Hei,
Sattuisiko joku olemaan käynyt Tampereella sijaitsevassa Smilespa -paikassa ja voitteko suositella? Itselleni on suunniteltu laservalkaisua. Lisäksi aion laittaa hammaskorun jossain vaiheessa. Olisin kiitollinen, jos joku osaisi kertoa, kannattaako tuonne uhrata rahoja.
http://www.smilespa.fi/
Smilespa -kokemuksia
24
7595
Vastaukset
- kivikivi
on ainakin kovin kallista kun vertaa hammaslääkärin hoitoihin. Yleensä saa hammaskiven poiston ja soodaputsauksen samalla ja maksaa jotain 50 eur josta Kela korvaa noin 30 eur.
- Jannica B.
Totta. Täytyy tarkastella enemmän, mitä noihin hintoihin todella kuuluu. Taitaa sitten olla enemmänkin vain "trendikästä" käydä Smilespa:ssa eikä hammaslääkärissä. ;) Totta, kuulostaahan se nyt paremmalta selittää duunissa, kuinka menee käymään Smilespassa eikä hamppilekurissa. Täytyy miettiä. Mutta laittakaa kommenttia tulemaa, jos joku on käynyt tuolla Treen paikassa. Kiitos!
- pöökkis
Jannica B. kirjoitti:
Totta. Täytyy tarkastella enemmän, mitä noihin hintoihin todella kuuluu. Taitaa sitten olla enemmänkin vain "trendikästä" käydä Smilespa:ssa eikä hammaslääkärissä. ;) Totta, kuulostaahan se nyt paremmalta selittää duunissa, kuinka menee käymään Smilespassa eikä hamppilekurissa. Täytyy miettiä. Mutta laittakaa kommenttia tulemaa, jos joku on käynyt tuolla Treen paikassa. Kiitos!
Kävin tehovalkaisemassa hampaani SmileSpassa, ja olen TODELLA tyytyväinen. Hampaat vaalenivat 4 astetta, ja ovat nyt ihanan hohtavat ja valkoiset. Palvelu oli aivan mahtavaa ja tunsin olevani osaavissa käsissä. Ei vihlonut yhtään. SUOSITTELEN!!!! Oli kyllä hintansa väärti!
- 9+20=29
Vaikuttaa tosiaan aika hintavalta. Hammaslääkäri tekee halvemmalla. Tuosta ei edes saa Kelakorvausta, jos ei käy ensin jossain muualla hammaslääkärin juttusilla ja hae lähetettä.
- tarkkuutta suun hoit
Hammaslääkäri on korjaavan hoidon asiantuntija, eli paikkaa, poistaa, tekee proteettisia töitä,jne. SUUHYGIENISTI on ennaltaehkäisevän hoidon ammattilainen ,eli puhdistaa hammaskiven/biofilmin, antaa neuvontaa yksilöllisesti kotihoitovälineiden käytössä.
On eroa poistaako hammaslääkäri tarkastuksen yhteydessä hammaskiveä vai puhdistaako Suuhygienisti kokonaisvaltaisesti KAIKKI HAMPAAT ja PINNAT!
Yksityisnen Suhygienisti on asiakkaalle aina edullisempi kelakorvauksen jälkeen- mintissä
Minä sain hyvää palvelua, sekä erityisen laadukasta työn jälkeä. Lisäksi Sara kertoi koko työn ajan paljon vinkkejä hampaiden hoitoon. Paikka on aivan ihana, sisustus ja kaikki. Tänne palaa pelkästään jo paikan ihanuuden takia :) Palvelulle täys kymppi!
- Paa1
Olen käynyt enkä pitänyt paikan omistajasta tai siis siitä henkilöstä, joka teki hoidon. Oli ylimielinen, hyökkäävä, katseli nenänvartta pitkin ja tuli rahastuksen maku koko hoidosta. En mene uudestaan. Huonoin suuhygienistikokemus ikinä ja olen käynyt monella. Ihmettelen, miten yritys pysyy pystyssä tuolla asenteella!
- nyt vituttaa
Ihanaa kuulla, että muilla on samanlaisia kokemuksia! En todellakaan suosittele kenellekään, en voi uskoa että yritys ollut noin surkealla asiakaspalvelulla 4v pystyssä!!!
- tyytyväinen:)
nyt vituttaa kirjoitti:
Ihanaa kuulla, että muilla on samanlaisia kokemuksia! En todellakaan suosittele kenellekään, en voi uskoa että yritys ollut noin surkealla asiakaspalvelulla 4v pystyssä!!!
En kyllä voi mitenkään käsittää mistä tällaiset ihmeellisen INHOTTAVAT kommentit kumpuavat. Tällaisten negatiivisten kuvausten kyseisestä yrittäjästä täytyy kyllä kertoa vähintäinkin jo kirjoittajan itsensä peilikuvasta.. Kenties katkeruudesta, tyytymättömyydestä omaan elämäänsä tai silkasta kiusanteosta!
Törmäsin tähän ketjuun täysin sattumalta ja olen ymmällä!? Oman kokemukseni perusteella, mitä SmileSpa:ssa olen käynyt, en voi sanoa mitään muuta kuin positiivista. Sen lisäksi että suuni on hoidettu kuntoon, olen poikkeuksetta lähtenyt paikasta myös hymy huulilla. -Hyvällä mielellä! :D Tämä on ollut yksi niistä harvoista paikoista, missä yleensäottaen voi saada ammattitaitoisen hoidon lisäksi hyvää ja aidosti huomaavaista kohtelua. Voisin väittää, että tämä hymy, iloisuus, huolehtivaisuus asiakkaasta on asiakaspalvelun huippua! -Eikä nämä mahtavat piirteet yrittäjässä, kerro mistään kursseilla opitusta tavasta palvella asiakkaita, vaan yrittäjän vilpittömästä ja aidon ihanasta persoonasta. Itsekin pari vuosikymmentä liikemaailmassa toimineena, ja tuhansia, ja taas tuhansia ihmistä kohdanneena, voin vedenpitävän varmasti sanoa että yrittäjän hieno palveluasenne on varmasti AITOA!!!
Omasta puolestani suosittelen paikkaa aivan kaikille, ketkä arvostavat hyvää työtä ja loistavaa asiakaspalvelua!
SmileSpa:n Yrittäjälle itselleen (mikäli sattuu lukemaan) suosittelen näiden negatiivisten, solvaavien ja väärän tiedon levittävistä kirjoittajista/kirjoittajasta, tekemään rikosilmoituksen poliisille. Täällä netissä kun on helppo kirjoitella nimettömänä perättömyyksiä. Kuitenkin Poliisin saadessa rikosilmoituksen, saadaan myös nykypäivänä hyvin nopeasti selville kirjoittajan IP-osoite ja henkilöllisyys. - Jenny12345
Epäilisin että kyseessä ei ollut yrittäjä. Sain nimittäin häneltä juuri aivan upeaa asiaskapalvelua kahtena päivänä.
- SmileSpan vakkari!
Hyvät ihmiset, tuo teidän kuvauksenne ei kyllä nyt yhtään sovi Smile Spahan! Kyseisessä paikassa saa HARVINAISEN HYVÄÄ asiakaspalvelua ja sydämellistä kohtelua hymyn kera! Lisäksi työn taso on todellakin alan huippua! Kannattaisikohan teidän purkaa olojanne jossakin muualla kuin täällä keskustelupalstoilla.. Ja jos kyse olisikin oikeasta tapahtuneesta, niin eikö olisi viisaampaa olla yhteydessä suoraan yritykseen eikä täällä niitä huudella! Täällä erästä asiakasta ihan kiukuttaa tälläset lukea, kun tietää että tämä ei niin yhtään sovi kuvaan. Kaikella kunnioituksella.
- Milla
Minäkin olen vakiasiakas ja olen kyllä kovin tyytyväinen SmileSpan palveluihin! Hinnatkin menettelee, kun saa Kela-korvauksen (ainahan kaikki voisi halvempaa olla, mutta kyllä on linjassa muiden kanssa). Onhan meitä ihmisiä moneen junaan ja kaikki ei tykkää kaikista. Silti vähän ihmettelen, kuinka joku ei voi muka tykätä tästä aurinkoisesta suuhygienististä!
- -samuel-
Itse olen useamman kerran käynyt, eikä minulla mitään negatiivista sanottaa ole paikasta tai henkilökunnasta..
- smiling4
Mitä ihmeen herjausta? Olen käynyt Smile Spassa muutaman kerran ja aina ollut tyytyväinen! Palvelu ja hoito on todella ystävällistä ja ammattitaitoista!
- Katinka84
SmileSpa:ssa saa erittäin hyvää palvelua,ja se on ensimmäinen paikka, jossa uskallan käydä hampaiden puhdistuksessa ja valkaisussa ym. vuosien hammaslääkärikammon jälkeen ( Olin yli viisi vuotta hammaslääkärilakossa...). Tälläkin kertaa hoitaja järjesti minulle erikseen ajat puhdistukseen ja valkaisuun, kun keskellä päivää en pääse, eli järjesti omat menonsa minun tarpeideni mukaan. Erittäin hyvää palvelua!
- 22g1rl
Itse kävin toisella juuri avatulla hampaiden valkaisuklinikalla Tampereella. Siellä valkaisu oli huomattavasti edullisempi.
- hexa66
SmaileSpa oikein hyvä ja edullinen suuhygienisti. Hammaskiven poisto hammaslääkärillä pirun kallista. SmileSpa:assa noin puolet halvempi kuin hammaslääkärillä.
Hyvää palvelua - suosittelen.- harmissaan
ikävä kyllä Piia Hänninen ei sovi asiakaspalveluun.
- Voivoivv
Ajattelin mennä smilespahan mutta en taidakkaan, koska kommenteista näkee että yrittäjä täällä itse kirjoittaa noita positiivisia juttuja...
- wergawg
Olisiko jokin kylpylä
- Hammaskeiju9
Kävin Smilespassa muutama vuosi sitten hampaiden laservalkaisussa ja petyin karvaasti. Rahat meni kankkulan kaivoon kun minkäänlaista muutosta ennen ja jälkeen ei ollut havaittavissa. Myöhemmin olen valkaissut hampaani Tampereen hammaslääkäriasemalla ja ollut tyytyväinen.
Sinänsä asiakaspalvelu Smilespassa oli ok. Tosin hoitaja suositteli vahvasti hammaskiven poistoa ja kun kävin Oralilla oikealla hammaslääkärillä, ei hammaskiveä edes ollut. Huijauksen makua... - Jenny12345
Olin jo varannut ajan SmileSpahan ja eilen odotellessani aikani alkua keksin lukea kokemuksia; kävipä todella onni onnettomuudessa että en lukenut näitä palautteita ennen käyntiä, sillä olisin aivan turhaan jättänyt menemättä ja saamatta niin hyvää ja asiantuntevaa palvelua! En tiedä mistä nämä huonot palautteet täällä ovat kummunneet, (en mainittua Piiaa itse tavannut lainkaan, vaan minua hoiti Sara), mutta olen todella iloinen että en ehtinyt lukea niitä ennen kuin varasin ajan ja jo istuin paikan päällä.
Sain asiantuntevaa, työstään aidosti kiinnostuneen henkilön palvelua. Sara oli hellävarainen ja otti huomioo miltä hoito asiakkaasta tuntuu. Työskentely oli erittäin huolellista ja lopputulos mitä mainioin! Sain palvelua ihmiseltä ihmiselle ilman liiallista ylipalveluhömppää. Hinta kevytvalkaisulle ja soodapuhdistukselle oli edullinen.
Mietin esimerkiksi ylläolevaa palautetta, että suuhygienisti on usein huomattavasti tarkempi hammaskiven suhteen kuin esimerkiksi hammaslääkäri. En usko mitenkään päin, että tuolla tavoiteltaisiin katetta hyvän lopputuloksen kustannuksella, nimittäin minulle suositeltiin huomattavasti edullisempaa hoitoa jota olin menossa ottamaan ja lopputulos oli parempi. Oli oma valintani, että kävin myöhemmin tekemässä päälle vielä kalliimman hoidon.
Olen itsekin yrittäjä ja tiedän että kaikkia on mahdotonta miellyttää, mutta on kyllä todella vaikeaa kuvitella, että joku saisi ainakaan Saralta huonoa palvelua. Suosittelen sinnikkäästi paikkaa ja käytän jatkossakin! - KeltaHammas
Eräs tuttuni kävi kyseisessä paikassa hampaiden valkaisussa. Ei kuulemma ollut mikään koulun hammaslääkärin veroinen kokemus, mutta ei kuulemma voi suositella paikkaa. Onko Tampereen talousalueella hyviä järkevän hintaisia paikkoja hampaiden valkaisuus.
- Tyytyväinen
Saralla käynyt vuosia ja aina olen ollut tyytyväinen. Suosittelen lämpimästi!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1006374
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t303813törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/283190Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3701726- 331398
- 271330
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi46969Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11956Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11880- 42869