Syksyn konsertti???

ihmettelen...

Eikö Tapsalla ole tänä syksynä ollenkaan perinteistä konserttikiertuetta? Entä joulukonserttia?

8

309

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Luna.

Tapsalla on ollut nuyt kahtena vai kolmena vuotena putkeen syksyllä konserttikiertue. Välillä on hyvä hiukan huilatakkin. Ei Tapsalla aina joka vuosi syksyisin ole aikaisemminkaan konsertteja ollut.
      Joulukonsertteja voi vielä myöhemmin syksyn mittaan ilmaantua. Nythän eletään vasta heinäkuuta.

• tietoniekka

Joo eletään heinäkuuta mutta pitäähän konserttitalot varata ajoissa! Ja kyllä tuo konserttikiertue on jo lähes toistakymmentä vuotta ollut joka syksy, poikkeuksena muistaakseni yksi joka peruttiin jokunen vuosi sitten. Ja vielä lisäksi joulukonsertit, joita tosin on pidetty muuallakin kuin konserttisaleissa, mm kirkoissa.
        Ei ole ihan pikkujuttu järjestää konserttikiertuetta, jospa tämä managerinvaihdos vaikuttaa asiaan... ?

• Tupsukalla on
        tietoniekka kirjoitti:

Joo eletään heinäkuuta mutta pitäähän konserttitalot varata ajoissa! Ja kyllä tuo konserttikiertue on jo lähes toistakymmentä vuotta ollut joka syksy, poikkeuksena muistaakseni yksi joka peruttiin jokunen vuosi sitten. Ja vielä lisäksi joulukonsertit, joita tosin on pidetty muuallakin kuin konserttisaleissa, mm kirkoissa.
        Ei ole ihan pikkujuttu järjestää konserttikiertuetta, jospa tämä managerinvaihdos vaikuttaa asiaan... ?

sanat hukassa?

• Tupsukalla on kirjoitti:

sanat hukassa?

Hehheh......... kyllä Tapsalla on ollut aikaisemminkin sillai, ettei ole ihan joka syksy konserttikiertuetta pitänyt.
        Ja kyllä mä uskon ,että Tapsalla on joulunaikoihin joulukonsertteja joissakin kirkoissa ainakin, mutta ei välttämättä. Mun mielestä joulukonsertit sopii paremmin kirkkoon, kuin konserttisaliin. Tunnelma kirkossa on jotenkin juhlavampi ja hartaampi, kuten jouluna kuuluukin olla.

• ihmettelen edelleen
        Justiinax kirjoitti:

Hehheh......... kyllä Tapsalla on ollut aikaisemminkin sillai, ettei ole ihan joka syksy konserttikiertuetta pitänyt.
        Ja kyllä mä uskon ,että Tapsalla on joulunaikoihin joulukonsertteja joissakin kirkoissa ainakin, mutta ei välttämättä. Mun mielestä joulukonsertit sopii paremmin kirkkoon, kuin konserttisaliin. Tunnelma kirkossa on jotenkin juhlavampi ja hartaampi, kuten jouluna kuuluukin olla.

Uskokaa nyt, Tapanilla on ollut joka vuosi viihde- ja joulukonsertit vuodesta 1988 alkaen. Vain kahtena vuonna on jäänyt välistä pois. Siis vain kaksi kertaa jäänyt pitämättä konsertti kahdenkymmenen vuoden aikana, taisi olla nämä välivuodet 2001 ja 2005 jos oikein muistan.

• ihmettelen edelleen kirjoitti:

Uskokaa nyt, Tapanilla on ollut joka vuosi viihde- ja joulukonsertit vuodesta 1988 alkaen. Vain kahtena vuonna on jäänyt välistä pois. Siis vain kaksi kertaa jäänyt pitämättä konsertti kahdenkymmenen vuoden aikana, taisi olla nämä välivuodet 2001 ja 2005 jos oikein muistan.

Tais olla 2003 kans kun Tapsalla ei ollut syksyllä viihdekonserttia.
        Tapsanhan piti jo viimesyksynä pitää välivuosi konserttikiertueen järjestämisestä, kun hällä just edellissyksynä oli mittava yli 20 konsertin juhlakiertue, joka vielä jatkui sitten liki kymmenellä konsertilla keväällä, mut silloineen manageri oli jo varannut viime syksyksikin konserttisalit, joten se kiertue oli vähän niinkuin pakko pitää. Eli Tapsa varmaan nyt haluaa pitää sen viimesyksyksi suunnittelemansa välivuoden ja miettiä vaikka sitten jo enssyksyn konserttiteemaa.

Joulukonsetteja mä luulisin Tapsan kyllä pitävän, mut kirkkoja ei varmaan tarvi varata niin aikaisin, kuin konserttisaleja, joten ehkä niitä joulukonsertteja ilmaantuu tonne keikkakalenteriin sitten syksyn mittaan. Toivotaan ainakin niin. Mulle ainakaan Joulu ei oo mikään oikea Joulu jos ei oo mahdollisuutta päästä Tapsan joulukonsertin avulla siihen kunnon joulufiilikseen ja tunnelmaan.

• Gilla*

Tapsalla näyttää olevan aika pitkällesyksyyn tanssikeikkoja nyt, joten ehkä sitä lomaakin on hyvä pitää jossain vaiheessa. Toivottavasti joulukonsertteja kuitenkin olisi joulukuussa tiedossa ainakin muutama.

• on!

Keikkakalenteriin näkyy tulleen merkintä jo ainakin yhdestä joulukonsertista. Se on Hausjärven kirkossa 11.12.2009

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      399
      8616
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      168
      2951
    3. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      14
      1321
    4. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      76
      1018
    5. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      66
      974
    6. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      25
      936
    7. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      61
      923
    8. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55
      913
    9. Sano nyt kiertääkö

Huhut meistä tai jostain muusta?
      Ikävä
      64
      862
    10. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      73
      844
    Aihe