http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1713949
Voi helevata mitä sekoilua, puhutaan kaljarannekkeesta, jonka hankkija saa juodakseen olutta.
Siis, kalja ei ole olutta.
Margariini ei ole voita.
Broilerilla ei ole rintafileitä (ellei jalostus ole tehnyt ihmeitä).
Jne.
Puhutaan asioista oikeilla nimillä! Jookos?
Mihin tämä maailma on menossa, huoh?
Kalja..., eiku olutranneke
12
137
Vastaukset
- sinun idiootin
piti saada tehdä oma.
Sekö on kiellettyä, niinkö?
Sinäpä idiootti et tainnut tajutakaan, että se aloitus oli ilmestynyt palstalle sillä aikaa, kun minä kijoitin omaani, joten en voinut olla edes tietoinen siitä.
Hyvää päivänjatkoa kuitenkin ahdistuksestasi huolimatta.- ton vuodatuksen
Kairakettu kirjoitti:
Sekö on kiellettyä, niinkö?
Sinäpä idiootti et tainnut tajutakaan, että se aloitus oli ilmestynyt palstalle sillä aikaa, kun minä kijoitin omaani, joten en voinut olla edes tietoinen siitä.
Hyvää päivänjatkoa kuitenkin ahdistuksestasi huolimatta.näpyttelyyn meni 10 minuuttia.
ton vuodatuksen kirjoitti:
näpyttelyyn meni 10 minuuttia.
Kahvistelin samalla, enkä pidä muutenkaan näillä kirjoituksilla mitään kiirettä. Voin joskus aloittaa kirjoittamisen, mutta käyn välillä vaikka kaupassa, tai kalassa ja jatkan joskus palattuani. Sinä se hidasälyinen olet, kun et tuotakaan käsittänyt.
- ajatuksiasi?
Kairakettu kirjoitti:
Kahvistelin samalla, enkä pidä muutenkaan näillä kirjoituksilla mitään kiirettä. Voin joskus aloittaa kirjoittamisen, mutta käyn välillä vaikka kaupassa, tai kalassa ja jatkan joskus palattuani. Sinä se hidasälyinen olet, kun et tuotakaan käsittänyt.
Se tekee sinusta että et tajua katsoa uudestaan mikäli istut 10 minuuttia paskalla ja kun tulet sieltä niin painat lähetä nappia.
ajatuksiasi? kirjoitti:
Se tekee sinusta että et tajua katsoa uudestaan mikäli istut 10 minuuttia paskalla ja kun tulet sieltä niin painat lähetä nappia.
Mahtuuhan tänne kirjoituksia ja tuskinpa se toinen käsitteli samaa asiaa samasta aiheesta kuin minä. En ole edes lukenut sitä, enkä lue.
- vaivaudu vastaamaan
Kairakettu kirjoitti:
Mahtuuhan tänne kirjoituksia ja tuskinpa se toinen käsitteli samaa asiaa samasta aiheesta kuin minä. En ole edes lukenut sitä, enkä lue.
tai lukemaan viestejäsi.
vaivaudu vastaamaan kirjoitti:
tai lukemaan viestejäsi.
...kun osaat välttävästi vastaillakin.
- sinulla
päässä keittää.
Tänään täytyy käydä ottamassa pari kaljaa.
Kalja on puhekielessä yleisempi, kuin olut.- juoda
Kairakettu kirjoitti:
...kun et muusta ymmärrä. Minä juon olutta.
olutta mieluummin, kuin kaljaa.
Kaljaa lipitetään ja olutta juodaan. Siinä on vissi ero.
Eipä jaksa enää jatkaa tätä pilkun viilaamista.
Hoh hoijaa. juoda kirjoitti:
olutta mieluummin, kuin kaljaa.
Kaljaa lipitetään ja olutta juodaan. Siinä on vissi ero.
Eipä jaksa enää jatkaa tätä pilkun viilaamista.
Hoh hoijaa.Valitettavaa on, että sinäkään et sitä ymmärrä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.359944- 415404
- 435013
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk2033841- 133403
- 463216
- 312926
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise702627- 442593
- 562503