Rakentavaa kritiikkiä helluntaipalstalla

Minä valitin asiattomasta viestistä, joka loukkasi minua.
Mitään ei tapahtunut. Sitten kun palstalla pyysin häneltä apua että hän todella poistaisi sen ja poistaisi jatkossakin vastaavanlaisia viestejä(varsinkin ne joita on ollut joissa mainitaan minun nimi ja paikkakunta, jossa asun:se on jo NETTIRIKOS)hän kylmästi pyyhki viestini pois.

Ei luulisi iso juttu olevan, että poistaisi sen minua loukkaavan ja parjaavan viestin. Hän ei sitä tehnyt. Eikä ole tehnyt ennenkään :(

Sen sijaan poisteli itseään koskevia viestejä.

Tämäkin on jäänyt häneltä huomaamatta:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/8325411

Mikä sefun toimenkuva on? Tekeekö hän sen mitä siihen kuuluu?? Vai jotakin ihan muuta?:(

Minusta hänelle on jäänyt epäselväksi kaikki ne syyt miksi palstalle tarvittiin sheriffi. Toivoisin myös että se kaikki kritiikki jota on jo annettu otettaisiin huomioon. Nyt hän "nollasi"tilanteensa hyväksikäyttämällä"uskonmäkyllä"-nimimerkkiä.

En toivo Murtsille mitään pahaa- mutta joku tolkku tähän on tultava!

12

193

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Valitat ?

      Mikä tässä nyt ongelma ? sua loukkaa kun joku kirjottanut helluntalais palstalle vähän härskiä materiaalia ?

      • viesti.

        .......---


      • Minä myös

        toivoisin,että nämä palstat pysyisivät asiallisimpina
        ja tuollaiset Jumalaa herjaavat,että rivot viestit
        poistettaisiin!


      • joku on mun kimpussa kaiken aikaa. Nimi ja paikkakunta on sen tiedossa ja jatkuvasti se piinaa minua, joka ketjussa ja haukkuu ja kiusaa.

        Tuo linkki johti johonkin joka ei liity minuun - mutta joka kuvastaa just sitä missä tässä tällä palstalla mennään. Kun ei olla keskitytty oikeisiin asioihin, mutta sen ei pitäs olla mun ongelma eikä kenenkään muun ongelma kuin sefun! Ei kuulu mulle.


      • auroraboreallis kirjoitti:

        joku on mun kimpussa kaiken aikaa. Nimi ja paikkakunta on sen tiedossa ja jatkuvasti se piinaa minua, joka ketjussa ja haukkuu ja kiusaa.

        Tuo linkki johti johonkin joka ei liity minuun - mutta joka kuvastaa just sitä missä tässä tällä palstalla mennään. Kun ei olla keskitytty oikeisiin asioihin, mutta sen ei pitäs olla mun ongelma eikä kenenkään muun ongelma kuin sefun! Ei kuulu mulle.

        (poisti vihdoin)ja mitä sulla oli mulle asiaa vai haukunko väärää puuta?


      • MIIIITÄ ???
        Minä myös kirjoitti:

        toivoisin,että nämä palstat pysyisivät asiallisimpina
        ja tuollaiset Jumalaa herjaavat,että rivot viestit
        poistettaisiin!

        Tiedätkö mikä on sananvapaus !!??? Vituttaa tollaset jeesustelijat vaikka itse uskon Jumalaan mutta en jeesukseen ! Totta kai saa sanoa että sun jeesus on perseestä jos siltä tuntuu ja sellaisia ei tarvitse poistaa !! SANANVAPAUS vai loukkaako sinua vain se että joku ei usko jumalaan??


      • pointtisi nyt
        auroraboreallis kirjoitti:

        (poisti vihdoin)ja mitä sulla oli mulle asiaa vai haukunko väärää puuta?

        ja kirjoitin tuon MIITÄ!!? mutta sulla on pointtia mutta tolla yhdellä melko kaiteissa meininki


      • pointtisi nyt kirjoitti:

        ja kirjoitin tuon MIITÄ!!? mutta sulla on pointtia mutta tolla yhdellä melko kaiteissa meininki

        http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/8318114/38928474

        Valitin tuostakin... mutta sheriffillä ei taida olla aikaa.

        -Jos arvaan oikein niin sinä olet Pentecostal? Vai sattumaltako hän on nyt samaan aikaan ateismipalstalla?


      • onkin
        MIIIITÄ ??? kirjoitti:

        Tiedätkö mikä on sananvapaus !!??? Vituttaa tollaset jeesustelijat vaikka itse uskon Jumalaan mutta en jeesukseen ! Totta kai saa sanoa että sun jeesus on perseestä jos siltä tuntuu ja sellaisia ei tarvitse poistaa !! SANANVAPAUS vai loukkaako sinua vain se että joku ei usko jumalaan??

        vastuullista.
        ookko muuten miettinyt, että juuri kaltaistesi ,lähettämien viestien vuoksi sitä vapautta kavennetaan ja myös tarvitaan sefuja.
        Se ei loukkaa, ettet usko Jumalaan. Mutta kielenkäyttösi, onko se itse mielestäsi sivistyneen ihmisen suusta lähtöisin?
        Loukkaako sinua muuten se, että minä uskon Jumalaan ja olen saanut Hänen armostaan pelastua Jeesuksen suoritetun työn kautta.
        Olisit itsekkin iloinen, että vaikka, et uskokkaan Jumalaan, olet silti melko turvassa tässä maassa, etkä kovin helposti joudu sakkoja kummempiin vaikeuksiin kielesikantimien höllyyden takia. Toisin on useammissa maailman maissa, eikä tarvitse kaukaakaan hakea. Jopa sellaisia maita löytyy, joissa paikallisia uskomuksia, noin sanoilla riepotellessasi, et enään päivän valoa näkisi.
        Olisit kiitollinen asian tilasta, ja käyttäisit vastuullisesti tuota vapauttasi, aina ei ehkä tule olemaan niin kuin nyt.


      • Mitää??
        onkin kirjoitti:

        vastuullista.
        ookko muuten miettinyt, että juuri kaltaistesi ,lähettämien viestien vuoksi sitä vapautta kavennetaan ja myös tarvitaan sefuja.
        Se ei loukkaa, ettet usko Jumalaan. Mutta kielenkäyttösi, onko se itse mielestäsi sivistyneen ihmisen suusta lähtöisin?
        Loukkaako sinua muuten se, että minä uskon Jumalaan ja olen saanut Hänen armostaan pelastua Jeesuksen suoritetun työn kautta.
        Olisit itsekkin iloinen, että vaikka, et uskokkaan Jumalaan, olet silti melko turvassa tässä maassa, etkä kovin helposti joudu sakkoja kummempiin vaikeuksiin kielesikantimien höllyyden takia. Toisin on useammissa maailman maissa, eikä tarvitse kaukaakaan hakea. Jopa sellaisia maita löytyy, joissa paikallisia uskomuksia, noin sanoilla riepotellessasi, et enään päivän valoa näkisi.
        Olisit kiitollinen asian tilasta, ja käyttäisit vastuullisesti tuota vapauttasi, aina ei ehkä tule olemaan niin kuin nyt.

        Taaas sanoit että pitää miettiä sanomisiaan kun puhuu sinun jumalasta. Minkä takia eikö häntä voi kritisoida ?? Ja en ole sanonut että minua haittaa uskosi minäkin uskon tiettyyn jumalaani ja häntä saa myös kritisoida. Mutta sinun jumalaasi ei näköjään ? Ja on aivan oikein että jos jota kuta vituttaa teidän lätinät niin kirjoittaa asian tunteella !


    • En ymmärrä mikä Sinua seriffissä jurppii?

      Huomasitko kuinka epäoleelliset asiat kiusaavat Sinua, mutta et ole ottanut kantaa tuohon tärkeimpään; aloitukseeni Jeesuksen rististä alempana?

      Toivon, että Jeesus kirkastaa Sinulle ristinsä ja lunastuksensa täydellisyyden. Ihmiselle se on mahdotonta, mutta Jumalalle on kaikki mahdollista.

      • hyvä niin.
        Vastasin sinulle siihen Eroen ketjuun tästä asiasta, etkö huomannut?
        Kun et enää vastannut minulle siihen niin ajattelin ettet enää halua keskustella siitä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1244
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1121
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1003
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      843
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      315
      796
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    7. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      43
      682
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe