Sinussa on jotain Tyttönalle????

64

518

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyttönallessa

paljon, paljon samaa kuin tonitampereessa ;) katselkaas hiukan gallerioita ja linkkejä ;)))))

• näet

mitä haluat. Pientä realistisuutta kehiin, näet eroja paljon.

Miksi et kirjoita nickilläsi? Sinulla on sellainen.

• oletko ihan
        näet kirjoitti:

mitä haluat. Pientä realistisuutta kehiin, näet eroja paljon.

Miksi et kirjoita nickilläsi? Sinulla on sellainen.

varma ja jos olet, niin laitahan se nikki tänne ;)

• et muuten
        oletko ihan kirjoitti:

varma ja jos olet, niin laitahan se nikki tänne ;)

pääse katsomaan toisten gallerioiden linkkejä. Menit helppoon puskahuutelija!:)

• mutta.
        et muuten kirjoitti:

pääse katsomaan toisten gallerioiden linkkejä. Menit helppoon puskahuutelija!:)

laitahanse tänne, siellä kun käy paljon vieraita.
        kuka se mahtoi olla?
        Keljuttaako kärähtäminen,,, näkyy ottavan pattiin?

• naisia jotka

antaa ymmärtää mutta ei ymmärrä antaa.

• koskaan

saa!

• noita hoitoja
        koskaan kirjoitti:

saa!

huuhaal ollu useit etten haluiskaa

• varmasti
        noita hoitoja kirjoitti:

huuhaal ollu useit etten haluiskaa

saiskaan.:)

• hyvänäs
        varmasti kirjoitti:

saiskaan.:)

ei kiitti kiertopalkinnol

• saa .
        hyvänäs kirjoitti:

koskaan keneltäkään. Olet ikuinen runkkari:)

• vaa
        saa . kirjoitti:

koskaan keneltäkään. Olet ikuinen runkkari:)

taiat puhuu itestäs

• p_dude

olevan monilla netti- ja oikean elämän raja hämärtynyt jos ei kokonaan pimennyt.
        Ihminen se on nimimerkinkin takana,Tyttönallen tapauksessa vielä Upea,Älykäs ja Rakastava Nainen.Hänessä Todella on jotain sellaista mistä useimmat voivat vain haaveilla,varsinkin kun huomioi heidän käytöksensä niin netissä kuin oikeassa elämässäkin.

• saanut
        vaa kirjoitti:

taiat puhuu itestäs

tänään enemmän naista kuin sinä tulet koskaan saamaan:)

• vaa
        saanut kirjoitti:

mul ei ole tapana pullistel huuhaal mun naisist.luuserit tekee nii.jatka samaa rataa mä liveen naisiin.

• nettituttu
        p_dude kirjoitti:

olevan monilla netti- ja oikean elämän raja hämärtynyt jos ei kokonaan pimennyt.
        Ihminen se on nimimerkinkin takana,Tyttönallen tapauksessa vielä Upea,Älykäs ja Rakastava Nainen.Hänessä Todella on jotain sellaista mistä useimmat voivat vain haaveilla,varsinkin kun huomioi heidän käytöksensä niin netissä kuin oikeassa elämässäkin.

sitä on polkassu vai antaako ymmärtää mut ei ymmärrä antaa.

• vosu sun
        p_dude kirjoitti:

oma vaimos sitten on,kerro?

• livenaiset
        vaa kirjoitti:

mul ei ole tapana pullistel huuhaal mun naisist.luuserit tekee nii.jatka samaa rataa mä liveen naisiin.

ovat pelkkää mielikuvitusta. Jos sinulla olisi naisia, et notkuisi täällä:)
        Nyt saunaan NAISEN kanssa ja ilta on iloja täynnä. Mieti sitä runkkari:)

• Et saa
        nettituttu kirjoitti:

sitä on polkassu vai antaako ymmärtää mut ei ymmärrä antaa.

koskaan, et keneltäkään!:)

• varmaan
        vosu sun kirjoitti:

niin paha kuin sinun vaimos. Sorry, sinullahan ei ole naista vanha runkkari:)

• vaimo on
        p_dude kirjoitti:

varmaan irstaan näköinen akka kun täällä täytyy käydä vonkaamassa?

• sinä jäät
        vaimo on kirjoitti:

aina ja varmasti ilman. Kukaan ei anna sinulle edes säälistä. Vituttaako?:)

• p_dude

• vaimo on kirjoitti:

Hanki elämä duben asiat ei kuulu sulle eikä tyttönallen

• :)
        sammakko17 kirjoitti:

sitä se moninikkisyys teettää menee sekaisin miehet ja naiset sallikaa mun hymyillä:)

• seurustele
        sammakko17 kirjoitti:

tuon hyskyn kanssa,mitä se silloin välittää enää muiden seurustelusta?

• se hyökkäsi puolustamaa
        p_dude kirjoitti:

ellei dude/toni.Laitoit liikaa youtubeen omias.
        Jos ne oli eri ihmisten, ne olsi erilaisia.Mut samaa kopiopaskaa kaikki

• tänään?
        saanut kirjoitti:

Kunnn mies ei kersku vaikka olis saanukin .Ei edes huuhaalla.

• nyt menee yli
        vosu sun kirjoitti:

ymmärryksen tuotte vaimonne ja tyttöystävätkin tänne ja sana VOSU on mielestäni alentava sana tuntemattomista jopa loukkaus.

• mitä?
        se hyökkäsi puolustamaa kirjoitti:

ellei dude/toni.Laitoit liikaa youtubeen omias.
        Jos ne oli eri ihmisten, ne olsi erilaisia.Mut samaa kopiopaskaa kaikki

Sinua paskaa ei puolusta kukaan. Vituttaako?:)

• hyvänäs kirjoitti:

se hienoa,jos vaikka minulta kysyisit,ennenkuin alat kellekkään"kiertopalkintoa"ojentamaan.
        Eikös muuten kiertopalkinnot ole aika arvokkaita...?..:o)

• p_dude kirjoitti:

dude nyt kehut ilmoille pukkasit..:o)))Kiitos vaan.
        Tuosta älykkyydestä nyt en mene takuuseen.Upeahan voi olla kuka vaan jos sisäisesti tarkoitat!Rakastava kyllä haluan olla ja siinä yritänkin olla paras:o)Toivottavasti olet sen huomannut?

• p_dude
        tyttönalle kirjoitti:

dude nyt kehut ilmoille pukkasit..:o)))Kiitos vaan.
        Tuosta älykkyydestä nyt en mene takuuseen.Upeahan voi olla kuka vaan jos sisäisesti tarkoitat!Rakastava kyllä haluan olla ja siinä yritänkin olla paras:o)Toivottavasti olet sen huomannut?

olen huomannut,,ja osaan olla onnellinen sekä kiitollinen tästä mitä meillä on.

http://www.youtube.com/watch?v=qYQfx4B-i0w&feature=channel_page

• teillä on

• p_dude
        teillä on kirjoitti:

muuta kuin täällä koitat pettää vaimoasi,sä oot naurettava pelle dude

pettää jotain?? AI NIIN,,"jonkun" mielestä voi,muistan lukeneeni,,,

• huomannut?
        teillä on kirjoitti:

muuta kuin täällä koitat pettää vaimoasi,sä oot naurettava pelle dude

Loppupeleissä jäät aina yksin.

Toisten onni näyttää olevan sulle ylitsepääsemätön paikka. Miksi?

• Toni_Tampere
        seurustele kirjoitti:

tuon hyskyn kanssa,mitä se silloin välittää enää muiden seurustelusta?

Tänne,,mä oon tuon hyskyn kanssa ja mun on hyvä olla näin,, muiden seurustelut ja riidat ei kiinnosta yhtään joten se siitä,,nyt saunaan,koittakaa pärjätä..:)

http://www.youtube.com/watch?v=56PTcveQruc&feature=channel_page

• siperianhyskyx

• Toni_Tampere
        Toni_Tampere kirjoitti:

Tänne,,mä oon tuon hyskyn kanssa ja mun on hyvä olla näin,, muiden seurustelut ja riidat ei kiinnosta yhtään joten se siitä,,nyt saunaan,koittakaa pärjätä..:)

me luotetaan toisiimme tyttönallen kanssa joten ei me kirjoiteta tosistamme mitään pahaa,,mä ainakin koitan suojella häntä,,kaikkea hyvää hänelle..:)

http://www.youtube.com/watch?v=3UzVBiWqB3g

http://www.youtube.com/watch?v=AzSDDFjfLfY&feature=channel_page

• Toni_Tampere

• tyttönalle...
        Toni_Tampere kirjoitti:

me luotetaan toisiimme tyttönallen kanssa joten ei me kirjoiteta tosistamme mitään pahaa,,mä ainakin koitan suojella häntä,,kaikkea hyvää hänelle..:)

http://www.youtube.com/watch?v=3UzVBiWqB3g

http://www.youtube.com/watch?v=AzSDDFjfLfY&feature=channel_page

olen Toni kanssasi samaa mieltä.Täällä on ihan turha haukkua/herjata ketään!!!Tämä on huuhaapalsta kai edelleen.
        Toivottavasti luottamuksemme säilyy..;o)
        Kiitos..kaikkea hyvää myös Sinulle...:o)

Linkitän musiikkiasi...jotain kaunista..kiitokseksi tyytönallemusiikeistasi..:o)

http://www.youtube.com/watch?v=WROsh98_jhY&feature=channel

• siperianhyskyx

• ikävä?
        mitä? kirjoitti:

Sinua paskaa ei puolusta kukaan. Vituttaako?:)

juttu etten satu tarvitsemaan ketään puolustamaan, aikuinen ihminen seisoo omilla jaloillaan,Seisoisitte tekin

• miltä?

• Toni_Tampere kirjoitti:

sinulta Toni_Tampere kukaan kenen kanssa nyt olet?Halusit vain tulla esiin parantamaan uskottavuuttasiko?Puhdistamaan mainettasiko?Aika outoa kun ketju oli tyttönallelle!!??

• ...........
        ongelma on kirjoitti:

tässä http://www.google.fi/search?hl=fi&ei=5sViSvqiD5bQjAf4v8X3Dw&sa=X&oi=spell&resnum=0&ct=result&cd=1&q=yliseksuaalisuus&spell=1

...?

ongelmana yliseksuaalisuus

ViestiKirjoittaja pinky » 07.07.2007 11:01
        Raamatun ajan ihmiset menivät varmasti naimisiin hyvin nuorina. Eivät ainakaan sinkkuilleet kolmekymppisiksi. Vähintään kärsivät vitamiinipuutoksista jotka aiheuttivat seksuaalista haluttomuutta. Nykyään on liian hyvä ravitsemustilanne ja liikaa virikettäkin. Kun ennen piti juosta ruuan perässä ja miettiä miten pysyy hengissä, siinä ei paljoa hormoonit ehtineet visertää.

• Kerbiili...:o)Olen joskus ennenkin sanonut,miten osaat tulla esiin oikeaan aikaan ja oikealla tavalla...;o)
      Jos minussa on sitä jotain,niin ei sitä kyllä puutu Sinustakaan!!

Äkkiä onnekseni kulkee tuo Pendoliino.ISO kiitos....tarkasti otin lähetyksesi vastaan:o)Pian saat takaisinpäin myös"aimo-annoksen"..:o)))Ole varuillasi....olen aikuinen nainen...;o))))

http://www.youtube.com/watch?v=i1XjN9k7aLw&feature=related

• TAPELLAAN

IHME PORUKKAA TÄÄLLÄ

• Noooo,ei tule niin tarkasti luettua.Yleensä kurkistankin vain nikillä kirjoitetut kehumiset...:o)))
        Hieno ketju taitaa olla monenmielestä,kun Kerbiili kauniin aloituksen teki.Ja vieläpä ihan minulle...;o)*halitus Kerbiilille*

• outoa juttelua

kun seuraa ja katsoo noita sanan käyttäjijä huomaa kuka puskasta huutelee.

• outoa juttelua kirjoitti:

kun seuraa ja katsoo noita sanan käyttäjijä huomaa kuka puskasta huutelee.

miten ja missä aikaansa kuluttavat:o)Oppivathan kirjoittamaan...EDES..:o)Joka asiassa,kun on hyväkin puolensa.:o)

• tyttönalle kirjoitti:

Noooo,ei tule niin tarkasti luettua.Yleensä kurkistankin vain nikillä kirjoitetut kehumiset...:o)))
        Hieno ketju taitaa olla monenmielestä,kun Kerbiili kauniin aloituksen teki.Ja vieläpä ihan minulle...;o)*halitus Kerbiilille*

sitten ihana!!! Kyllä se toi dude on ihan oikeassa kehuisssaan, hyvin voin yhtyä niihin sanoihin ja hiukan ylistää lisääkin....:)))
        Nopea oli Pendoliino, mutta onneksi osasin olla varuillani...:))
        Vähintään samanmoinen lasti paluukuormarmassa.. :))

Hiukka nostalgiaa..:))

http://www.youtube.com/watch?v=d8XqzN49uWo

• ????
        tyttönalle kirjoitti:

miten ja missä aikaansa kuluttavat:o)Oppivathan kirjoittamaan...EDES..:o)Joka asiassa,kun on hyväkin puolensa.:o)

meinasin paljastaa sinut mutta ethän olekkaan ystäväni joten jätän tällä kertaa .Mutta mutta???????

• tyttönalle...
        kerbiili62 kirjoitti:

sitten ihana!!! Kyllä se toi dude on ihan oikeassa kehuisssaan, hyvin voin yhtyä niihin sanoihin ja hiukan ylistää lisääkin....:)))
        Nopea oli Pendoliino, mutta onneksi osasin olla varuillani...:))
        Vähintään samanmoinen lasti paluukuormarmassa.. :))

Hiukka nostalgiaa..:))

http://www.youtube.com/watch?v=d8XqzN49uWo

(olen menossa saunaan tuletko mukaan?),siksi en enää kirjautunut.:o)
        No olkoon sitten niinkuin sanot.Sanaasi olen aina luottanut;o)
        Kaikki kulkee ajallaan ja melkein riittäviä ovat lähetyksesi olleetkin.Nyt vaan oli niin suuri tarve,että onneksi saan uuden lastin..:o)
        Kiitos taas...takaisin tulee heti viivana,kun saan pakattua kaikki hyvin,että varmasti tulevat perille..;o))

Ja nyt saunanlämmitykseen....;o)

http://www.youtube.com/watch?v=JeGIlo8V7dI&feature=related

• se
        ???? kirjoitti:

meinasin paljastaa sinut mutta ethän olekkaan ystäväni joten jätän tällä kertaa .Mutta mutta???????

siellä uhkailee? Ettei vaan itse toni_tampere?

• sanoppa se
        se kirjoitti:

siellä uhkailee? Ettei vaan itse toni_tampere?

en ole mies ei roiku killuttemiet.

• KURNISKURNIS
        sanoppa se kirjoitti:

en ole mies ei roiku killuttemiet.

KURNISKURNISKURNIS

• sekö,,?
        KURNISKURNIS kirjoitti:

KURNISKURNISKURNIS

...yrittää sekottaa tonin ja tyttiksen välit.?..ei niitä saa enää erilleen millään....höpinät täällä on vaa huuhaata.?

• niitä,,
        sekö,,? kirjoitti:

...yrittää sekottaa tonin ja tyttiksen välit.?..ei niitä saa enää erilleen millään....höpinät täällä on vaa huuhaata.?

...saa enää sekotettua kukaan..?

• mielikuvitus taas

alkanut jollakin tehdä tepposia ja kepposia, hohheijaa huhheijaa...
      Miten olis, jos lähdettäis tässä tilanteessa nyt ihan ruohonjuuritasolta ja rehellisesti tunnustetaan se ongelma, mikä se on.
      Sitä voi vaikka löytyä sitten omanlaisia liveystäviä, ettei kuluta koko elämäänsä epätoivoiseen seurusteluun näkymättömien olentojen kanssa.
      Voisi laittaa vaikka sen koneen kiinni ja katsoa ympärilleen, ketä siellä pyörii vai pyöriikö ketään?
      Ja kysyä vaikka naapurilta, näkeekö hänkin ne samat?

• hyvä huomio todella

kuka lienetkin.....

• jos ei olisi mielikuvitusta noilla"raukoilla"?
        Se kun näyttää olevan heidän ainoa huvituksensa jo pidemmän aikaa täällä huuhaalla.Ilkeily ja luulotauti.Varmasti aika raskas olotila kun täytyy täällä purkautua toisten niskaan näyttämällä tyhmyytensä.Voihan olla etteivät itse huomaa missä jamassa ovat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      43
      3404
    2. Kiitos rakastamani,

tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan
      Ikävä
      17
      2612
    3. Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!

https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!
      Maailman menoa
      376
      2516
    4. Nainen, olen huolissani sinusta

Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!
      Ikävä
      81
      1740
    5. Ollaanko me päästy

Toisista yli vai mikä on tilanne
      Ikävä
      86
      1395
    6. Kello käy ja ilta pimenee

Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun
      Ikävä
      254
      1070
    7. SEO!! Pyhäsalmi

Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs
      Pyhäjärvi
      70
      975
    8. Miksi et lähesty

kaivattuasi jos olet kiinnostunut? Palstailu ei auta asiaa. 🤔
      Ikävä
      74
      945
    9. Ruumisvaunut

Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.
      Kuhmo
      26
      761
    10. Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."

Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l
      Ensitreffit alttarilla
      4
      714
    Aihe