taas oli saksikäsi heilunut

nips naps..

Joo tuo viimeisin jakso tiistaina oli kyllä pohjanoteeraus. Leikkaajalla ollut turhan herkkä saksikäsi, kun todella monesta kohtaa oli pätkitty. Esimerkiksi se kohtaus, kun Kari ajaa pakulla kylällä ja näkee kioskin edessä Riitan tyttärensä, uuden miehensä ja tämän lapsen kanssa. Sitäkään ei näytetty, kun Liisa ja Eeva keskustelevat lapsen hankkimisest. Ja olihan siinä yhtä sun toista pätkitty. Ja se leikkuujälki oli todella "#¤seestä, kun miltei kesken kohtausten on katkottu!

Koska se ihan viimeisin jakso tulee? Eli se missä Liisalla on jo lapsi ja Osmo on eduskunnassa, Kari ja Riitta ovat yhdessä ja niilläkin oli yhteinen lapsi vai muistanko väärin.

9

1271

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • osanneet

      vielä sanoa, kun sitä äsken YLE:n ohjelmapalautteesta kysyin.

      • Metsolisti

        Miksi tuollaista höpöhöpöö kukaan edes viitsii kirjoittaa ja laittaa liikkelle
        sekavia huhuja.
        Ei Erkki voi nähdä Riittaa uuden miehensä ja lapsen kanssa.
        Koska ns.joulujakso kertoo Riitalla ja Erkillä olevan lapsen ja näin ollen
        Erkki on se Riitan uusi mies!
        Ihmeellistä sekoilua, miten ja mitä sarjaa on katseltu jos tälläisiä nähty?


      • olikyllä
        Metsolisti kirjoitti:

        Miksi tuollaista höpöhöpöö kukaan edes viitsii kirjoittaa ja laittaa liikkelle
        sekavia huhuja.
        Ei Erkki voi nähdä Riittaa uuden miehensä ja lapsen kanssa.
        Koska ns.joulujakso kertoo Riitalla ja Erkillä olevan lapsen ja näin ollen
        Erkki on se Riitan uusi mies!
        Ihmeellistä sekoilua, miten ja mitä sarjaa on katseltu jos tälläisiä nähty?

        Sotkamossa asuva miesystävä jonkin aikaa, mutta jätti tämän sitten kun ei halunnut sinne muuttaa ja Erkkikin tietysti vaikutti.
        Lapsihan, Leena, hänellä oli jo sarjan melkein alusta asti.


      • <<>>
        Metsolisti kirjoitti:

        Miksi tuollaista höpöhöpöö kukaan edes viitsii kirjoittaa ja laittaa liikkelle
        sekavia huhuja.
        Ei Erkki voi nähdä Riittaa uuden miehensä ja lapsen kanssa.
        Koska ns.joulujakso kertoo Riitalla ja Erkillä olevan lapsen ja näin ollen
        Erkki on se Riitan uusi mies!
        Ihmeellistä sekoilua, miten ja mitä sarjaa on katseltu jos tälläisiä nähty?

        Kyllä sinä nyt itse sekoilet. Se oli sata varmasti ERKKI joka näki ko. tapauksen. Tarkistin asian "narulta"!!


    • <<>>

      Olen sammaa mieltä siitä, että oli kyllä leikattu "meleko raakasti" tuota jaksoa! Olishan tuon voinut kyllä näyttää kokonaankin! Se oli muuten Erkki joka näki kioskin edessä Riitan tyttärensä, uuden miehensä ja tämän lapsen kanssa.

    • nips naps..

      Niin siis Erkkihän se oli eikä Kari, sori kauheasti sekaannukseni!

      Mutta joka tapauksessa, rankasti oli katkottu ja syykin olisi mukava tietää!

      • Remotedanger

        Syy leikkaamisiin oli lähetysajassa, jota Metsoloille oli varattu n. 48 minuuttia. Jakso 40 on ilmeisesti alunperin ollut jotain 66 minuuttia pitkä.


      • Remotedanger
        Remotedanger kirjoitti:

        Syy leikkaamisiin oli lähetysajassa, jota Metsoloille oli varattu n. 48 minuuttia. Jakso 40 on ilmeisesti alunperin ollut jotain 66 minuuttia pitkä.

        Taisit kysyäkin miksi juuri nuo kohdat oli leikattu... Muutenkin tuon viimeisen jakson leikkaukset oli tehty kyllä aika hätäisesti. Musiikit katkesivat kesken kaiken jne.


      • toimintaa
        Remotedanger kirjoitti:

        Taisit kysyäkin miksi juuri nuo kohdat oli leikattu... Muutenkin tuon viimeisen jakson leikkaukset oli tehty kyllä aika hätäisesti. Musiikit katkesivat kesken kaiken jne.

        YLELTÄ saapi työntää syöpäseen perseeseensä lupa rahansa


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      121
      1589
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      99
      1171
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      200
      1066
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      6
      976
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      861
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      793
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      774
    8. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      753
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      44
      750
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      741
    Aihe