Missä Suomessa vois tavata intiaaneja? Käykö ne jossain tietyssä paikassa?
Intiaanit
28
300
Vastaukset
- missä?
voin rakastua inkkarimieheen ihan ilmatteeks, ei tarvi maksaa mulle mitään ;)
- megara125
Porin Jazzien jazzkadulla...
- soittamassa ja myymässä
megara125 kirjoitti:
Porin Jazzien jazzkadulla...
tuotteitaan kesäisin ;)
- vierailijoilla?
soittamassa ja myymässä kirjoitti:
tuotteitaan kesäisin ;)
Nehän lähtevät pois :(
AP - kyllä hätä keinot keksii
vierailijoilla? kirjoitti:
APNo teet niihin niin lähtemättömän vaikutuksen, ettei ne lähde pois.. :P
- thymä
vierailijoilla? kirjoitti:
APEikös kysymys ollu, että mistä heitä voisi bongata eikä että missä ne asuvat vakituisestì...? O.o
- tehnee vaikutuksen?
kyllä hätä keinot keksii kirjoitti:
No teet niihin niin lähtemättömän vaikutuksen, ettei ne lähde pois.. :P
ideoita?
- mistä sellaisen
thymä kirjoitti:
Eikös kysymys ollu, että mistä heitä voisi bongata eikä että missä ne asuvat vakituisestì...? O.o
voi Suomesta iskeä.
AP - thymä
mistä sellaisen kirjoitti:
voi Suomesta iskeä.
APniin just, mutta mitä väliä sillä sitten on, onko se inkkari jossain vain käymässä? kunhan on jossain! :P
- "hämähäkkinainen"
thymä kirjoitti:
niin just, mutta mitä väliä sillä sitten on, onko se inkkari jossain vain käymässä? kunhan on jossain! :P
vaanii ;)
- Meikä.
Olen elämäntapaintiaani. Kelpaako?
- olet elämäntapa
-intiaani? Kuinka se näkyy arjessasi? Entä onko sinulla pitkä tukka?
- Meikä.
olet elämäntapa kirjoitti:
-intiaani? Kuinka se näkyy arjessasi? Entä onko sinulla pitkä tukka?
rauhanpiippua kavereideni kanssa. Nekin kuuluu samaan heimoon.
- heimo :(
Meikä. kirjoitti:
rauhanpiippua kavereideni kanssa. Nekin kuuluu samaan heimoon.
:(
- Meikä.
heimo :( kirjoitti:
:(
Suomalaiset intiaanit on hyvin vaihtelevaa sakkia. Ei voi sanoa että väärä heimo, ei saa yleistää. Niinhän naisetkin aina sanoo. Mikä vikana?
- mikäli elämäntapaan
Meikä. kirjoitti:
Suomalaiset intiaanit on hyvin vaihtelevaa sakkia. Ei voi sanoa että väärä heimo, ei saa yleistää. Niinhän naisetkin aina sanoo. Mikä vikana?
ei kuulu muu kuin piipun polttelu... Ja millä täytteellä...
- Meikä.
mikäli elämäntapaan kirjoitti:
ei kuulu muu kuin piipun polttelu... Ja millä täytteellä...
Mainitsinhan toki että 'joskus'. Silloin kun koko heimo on koolla, voi olla että heimon miehet vetäytyvät tiipiiseen ja polttavat kalsarit päällä rauhanpiippua.
Olen kuulunut toiseenkin heimoon nuorempana. Tässä videossa murhanhimoinen uudisasukas jahtaa inkkareita siitä heimosta, mihin me kuuluttiin nuorempana.
http://www.youtube.com/watch?v=aFUpa0OwlyU&feature=related - radikaali-inkkari
Meikä. kirjoitti:
Mainitsinhan toki että 'joskus'. Silloin kun koko heimo on koolla, voi olla että heimon miehet vetäytyvät tiipiiseen ja polttavat kalsarit päällä rauhanpiippua.
Olen kuulunut toiseenkin heimoon nuorempana. Tässä videossa murhanhimoinen uudisasukas jahtaa inkkareita siitä heimosta, mihin me kuuluttiin nuorempana.
http://www.youtube.com/watch?v=aFUpa0OwlyU&feature=relatedhistorian ja rasismin takia ja Who are your elders?
- pöh,pöh ja pah
Meikä. kirjoitti:
http://www.youtube.com/watch?v=aFUpa0OwlyU&feature=relatedOlikohan ekalla kaverilla hakuja päällä? Sitä ei tarina kerro.
Kuppaisia jenkkilinttoja pysäyteltiin aikanaan hyvinkin ahkerasti, ja katos vaan, useammin kun ei, joku siitä poppoosta lähti maijalla selvittämään asioitaan. - "haku päällä"
pöh,pöh ja pah kirjoitti:
Olikohan ekalla kaverilla hakuja päällä? Sitä ei tarina kerro.
Kuppaisia jenkkilinttoja pysäyteltiin aikanaan hyvinkin ahkerasti, ja katos vaan, useammin kun ei, joku siitä poppoosta lähti maijalla selvittämään asioitaan.haikuja ainakin ;)
- se kuuluu
Meikä. kirjoitti:
http://www.youtube.com/watch?v=aFUpa0OwlyU&feature=relatedtissifetissien heimoon, muuten oisin suudellu sitä jos ei kuuluis ;)
- homo-intiaanikin
se kuuluu kirjoitti:
tissifetissien heimoon, muuten oisin suudellu sitä jos ei kuuluis ;)
käy ihan hyvin, kunhan on pitkä tukka =)
- Meikä.
se kuuluu kirjoitti:
tissifetissien heimoon, muuten oisin suudellu sitä jos ei kuuluis ;)
Ei kai nyt tissifetissi pientä pusua estä? Eikös se ole aika viaton fetissi loppujen lopuksi?
- kisu kisu
Meikä. kirjoitti:
Ei kai nyt tissifetissi pientä pusua estä? Eikös se ole aika viaton fetissi loppujen lopuksi?
toi kis kis kiss sellanen et ensin otetaan fazerin parhaista pari kis kis karkkii suukkiin ja sit pussataan =)
kisu kisu kirjoitti:
toi kis kis kiss sellanen et ensin otetaan fazerin parhaista pari kis kis karkkii suukkiin ja sit pussataan =)
heh ! täällä on yksi !
- että radikaali-intiaanit
inkkaripäällikkö kirjoitti:
heh ! täällä on yksi !
kokevat tuollaisen valkoisen miehen nimimerkin rasismiksi?
- Meikä.
kisu kisu kirjoitti:
Pari kiskis karkkii on hyvä, mutta jos kiskis karkit on jo syöty niin sit voi imee sedän tikkaria.
- inkkaria.
Ne antaa lemput nin äkkiä... Ulisen vieläkin yhden perään :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 493684
- 1053385
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342661Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262328- 201829
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51719- 1821698
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3841427- 271317
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91128