Radion soittolistan laatija

Hän on ilmeisesti masokisti tai sitten Yö-yhtyeen jäsen. Joka tapauksessa radio on ja pysyy kiinni niin kauan kun plagioitu roskamusiikki säilyy hallitsevana tekijänä.


http://www.youtube.com/watch?v=RngZRcQn74c





"Osasyyllisiä alennustilaan ovat myös kyvyttömät nykymuusikot ja yleisö, joka ei protestoi"





MarttyyriMallari-TTt

20

268

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -neiti-

      en tykännyt myöskään.

      • aikoinaan

        radion sunnuntaiaamuissa

        laaja musiikkialan tietämys ja ohjelma oli viihdyttävä


    • 7ygv

      kuuntelee radiota? En edes muista kuunnelleeni sitten Anneli Tempakan.

    • MMies
      • niin, monelle se on sitä, mutta ei minulle.


        "Nynnymusiikkia"


        MarttyyriMallari-TTt


    • ?!

      joka avaa radion. Mihin taustahälyä tarvitaan?

    • rfvc
      • valitan, en ymmärrä hänen tyyliään.


        "Ei inspiroi yhtään"


        MarttyyriMallari-TTt


    • melkein mikä vaan niin töissä kuin vapaa-ajalla. Mutta jos oikein keskityn kuuntelemaan, niin mun soittolistalla olis jotain tällaista:

      Patricia Kaas: Mademoiselle Chante Le Blues

      http://www.youtube.com/watch?v=V8KgKwXG1ak

      • ihanko oikeasti kuuntelet ranskan kielellä esitettyä musiikkia?


        "En millään haluisi sanoa, että sitten meitä on täällä enemmän kuin yksi"

        MarttyyriMallari-TTt


      • MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        ihanko oikeasti kuuntelet ranskan kielellä esitettyä musiikkia?


        "En millään haluisi sanoa, että sitten meitä on täällä enemmän kuin yksi"

        MarttyyriMallari-TTt

        Patricia Kaas on ollut eräs suosikeistani jo vuosien vuosien ajan.

        - No sattuipas :)


      • MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        ihanko oikeasti kuuntelet ranskan kielellä esitettyä musiikkia?


        "En millään haluisi sanoa, että sitten meitä on täällä enemmän kuin yksi"

        MarttyyriMallari-TTt

        vielä sitä biisiä, jonka häneltä ensimmäisenä kuulin, kun "kolahti":

        Kennedy Rose

        http://www.youtube.com/watch?v=O97ez_k_7Ac


      • xena-183 kirjoitti:

        Patricia Kaas on ollut eräs suosikeistani jo vuosien vuosien ajan.

        - No sattuipas :)

        on se tietysti ihan hyvä, että myös joku toinen ymmärtää ranskaa, mutta entä jos siitä kiinnostuvat myös muut....


        "Silloin me emme enää erotu joukosta"


        MarttyyriMallari-TTt


    • monte24/7

      osako sina sano mika radio soita musika minu kotimaa monte ja negro? mina halu kuule minu kotimaa musika, muta mina ei loyta asema.

      • ellet nyt pahastu, niin sanon, että en oikein siedä sitä latinolätinää ja siksi en osaa neuvoa sinua eteenpäin.


        "Etelä-Amerikkalaiset ihmiset ovat mukavia, mutta heidän musiikkinsa ei inspiroi"


        MarttyyriMallari-TTt


    • Ananasvakuuttaja

      EI suomalaisia eetteriradioita voi kuunnella, kun niistä tulee 97% vain ulos jotain korvia mädännyttävää moskaa. Konemusiikkia sieltä pitää tulla! :-D Onneksi on nettiradion ^^

      • vai että konemusiikkia sieltä pitäsi tulla...


        "Hölmö :)"


        MarttyyriMallari-TTt


    • popmuusaksi

      Aika paljon on samoja äijiä levyttämässä r n' biitä, Timbalandia en enää jaksa..M.Pokora on radion suosikkejani.

    • sirpamaikkarilta

      paljoa kyllä kuunneltua. Mä oon maailmankaikkeuden paras dj! Nyt ja iänkaikkisesti!

      Ai niin! Satuin eilen kuulemaan kyseisen kappaleen ja monta muutakin siinä ohimennen.

      http://www.youtube.com/watch?v=_z-hEyVQDRA

    • neuvostoagentti nadja

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1432
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      110
      1193
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1023
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      974
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      871
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      823
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe