mutta mulla on puolimilliä käteisenä, enkä tiedä mitä tekisin sillä.
En ole vielä
2
466
Vastaukset
- myin,
maatilani ja asunto-osakkeeni, kun lapset sanoivat että he eivät koskaan halua työhön koskea korkeintaan koskevat kynän välityksellä.
olen ostellut tietoenaattoria, nokiaa yms, ja myynyt kuukauden-kolmen jälkeen pois kun on taas noussut.
juur viime torstaina myin tietoenaattorin,
nokiaa ostan kai lähiaikoina, kun hinta laskee.
eli osta ja myy jotain tosivarmaa, tulee se milli pian ja aika kuluu kivasti, ei tartte muta tehdä, telkarista näkee kurssit, ei tartte seurata muuta. - Aloittaja
koko rahalla arvometalleja, kun ei oikein löydy mitään muuta kunnon kohdetta sijoituksille. Paperirahassa kun ei oikein uskalla enää pitää varoja. Paperi kun on pelkkää paperia vain.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!
Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem342656- 111397
Helvetistä ei ole paluuta
Kun ihminen laskeutuu kuolleiden maailmaan, kauhujen valtakuntaan ja tuonelan ovet sulkeutuu kiinni, se on karu tunne ku3361063- 45972
- 45904
Järjetön Topi-ilta
Lisää tappiota konkurssipesälle. Miten voi olla mahdollidta , että annetaan järjestää tämä. Sorsakoski pyörii haudassaan20879Miksi nainen nukut huonosti
Onko sulla jotakin huolia, vai jotakin miestäkö mietit? Vai tunnemaailmassako velloo? Ajatteletko koskaan minua? Paljo61774- 44760
- 44756
- 46676