ikinä tule olemaan iloinen ja hyvässä kunnossa. Onko kohtalontovereita?
Suljettu osasto pilasi elämän
12
456
Vastaukset
- suljettu_
Ei ole, mutta teen väitöskirjaa kohtelusta suljetuilla osastoilla, haluatko kertoa parhaat palat?
- aloittaja
kerrotaan mitä niiden suljettujen ovien takana tapahtuu. Jos jollekulle alan henkilölle mainitsee kohtelusta heti väitetään paranoidiksi. Turhaa kertoa miten siellä kohdeltiin ainakin minua.
- aloittaja
totta, osastolla mua kiusattiin, nöyryytettiin mielinmäärin kun siitä huomautti heti leimattiin paranoidiksi ja psykoottiseksi.
- kun sanot
viestissäsi : "skitsofrenia =ajatusrikos ...Ei ole, mutta ..", mitä oikeasti tarkoitat, voisitko selventää?
Teet siis väitöskirjaa kohtelusta suljetuilla osastoilla?
Missä mielessä?
Voisitko tarkentaa?
Miten skitsofrenia tähän liittyy? - Täältähän voit
kun sanot kirjoitti:
viestissäsi : "skitsofrenia =ajatusrikos ...Ei ole, mutta ..", mitä oikeasti tarkoitat, voisitko selventää?
Teet siis väitöskirjaa kohtelusta suljetuilla osastoilla?
Missä mielessä?
Voisitko tarkentaa?
Miten skitsofrenia tähän liittyy?näistä ketjuista lukea kokemuksia pakkohoidosta.
Eikö kiinnosta kuitenkaan? - vika ei ole
aloittaja kirjoitti:
totta, osastolla mua kiusattiin, nöyryytettiin mielinmäärin kun siitä huomautti heti leimattiin paranoidiksi ja psykoottiseksi.
sinussa joka pakkohoitoon on raahattu.
Vika on täysin kiusaajissasi.
He tässä sairaita ovat. - ihmiset (mm. Suomessa)
Täältähän voit kirjoitti:
näistä ketjuista lukea kokemuksia pakkohoidosta.
Eikö kiinnosta kuitenkaan?pääsevät mielisairaalaan töihin? Ovatkohan koulutus ja työpaikkahaastattelumetodit (luonnetestaus) kohdallaan? Pitäisi olla asiantunteva ja riittävän herkästi kantaa ottava taho, jolle epäkohdista voisi valittaa. Saataisiin sitten oikeanlaista porukkaakin toivottavasti töihin. Milläköhän perusteella kiusaajat uskovat olevansa sopivia näinkin vaativaan asiakaspalvelutyöhön?
- ex sairaalatyöntekijä
ihmiset (mm. Suomessa) kirjoitti:
pääsevät mielisairaalaan töihin? Ovatkohan koulutus ja työpaikkahaastattelumetodit (luonnetestaus) kohdallaan? Pitäisi olla asiantunteva ja riittävän herkästi kantaa ottava taho, jolle epäkohdista voisi valittaa. Saataisiin sitten oikeanlaista porukkaakin toivottavasti töihin. Milläköhän perusteella kiusaajat uskovat olevansa sopivia näinkin vaativaan asiakaspalvelutyöhön?
Mielisairaaloissa hoitajat ovat myös sairaita, löytyy kahdenlaista tyyppiä: (antisosiaalinen pers. häiriö ja narsistinen pers. häiriö) lisäksi on molempien yhdistelmiä.
Muutama normaalikin mahtuu joukkoon mutta eivät uskalla olla äänessä. - menevät
ihmiset (mm. Suomessa) kirjoitti:
pääsevät mielisairaalaan töihin? Ovatkohan koulutus ja työpaikkahaastattelumetodit (luonnetestaus) kohdallaan? Pitäisi olla asiantunteva ja riittävän herkästi kantaa ottava taho, jolle epäkohdista voisi valittaa. Saataisiin sitten oikeanlaista porukkaakin toivottavasti töihin. Milläköhän perusteella kiusaajat uskovat olevansa sopivia näinkin vaativaan asiakaspalvelutyöhön?
ne jotka eivät halua tehdä rehellistä työtä.
ex sairaalatyöntekijä kirjoitti:
Mielisairaaloissa hoitajat ovat myös sairaita, löytyy kahdenlaista tyyppiä: (antisosiaalinen pers. häiriö ja narsistinen pers. häiriö) lisäksi on molempien yhdistelmiä.
Muutama normaalikin mahtuu joukkoon mutta eivät uskalla olla äänessä.meistä kulkee terveen, osa hullun kirjoissa...
- Saxpi
tuo pilasi elämän mutta jospa se tästä vielä. Kai pikkuhiljaa alan toipumaan. Univaikeuksia on nyt viimeisimpänä oireena ollut.
- Masentunut :/
Aluksi meni sielä ihan hyvin.
Sitten, kun aloin kyseenalaistamaan ja pyytämään perusteluja, minut otettiin silmätikuksi. Eräs kamala, lihava, keski-ikäinen ja ERITTÄIN tätimäinen nainen haukkui perhettäni minulle. Suututti niin perkeleesti.
Kerran kun sain hirveän ahdistuskohtauksen ja viiltelin itseäni, sen jälkeen kun minut vietiin rauhoittumishuoneeseen (sellaiseen, missä on leparit, en tosin joutunut niihin, vaikka tämä nainen uhkaili minun joutuvan niihin, vaikka itse provosoi)
niin tämä nainen sanoi toisille hoitajille haluavansa jutella minun kanssa kahdestaan. No ensimmäiseksi hän sanoi: "Oisit voinu vaikka tehä paperiviiltoja, eiks ne satu paljon? Kannattaa kokeilla!" TODELLA AMMATTITAIDOTONTA KÄYTÖSTÄ. Sitten hän taas haukkui perhettäni ja kun sisään tuli eräs toinen hoitaja hän lopetti heti. Olin siinä vaiheessa jo niin suuttunut, että sanoin tälle tätimäiselle hoitajalle: "jumalauta saatanan hehtaariperse käyn sun kimppuus kohta jos et lopeta!!!" No sitten hän sanoi: "Täällä ei uhkailla ketään, joudut kohta lepositeisiin! Tämä toinen hoitaja kysyi, mitä täällä tapahtui?
Tätimäinen hoitaja pokkana väitti, että olisin suuttunut sellaisesta asiasta,
että hän muka olisi vain yritellyt rauhoittaa minua.
EI NÄIN!
Sielä oli tosi mukavia hoitajiakin. Ja sellaisia ammattitaitoisia.
En halua yleistää, että kaikki olisivat huonoja.
Mutta tämä... Hrrrr... Todella kusipää!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu2772509Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3001344- 1081231
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n831221Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n581175Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi921155- 441022
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi67927Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa22880- 33787