun mummin-
kin kuolemasta on vähän yli 13-v.....sitäkin kauhee ikävä.
Mut se kuoli syöpään, jonka sen mies aiheutti sille tahal-
laan ! se kun oli sauhuttaja ja hajuherne, vaikka tiedän että kuolleesta ei saisi puhua pahaa......se kuoli sydänko
htaukseen talvella vähän ennen joulua 1980.
Sitten viime joulun aikaan isän ainoa pikkuveli kuoli. En ti
iä mihin, me ei olla tavattu ainaskaan 10-15-vuoteen. Ku
n se asui niin kaukana meistä..... ja jokunen vuosi sitten
se oli näemmä menny naimisiin jonkun tyhmän ämmän kanssa, ne oli häämatkalla Sydneyssa, se tuli mulle täyte
nä yllätyksenä......- bahama
Tilanne on ikävä ja tuntuu tietysti haljulta mutta ihmettelen miten vielä ajattelet serkkuasi hyvänä ystävänä noin superpottumaisen käytöksen jälkeen. Ei kai kukaan ystävä tai täysipäinenkään kanna vuosia kaunaa siitä että lapsen pallo vierii pihalle.
Serkullasi on varmasti ollut mahdollisuus korjata välinne, vaan ei ole katsonut tarpeelliseksi. Et voi kantaa huonoa omaatuntoa jokaisen epämiellyttävän ihmisen tähden. - cattttttt
Kirjoita ihan oikea, perinteinen kirje. Saat ainakin asiasi sanottua, niin ei jää sitten vaivaamaan sanomattomat jutut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1171279
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221153Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä471050- 1381013
- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82714Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592