Penkkipunnerrus

INK1clubb

Onko järkevää ottaa yksi tollainen kohokohta treenaamiseen eli itse treenaan kaikkia lihaksia tasapuolisesti ja syön ja nukun hyvin, mutta penkkaan enemmän kun esim teen jalkoja tai käsiä. tavotteena siis ei ole tulla miksikään voimanostajaksi haluaisin vaan tietää onko järkevää tehdä näin ? Alotin treenaamisen vuoden vaihteen jälkeen nostin 60 penkistä aika hyvin alottelijalle sitä moni ihmetteli. Nyt nostan 85 kiloa penkistä, salaisuutena se että pidän sillon tällön viikon taukoja.

6

433

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Total-lifter

Mikäli tarkoituksena tosiaan ei ole ikinä kisata penkissä, niin sinuna jatkaisin linjalla:"treenaan kaikki lihaksia tasapuolisesti", enkä kiinnittäisi erityishuomiota muualle, kuin vatsa-/selkälihaksiin. Ne kun tuppaa olemaan normaali-elämässä se tärkein osasto...

Ja kehitys alussa onkin nopeaa, kun lähtötasot ovat alhaiset...

• jankkaaminen

penkkiä vai ei pitää loppua! Jos joku haluaa vääntää penkkiä 3 tai 5 x viikos niin antaa vääntää!

• lotionman

Pitäisin kuitenkin balanssin selkä ja takaolkapää liikkeiden ja penkin välillä, ettei pääse syntymään mitään pahoja olkanivel-sektorin vammoja.

• pikatzu6989

kaksivuotta liian myöhässä :D,olisi kiva kuulla nykyinen penkkituloksesi itse käyn salilla 4 kertaa vikoossa ja tänään alkoi kolmas viikko tätä rumpaa :),jalkoja en ole tehnyt koko aikana ja se johtuu aktiivisesta lenkkeilystäni :) lenkkeilen päivässä 5-14km ;),olen tehnyt selkaa ja vatsaa mutta muuten säännöllisesti yläkropan muitsa lihaksia.. penkkiäkin ole tehnyt lähes aina sen 5*8 sopivalla painolla,kehitystäkin on tullut paljon alkutilanne oli:
      Paino 64.5 penkkipunnerrus 65
      Paino 66.3 penkkipunnerrus 72,5
      ja kaksi viikkoa olen tehnyt tai no itseasiassa 15 päivää että kehitys on ollut siihen nähden helvetinmoista :)

• heh heh hee

Oho, pian menee varmaankin maailmanennätys.

• clubbINK1

Kummallista, että porukka kysyy tällaista netissä eikä mene lääkäriin.
      No saavatpahan ihmiset hyvät naurut kiitos siitä :)

huhhuh jatkan huomenna lukemista, öitä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      102
      6651
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      369
      6221
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      60
      3093
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      111
      2574
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      108
      2225
    6. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      125
      1814
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      19
      1663
    8. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      34
      1365
    9. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      181
      1340
    10. On todella hassua

Ajatella että pitäisit erityisen kuumana tai seksikkäänä?
      Ikävä
      73
      1237
    Aihe