Restylane

Epätasainen tulos

Kokeilin Restylanea huuliin nelisen viikkoa sitten. Toivoin ettei tulos saa olla näkyvä, eli ei mitään hai- tai kalamaista tulosta en halunnut, koska minusta törröhuulet ovat auttamattomasti Out ja omiini olen ollut pääosin tyytyväinen.

En tiedä pitäisikö vielä odottaa, mutta minusta nämä ovat tuloksena lievästi epäsymmetriset ja muhkuroilla.

En myöskään omasta mielestä saanut omien huulteni mallini "entisöimistä", vaan nämä muistuttavat nyt siskoni huulia. Eli täytteet tuli ehkä vääriin paikkoihin.

Onneksi aine katoaa ajallaan, mutta mietinkin mahtaisinko saada korjaustoimenpiteitä samaan hintaan, vai onko maksettava täysi hinta?

Toimenpide ei ollut kovin mukava, ja huulet olivat kamalan turvoksissa viikon ajan., mutta jos nämä ovat tällaiset, niin huulipunat saan unohtaa pariksi vuodeksi.

Mitä kokemuksia Restylanesta ja oletteko joutuneet korjaamaan tulosta?

16

2872

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • öajsöfjaö

      Minulle laittoi plastiikkakirurgi suomessa huulten rajoihin juvedermiä n. 2 kk sitten. Mielestäni tulos on myöskin epäsymmetrinen, onneksi aine on jo vähentynyt. Valitsin plastiikkakirugin, koska odotin, että hän on taitava ja näin kävi kuitenkin.

      • Epätasainen

        Minä valitsin kosketologin, koska ajattelin että ymmärtävät kauneuden päälle paremmin. Ei käynyt hyvin sielläkään... ja nyt en uskalla edes plastiikkakirurgille korjailemaan. Harmin paikka..


    • +++

      Restylanea pystyy itse muotoilemaan puristelemalla vuorokauden ajan laiton jälkeen, mikäli kipukynnys antaa myöden. Eli jos huomaa möykkyjä tai epäsymmetriaa sormin voit painella oikeaan suuntaan.

      Sinuna menisin kuitenkin näyttämään huulia sinne missä ne otit, ei ne 4 viikon jälkeen paremmaksi muutu. Paria vuotta restylane ei pysy, puolessa vuodessa katoaa lähes tyystin. En usko että korjaavat ilmaiseksi, mutta ehkä alennusta saat, toivottavasti.

      Itse otin ekan kerran yli vuosi sitten pienen määrän, nyt otin kaksin kertaisesti ainetta uudestaan. Tyytyväinen olen, pysyvyys vain on heikkoa.

    • Juvederm

      Itse käytän Juvederm Ultraa joka on markkinoiden pitkäkestoisin täyteaine (hyalyronihappo) joka kestää jopa vuoden. Käsitykseni mukaan Juvedermilla saa tasaisen tuloksen huuliin, koska aine ei ole "kidemäistä" niinkuin esim. Restylane, Perlane tms.
      Mulla yks tuttu laittaa Juvedermit huuliin 240 eurolla, sairaanhoitaja koulutukseltaan ja osaa laittaa kyllä hyvin. Tulos on ollut aina symmetrinen :) Niin ja puudutuksenkin olen saanut kaupan päälle. Laittaa huulia Helsingissä ja Espoossa.
      Se, että huuliin laittaa täytteen kirurgi, ei ole mikään tae hyvästä lopputuloksesta. Työ tekijäänsä opettaa eli henkilö joka laittaa huulia paljon niin osaa varmasti laittaa hyvin.

      • titiii

        Monta kertaa olet laitattanut juvederm ultraa? Ja kestääkö sen vaikutus oikeastikin melkein vuoden? Missäpäin helsinkiä tää sun tuttu laittaa huulia? Olisin erittäin kiinnostunut...


      • aäskaaääa

        Sairaanhoitajahan ei saa puuduttaa pistämällä ainetta kudoksiin, onko kyseessä siis pintapuudutus geelillä ja onko se riittävä kivunpoistaja?
        Minulle lääkäri pisti puudutuksen suun sisälle ylähuulen ja alahuulen ienrajasta syvälle leuan ja suun väliseen kudokseen ja alahuulen puudutus oli todella karmea kokemus, alaleuka oli kipeä useamman päivän sen puudutuksen jälkeen. Uskon jo, että ei taito tutkinnosta ole kiinni vaan vuosien kokemuksesta. Olen myös kiinnostunut tämän sairaanhoitajan palveluista Espoossa?


      • Juvederm
        aäskaaääa kirjoitti:

        Sairaanhoitajahan ei saa puuduttaa pistämällä ainetta kudoksiin, onko kyseessä siis pintapuudutus geelillä ja onko se riittävä kivunpoistaja?
        Minulle lääkäri pisti puudutuksen suun sisälle ylähuulen ja alahuulen ienrajasta syvälle leuan ja suun väliseen kudokseen ja alahuulen puudutus oli todella karmea kokemus, alaleuka oli kipeä useamman päivän sen puudutuksen jälkeen. Uskon jo, että ei taito tutkinnosta ole kiinni vaan vuosien kokemuksesta. Olen myös kiinnostunut tämän sairaanhoitajan palveluista Espoossa?

        Mulla on siis kokemusta Perlanesta ja Juvedermista. Perlane laitettiin ILMAN PUUDUTUSTA eräällä "virolais-suomalaisella klinikalla" ja sattui aivan älyttömästi!! Lääkäri ruiskutti aineet ylähuuleen ja lopputulos oli huono ja muhkurainen.
        Juvedermia oon käynyt laittamassa 3 kertaa. Aine tuntuu kestävän huomattavasti pidempään kuin esim. Perlanella. Oliskos ollut 5-6 kk ekasta ruiskeesta kun kävin laittamassa täydennystä. Eli huulissa oli vielä selvästi täytettä ekasta kerrasta, mutta halusin vaan isommat huulet.

        Puudutuksesta vielä, että oli pintapuudutus. Emla voiteella puudutettiin. Se Juvederm tosin sisältää myös puudutusainetta joten käsittely ei ollut laisinkaan paha. Alussa tuntui vähän painetta huulessa kun laitettiin, mutta huulet turtui pian.
        Tää sairaanhoitaja kävi kotona laittamassa mulle, asun Helsingissä.
        Hänen puh.nro multa löytyy, mutta en viitsi tänne sitä laittaa..


      • Juvederm
        Juvederm kirjoitti:

        Mulla on siis kokemusta Perlanesta ja Juvedermista. Perlane laitettiin ILMAN PUUDUTUSTA eräällä "virolais-suomalaisella klinikalla" ja sattui aivan älyttömästi!! Lääkäri ruiskutti aineet ylähuuleen ja lopputulos oli huono ja muhkurainen.
        Juvedermia oon käynyt laittamassa 3 kertaa. Aine tuntuu kestävän huomattavasti pidempään kuin esim. Perlanella. Oliskos ollut 5-6 kk ekasta ruiskeesta kun kävin laittamassa täydennystä. Eli huulissa oli vielä selvästi täytettä ekasta kerrasta, mutta halusin vaan isommat huulet.

        Puudutuksesta vielä, että oli pintapuudutus. Emla voiteella puudutettiin. Se Juvederm tosin sisältää myös puudutusainetta joten käsittely ei ollut laisinkaan paha. Alussa tuntui vähän painetta huulessa kun laitettiin, mutta huulet turtui pian.
        Tää sairaanhoitaja kävi kotona laittamassa mulle, asun Helsingissä.
        Hänen puh.nro multa löytyy, mutta en viitsi tänne sitä laittaa..

        Täällä kun ei saa mainostaa niin mulle voi laittaa meiliä os. [email protected], jos haluaa tämän sairaanhoitajan puh.nron.


      • Lisävolyymiä kiitos....
        Juvederm kirjoitti:

        Mulla on siis kokemusta Perlanesta ja Juvedermista. Perlane laitettiin ILMAN PUUDUTUSTA eräällä "virolais-suomalaisella klinikalla" ja sattui aivan älyttömästi!! Lääkäri ruiskutti aineet ylähuuleen ja lopputulos oli huono ja muhkurainen.
        Juvedermia oon käynyt laittamassa 3 kertaa. Aine tuntuu kestävän huomattavasti pidempään kuin esim. Perlanella. Oliskos ollut 5-6 kk ekasta ruiskeesta kun kävin laittamassa täydennystä. Eli huulissa oli vielä selvästi täytettä ekasta kerrasta, mutta halusin vaan isommat huulet.

        Puudutuksesta vielä, että oli pintapuudutus. Emla voiteella puudutettiin. Se Juvederm tosin sisältää myös puudutusainetta joten käsittely ei ollut laisinkaan paha. Alussa tuntui vähän painetta huulessa kun laitettiin, mutta huulet turtui pian.
        Tää sairaanhoitaja kävi kotona laittamassa mulle, asun Helsingissä.
        Hänen puh.nro multa löytyy, mutta en viitsi tänne sitä laittaa..

        Haluaisin myös tuon hoitajan numeron:
        [email protected]


      • lipless

        Olisin kiinnostunut kanssa laittamaan Juvedermia huuliin. Myös nasolabiaalipoimut pitäisi täyttää, en sitten tiedä onko siihen parempi Restylane vai Juvederm..? Laittaakohan tuttavasi ainetta muuallekin kuin huuliin?

        Kuinka monta kertaa täyteainetta pistetään huuliin yhdellä kerralla? Onko huulissa siis paljon pistojälkiä heti toimenpiteen jälkeen? Pelottaa vähän kuinka paljon sattuu..


    • Goldfisu

      Minä olen ymmärtänyt, että Restylane on "so last season" ja klinikat käyttää nykyään Allergan Juvédermia. Jo sen pidemmän vaikutuksen takia. Tuloksen on luvattu kestävän jopa vuoden. Lyhempi kestoiset täyteaineet taitavat olla lähinnä rahastusta. Esim. Laatukirurgia väittää Puragenin olevan markkinoiden pitkäkestoisin, mitä se ei todellakaan ole! Juvéderm 4 taitaa olla tällä hetkellä parasta mitä rahalla saa.

      • ei voi olla totta

        Miten jokuy ammattitaitoinen sairaanhoitaja menisi tekemään asiakkaan kotiin, varsinkin kun siellä ei välttämättä valaistus ja hygieniataso ole riittävä!


      • tarkemmin..
        ei voi olla totta kirjoitti:

        Miten jokuy ammattitaitoinen sairaanhoitaja menisi tekemään asiakkaan kotiin, varsinkin kun siellä ei välttämättä valaistus ja hygieniataso ole riittävä!

        Ei täyteaineiden pistämiseen tarvita sairaalaympäristöä. Riittää hyvin, että noudatetaan normaalia aseptiikkaa. Ammattitaitoinen, hyvän pistostekniikan omaava henkilö laittaa täyteaineet naamaan ihan normaali valaistuksessakin.

        Mietihän nyt vähän, mitenköhän esim. kotisairaanhoito pystyisi asiakkaan kotona laittamaan kanyyleja iv-tiputusta varten tai ottamaan verinäytteitä, jos kyseiset toimenpiteet vaatisivat saraalaympäristön ja kunnon valaistuksen?


      • ent.kotisairaanhoitaja
        tarkemmin.. kirjoitti:

        Ei täyteaineiden pistämiseen tarvita sairaalaympäristöä. Riittää hyvin, että noudatetaan normaalia aseptiikkaa. Ammattitaitoinen, hyvän pistostekniikan omaava henkilö laittaa täyteaineet naamaan ihan normaali valaistuksessakin.

        Mietihän nyt vähän, mitenköhän esim. kotisairaanhoito pystyisi asiakkaan kotona laittamaan kanyyleja iv-tiputusta varten tai ottamaan verinäytteitä, jos kyseiset toimenpiteet vaatisivat saraalaympäristön ja kunnon valaistuksen?

        veit sanat suustani !


      • on<
        tarkemmin.. kirjoitti:

        Ei täyteaineiden pistämiseen tarvita sairaalaympäristöä. Riittää hyvin, että noudatetaan normaalia aseptiikkaa. Ammattitaitoinen, hyvän pistostekniikan omaava henkilö laittaa täyteaineet naamaan ihan normaali valaistuksessakin.

        Mietihän nyt vähän, mitenköhän esim. kotisairaanhoito pystyisi asiakkaan kotona laittamaan kanyyleja iv-tiputusta varten tai ottamaan verinäytteitä, jos kyseiset toimenpiteet vaatisivat saraalaympäristön ja kunnon valaistuksen?

        Nää on sellaisia myrkkyjä että ihan sama missä niitä laitetaan,jonkinmoinen katastrofi tulee kuitenkin ennemmin tai myöhemmin..Nää on aineita jotka ei ihmisen elimistöön kuulu.


    • Anonyymi

      Kävin laittaan Restylanea 2 päivää sitten. Hoidon jälkeen ei mitään pahaa näkyä ja lähdin suoraan asioille ja kaupoille. Illalla turposivat ja tuli muutama mustelma.

      Seuraavana päivänä mustelmat vähän näkyivät mutta ne sai hyvin peitevoiteella piiloon.
      Minulle laitettiin ylä ja alahuulet ja hiukan myös leukakuoppaan.
      Olen tyytyväinen ja luonnollinen tulos. Turvotus laski yön aikana.

      Huulet puudutettiin ennen pistoa ei ollenkaan niin kipeää kuin kuvittelin.

      Suupieliä saatiin ylöspäin ja muutenkin kosteutta ja täyteläisyyttä.
      Toivon että tulos kestäisi . Käyn laittaan toistekkin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      126
      3108
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1265
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1251
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1056
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1051
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      1010
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      956
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      52
      947
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      914
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      44
      826
    Aihe