Tässä kyselisin, että mikä teidän mielestänne on seinäjoella paras ja edullisin eläinlääkäri?
Seinäjoen Eläinklinikka Oy
Mai-Vet Oy
Takala Sami
nuo löysin netistä..
Paras eläinlääkäri
5
2119
Vastaukset
- mutta Mai-Vet on paras
Hyvä palvelu ja ajan saa yleensä nopeastikin
- nuhnu
Otsikossa vastaus, ja on edullisempi, kuin Mai-Vet ja parempi palvelu!
- minä vaan
Olen käyttänyt Seinäjoen Eläinklinikkaa ja käynyt myös Kurikassa ja Ilmajoella.
Seinäjoen Eläinklinikka on ihan ok, aika kallis, mutta vähän sellaista "liukuhihnahommaa", ei ole sillä tavalla aikaa , kuin pienemmissä yrityksissä. Mutta perushoidon saa hyvän.
Jos on auto, suosittelisin Kurikassa käyntiä, varsinkin, jos on joku vähän sitkeämpi ongelma. Eläinlääkäri Tapio Harmanen on nimittäin aivan erinomainen eläinten tuntija ja käsittelijä. Meillä ainakin löytyi hyvä ja toimiva hoito. Hinta kohtuullinen.
Myös Ilmajoella on yksi eläinlääkäri, joka oli kyllä tosi edullinen ja ajan sai nopeasti.- tiutiu
ei välttämättä edullisin, mutta kokoemusten perusteella paras!
- paras!!!
Useita vuosia koiriani hoitaneena, Takala on ehdottomasti paras!!! Ja Eläinklinikka kallein!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135273
- 675064
- 914134
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753620Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603218- 432801
- 152297
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️541939- 401800
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381663