Intiaanit

missä?

Missä Suomessa vois tavata intiaaneja? Käykö ne jossain tietyssä paikassa?

28

329

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • missä?

      voin rakastua inkkarimieheen ihan ilmatteeks, ei tarvi maksaa mulle mitään ;)

      • megara125

        Porin Jazzien jazzkadulla...


      • soittamassa ja myymässä
        megara125 kirjoitti:

        Porin Jazzien jazzkadulla...

        tuotteitaan kesäisin ;)


      • vierailijoilla?
        soittamassa ja myymässä kirjoitti:

        tuotteitaan kesäisin ;)

        Nehän lähtevät pois :(

        AP


      • kyllä hätä keinot keksii
        vierailijoilla? kirjoitti:

        Nehän lähtevät pois :(

        AP

        No teet niihin niin lähtemättömän vaikutuksen, ettei ne lähde pois.. :P


      • thymä
        vierailijoilla? kirjoitti:

        Nehän lähtevät pois :(

        AP

        Eikös kysymys ollu, että mistä heitä voisi bongata eikä että missä ne asuvat vakituisestì...? O.o


      • tehnee vaikutuksen?
        kyllä hätä keinot keksii kirjoitti:

        No teet niihin niin lähtemättömän vaikutuksen, ettei ne lähde pois.. :P

        ideoita?


      • mistä sellaisen
        thymä kirjoitti:

        Eikös kysymys ollu, että mistä heitä voisi bongata eikä että missä ne asuvat vakituisestì...? O.o

        voi Suomesta iskeä.

        AP


      • thymä
        mistä sellaisen kirjoitti:

        voi Suomesta iskeä.

        AP

        niin just, mutta mitä väliä sillä sitten on, onko se inkkari jossain vain käymässä? kunhan on jossain! :P


      • "hämähäkkinainen"
        thymä kirjoitti:

        niin just, mutta mitä väliä sillä sitten on, onko se inkkari jossain vain käymässä? kunhan on jossain! :P

        vaanii ;)


    • Meikä.

      Olen elämäntapaintiaani. Kelpaako?

      • olet elämäntapa

        -intiaani? Kuinka se näkyy arjessasi? Entä onko sinulla pitkä tukka?


      • Meikä.
        olet elämäntapa kirjoitti:

        -intiaani? Kuinka se näkyy arjessasi? Entä onko sinulla pitkä tukka?

        rauhanpiippua kavereideni kanssa. Nekin kuuluu samaan heimoon.


      • heimo :(
        Meikä. kirjoitti:

        rauhanpiippua kavereideni kanssa. Nekin kuuluu samaan heimoon.

        :(


      • Meikä.
        heimo :( kirjoitti:

        :(

        Suomalaiset intiaanit on hyvin vaihtelevaa sakkia. Ei voi sanoa että väärä heimo, ei saa yleistää. Niinhän naisetkin aina sanoo. Mikä vikana?


      • mikäli elämäntapaan
        Meikä. kirjoitti:

        Suomalaiset intiaanit on hyvin vaihtelevaa sakkia. Ei voi sanoa että väärä heimo, ei saa yleistää. Niinhän naisetkin aina sanoo. Mikä vikana?

        ei kuulu muu kuin piipun polttelu... Ja millä täytteellä...


      • Meikä.
        mikäli elämäntapaan kirjoitti:

        ei kuulu muu kuin piipun polttelu... Ja millä täytteellä...

        Mainitsinhan toki että 'joskus'. Silloin kun koko heimo on koolla, voi olla että heimon miehet vetäytyvät tiipiiseen ja polttavat kalsarit päällä rauhanpiippua.

        Olen kuulunut toiseenkin heimoon nuorempana. Tässä videossa murhanhimoinen uudisasukas jahtaa inkkareita siitä heimosta, mihin me kuuluttiin nuorempana.
        http://www.youtube.com/watch?v=aFUpa0OwlyU&feature=related


      • radikaali-inkkari
        Meikä. kirjoitti:

        Mainitsinhan toki että 'joskus'. Silloin kun koko heimo on koolla, voi olla että heimon miehet vetäytyvät tiipiiseen ja polttavat kalsarit päällä rauhanpiippua.

        Olen kuulunut toiseenkin heimoon nuorempana. Tässä videossa murhanhimoinen uudisasukas jahtaa inkkareita siitä heimosta, mihin me kuuluttiin nuorempana.
        http://www.youtube.com/watch?v=aFUpa0OwlyU&feature=related

        historian ja rasismin takia ja Who are your elders?


      • pöh,pöh ja pah
        Meikä. kirjoitti:

        Mainitsinhan toki että 'joskus'. Silloin kun koko heimo on koolla, voi olla että heimon miehet vetäytyvät tiipiiseen ja polttavat kalsarit päällä rauhanpiippua.

        Olen kuulunut toiseenkin heimoon nuorempana. Tässä videossa murhanhimoinen uudisasukas jahtaa inkkareita siitä heimosta, mihin me kuuluttiin nuorempana.
        http://www.youtube.com/watch?v=aFUpa0OwlyU&feature=related

        Olikohan ekalla kaverilla hakuja päällä? Sitä ei tarina kerro.

        Kuppaisia jenkkilinttoja pysäyteltiin aikanaan hyvinkin ahkerasti, ja katos vaan, useammin kun ei, joku siitä poppoosta lähti maijalla selvittämään asioitaan.


      • "haku päällä"
        pöh,pöh ja pah kirjoitti:

        Olikohan ekalla kaverilla hakuja päällä? Sitä ei tarina kerro.

        Kuppaisia jenkkilinttoja pysäyteltiin aikanaan hyvinkin ahkerasti, ja katos vaan, useammin kun ei, joku siitä poppoosta lähti maijalla selvittämään asioitaan.

        haikuja ainakin ;)


      • se kuuluu
        Meikä. kirjoitti:

        Mainitsinhan toki että 'joskus'. Silloin kun koko heimo on koolla, voi olla että heimon miehet vetäytyvät tiipiiseen ja polttavat kalsarit päällä rauhanpiippua.

        Olen kuulunut toiseenkin heimoon nuorempana. Tässä videossa murhanhimoinen uudisasukas jahtaa inkkareita siitä heimosta, mihin me kuuluttiin nuorempana.
        http://www.youtube.com/watch?v=aFUpa0OwlyU&feature=related

        tissifetissien heimoon, muuten oisin suudellu sitä jos ei kuuluis ;)


      • homo-intiaanikin
        se kuuluu kirjoitti:

        tissifetissien heimoon, muuten oisin suudellu sitä jos ei kuuluis ;)

        käy ihan hyvin, kunhan on pitkä tukka =)


      • Meikä.
        se kuuluu kirjoitti:

        tissifetissien heimoon, muuten oisin suudellu sitä jos ei kuuluis ;)

        Ei kai nyt tissifetissi pientä pusua estä? Eikös se ole aika viaton fetissi loppujen lopuksi?


      • kisu kisu
        Meikä. kirjoitti:

        Ei kai nyt tissifetissi pientä pusua estä? Eikös se ole aika viaton fetissi loppujen lopuksi?

        toi kis kis kiss sellanen et ensin otetaan fazerin parhaista pari kis kis karkkii suukkiin ja sit pussataan =)


      • kisu kisu kirjoitti:

        toi kis kis kiss sellanen et ensin otetaan fazerin parhaista pari kis kis karkkii suukkiin ja sit pussataan =)

        heh ! täällä on yksi !


      • että radikaali-intiaanit
        inkkaripäällikkö kirjoitti:

        heh ! täällä on yksi !

        kokevat tuollaisen valkoisen miehen nimimerkin rasismiksi?


      • Meikä.
        kisu kisu kirjoitti:

        toi kis kis kiss sellanen et ensin otetaan fazerin parhaista pari kis kis karkkii suukkiin ja sit pussataan =)

        Pari kiskis karkkii on hyvä, mutta jos kiskis karkit on jo syöty niin sit voi imee sedän tikkaria.


    • inkkaria.

      Ne antaa lemput nin äkkiä... Ulisen vieläkin yhden perään :(

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      54
      2794
    2. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      88
      954
    3. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      11
      935
    4. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      876
    5. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      81
      805
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      751
    7. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      88
      663
    8. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      650
    9. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      85
      586
    10. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      565
    Aihe