ja uusii ukkonsa kanssa vihkivalansa joka irtisanottiin noin kymmenen vuotta sitten. Vaikka elomme on ollut kivikkoista ja joskus jopa pyörremyrskykin on tuivertanut menoamme, niin nyt tuntuu että olemme löytäneet seesteisen sataman purjeveneellemme.
Kirjoittelua tänne en kuitenkaan jätä vaikka kuinka pakottaisitte. Tulen olemaan riesananne päivästä päivään jos vain putta suo.
Nitta menee naimisiin
71
656
Vastaukset
- Mil-laN
...teillekin.:)
- Tämä on suomessa uutta
Oikein kirkossako ajattelitte uusia?
Niinhän se on, että suhteet vaativat paljon työtä.
Moni vakiintunutkin suhde käy karikoilla, mutta sitä vahvempi se on kun niistä päästään yli?sentään kirkossa vaan maistraatissa, kun tuli jo erottua kirkostakin viimevuoden puolella.
- varmaa?
Nittaminax kirjoitti:
sentään kirkossa vaan maistraatissa, kun tuli jo erottua kirkostakin viimevuoden puolella.
iha hieno ja koskettava tilaisuus.
Ittekki haluaisin jotain tollasta, mutta ukko hannaa vastaa.
Ei kuulema meiän yhessäolo tartte kenenkää siunausta? varmaa? kirjoitti:
iha hieno ja koskettava tilaisuus.
Ittekki haluaisin jotain tollasta, mutta ukko hannaa vastaa.
Ei kuulema meiän yhessäolo tartte kenenkää siunausta?yhden asian takia kannattaa harkita sitä naimisiin menoa jos ajatellaan tulevaisuutta ja leskeneläkettä sitten myöhemmin, mutta jos ei siitä eläkkeestä välitä niin mikäpäs siinä. Oma tätini vain harmitteli sitä kun olivat miehensä kanssa olleet yhdessä nuoresta pitäen eivätkä olleet naimisissa, eläkettä ei herunnut. Pienipalkkaisena leskeneläke olisi ollut hänelle isokin apu.
- QuietPlace
onnea vaan Nitalle ja ukolleen.
- Napan-der*
Yhtä juhlaa täällä taas! Hmphhh.....sanon minä.
Aivan ihanaa,että useiden vuosien jälkeen voi vielä sanoa toiselle -tahdon-... :)
Sitä vielä,että kirjottelua et ees saa lopettaa...Pitäähän sun olla täällä meidän kaa niinku ennenkin..;))olemme jo niin tapojemme orjia, että mua ei yksi nimi paperilla kiellä toimimasta samoin kuin ennenkin :)
Nittaminax kirjoitti:
olemme jo niin tapojemme orjia, että mua ei yksi nimi paperilla kiellä toimimasta samoin kuin ennenkin :)
tietää mitä saa..:))
..lopettaa tänne kirjoittelun naimisiinmenon myötä
Sääliksi käy ukkoparkaasi,varmaan hänet olet pakottanut tuohon? ;)- tuollainen
toivottelu muka oikein on? Oletko noin kateellinen toisien ihmisen onnesta?
tuollainen kirjoitti:
toivottelu muka oikein on? Oletko noin kateellinen toisien ihmisen onnesta?
..pidä olla aitoa? Oletko paatunut teeskentelijä?
- onnittelusi siis
Kadunmies kirjoitti:
..pidä olla aitoa? Oletko paatunut teeskentelijä?
ei ollut aitoa?
Miten kehtaat.
Ota homma uusiksi ja onittele täydellä sydämellä ihmistä joka löysi onnensa loppuiäkseen? pakotettu, kuka hullu nyt mut vapaaehtoisesti nais. Kyllä monta kaulinta siihen tarvittiin.
Sun kiusaksi en varmaan lopeta kirjoittamista :)
- onnea !!
vaikka tämä onkin virtuaalimaailma, mutta jossain on oikeakin elämä.
Ja sinä olet siellä onnellinen! - isot pidot
Nittaminax aikoo pitää?
Tuleeko kaikki suku?- täältäkin
tuttavat ja ystävät?
täältäkin kirjoitti:
tuttavat ja ystävät?
tule sinne muut kuin todistajat. Ne isot häät vietettiin jo aikoja sitten.
Virtuaali kekkerit voimme pitää sitten erikseen.
- Nittaminax?
nimensä myös rouvaksi?
- puskailla
täälläkin
miten niin muutanko? Johan olen nytkin rouva eikä se mun nimessä mitenkään näy...pitäisköhän??
- Judge evk
Vaikka tietan jotta purjevene ei seesteista satamaa aina tarttekkaan. Ma skoleeraan teitillen.
- me muutkin
skoleerataan aina.
- Umppis-
me muutkin kirjoitti:
skoleerataan aina.
sydan Judgelle. Taas. Ja kenties perhonen.
- lirkuttele siellä
Umppis- kirjoitti:
sydan Judgelle. Taas. Ja kenties perhonen.
sut on nähty!!!
- Umppis-
lirkuttele siellä kirjoitti:
sut on nähty!!!
vähintään 10.000 ihmistä tai jotain näki. Kaksi sydäntä.
vaiheessa skoolataan virtuaalisesti kunnolla ja kiitti sinullekkin, olet päässyt netin ääreen jossain siellä, missä lie sit oletkin :)
- Nittaminaxkin
lahjalistan kutsuvieraille?
Voisiko sun polttareita viettää palstalla? Keksittäisiin porukalla jotain kivaa puuhaa ja tekemistä? Mulla olisi heti yksi polttaripila kehitteillä, sellainen että lähettäisiin sut sokkotreffeille jonnekkin chattiin:)) Joo, onnea vaan sinne molemmille.
- hyvä idea
kerrankin polttarit palstalla!
- onnitella
mekään vielä , ettei tule huonoa onnea?
hyvä idea kirjoitti:
kerrankin polttarit palstalla!
Se olisikin ensimmäinen kerta kun lifellä pidettäisiin polttarit. Kaikilla olisi varmaan hauskaa, ja olisihan se kokemus Nitallekin:)
onnitella kirjoitti:
mekään vielä , ettei tule huonoa onnea?
Tässä ei pidä innostua liikaa, vaikka mieli tekisi suitsuttaa onnea. Pyritään nyt kuitenkin etenemään oikeassa marssijärjestyksessä. Ensin polttarit, sitten häät:)
- Hauskaa?
Waffe kirjoitti:
Tässä ei pidä innostua liikaa, vaikka mieli tekisi suitsuttaa onnea. Pyritään nyt kuitenkin etenemään oikeassa marssijärjestyksessä. Ensin polttarit, sitten häät:)
kaikkea keksitään polttareille , onko sinulla ideoita?
Hauskaa? kirjoitti:
kaikkea keksitään polttareille , onko sinulla ideoita?
Ideoita voisi yhdessä porukalla kehitellä. Itse ensimmäisenä ehdottaisin yhteyden ottamista S24 ylläpitoon ja pyydetään linkittämään Nittan kuva etusivulle. Kuvan saatteena olisi kirjoitus: Vietänkö tylsät polttarit lifepalstalla?
Waffe kirjoitti:
Ideoita voisi yhdessä porukalla kehitellä. Itse ensimmäisenä ehdottaisin yhteyden ottamista S24 ylläpitoon ja pyydetään linkittämään Nittan kuva etusivulle. Kuvan saatteena olisi kirjoitus: Vietänkö tylsät polttarit lifepalstalla?
Tai jos me saadaan Nittasta käsiimme oikein kärttyisä kuva, olisi teksti : Vietin polttarini Lifepalstalla, kestänkö enempää vastoinkäymisiä:)
- tästähän se alkaa
Waffe kirjoitti:
nosta jalkaa.
Tarkoitatko että tehtäisiin sellainen galluptyylinen kysely, onko viisasta vaiko ei?
Täytyy hattua nostaa sinun tilanne tajullesi , on hyvä saada tällainen puuhamies mukaan suunnitteluun! tästähän se alkaa kirjoitti:
nosta jalkaa.
Tarkoitatko että tehtäisiin sellainen galluptyylinen kysely, onko viisasta vaiko ei?
Täytyy hattua nostaa sinun tilanne tajullesi , on hyvä saada tällainen puuhamies mukaan suunnitteluun!Mun idea on suoraan kopsattu S24 etusivun otsikoista joissa on aina joku raflaava avaus kuvan kera. Porukka sitten näyttää rynnivän kommentoimaan avausta, oli se sitten minkämoinen tahansa. Mun mielestä etusivun otsikot on aika kesyjä, kuten nytkin " osaanko leikkiä lapseni kanssa, tai se toissapäiväinen " onko pesukoneeni sittenkin lahjus" Polttarijutulla me tehtäisiin oikeasti historiaa, se olisi aidompaa ja tilannehan olisi päällä koko illan, eikä mitään teeskenneltyjä eilisen tai menneiden taivasteluita.
- totta!!
Waffe kirjoitti:
Mun idea on suoraan kopsattu S24 etusivun otsikoista joissa on aina joku raflaava avaus kuvan kera. Porukka sitten näyttää rynnivän kommentoimaan avausta, oli se sitten minkämoinen tahansa. Mun mielestä etusivun otsikot on aika kesyjä, kuten nytkin " osaanko leikkiä lapseni kanssa, tai se toissapäiväinen " onko pesukoneeni sittenkin lahjus" Polttarijutulla me tehtäisiin oikeasti historiaa, se olisi aidompaa ja tilannehan olisi päällä koko illan, eikä mitään teeskenneltyjä eilisen tai menneiden taivasteluita.
ja niin se olisi koko viikon kuumin uutisaihe!
Koko viikon kuumin aihe: Pidänkö polttarit Suomi24:n lifepalstalla.
Osaan jo sieluni silmin nähdä sen huikean osallistujamäärän.
Tutut provokaattorit siellä seassa selostamassa , miten **** tällainen aihe on ja kaikki romanttiset hmiset innolla osallistumassa polttareiden järjestelyyn.
Helposti menee rikki 15000 kävijäkertaa!! Chatit on tyhmiä paikkoja tai siis liian nopeatempoisia mun makuuni. Joskus tulee niis käytyä. Ja kiitos onnitteluista, kerron ukolle terveiset :)
Waffe kirjoitti:
eiks saakkaan onnitella etukäteen, mä olen luullut ettei teattereissa näyttelijöitä saa onnitella, mutta tuosta en ole koskaan kuullut. No tuskinpa tuo taikausko mitään sen kummempaa meille tuottaa :))
totta!! kirjoitti:
ja niin se olisi koko viikon kuumin uutisaihe!
Koko viikon kuumin aihe: Pidänkö polttarit Suomi24:n lifepalstalla.
Osaan jo sieluni silmin nähdä sen huikean osallistujamäärän.
Tutut provokaattorit siellä seassa selostamassa , miten **** tällainen aihe on ja kaikki romanttiset hmiset innolla osallistumassa polttareiden järjestelyyn.
Helposti menee rikki 15000 kävijäkertaa!!sentään mitä olette suunnittelemassa..ei ei kuulkaas, nyt tämä peli ei vetele :))
on tehnyt hyvää, kun on ollut aikaa järjestellä ihan oikeita asioita kuntoon?
- on ollut
aikaa toisillenne, voi kuinka ihanaa!!
on ollut kirjoitti:
aikaa toisillenne, voi kuinka ihanaa!!
kävisit kieliopin alkeet lävitse ja sitten viisastelisit.
Ikävää katsella tuollaista alennustilaa SINULTA.- keneksi
LaardiBee kirjoitti:
kävisit kieliopin alkeet lävitse ja sitten viisastelisit.
Ikävää katsella tuollaista alennustilaa SINULTA.minua luulet?
- mut?
naimisiin .Uudelleen
uudestaan, uudestaan. Hups..ei nyt ollut tarkoitus leikkiä niitä halinalleja vai mitä ne oli silloin aikoinaan pikku kakkosessa.
- on sitte
Nittaminax kirjoitti:
uudestaan, uudestaan. Hups..ei nyt ollut tarkoitus leikkiä niitä halinalleja vai mitä ne oli silloin aikoinaan pikku kakkosessa.
söpöjä!
- no onnea
vain teillekin.
Minä en samaan pystyisi. Lähinnä siksi että motivaatio puuttuu kokonaan.ajateltiin vain että ei se vaihtamisella parane kuitenkaan, joten tutut kuviot ovat turvallisempia. Ja kiitti :)
- wirniksi ejk
Onko tällaisessa "uusinnassa" jokin vakiovala minkä virkailija lukee, vai voiko itse kirjoittaa vapaamuotoisen jutun?
- tekisi itse
sellaisen sydämestä tulevan valan?
- wirniksi
tekisi itse kirjoitti:
sellaisen sydämestä tulevan valan?
miten se menee, voiko sellaisen kirjoittaa itse ja lausua siinä tilaisuudessa.
Varmasti sillä hetkellä haluaa (ja uskoo) ehkä vannoa että kuolemaan saakka, en tarkoita että Nitta niin tekisi tai suunnittelisi, mutta omalla kohdalla ajattelen että se on kyllä paljon luvattu. Ja sitten jos sen joutuisi särkemään niin olisi kyllä kova paikka. kun ei ole kokemusta, mutta eiköhän tuomari lue jonkun vakiolitanian, Pitääpä soittaa sinne uudestaan ja kysyä voiko itse kanssa antaa jonkun lupauksen tai jotain.
Ja kymmenen vuoden harkinta-aikaakin voitaneen pitää kutakuinkin riittävänä, ettei tule mitään hätiköityjä päätöksiä tehtyä! :) No laitatteko sormuksetkin takaisin vai onko niitä koskaan poistettukaan?
ne sormukset poistettiin ja silloin aikanaan hävitettiin, joten uusien osto on edessä.
Kyllä on muoti muuttunut sormuksissakin, mutta taidetaan valita ne perinteiset sileät sormukset jotka oli silloin aikoinaankin tai ehkä mulle sellanen pikkunen kivi lisäksi.
Kiitos sinullekkin onnitteluista :)))
- pirpzuzeiccu
Tuohan on aivan mahtaa, onneksi olkoon. :)
Vai on sitä susparina elelty viimeiset kymmenen vuotta, mitä moraalittomuutta !!!
Mutta oikein paljon onnea uusinnalle :)sano, oikein itteänikin rupes hirvittämään moinen moraalittomuus. Vaikkei sitä kirkkoon kuulukkaan. Ai niin, mutta voihan silti olla moraali...mitäköhän mää höpäjän.
Mutta kiitos sullekkin :)
tää tulee sydämmestä
nyt kun olette kaswaneet? :=)
ja ehkä huomanneet toisissanne puutteita :=)
jotka täydentäwät toisianne? "toiwottawasti"
Onnea
ps ette wois jotenkin pitää pitempä hanimuunia?- mayanna
Olen usein miettinyt, millaiselta tuntuisi löytää 'vanha' rakkaus uudelleen :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921766- 851252
- 1101123
- 71954
- 105901
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56828- 47741
- 36732
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47681- 33663