pesukoneen symbolit

huuhteluaine

Mihin mä tyrkin huuhteluaineet mun pesukoneessa, kun sielä on 2 lokeroa, johon ne voisi laittaa (2 muista erottuvaa pienempää lokeroa). Toisessa on kolmio, jossa merkintä C1 ja toisessa sellanen kukan muotoinen symboli...?

Ei ole manuaalia

12

18942

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • citroen ja kukalliseen huuhteluaine :-)

• huuhteluaine

Citroen C1 moottoriöljy?

• huuhteluaine kirjoitti:

Citroen C1 moottoriöljy?

pesukoneeseen! :-)

• Jospa siinä lukeekin Cl, eli kloorin (valkaisuaineen?) symboli?
      Pistä huuhteluaine siihen, niin pyykkisi valkaistuu?

• huuhteluaine

Eli huuhteluainetta voi käyttää myös valkaisuaineena, jos laittaa sen siihen Cl lokeroon. Mitäs jo mä laitan sitä vahingossa Cl lokeroon käyttääkseni huuhteluaineena, niin lähteekö vaatteistani värit?

• Vöörlpuul-merkkisissä pesukoneissa on päivänkakkaran mallinen huuhteluainesymboli. Ei ehkä sovi valkaisuaineille se lokero?

• huuhteluaine kirjoitti:

Eli huuhteluainetta voi käyttää myös valkaisuaineena, jos laittaa sen siihen Cl lokeroon. Mitäs jo mä laitan sitä vahingossa Cl lokeroon käyttääkseni huuhteluaineena, niin lähteekö vaatteistani värit?

Tuota kannattaa kokeilla, niin ei tarvitse ostaa useampaa laatua aineita.

• huuhteluaine

siihen lokeroon, missä on se kukan kuva. Viimeisin huuhtelu hakee sieltä huuhteluaineen.

• padme_amidala

..esipesua varten on se toinen pienempi lokero. Isompi on sitten sitä tavallista pesua varten. Näin ainakin mun ÖKÖ pesukoneessa : )

Mulla menee se huuhtelulokeri tukkoon noista huuhteluainetiivisteistä, ne varmaan pitäisi lantrata jotenkin : )

• Loppujen lopuksi huuhteluaineet on ihan turhaa. Eiks ne jossain mainoksessakin näyttäneet, miten paljon enemmän froteepyyhkeitä mahtui samaan tilaan kun niissä ei ollut huuhteluaineita?

Ja sitten kun ottaa käyttöön uuden pyyhkeen, niin se on miehekkään karkea puhtaana, mistä pimeässäkin erottaa puhtaan jo kertaalleen käytetystä, joka on selvästi pehmeämpi. Huuhteluaineen kanssa se on heti käytetyn tuntuinen.

Eikä siinä sun esipesulokerossa kuiteskaan ole valkaisuaineen symbolia, kunhan narraat.

• En enää osta
        tuttumies kirjoitti:

Loppujen lopuksi huuhteluaineet on ihan turhaa. Eiks ne jossain mainoksessakin näyttäneet, miten paljon enemmän froteepyyhkeitä mahtui samaan tilaan kun niissä ei ollut huuhteluaineita?

Ja sitten kun ottaa käyttöön uuden pyyhkeen, niin se on miehekkään karkea puhtaana, mistä pimeässäkin erottaa puhtaan jo kertaalleen käytetystä, joka on selvästi pehmeämpi. Huuhteluaineen kanssa se on heti käytetyn tuntuinen.

Eikä siinä sun esipesulokerossa kuiteskaan ole valkaisuaineen symbolia, kunhan narraat.

Huuhteluaineesta voi olla enemmän haittaa kuin hyötyä. Jos ei ole hyötyä, miksi käyttää?

http://kemikaalikimara.blogspot.com/2009/08/mihin-tarvitaan-pyykinhuuhteluainetta.html

• ..pesuohjeissa aina valkaisun merkki, ja siinä on yleensä Cl -merkintä. Ei ole ii eikä ykkönen vaan ällä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joskus mietin

miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi
      Ikävä
      24
      4756
    2. Miten reagoisit

Jos ikäväsi kohde ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      88
      3734
    3. Ryöstö hyrynsalmella!

Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313
      Hyrynsalmi
      48
      3155
    4. Olisiko kaivattusi

Sinulle uskollinen? Olisitko itse hänelle?
      Ikävä
      54
      2677
    5. Mitä haluaisit sanoa

Nyt kaivatullesi?
      Ikävä
      206
      2641
    6. Ihana nainen

Suukotellaanko illalla?☺️ 🧔🏻🫶
      Ikävä
      52
      2615
    7. Sukuvikaako ?

Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne
      Iisalmi
      32
      2410
    8. Ootko koskaan miettinyt että

miksi kaivatullasi ei ole puolisoa?
      Ikävä
      152
      2348
    9. Huomenta ihana

Mussu ❤️.
      Ikävä
      31
      1955
    10. Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa

Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok
      Maailman menoa
      108
      1559
    Aihe