Mielipiteitänne viimeisten jaksojen käsikirjoituksen laadun huonomisesta saa laittaa jos kokee että ovat huonompia tai sitten ihan yhtä hyviä kuin aikaisemmissa jaksoissa. Jos tiedätte jotain tuosta serranon tuotannosta ja näyttelijä kaartin vaikutuksesta käsikirjoitukseen esim. näyttelijät ovat aloittaneet uusia projekteja ja haluavat päästä sarjasta pois. Voiko jotain tällaista olla takana vai kuvittelenko vain?
serranon käsikirjoitus
hyvääkomediaa
1
528
Vastaukset
- miksi sanotaan,
että sarja muka on huonontunut. Minusta se on edelleen loistava sarja ja loppua kohden sarjassa tapahtuu vielä enemmän kuin aikaisemmin. Todella tapahtumarikkaita jaksoja viime aikoina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823233
- 922925
- 532182
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201635- 191464
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..81437- 171431
Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein181375Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131341Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin351305