Mercilon ja tupakointi

Askarruttaa

Hei! Lääkäri määräs mulle raskauden ehkäisyyn Mercilon yhdistelmäpillerit. Asia askarruttaa mua koska tupakoin ja oon luullu että sillon ei noita yhdistelmäpillereitä paljoo kannattais syödä....

Multa otettiin veren hyytymistekijöiden koe, sillä testattiin onko mulla taipumusta veritulppaan ja muihin tukoksiin, ei kuulema ole. Lääkäri sano että siinä tapauksessa niitä on turvallista syödä, koska olen kuitenkin vasta 26v.

Mietityttää silti uskaltaako niitä alottaa. Haluisin tietää onko muita joilla on samat pillerit ja jotka tupakoi, onko ollut ongelmia?

5

537

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • e-pillerit

ovat AINA huono yhdistelmä, ihan AINA.

• ----

Kun valittavana on oma terveys ja raskaudenehkäisy, miksi kukaan valitsee tupakan? Ei vaan voi ymmärtää, miksi se polttaminen on niin tärkeää. Lakko ja lopettaminen luonnollisesti ovat aivan mahdottomia vaihtoehtoja.

Tupakka ja ikä ovat yhdessä todellinen vaaratekijä, jos mietitään pillereiden syömistä. Ikää sinulla ei vielä ole kovinkaan paljon, mutta eipä tarvitse montaa vuotta mennä eteenpäin niin riskit ovat jo kasvaneet.

Muiden ongelmat tai ongelmattomuudet eivät vaikuta sinun terveydentilaasi millään tavalla. Veritulppa joko tulee tai ei tule.

• pillereitä

käytin ollessani 16-20 vuotias ja poltin myös silloin. Eipä ollut mitään ongelmia.

Aika suuri osa hormonaalista ehkäisyä käyttävistä kyllä polttaa, enpä ole koskaan kuullut että olisi ollut mitään ongelmaa.. Vaarahan siinä tietysti aina on..

• polta

mun kaveri sai keuhkoveritulpan ja hän poltti ja söi e-pillereitä!! eli älä missään nimessä polta. jos et pysty lopettamaan niin älä syö mitään hotrmonaalista ehkäisyä!!

• o...o

Itse olen kohta vuoden käyttänyt kyseisiä pillereitä ja polttanut epäsäännöllisesti ja ei ole ilmennyt mitään oireita veritulpasta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      21
      10825
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      40
      8067
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      123
      5201
    4. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      69
      3528
    5. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      110
      3526
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      30
      3483
    7. Eikö me voitais

Vaan harrastaa seksiä kun muusta ei tule mitään
      Ikävä
      61
      3380
    8. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      33
      3137
    9. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      51
      2460
    10. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      34
      1956
    Aihe