Onko järkevää ottaa yksi tollainen kohokohta treenaamiseen eli itse treenaan kaikkia lihaksia tasapuolisesti ja syön ja nukun hyvin, mutta penkkaan enemmän kun esim teen jalkoja tai käsiä. tavotteena siis ei ole tulla miksikään voimanostajaksi haluaisin vaan tietää onko järkevää tehdä näin ? Alotin treenaamisen vuoden vaihteen jälkeen nostin 60 penkistä aika hyvin alottelijalle sitä moni ihmetteli. Nyt nostan 85 kiloa penkistä, salaisuutena se että pidän sillon tällön viikon taukoja.
Penkkipunnerrus
6
393
Vastaukset
- Total-lifter
Mikäli tarkoituksena tosiaan ei ole ikinä kisata penkissä, niin sinuna jatkaisin linjalla:"treenaan kaikki lihaksia tasapuolisesti", enkä kiinnittäisi erityishuomiota muualle, kuin vatsa-/selkälihaksiin. Ne kun tuppaa olemaan normaali-elämässä se tärkein osasto...
Ja kehitys alussa onkin nopeaa, kun lähtötasot ovat alhaiset...- jankkaaminen
penkkiä vai ei pitää loppua! Jos joku haluaa vääntää penkkiä 3 tai 5 x viikos niin antaa vääntää!
- lotionman
Pitäisin kuitenkin balanssin selkä ja takaolkapää liikkeiden ja penkin välillä, ettei pääse syntymään mitään pahoja olkanivel-sektorin vammoja.
- pikatzu6989
kaksivuotta liian myöhässä :D,olisi kiva kuulla nykyinen penkkituloksesi itse käyn salilla 4 kertaa vikoossa ja tänään alkoi kolmas viikko tätä rumpaa :),jalkoja en ole tehnyt koko aikana ja se johtuu aktiivisesta lenkkeilystäni :) lenkkeilen päivässä 5-14km ;),olen tehnyt selkaa ja vatsaa mutta muuten säännöllisesti yläkropan muitsa lihaksia.. penkkiäkin ole tehnyt lähes aina sen 5*8 sopivalla painolla,kehitystäkin on tullut paljon alkutilanne oli:
Paino 64.5 penkkipunnerrus 65
Paino 66.3 penkkipunnerrus 72,5
ja kaksi viikkoa olen tehnyt tai no itseasiassa 15 päivää että kehitys on ollut siihen nähden helvetinmoista :)- heh heh hee
Oho, pian menee varmaankin maailmanennätys.
- clubbINK1
Kummallista, että porukka kysyy tällaista netissä eikä mene lääkäriin.
No saavatpahan ihmiset hyvät naurut kiitos siitä :)
huhhuh jatkan huomenna lukemista, öitä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12681Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511258Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206949Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15899- 72855
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297855- 40841