ruisryynäri/pottuja..avattu pouttumakkara kolme päivää sitten jääkaapissa..kolmepäivää sitten keitetty perunoita kylmässä..voiko syyä? keertokaa tai otan riskin..
ruisryynäri/pottuja
8
108
Vastaukset
- padme_amidala
..ehkä ne perunat kannattaa kumminkin paistaa, lisätä vähän sipulia ja pilkottu makkara : ) Tulee niinkus pyttipannua ja paremman makuista (etenkin jos on voita kaapissa, jolla paistaa, vaikka onhan se öljy terveellisempää). Jos on kanamunia, niin maku vaan paranee, kun paistaa sen siellä seassa tai erillisenä silmäkkeenä herkun päälle : )
..potaatit on tarkoitus paistaa kunhan ei oo hometta.. hyvä homma..luvassa siis ruisryynäriiija paistettuja potaatteja..naapurit tulee taas kuolaa oven taakse ja mä sit liukastun..
- syyvä.
Pilpo ne ja paista pannulla. Vähän maustetta ja ei muuta kuin napaa kohti.
- vienotuuli
syödä, ei kun paistinpannuun vaan ja ruskauta. Miksi ne kylmässä menisi?
Eipä ole pitkään aikaan osunutkaan ryynäri kaupassa silmiini, se on hyvää kun mikä.- vienotuuli
pervokki kirjoitti:
..kylmässäkin ajan kanssa.. mulla hirveitä kokemuksia vatsaan joutuneesta homeesta..
jos liian kauan siellä on, vaan tuo kolme päivää on vielä ihan kelpo aika ;)
Olihan eräs työkaverini vuosia sitten etelän lomalla ja sellainen kaikkia maisteleva immeinen. Jonkun pöpön sai ja olikoos ihan parisen kuukautta ennenkuin näytteet oli puhtaita ja sai palata töihin.
Joten aina vara parempi kuin vahinko, lienee oiva ´hajatelma´:)
jos mulla olisi jonkunnäköinen kaukokoura niin jo lähtisi ryynäri parempiin suihin :-)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.906263- 1723682
- 533229
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2142258- 351961
- 361920
- 461833
- 591746
- 191713
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?201697