Olen menossa japaniaan matkalle.Saisin sieltä ilmaiseksi Toytota BB.
Onko minkäänlaista arviota paljonko sen rahtaus maksaisi tänne ja minkälaisiin veroihin yms kulunkeihin on varauduttava?
Olen täysin toope näissä asioissa joten vääntäkää rautalangasta.
ps. onko kyseinen mylly edes sen arvoinen että kannattaa tänne asti raijata...?
toyota BB japanista?
2
3054
Vastaukset
- aldsjfölsdjfakj
Umpiot pitää vaihtaa - EN TIEDÄ MUTTA LUULEN, että BB:hen voi olla aika vaikeaa löytää sopivat EURO-umpiot....!?!?!?!?
Rahti useita satoja euroja, tulli 10%, verot kuten kaikissa muissakin tuontiautoissa. - niin niin
Olet tosiaan toope.
Miksi aina näitä joilla ei ole oma-aloitteellisuutta ollenkaan.
Autojen maahantuonnista on olemassa varmaankin satoja sivuja, eli mitäs jos yrittäisit
jollain hakukoneella (esim google).
Muistanet varmaankin, että japaniassa ajetaan väärällä puolella. Pidemmän päälle voi olla ongelma, tai sitten ei. Voit alkaa jakaa lehtiä ja mainoksia.
Rekisteröintiä varten tosiaan joudut vaihtamaan ainaskin ajovaloumpiot.
Rahtikuluista varmaan parempaa tietoa alan yrityksistä ja tulli ja vero seuraamuksista
kertoo tulli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta693501Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1483403Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463302- 532749
- 312003
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘291927- 481676
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k401635Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä911610- 391380