Rakentavaa kritiikkiä helluntaipalstalla

Minä valitin asiattomasta viestistä, joka loukkasi minua.
Mitään ei tapahtunut. Sitten kun palstalla pyysin häneltä apua että hän todella poistaisi sen ja poistaisi jatkossakin vastaavanlaisia viestejä(varsinkin ne joita on ollut joissa mainitaan minun nimi ja paikkakunta, jossa asun:se on jo NETTIRIKOS)hän kylmästi pyyhki viestini pois.

Ei luulisi iso juttu olevan, että poistaisi sen minua loukkaavan ja parjaavan viestin. Hän ei sitä tehnyt. Eikä ole tehnyt ennenkään :(

Sen sijaan poisteli itseään koskevia viestejä.

Tämäkin on jäänyt häneltä huomaamatta:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/8325411

Mikä sefun toimenkuva on? Tekeekö hän sen mitä siihen kuuluu?? Vai jotakin ihan muuta?:(

Minusta hänelle on jäänyt epäselväksi kaikki ne syyt miksi palstalle tarvittiin sheriffi. Toivoisin myös että se kaikki kritiikki jota on jo annettu otettaisiin huomioon. Nyt hän "nollasi"tilanteensa hyväksikäyttämällä"uskonmäkyllä"-nimimerkkiä.

En toivo Murtsille mitään pahaa- mutta joku tolkku tähän on tultava!

12

156

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Valitat ?

      Mikä tässä nyt ongelma ? sua loukkaa kun joku kirjottanut helluntalais palstalle vähän härskiä materiaalia ?

      • viesti.

        .......---


      • Minä myös

        toivoisin,että nämä palstat pysyisivät asiallisimpina
        ja tuollaiset Jumalaa herjaavat,että rivot viestit
        poistettaisiin!


      • joku on mun kimpussa kaiken aikaa. Nimi ja paikkakunta on sen tiedossa ja jatkuvasti se piinaa minua, joka ketjussa ja haukkuu ja kiusaa.

        Tuo linkki johti johonkin joka ei liity minuun - mutta joka kuvastaa just sitä missä tässä tällä palstalla mennään. Kun ei olla keskitytty oikeisiin asioihin, mutta sen ei pitäs olla mun ongelma eikä kenenkään muun ongelma kuin sefun! Ei kuulu mulle.


      • auroraboreallis kirjoitti:

        joku on mun kimpussa kaiken aikaa. Nimi ja paikkakunta on sen tiedossa ja jatkuvasti se piinaa minua, joka ketjussa ja haukkuu ja kiusaa.

        Tuo linkki johti johonkin joka ei liity minuun - mutta joka kuvastaa just sitä missä tässä tällä palstalla mennään. Kun ei olla keskitytty oikeisiin asioihin, mutta sen ei pitäs olla mun ongelma eikä kenenkään muun ongelma kuin sefun! Ei kuulu mulle.

        (poisti vihdoin)ja mitä sulla oli mulle asiaa vai haukunko väärää puuta?


      • MIIIITÄ ???
        Minä myös kirjoitti:

        toivoisin,että nämä palstat pysyisivät asiallisimpina
        ja tuollaiset Jumalaa herjaavat,että rivot viestit
        poistettaisiin!

        Tiedätkö mikä on sananvapaus !!??? Vituttaa tollaset jeesustelijat vaikka itse uskon Jumalaan mutta en jeesukseen ! Totta kai saa sanoa että sun jeesus on perseestä jos siltä tuntuu ja sellaisia ei tarvitse poistaa !! SANANVAPAUS vai loukkaako sinua vain se että joku ei usko jumalaan??


      • pointtisi nyt
        auroraboreallis kirjoitti:

        (poisti vihdoin)ja mitä sulla oli mulle asiaa vai haukunko väärää puuta?

        ja kirjoitin tuon MIITÄ!!? mutta sulla on pointtia mutta tolla yhdellä melko kaiteissa meininki


      • pointtisi nyt kirjoitti:

        ja kirjoitin tuon MIITÄ!!? mutta sulla on pointtia mutta tolla yhdellä melko kaiteissa meininki

        http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/8318114/38928474

        Valitin tuostakin... mutta sheriffillä ei taida olla aikaa.

        -Jos arvaan oikein niin sinä olet Pentecostal? Vai sattumaltako hän on nyt samaan aikaan ateismipalstalla?


      • onkin
        MIIIITÄ ??? kirjoitti:

        Tiedätkö mikä on sananvapaus !!??? Vituttaa tollaset jeesustelijat vaikka itse uskon Jumalaan mutta en jeesukseen ! Totta kai saa sanoa että sun jeesus on perseestä jos siltä tuntuu ja sellaisia ei tarvitse poistaa !! SANANVAPAUS vai loukkaako sinua vain se että joku ei usko jumalaan??

        vastuullista.
        ookko muuten miettinyt, että juuri kaltaistesi ,lähettämien viestien vuoksi sitä vapautta kavennetaan ja myös tarvitaan sefuja.
        Se ei loukkaa, ettet usko Jumalaan. Mutta kielenkäyttösi, onko se itse mielestäsi sivistyneen ihmisen suusta lähtöisin?
        Loukkaako sinua muuten se, että minä uskon Jumalaan ja olen saanut Hänen armostaan pelastua Jeesuksen suoritetun työn kautta.
        Olisit itsekkin iloinen, että vaikka, et uskokkaan Jumalaan, olet silti melko turvassa tässä maassa, etkä kovin helposti joudu sakkoja kummempiin vaikeuksiin kielesikantimien höllyyden takia. Toisin on useammissa maailman maissa, eikä tarvitse kaukaakaan hakea. Jopa sellaisia maita löytyy, joissa paikallisia uskomuksia, noin sanoilla riepotellessasi, et enään päivän valoa näkisi.
        Olisit kiitollinen asian tilasta, ja käyttäisit vastuullisesti tuota vapauttasi, aina ei ehkä tule olemaan niin kuin nyt.


      • Mitää??
        onkin kirjoitti:

        vastuullista.
        ookko muuten miettinyt, että juuri kaltaistesi ,lähettämien viestien vuoksi sitä vapautta kavennetaan ja myös tarvitaan sefuja.
        Se ei loukkaa, ettet usko Jumalaan. Mutta kielenkäyttösi, onko se itse mielestäsi sivistyneen ihmisen suusta lähtöisin?
        Loukkaako sinua muuten se, että minä uskon Jumalaan ja olen saanut Hänen armostaan pelastua Jeesuksen suoritetun työn kautta.
        Olisit itsekkin iloinen, että vaikka, et uskokkaan Jumalaan, olet silti melko turvassa tässä maassa, etkä kovin helposti joudu sakkoja kummempiin vaikeuksiin kielesikantimien höllyyden takia. Toisin on useammissa maailman maissa, eikä tarvitse kaukaakaan hakea. Jopa sellaisia maita löytyy, joissa paikallisia uskomuksia, noin sanoilla riepotellessasi, et enään päivän valoa näkisi.
        Olisit kiitollinen asian tilasta, ja käyttäisit vastuullisesti tuota vapauttasi, aina ei ehkä tule olemaan niin kuin nyt.

        Taaas sanoit että pitää miettiä sanomisiaan kun puhuu sinun jumalasta. Minkä takia eikö häntä voi kritisoida ?? Ja en ole sanonut että minua haittaa uskosi minäkin uskon tiettyyn jumalaani ja häntä saa myös kritisoida. Mutta sinun jumalaasi ei näköjään ? Ja on aivan oikein että jos jota kuta vituttaa teidän lätinät niin kirjoittaa asian tunteella !


    • En ymmärrä mikä Sinua seriffissä jurppii?

      Huomasitko kuinka epäoleelliset asiat kiusaavat Sinua, mutta et ole ottanut kantaa tuohon tärkeimpään; aloitukseeni Jeesuksen rististä alempana?

      Toivon, että Jeesus kirkastaa Sinulle ristinsä ja lunastuksensa täydellisyyden. Ihmiselle se on mahdotonta, mutta Jumalalle on kaikki mahdollista.

      • hyvä niin.
        Vastasin sinulle siihen Eroen ketjuun tästä asiasta, etkö huomannut?
        Kun et enää vastannut minulle siihen niin ajattelin ettet enää halua keskustella siitä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      295
      6902
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      56
      2128
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      33
      1571
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      25
      1371
    5. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      71
      1117
    6. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      105
      1073
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      329
      979
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      15
      803
    9. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      45
      786
    10. Miksei persut järjesteä koskaan miekkareita tai kulkueita?

      Pelkäävätkö saavansa pataansa, ja sen vuoksi vain öyhöttävät netissä? Ei öyhöttämisellä muuteta maailmaa. Pitää olla ak
      Maailman menoa
      274
      777
    Aihe