Onko sjk tehny enempää kuin 2 levyy?? Mä löysin jostain täältä suomi 24 sivuilta jonkun linkin napsautin sitä ja löysin muitakin laului esim. its me. muita en muista. Minusta vaan tuntuu , että oon nähny sjk sivuilla jonkun levyn kansi kuvan jota mul ei oo. mua vaan häirittee kun löysin sen sivun vaan en enää , sen hinta tais olla 25,90€. kiitos ois kiva josvähän auttaisitte!!!! ps. Mun levyt on vuodelta 2005 ja 2006 , eikö ne oo tehny levyn vuonna 2007 oon kuulu puhuttavan??? Anteeks tais tulla vähän pitkä . kiitos jos vastaatte se auttais paljo!
sjk ????````
äölli
1
381
Vastaukset
- L.cd
SJK ei ole tehnyt "its me"- nimistä laulua eikä myöskään julkaissut kuin kaksi levyä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815