Heips,
Eikös Muodon vuoksi (Nip/tuck) tv-sarjaa ole tullut jo viiden tuotantokauden verran, mutta Suomessa on esitetty ainoastaan kolmanteen asti?
Olisikö kenelläkään tietoa, mistä saisi tilattua KOKO tuotantokausi 5 dvd-boksin? Usassa boksi näyttäisi tältä http://www.onsale2go.com/images/products/latest-season-boxset/niptuck-51.jpg.
Itselläni on kyseisestä DVD:stä vain ensimmäinen osa
(http://www.tvshowsondvd.com/graphics/news3/NipTuck_S5P1.jpg) tilattuna Discshopista, mutta tästä viidennestä tuotantokaudesta on kuulemma olemassa toinenkin osa.
Sarja jäi niin jännään paikkaan, että haluttais nähdä koko vitos kausi loppuun asti. :(
Tietääkö kukaan onko kuudennes kausi jo tekeillä?
Muodon vuoksi (Nip/tuck) kysymyksiä
9
1004
Vastaukset
- ldfjalsf
mutta esitetään vasta vuonna 2010 imdb:n mukaan.
http://www.imdb.com/title/tt0361217/episodes - ldkfjasldfj
ei tavallisimmista nettikaupoista vielä näyttänyt löytyvän osa 2sta, mutta englannin amazonista voipi löytyä. uk on eu:ta, joten ei tulleja.... vai miten se nyt menee?
http://www.amazon.co.uk/s/ref=nb_ss_w_h__6_16?url=search-alias=aps&field-keywords=nip tuck season 5 part 2&sprefix=nip tuck season- USA:ssa
USA:ssa viitoskauden kakkososa julkaistaan vasta 6 lokakuuta (http://www.amazon.com/Nip-Tuck-Season-Part-2/dp/B001PQZYQI/ref=sr_1_2?ie=UTF8&s=dvd&qid=1248518686&sr=8-2) joten eipä taida tulla kovin paljon aikaisemmin Euroopassakaan ulos (tällä hetkellä Amazon.co.uk ei osaa antaa mitään tietoa päivämäärästä).
- -n- 26
Milloin Muodon vuoksi jatkuu Suomessa, harmittaa tämä odottelu...
- sarjan seuraaja
Nyt vasta minulle selvisi, että 5.kaudesta on ilmestynyt dvd-boxi. Olen yrittänyt etsiä sitä pitkään, mutta en ole löytänyt. Haluan tuon, mutta en mielelläni tilaa netistä. Onko tuota myynnissä esim. Stockmannilla tai jossakin muussa suomalaisessa kaupassa ? Aikoinaan paljon ennen 4.kauden Suomen esitystä löysin sattumalta boxin juuri Stockmannilta ja heti ostin. Mietityttää tuo netistä tilaaminen. Onko esim. Discshop luotettava kauppa ? Miten toimii käytännössä ? Sarja todella kiinnostaa minua, vaikka varsinainen lempisarjani ei olekaan.
- ostanut
Olen ostanut leffoja sekä cdon:ista että filmifriikistä ja olen täysin tyytyväinen palvelun toimivuuteen.
- lfksdjljasd
itse tilaan jatkuvasti cdonnista ja discshopista ja mitään ongelmia ei ole ollut. ja huom. niissä voi maksaa myös laskulla! itselläni on visa, mutta en halua sitä netissä käyttää, joten olen kyseisten firmojen laskuasiakas. homma toimii siten, että netistä tilatessa määrittelet asiakastietoihisi, miten halua tilauksesi maksaa. valitse lasku -kohta samalla kun täytät muut hlötietosi. laskuasiakkaan on tosin ilmoitetta koko sotunronsa - myös loppuosa. lähetä tilaus netitse ja paketti tulee tosi nopeasti, noin 3-5 pvässä. paketissa on mukana lasku, jonka maksat normaalisti nettipankissa, automaatilla tai mitä nyt yleensä käytätkin. laskun eräpäivä on noin viikko. mutta niin kuin joka paikassa, jos hoidat laskusi, niin mitään ongelmia ei ole. alussa, ennen kuin oppivat tietämään millainen asiakas olet, et tosin saa tilata mitenkään älyttömän suurilla summilla. jos osoittaudut luotettavaksi asiakkaaksi, niin myöhemmin saat tavallaan "luottoa" eli voit tilata isommän määrän.
tämä ei ole mikään mainos, vaan erittäin tyytyväisen asiakkaan vuodatus :) - sarjan seuraaja
lfksdjljasd kirjoitti:
itse tilaan jatkuvasti cdonnista ja discshopista ja mitään ongelmia ei ole ollut. ja huom. niissä voi maksaa myös laskulla! itselläni on visa, mutta en halua sitä netissä käyttää, joten olen kyseisten firmojen laskuasiakas. homma toimii siten, että netistä tilatessa määrittelet asiakastietoihisi, miten halua tilauksesi maksaa. valitse lasku -kohta samalla kun täytät muut hlötietosi. laskuasiakkaan on tosin ilmoitetta koko sotunronsa - myös loppuosa. lähetä tilaus netitse ja paketti tulee tosi nopeasti, noin 3-5 pvässä. paketissa on mukana lasku, jonka maksat normaalisti nettipankissa, automaatilla tai mitä nyt yleensä käytätkin. laskun eräpäivä on noin viikko. mutta niin kuin joka paikassa, jos hoidat laskusi, niin mitään ongelmia ei ole. alussa, ennen kuin oppivat tietämään millainen asiakas olet, et tosin saa tilata mitenkään älyttömän suurilla summilla. jos osoittaudut luotettavaksi asiakkaaksi, niin myöhemmin saat tavallaan "luottoa" eli voit tilata isommän määrän.
tämä ei ole mikään mainos, vaan erittäin tyytyväisen asiakkaan vuodatus :)Eilen tilasin ja jo tänään tuli tilaus. Olin yllättynyt kun tilasin ensimmäistä kertaa ja lähetys tuli vielä postiluukusta muun postin kanssa. Tänään tai huomenna aloitan katsomisen. Ainakin tämän ensimmäisen tilaukseni perusteella olen tyytyväinen käyttämääni verkkokauppaan.
- ibatsu
Hähää. Tilasinki just kuudennen tuotantokauden discshopista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?971918- 881350
- 1101143
- 761047
- 1191020
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47801
- 36792
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33703