pesukoneen symbolit

huuhteluaine

Mihin mä tyrkin huuhteluaineet mun pesukoneessa, kun sielä on 2 lokeroa, johon ne voisi laittaa (2 muista erottuvaa pienempää lokeroa). Toisessa on kolmio, jossa merkintä C1 ja toisessa sellanen kukan muotoinen symboli...?

Ei ole manuaalia

12

19028

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • citroen ja kukalliseen huuhteluaine :-)

• huuhteluaine

Citroen C1 moottoriöljy?

• huuhteluaine kirjoitti:

Citroen C1 moottoriöljy?

pesukoneeseen! :-)

• Jospa siinä lukeekin Cl, eli kloorin (valkaisuaineen?) symboli?
      Pistä huuhteluaine siihen, niin pyykkisi valkaistuu?

• huuhteluaine

Eli huuhteluainetta voi käyttää myös valkaisuaineena, jos laittaa sen siihen Cl lokeroon. Mitäs jo mä laitan sitä vahingossa Cl lokeroon käyttääkseni huuhteluaineena, niin lähteekö vaatteistani värit?

• Vöörlpuul-merkkisissä pesukoneissa on päivänkakkaran mallinen huuhteluainesymboli. Ei ehkä sovi valkaisuaineille se lokero?

• huuhteluaine kirjoitti:

Eli huuhteluainetta voi käyttää myös valkaisuaineena, jos laittaa sen siihen Cl lokeroon. Mitäs jo mä laitan sitä vahingossa Cl lokeroon käyttääkseni huuhteluaineena, niin lähteekö vaatteistani värit?

Tuota kannattaa kokeilla, niin ei tarvitse ostaa useampaa laatua aineita.

• huuhteluaine

siihen lokeroon, missä on se kukan kuva. Viimeisin huuhtelu hakee sieltä huuhteluaineen.

• padme_amidala

..esipesua varten on se toinen pienempi lokero. Isompi on sitten sitä tavallista pesua varten. Näin ainakin mun ÖKÖ pesukoneessa : )

Mulla menee se huuhtelulokeri tukkoon noista huuhteluainetiivisteistä, ne varmaan pitäisi lantrata jotenkin : )

• Loppujen lopuksi huuhteluaineet on ihan turhaa. Eiks ne jossain mainoksessakin näyttäneet, miten paljon enemmän froteepyyhkeitä mahtui samaan tilaan kun niissä ei ollut huuhteluaineita?

Ja sitten kun ottaa käyttöön uuden pyyhkeen, niin se on miehekkään karkea puhtaana, mistä pimeässäkin erottaa puhtaan jo kertaalleen käytetystä, joka on selvästi pehmeämpi. Huuhteluaineen kanssa se on heti käytetyn tuntuinen.

Eikä siinä sun esipesulokerossa kuiteskaan ole valkaisuaineen symbolia, kunhan narraat.

• En enää osta
        tuttumies kirjoitti:

Loppujen lopuksi huuhteluaineet on ihan turhaa. Eiks ne jossain mainoksessakin näyttäneet, miten paljon enemmän froteepyyhkeitä mahtui samaan tilaan kun niissä ei ollut huuhteluaineita?

Ja sitten kun ottaa käyttöön uuden pyyhkeen, niin se on miehekkään karkea puhtaana, mistä pimeässäkin erottaa puhtaan jo kertaalleen käytetystä, joka on selvästi pehmeämpi. Huuhteluaineen kanssa se on heti käytetyn tuntuinen.

Eikä siinä sun esipesulokerossa kuiteskaan ole valkaisuaineen symbolia, kunhan narraat.

Huuhteluaineesta voi olla enemmän haittaa kuin hyötyä. Jos ei ole hyötyä, miksi käyttää?

http://kemikaalikimara.blogspot.com/2009/08/mihin-tarvitaan-pyykinhuuhteluainetta.html

• ..pesuohjeissa aina valkaisun merkki, ja siinä on yleensä Cl -merkintä. Ei ole ii eikä ykkönen vaan ällä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      49
      2338
    2. Pysy kaukana musta

Ja kaikista mun läheisistä. Oon tosissani.
      Ikävä
      26
      2233
    3. Näin susta unta

Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!
      Ikävä
      16
      1554
    4. Katu täyttyy askelista...

Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.
      Ikävä
      27
      1545
    5. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä. 💡
      Ikävä
      124
      1447
    6. Mitä hämminkiä Halkokarilla?

Poliiseja ja ambulansseja pyörii, laukauksia kuultu.
      Kokkola
      19
      1093
    7. Tiedätkö nainen sen tunteen

Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.
      Ikävä
      71
      984
    8. Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta

Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut
      Ikävä
      118
      963
    9. Mikset päästä irti ja hae apua

Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad
      Ikävä
      89
      944
    10. Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta

Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva
      Hindulaisuus
      333
      893
    Aihe