tämä palsta on kuin

dementikkoja

täynnä. dementikkoja jotka elävät 70lukua. joka päivä puhuvat uudestaan, ehkäsy hoitokokous saatananlapsille heitti ehkäsy hoitokokous kusetusta,,,, vaihtoi sukupuolta, miten voi.. entä homot nnn.

seuraavana päivänä tulee ja taas kertaa samat aiheet. jokavuosi kun suviseurat lähestyy, ottaa esille tupakkia, kondoomit loppui kaupoista, savunousee niin että pölisee kentällä.

poimii kaikki maholliset materiaalit aiheeseen liittyen ja kritisoi.
lauantai iltana saatta jopa sievissä kirjotella vähän.

Kysymys kuuluukin, jos tunnistit itsesi edellamainitussa kuvauksesta, perustelisitko ystävällisesti että miksi toimit
näin miksi teet tätä. eikä perusteluksi riitä hoitomies tai vääräoppi, maailma on täynnä vääriä oppeja,

koetko itsesi Jumalan mieheksi vai uskotko edes Jumalaan/saatanaan?
vihaatko Vanhoillislestadiolaisia?
koetko että sinut on lempattu pihalle?
Vai tunnetko edes koko liikettä ja sen toimintaa.

14

293

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • h saari

h saari. tuossa taas oli teksti jossa tosi aiheettomasti pilkattiin kyseistä edesmennyttä henkilöä, ei minkään laista nöyryyttä ole täällä asioinnissa. tietäkää että minä kunnioitan teitä ihmisinä kuitenkin kun te tulette minua kadulla vastaan.

• Apel

"täynnä. dementikkoja jotka elävät 70lukua. joka päivä puhuvat uudestaan, ehkäsy hoitokokous saatananlapsille heitti ehkäsy hoitokokous kusetusta,,,, vaihtoi sukupuolta, miten voi.. entä homot nnn.

seuraavana päivänä tulee ja taas kertaa samat aiheet. jokavuosi kun suviseurat lähestyy, ottaa esille tupakkia, kondoomit loppui kaupoista, savunousee niin että pölisee kentällä.

poimii kaikki maholliset materiaalit aiheeseen liittyen ja kritisoi.
      lauantai iltana saatta jopa sievissä kirjotella vähän."

Mitä yrität sanoa.

Minä teen niin kuin Jumala minun haluaa tekevän. Kaikki on Raamatussa. Se on hyväksi. Vääräoppi on pahaksi. Miksi kannatat sitä. Saatana kiusaa sieluasi.

Totta kai olen Jumalan mies.

Uskovainen ei vihaa vanhoillislestadiolaisia.

Ei minua ole lempattu. Eikä uskovaisia lempata.

Enemmän kuin sinä.

Tutustu ja Herra voi vielä antaa elämäsi takaisin.

• kanssa? kun

väität että olet Jumalanmies.

miksi luulet että tunnet meidät paremmin kuin me itse. et tunne, että olemme Jumalanlapsia. en kannata vääräoppia. meidän opetuksemme on täysin jumalan sanan mukaista. toisin kun tämä paikka.

• vanhoillislestadiolaisii

vai raamattuun? vanhoillislestadiolaiset tunnen paremmin kuin sinä, vaikka toisin väität, minä olen vl. ja raamattu luen silloin tällöin ja seuroissa käyn ja en kyllä huomaa tässä mitään väärää oppia. päin vastoin väärää oppia huomaan kaikkealla muualla.

minä elän

• Apel

Kyllä olen Jumalan seuraaja.

"miksi luulet että tunnet meidät paremmin kuin me itse. et tunne, että olemme Jumalanlapsia."

Uskovainen ei yhdy tällaiseen Jumalan pilkkaan. Kaikki ovat Jumalan lapsia osasta saatana vain saa voiton.

"meidän opetuksemme on täysin jumalan sanan mukaista."

Mikä opetus. Tuo sanasi esille.

toisin kun tämä paikka.

Täällä okea oppiset kohtaavat lukuun ottamatta muutamia saatanan kätyreitä.Olet kivitettyä tuhkaa ennen kuin käriset helvetin tulessa jos epäilet Hänen sanaansa.

"käsketkö minun tutustua vanhoillislestadiolaisii vai raamattuun?"

Sama asia.

"raamattu luen silloin tällöin"

Ei riitä. Se ilma se leipää se on vettä.

"en kyllä huomaa tässä mitään väärää oppia"

Lueppas ketjun aloittajan juttuja. Selvää saatanan eksytystä.

• suoritus ja hätänen
        Apel kirjoitti:

Kyllä olen Jumalan seuraaja.

"miksi luulet että tunnet meidät paremmin kuin me itse. et tunne, että olemme Jumalanlapsia."

Uskovainen ei yhdy tällaiseen Jumalan pilkkaan. Kaikki ovat Jumalan lapsia osasta saatana vain saa voiton.

"meidän opetuksemme on täysin jumalan sanan mukaista."

Mikä opetus. Tuo sanasi esille.

toisin kun tämä paikka.

Täällä okea oppiset kohtaavat lukuun ottamatta muutamia saatanan kätyreitä.Olet kivitettyä tuhkaa ennen kuin käriset helvetin tulessa jos epäilet Hänen sanaansa.

"käsketkö minun tutustua vanhoillislestadiolaisii vai raamattuun?"

Sama asia.

"raamattu luen silloin tällöin"

Ei riitä. Se ilma se leipää se on vettä.

"en kyllä huomaa tässä mitään väärää oppia"

Lueppas ketjun aloittajan juttuja. Selvää saatanan eksytystä.

voi tulkita sen väärin. tarkoitan tuolla kysymykselläni sitä että miksi te nostatte päivittäin esille sen h.saaren seitkyt luvun plah plah. eli miksi ylipäätään hengaatte tällä palstalla, ja miksi teette "pilkkaa" kun Jumalan mieheksi väitätte itseänne.

• Apel
        suoritus ja hätänen kirjoitti:

voi tulkita sen väärin. tarkoitan tuolla kysymykselläni sitä että miksi te nostatte päivittäin esille sen h.saaren seitkyt luvun plah plah. eli miksi ylipäätään hengaatte tällä palstalla, ja miksi teette "pilkkaa" kun Jumalan mieheksi väitätte itseänne.

"miksi ylipäätään hengaatte tällä palstalla, ja miksi teette "pilkkaa" kun Jumalan mieheksi väitätte itseänne."

Väitätkö että lestdiolaiset pilkkaavat Jumalaa. Itse et ole mitään korkeinttän saatanan käskyläinen joka yrittää tuoda valheen siemenen Kansan joukkoon. Vai voitko väittää Lestadiolaisuuden pitävän sisällään pahaa. Jos näin teet niin pilkkaat myös Jumalaa. Kaltaisillesi pilkkaajille on varattu paikka helvetissä kivityksen ja polttamisen jälkeen.

• Kempelainen
        kanssa? kun kirjoitti:

väität että olet Jumalanmies.

miksi luulet että tunnet meidät paremmin kuin me itse. et tunne, että olemme Jumalanlapsia. en kannata vääräoppia. meidän opetuksemme on täysin jumalan sanan mukaista. toisin kun tämä paikka.

ketä tarkoitat??

• Kempelainen

mutta se ihmetyttää, että te elätte sitä koko ajan lahkonne kautta.

Jos tällä tulee samaa seuraavan päivänä, niin onko se teille uutta, seurat ovat samaa, vain asioiden toistoa, - me olemme vain Jumalan Valta kunta, me olemme vain pelastettuja, me emme ehkäise?? samaa mantraa...

Kysyn siitä, onko itseni Jumalan mieheksi? Vastus on selkeä. En, jos tarkoitat samaa mitä te olette. Usko Jumalaan pelastaa, kun on "synnit anteeksi". Perin naurettavaa, muslimi-maista ja pakanallista.

Uskon Jeesukseen Kristukseen Herrana, joka tekee minusta Hänen kautta Jumalan lapsen. Pyhän ja Pelastun.

Kysymys kuuluukin, kuten sinä sen toit julki.

- Uskotko sinä Jeesuksen Herraksesi?
      - Oletko uudestisyntynyt PH;ssa
      - Oletko Herran Hengen voideltu
      - Käytätkö armolahjaasi miten
      - Teetkö lähetystyötä

Eli oletko mies, jolla on kanttia vastata näihin.

Rauhaa.,

• käytämme ihan pikkuisen

eritermejä kuin helluntalaiset ja ajattelemme esim uudesti syntymisestä, eli sen tapahtumisesta hieman eritavoin. tässähän minä lähetys työtä näköjään teen.

• ..Ei muistaisi 70-lukua.

Entäs mitä mielestäsi ovat he, jotka muistelevat kaksivuosituhatta sitten vaikuttanutta partaradikaalia?

• "dementikot"

ovat ikävä kyllä hoitomiesporukoissa ja hoidoissa pelotelluissa penkkiläisissä - mä en muista mittään tai ei niistä "asioista" sovi puhua

• *sirkka

>>tämä palsta on kuin dementikkoja ( Tänään / klo 01:22) täynnä. dementikkoja jotka elävät 70lukua. joka päivä puhuvat uudestaan, ehkäsy hoitokokous saatananlapsille heitti ehkäsy hoitokokous kusetusta,,,, vaihtoi sukupuolta, miten voi.. entä homot nnn.

Kysymys kuuluukin, jos tunnistit itsesi edellamainitussa kuvauksesta, perustelisitko ystävällisesti että miksi toimit
      näin miksi teet tätä. eikä perusteluksi riitä hoitomies tai vääräoppi, maailma on täynnä vääriä oppeja,>koetko itsesi Jumalan mieheksi vai uskotko edes Jumalaan/saatanaan?
      vihaatko Vanhoillislestadiolaisia?
      koetko että sinut on lempattu pihalle?
      Vai tunnetko edes koko liikettä ja sen toimintaa.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskaltaako tässä luottaa siihen että

Ehkä rakastetaan toisiamme?
      Ikävä
      107
      1183
    2. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      63
      1167
    3. Miehen ja naisen ystävyys

Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa
      Ikävä
      146
      866
    4. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      64
      863
    5. Pidätkö itseäsi varattuna

Kaivatullesi?
      Ikävä
      68
      757
    6. Naisten top-5 red flagit

1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel
      Ikävä
      108
      667
    7. Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta

ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto
      Pyhäjärvi
      98
      637
    8. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      54
      608
    9. 78
      581
    10. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      39
      538
    Aihe